- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #28061 üzenetére
"majd akkor te fogod az Emag szintű nem létezú supporttal ezt megcsinálni"
Ez általánosabb kérdés, de az emagnak pont azért lehet olyan supportja amilyen van, mert a tisztelt magyar vásárlónak pont annyi a jogtudatossága, mint egy adag fagyott kutyaszarnak, és amikor az emag lepattintja, akkor nem veszi a fáradtságot, hogy írjon egy 5-8 soros panaszt a kormányhivatalnak és a gvh-nak. Amikor megkapják az ezredik ilyet, biztos lépni fognak. De igazából már jóval hamarabb is.
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #28061 üzenetére
Mindenre sikerült válaszolni, csak magára arra nem, amiből a "vita" kialakult és ami annak tárgya. Hogy felkent hivatalos kereskedőnek KELL lennie valakinek ahhoz, hogy a Samu szerviz saját garisként fogadja el és kezelje a Samsung Mo. jótállási jeggyel javításra beérkező terméket. Sokat haladtunk előre...
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #28056 üzenetére
Mi van akkor ha nem kaptál Samsung garipapírt, pedig elvben hivatalos viszonteladótól vásároltad?
Egyrészt jogszabály alapján a jótállási jegy át nem adása nem mentesít a jótállási kötelezettség alól (más kérdés persze, hogy természetesen az eladó a jótállásra kötelezett, nem a márkaszerviz), de miért ördögtől való, hogy az eladó szerv fog egy -megfelelő évből való- biankó garjegyet, kitölti, lepecsételi (pótolja azt) és készen vagyunk?
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #28057 üzenetére
Olvasd már vissza a topikot vagy más Samu márkatopikot könyörgöm
Olvasom a topikot, nagyon sok éve óta, semmi ilyen nem rémlik, hogy Samsung Mo. jótállási jegy birtokában valakinek is visszautasították volna a garis ügyintézését, azon indokkal, hogy az eladó szerv nem volt rajta valami Samsung által felkent hivatalós eladói listán.
vagy más Samu márkatopikot könyörgöm
A legnagyobb tisztelettel, ez az ilyen benne van a szabványban/jogszabályban, olvasd már el kaliberű érvelés. Linkelj légy oly kedves.
-
qltsar
veterán
válasz
Tikakukac #28056 üzenetére
2023 Március óta Samsung.com-os rendeléseknél nincs garipapír. Kinyomtatott számlával lehet leadni garanciáztatásra a telefonokat, okos eszközöket.
Ezzel szemben SES pl. ad, és ki is tölti, természetesen lepecsételve, de ők a Bravophone / Strong & Unique Kft., nem Samsung.com.
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #27961 üzenetére
Nekem ne, valamennyire egy pályán mozgunk
Az a gép, minél újabb ami beépített akkus menjen nyugodtan szervizbe.
Persze, átlagember, aki nem tudja mit kell csinálni, ne nyúljon bele, én sem állok neki mondjuk... rossz példa vagyok, nagyon sokmindennek nekiállok
, (legutóbb pl. napelemes rendszert kiviteleztem sajátkezűleg). Amiért írtam amit írtam, az az, hogy -amellett persze, hogy full jogellenes- szerintem azért hülyeség az akku (vélt) védelme érdekében kikötni a szakszervizes beszerelést, mert ott minden sérülhet, csak épp az akksi nem, erre próbáltam rámutatni, ha meg a júzer csesz el valamit az akksival, az fizikai sérült lesz. Tehát maga az elvárás irreális és értelmetlen (és persze jogszerűtlen). Aki szedett már szét notebookot meg tudja csinálni, aki még nem, az ne feltétlenül most kezdje el.
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #27883 üzenetére
Nagyon régóta nincs 100%-ra töltés. Van aki elenged 1-2-3 százalékot és ezt látod is vagy csak a vezérlő nem engedi csúcsfeszre tölteni, de ettől még nincs telinyomva.
A leengedi 97-98%-ig azt gálánsan 100%-nak tekintettem mert az a pár % a 80-hoz képest nem oszt, nem szoroz (de persze jobb még a 97% is mint a 100%). Nekem a bajom az, hogy gyakorlatilag minden gyártónál (legalábbis amiket pörgetek, vannak, amikhez nem nyúlok egyáltalán
). a default setting, hogy engedi maxig, és a júzernek kell tennie érte, hogy 50/80% limit legyen az akksitöltésen (sw install, vagy bios). Nem preinstallált notinál eleve még programot is fel kell rakni ehhez, hogy egyáltalán limitet állíthasson az ember (kivéve, ahol lehet bios-ból (is))..És akkor a mesterséges különbségtételt a lakossági céges közöt, ahol egyiknél csak ki meg be lehet kapcsolni (most már, végre), másiknál meg a %-okat is te adod meg már nem is említem, hogy hogy utálom.
-
-
Silentfrog
veterán
válasz
Tikakukac #27514 üzenetére
Jelenleg is így van nem? Minden terméknél fel van tüntetve a garancia, az elállási idő és a szállítás módja. Ráadásul nem sablon szöveg, van amire más garanciális szabályok más kiszállítási ár vonatkoznak.
Kifejted mire gondolsz?asdf_ .: A chargeback szabályinak utána olvasok.
-
arcitec
addikt
válasz
Tikakukac #27378 üzenetére
Nálam sok év alatt 1 HDD adta meg magát gariban van olyan ssd ami vagy 20 éves.
Szóval nálam elavulnak a cuccok és többnyire akkor cserélődnek, persze vannak kivételek,
de nem a lejárt garancia okán.
Kinek mi, de nálam az nem érv, hogy csak mennyit dobok rá és ismét garis.. -
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #27374 üzenetére
Pedig ezek fontos kérdések, mert így lehet megérteni a működést.
De nézzük:
A samsung eladásai amíg nem csökkennek, addig a te merítésed a csalóka, ez tuti.Az emag taplósága pont rohadt sok embert érint, míg a samsung granciális gondja meg arányában sokkal kevesebbet. Vagy azt állítod, hogy a termékek 5-10%-a meghibásodik? Akinek nem hibásodik meg, az miért ne venne legközelebb is azt?
egyik top3 gyártó olyan gané laptopokat prezentált céges környezetre, hogy hirtelen úgy beszakadt a céges megrendelés Magyarországon
Ez pont érdektelen. Céges. megint nem ugyanarról beszélünk.
Hát nem tudom, a többség nem cseréli a TV-jét, mosógépét, hűtőjét 5 évente. Milyen samsung cuccok vannak még? Telefon, írtam is. Kis füles meg ilyen drága szarok. Igazad van, ezek gyakrabban cserélődnek, jogos. SSD és társai? Simán viszik az 5-10 évet, miért cserélnéd le?
DE! Ha nincs is 8-10 éves cuccod, az nem azért van, mert mind elromlott, hanem mert újat akartál venni.
Az emberek túlnyomó többsége venne samsungot, innentől kezdve meg érdektelen, hogy te utálod, ilyen lesz a support. Ezt kellene megérteni.
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #27370 üzenetére
Elmondom. Azt, hogy te kivetíted a te ismereted, meg a pár 100 vagy akár ezer (és azért ez már nem tűnik reálisnak) általad ismert ember tapasztalatát véleményét százezrek, sőt milliók vásárlására. Ez klasszikus hiba, amikor nem tudsz elszakadni a saját ismeretedtől és mindent azon keresztül nézel, közben meg sem az ismereteid nem általánosak (szerk: vagyis nem általános ismeret, nem ismeri a többség), sem a merítésed nem reprezentatív. Gondolj bele, eleve csak olyan emberekkel találkoztál, akiknek gondja volt a samsunggal.
Kérdezzél körbe utcán random embereket, hogy vennének-e samsung cuccot. Megkérdezel 100 embert, lehet lesz köztük, 5, de tudod mit, legyen 10, akinek volt rossz tapasztalata (te is tudod, hogy nem lesz ennyi, de legyen). A felük mondja azt, hogy soha többet samsung. Hú, azta, rögtön megváltoztatjuk a hozzáállásunkat, mert az emberek 5%-a (a valóságban meg még 1% sincs) nem hajlandó a legjobb esetben is pár évente esedékes vásárlásánál (és ez csak telefonnál van, minden más inkább 8-10 év) a samsungot megfontolni. Hát, csődbe megyünk, mondja a samsung.
Na ezt látod rosszul. -
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #27368 üzenetére
Ti értetek félre, meg a helyzetet is. Ti egyedi esetekből, egy szűk merítésből indultok ki. A samsungot meg a nagy átlag érdekli. Átlag ember nem tudja ezt az LG gariról. Meg más gariról sem. Teljesen más szemmel nézitek. Olyan információt feltételeztek az embereknél, ami egyrészt nincs meg, másrészt a többséget nem befolyásolja.
szerk: a büntikkel egyetértek, soha nem lesz, ettől függetlenül csak az a megoldás. Tehát megoldás sem lesz.
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #27362 üzenetére
Sokáig én is így gondoltam. De aztán rájöttem, hogy más cégek se feltétlenül jobbak, és az ott csalódottak majd mennek a samsunghoz. Plusz ha valami műszaki ok vagy egyéb miatt a samsung a nyerő, akkor úgyis az lesz. De főleg az első. Az egyik csalódik a samsungban, a másik az LG-ben, a harmadik a Philipsben, aztán cserélnek.
Ezekre egyedül a nagyon komoly és folyamatosan növekvő büntetés a megoldás. Plusz a személyes felelősség. A döntéseket ugyanis nem a cég hozza, hanem emberek. Meg kell találni, hogy ki a felelős a jogsértő döntésért és neki személyes büntetést is adni. Csak pár esetben kellene eljátszani, utána minden illetékes vezető elgondolkodna, hogy megéri-e neki személyesen kifizetni a sok 10 milliós büntetést azzal, hogy mondjuk 10 évre eltiltották hasonló munkaköröktől, meg vezetői pozíciótól. És lehet menni melózni a pultba. Ha meg a kis ügyfeles a szemét, akkor neki megéri-e a céges szabályoknál szigorúbbnak lenni, ha fél éves fizetése bánja.
Mindig van személyes felelős. -
FunPro
őstag
válasz
Tikakukac #27342 üzenetére
Életszerűtlen a szituáció, de miután a plombát hivatalosan eltávolították, nekiállhatsz szerelgetni.
Tényleg nem tudom milyen órát fogadnak el hivatalosan, de plombától plombáig nem vagy rákényszerítve senkire. Vehetsz órát, felszerelheted az órát, csak ezt nyilván nem fogod csinálni, ha egy folyamattal megcsinálnak neked mindent.
Szerintem még abba is belemennek, hogyha a szolgáltató által kiküldött szerelő kezébe nyomok egy elfogadott órát, hogy azt szerelje fel, megteszi.
-
4Grider
félisten
válasz
Tikakukac #27191 üzenetére
Szerintem el vagy tévedve. Egyik nagykerben sem hallottam még arról, hogy nekem - viszonteladóként - nem adnak el valamit, mert nem vagyok partner...
Itt vannak előttem az egyik nagyker Samsung termékei, soha nem próbáltunk partnerek lenni. Megvesszük a nagykerből, kapjuk mellé a kitöltetlen jótállási jegyet.
Hol élsz? -
4Grider
félisten
válasz
Tikakukac #27188 üzenetére
A partnerek szerinted nem próbálkoznak soha jóárasítással?
A nem partnerek nem vehetnek hivatalos nagykerből viszonteladás céljára terméket?
Abban igazatok van, hogy sorozatszám alapján illik kiderülnie, hogy itthon ki volt az első forgalomba hozó. Persze ehhez az kell, hogy rendben legyen az adatbázis és gyártón belül ne legyenek külön adatbázisokat építgető üzletágak. -
4Grider
félisten
válasz
Tikakukac #27184 üzenetére
Mi azon a bonyolult, hogy nem a gyártót, nem a disztributort, nem a szakszervizt, hanem az eladót kötelezi a jogszabály jótállni?
Az eladóhoz visszaviheted számlával, köteles átvenni.
Az összes többi helyre akkor viheted a terméket, ha erre a kötelezett feljogosított (pl. adott gyártói jótállási jegyet). -
4Grider
félisten
válasz
Tikakukac #27171 üzenetére
Mert az van leírva, hogy ha hozzájuk akarod vinni, akkor vidd a jótállási jegyet is, egyébként pedig ha nincs meg, akkor vidd vissza oda ahol vetted, mert velük vagy szerződésben?
Vagy mert jótállási jegye csak annak lehet, aki itthon hivatalos úton forgalomba hozott készüléket vásárolt, ergo a szerviz nem ingyen dolgozik?
Vagy mert a szervizzel semmilyen jogviszonyban nem vagy, amíg nincs általuk vagy hivatalos partnerük által kibocsátott jótállási jegyed?
Bármelyik lehet a fentiek közül... -
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Tikakukac #27144 üzenetére
Pont jó példát hoztál fel...
Szerintem semmi nem indokolja, hogy 1000ft legyen egy kg kenyér, meg 600 egy kakaós csiga, amikor kb. 200ft egy kiló liszt (nagy tételben sokkal olcsóbb) aztán az kell a kenyérbe kb 60 deka, meg víz és só. Az energiaárak is már régen visszaestek a háborő előtti értékekre...
-
arcitec
addikt
válasz
Tikakukac #27091 üzenetére
Értem én, egyébként csak nagy áltlánosítva írtam, láthatod a TV-t jelző mit írt a kipróbálásra. Csak erre TE írtad azt amit...
Amúgy meg :
"Alig várom, hogy betérj egy szalonba átvenni az új autódat, gondolom azzal sem gond, ha elugrunk a haverokkal kicsit egy EU túrára, 7-8 ezer km meg pár sült kolompár a kárpitba masszírozva nem nagy valami, legalább megvan a bejáratás"A fentit írtad nem én és ügye mit akartok ti újként eladni nekem?
Pont ezt írtam, megy sok helyen a svindli, hiszen magyarban vagyunk vagy nem?
Szóval a mondás áll és slussz.A kirívó esetben ami írtál, lehet igazad van, de akkor írd már le ez jogilag hogy is van?
Egyáltalán mit mond a jogszabály, már ha van rá?
Szerintem ha tudod, hogy mire használta a 14 napban, ha nem, a kereskedő kockázata
a 14 nap. Ez van. Jobb helyeken max a visszatérő ez irányú csalókat szűrik. -
arcitec
addikt
válasz
Tikakukac #27087 üzenetére
És? Legalább letesztelte, tutira jól működik. Még is mi vásott el benne?
Egyébként is azt már csak is használtként lehet árulni, illetve bontott megjelöléssel.
Mi itt a gond, no meg ha arról van szó a TV-vel is. Persze mert újként akarnák eladni.
Kereskedőnek akkor se higgyen senki, ha ló legel a sírján. -
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #27011 üzenetére
Ha csak minden második ilyen esetben elfogadja a tulajdonos ezt a szöveget, akkor az már jelentős megtakarítás. De attól tartok ennél sokkal többen fogadják el.
És itt jönne az a része, hogy az ilyenekért fogyasztóvédelmi eljárást kell kezdeményezni. Ha az igazolja, hogy ez gyakorlat, vagy elég sok panasz érkezik, akkor meg komoly bünti kellene, ami máris veszteségessé teszi a szórakozást.
-
Tikakukac
titán
válasz
Tikakukac #26990 üzenetére
Na, a Mofém kiderítette, hogy nem az ügyfelet kéne emelt hangnemben számonkérni, hogy miért kér számon dolgokat, hanem házon belül kellene rendet rakni.
Nem küldték ki amit ki kellett volna küldeni. És erről ők mit sem tudtak odabent. De azt eléggé tudták, hogy a cserét már velem megbeszélték, holott amúgy nem.Kegyetlen brigád.
Most pedig jöhet a Ventil, na őket nem lehet elérni mailben és telefonon sem, ha te 300km-re vettél valamit Pesttől és akarsz valamit érvényesíteni, akkor ülj kocsiba vagy buszra és vonatra, mert ők beza nem válaszolnak
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #26981 üzenetére
Látom nem olvastad el, amit linkeltem, de akkor ideteszem a jogszabályi részt, szintén PTK:
6:90. § [Tévedés]
(1) Aki a szerződés megkötésekor valamely lényeges körülmény tekintetében tévedésben volt, a szerződési jognyilatkozatát megtámadhatja, ha tévedését a másik fél okozta vagy felismerhette. Lényeges körülményre vonatkozik a tévedés akkor, ha annak ismeretében a fél nem vagy más tartalommal kötötte volna meg a szerződést.Illetve 2008. évi XLVII. törvény:
4. § (1) A kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki észszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve termék nyelvi, kulturális és szociális – különösen családi kapcsolatokkal összefüggő – vonatkozásait is. Ha a kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók egy meghatározott csoportjára irányul, az adott csoport tagjaira általánosan jellemző magatartást kell figyelembe venni.
És a kérdező maga is elmondta, hogy észlelte, hogy rohadt olcsó és azt is, hogy akció sincs kiírva.
Az, hogy megpróbálta megvenni, az rendben van, az, hogy követeli a tévesen árazott terméket, az szerintem nem fekete-fehér.
Ha már erős napunk van. Remélem elmegy a békéltetőhöz és meglátjuk ott mit gondolnak.
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #26971 üzenetére
Ja, és az elcsattogás és egyebek kapcsán a kisker hivatkozhat arra, hogy ezeket kompenzálandó ajánlott kedvezményt a Live valós árából. Nem olyan fekete fehér egy ilyen történet egy békéltető testület vagy éppen bíróság előtt. Ettől még lehet, hogy a kisker nettó trükközik, de ezt igazolni is kell tudni annak, aki erre hivatkozik, vagy legalábbis meg kell mutatni, hogy teljesen életszerű, hogy az a cucc ennyiben kerül.
-
luciferc
őstag
válasz
Tikakukac #26971 üzenetére
Nem, ellenben szeretek az ördög ügyvédje lenni, vagyis a másik szemszögéből megkeresni az érveket, ez ugyanis segít a saját érvek megfelelő felépítésében.
A kereskedő jelen esetben szerintem sikeresen hivatkozhat tévedésre, már ha nem valós trükközés van. Remélem elviszi békéltetőhöz a kérdező, aztán meglátjuk.
Nézzünk néhány forgatókönyvet:
1. A kereskedő tévedésre hivatkozik és átadja a békéltető testület részére a nagykertől származó számlát, amiből látszik, hogy a Live verzió nagyker ára bruttó 33e (számoljunk bruttóban), míg a Tune verzió 20e. Innentől életszerű a tévedésre hivatkozás, hiszen akció és a jelentős kedvezmény jelzése nélkül beszerzési áron lenne a Live. Ettől még lehet, hogy csak abban tévedtek, hogy nem tették ki a mega akció logót, de akkor is életszerűtlen a beszerzési áron továbbadás egy boltban, ahol jellemzően nincsenek kapcsolt eladások.
2. A kereskedőtévedésre hivatkozik, a békéltető testület tájékozódik a Live nagyker áráról (bekéri a számlát, ha megteheti), és az 20e. Ekkor már nincs beszerzési áron értékesítés, tehát bár furcsa, hogy nincs akció és kedvezmény jelezve, de életszerű az a verzió is, hogy ezek maradtak le.
Az 1. változatban szerintem a cég javára döntenek, míg a 2. változatban valószínűleg a vevő javára. És még lehetnének forgatókönyvek.
Szóval azt kijelenteni, hogy 100%-ban nyert ügy, szerintem erős tévedés.
-
shteer
titán
válasz
Tikakukac #26851 üzenetére
Az ügy végül február 1-i határozott hangvételű (volt még hárítási próbálkozás a részükről, de a nem rendeltetésszerű használat vádja kicsapta a biztit) levélváltással a 70. napon zárult - így ügyvédi beavatkozásra nem került sor pedig már készen állt a meghatalmazás.
Levásárlás és visszafizetés kombinációját választottam, a mai napon ez meg is történt. -
Lackki
őstag
válasz
Tikakukac #26876 üzenetére
Ah botrany... Ez felesegem monitorja, de ez hogy hajszaritozni kell, hogy visszajojjon a kep
eleinte csak 144hz-n ment el a kep, idovel mar 120 es 100nal is. Itt untam meg es ment vissza. Csak fura, hogy rakeresve a G vagy MAG szeriara, mindenkinek ez a baja. Viccesek az MSInel
-
luciferc
őstag
-
tamikomac
aktív tag
válasz
Tikakukac #26730 üzenetére
Az a durva, mikor írtam nekik a nem fizetés miatt, azon már az mkik, bkik, pmkik, mnb, panaszakademia, fogyasztovedok központi e-mail címe is rajta volt a nyilvános másolatba nyomásgyakorlás miatt, egyenlőre semmi. Ma békéltető volt hivatalos űrlap, és rendőrségre e-mail internetes csalás és károkozás elkövetése miatt, rárakva a nyilvános másolatba az info@xiaomishop.hu és info@yamoto.hu címet is. Google térképre is ment értékelés, az arukereso viszont nem hajlandó megjelentetni az értékelést. Azt nem tudom melyik lehet a leghatásosabb.
-
4Grider
félisten
válasz
Tikakukac #26712 üzenetére
Valószínűleg a cseheknél nem olyan elcseszett a jótállás jogszabályi háttere, mint nálunk. Bár azt vettem észre, hogy az alza itthoni disztribútoroktól is egyre több terméket vesz, de gondolom azokat, amikre fel tudja vállalni a hosszabb garanciát. Bár nagyok, azért ők sem hülyék.
-
-
somnia
senior tag
válasz
Tikakukac #26684 üzenetére
Ez csak azért bosszantó mert a házban van 4 laptop, 4 tab meg pár telefon és sajnos egyikük kábele sem jó az asztali géphez.
A rendelésben a tartozékokról szó sem esik tehát az sincs benne, hogy nem jár hozzá tápkábel, ami azért lásd be meglehetősen furcsa.
Gondolom neked sem azért van egy szatyorral, mert akciós volt és bevásároltál hanem mert kaptál minden gépedhez. -
tamikomac
aktív tag
válasz
Tikakukac #26618 üzenetére
Igaz, akkor még híre-hamva sem volt 14 napos elállás és hasonlóknak, anno kettő karácsonyt nyomtam le a hajdani Mistrálnál mint értékesítő, "nagyjából" tudom milyen ez a daráló
. Csak kissé bosszantó, mert totál bontatlan állapotban vittem vissza a terméket bőven a 14(+14) napon belül, jó lett volna ezt a "gesztust" viszont is megkapni.
#26617 luciferc:
Nézőpont kérdése a kismaszek, inkább csak így viselkedik, látszólag sokkal nagyobb volumenű, de a céget ide nem fogom leírni, maximum körbeírni. -
-
carl18
addikt
válasz
Tikakukac #24481 üzenetére
Tudom hogy borzalmasan a Sztatisztika a mai eszközök átlagában, sajnos tömegtermelés van. És a mennyiség mindig a minőség rovására megy, én csak leírtam pár személyes tapasztalatot.
Anno egy ismerösöm annak idején 2015-ben megvásárolta a JBL Charge 2+. Örült milyen jó cucc, stb 55-60E táján ment annak idején.
A hangszórók, most meg a fiókban hever nála egy marék szemétként.
Szóval ennyi arról a nagy neves gyártók megbízhatóak. -
t.imi
addikt
válasz
Tikakukac #24406 üzenetére
7500-ért adtam fel a csomagot, azért bosszantó.
C64 érdekes hozzáállás ez tény, időm nem volt megnézni mit is ír erről a törvény.
Ilyennel még nem találkoztam.Koby11h egy és ugyanaz. Nincs aki átvegye, mondta az eladó kislány. Ha gls, posta viszi, akkor van.
Énekléssel nem próbálkoznék, félek magamtól -
jeni
félisten
válasz
Tikakukac #24295 üzenetére
egyről senki sem beszélt,vagyis mi van akkor ha a cuccon kiterjesztett garancia van még?
na akkor ennél mi a szitú?
mert ebben az esetben ha bolt még nem szűnt meg akkor viszont zsebbe nyúlós lesz neki sőt egy hasonló tudásút, árban is ,csere cuccot fel kell neki cserébe mutatnia amennyiben 30 napon belül nem kerül kijavításra vagy cserére bocsátva. -
válasz
Tikakukac #24293 üzenetére
vagy századjára tárgyaljuk ki ezt a topikban amugy
de leírom századjára is szivesen, hogy a pénz vissza felülír mindent, el kell fogadni, ezzel megszűnik a szerződés
aztán persze akinek ez nem jó, az lázadozik, beszól hogy hülyeség, nem ez van leírva, de aztán mindig belenyugszik, senki sem próbál pereskedni
úgyhogy kijelenthetjük hogy így vagy úgy de igazam van -
válasz
Tikakukac #24290 üzenetére
ez a vásárlás kockázata, nem tudsz vele mit kezdeni
nem lehet tudni hogy a beszállító lánc melyik eleménél akad el a cseretermék (ha egyáltalán küld a gyártó)
el kell fogadni az eredeti vételárat vissza
az hogy a termék drágább lett nem releváns, azt kell nézni, hogy x ideig teljesen inygen használtad és visszakaptad a pénzed
annak a kockázatát hogy most ilyen bolond világ van, tele supply chain problémákkal, inflációval stb stb, nem lehet egy kiskereskedőre hárítani, aki pár százalék haszonnal dolgozik
ha ezt be kellene árazni, akkor 30% al drágább lenne minden -
BaLee
addikt
válasz
Tikakukac #24286 üzenetére
Nem akarok elmenni off-ba.
De volt egy sztorim és mikor eljut az ember a fogyasztóvédelemig, lefolytatja a vizsgálatot, a cég kap egy ejnye-bejnyét mert elvileg "ez volt az első esetük" én meg egy olyat a határozat végére, hogy a békéltető testülethez fordulhatok, mert a fogyasztóvédelem bár lefolytatta a vizsgálatot, igazam is volt de ő nem tud nekem segíteni hogy az igazamat érvényre juttassam.
Békéltető testület meg miután nem ment semmire a javaslataival az eladó felé a tárgyaláson, így inkább a könnyebb ellenállás irányába ment el és egyszerűen nem nekem adott igazat és probléma részükről lezárva.
Tavalyi sztori... -
Astery
senior tag
válasz
Tikakukac #24226 üzenetére
Köszönöm mindenkinek - ha megérkezik az áruházba a cucc akkor elmegyek és megkérdezem, hogy szerintük ez így korrekt-e. Amúgy a monitor akciósan volt hirdetve 140 helyett 100-ért. Márc. 16-án rendeltem meg először - márc. 26-án telefonos egyeztetés után új rendelés - márc. 31-én teljes áron rendeltem meg - ma jött az értesíéts, hogy a teljes áras úton van az áruházba.
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #24224 üzenetére
Annyit mondjuk visszaírhattak volna -ha egyáltalán visszaigazolták a rendelését- hogy csúszik. De ez, amikor kiderült, hogy az A helyről neki nem tud jönni a cucc (ami mostanában azért nem meglepő dolog, én már jó ideje csak azt hiszem el, amit készleten látok, a beérkezési dátumoknak nem hiszek), akkor gondolom átírták a webshopos árat és addig kiszolgálják a továbbiakat a B vágányról. Simán benne van, hogy ha az eredeti áron akarnák kiszolgálni, akkor még nekik kéne mellétenni (néha nem is keveset), azt meg nyilván nem fogják, százaléktól és bolttól függ, hogy belefér-e a jófejkedés (40 ezer JMF tippre biztosan nem). De a kommunikáció hiánya, hogy az ügyfélnek kell hívogatni, az valóban nem korrekt (bár nem tudjuk, a rendelés óta mennyi idő telt el).
-
válasz
Tikakukac #24137 üzenetére
Mondjuk ezt azért erősen megtudom cáfolni, mivel egy HP Elitebook-ot nem tudtak javítani másfél éve az előző munkahelyemen. Inkább visszautalták a pénzt, amivel csak az volt a gond, hogy egy 0 perces HP gépről beszélünk. Ettől tartok itt is, hogy esetleg nincs raktáron alkatrész vagy megint pénz visszafizetés lesz. Amivel nincs gond, csak a folyamat hosszú lesz.
-
asdf_
veterán
válasz
Tikakukac #24053 üzenetére
Az a gond, hogy irdatlan felment az ára mindennek, amiben elektronika van, annak esetleg még jobban. A napokban vettem egy nyomtatót, aminek az utolsó ára, amikor még volt belőle, 25 volt. 38-ért jött most. Az gyenge másfélszeres ár (és olcsónak sem olcsó, mert ez nagykernettó). De vannak termékek, amik 3+ hónapja elérhetetlenek.
1 éve vett anyám tv-t, 43-as LG 4K, valami 115e volt, most 140-ért megy a butított verzió belőle (3 helyett csak 2 HDMI) plusz totál panellottó van, olyat raknak bele, amilyen épp van, LG-nél régen faék egyszerűségű volt, hogy melyik méret IPS és melyik VA. Most meg megveszel egyet, aztán vagy ilyen, vagy olyan, amikor kibontod, akkor derül ki. Ami amúgy totál nonszensz, mert egy TV-nek alap- és lényeges tulajdonsága, hogy milyen panel van benne, egészen elképesztő, hogy ezt vásárlás előtt nem tudja tudni az ember. -
válasz
Tikakukac #24043 üzenetére
egy cégnek az a feladata a tulajdonosok felé hogy profitot termeljen
ha ő is dupla áron napja a tv-t a gyártótól, akkor érthető módon nem akarja a korábbi profit sokszorosát "eltenni" veszteségként
ez nem is elvárható senkitől
ezért gondoltam hátha az importőr tudna kérni egy cseretv-t a gyártótól -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest