Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Tikakukac #24224 üzenetére

    Annyit mondjuk visszaírhattak volna -ha egyáltalán visszaigazolták a rendelését- hogy csúszik. De ez, amikor kiderült, hogy az A helyről neki nem tud jönni a cucc (ami mostanában azért nem meglepő dolog, én már jó ideje csak azt hiszem el, amit készleten látok, a beérkezési dátumoknak nem hiszek), akkor gondolom átírták a webshopos árat és addig kiszolgálják a továbbiakat a B vágányról. Simán benne van, hogy ha az eredeti áron akarnák kiszolgálni, akkor még nekik kéne mellétenni (néha nem is keveset), azt meg nyilván nem fogják, százaléktól és bolttól függ, hogy belefér-e a jófejkedés (40 ezer JMF tippre biztosan nem). De a kommunikáció hiánya, hogy az ügyfélnek kell hívogatni, az valóban nem korrekt (bár nem tudjuk, a rendelés óta mennyi idő telt el).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák