- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
Tegnap ismerősöm vett egy cipőt a renoban, ami kiderült, nyomja a lábát. Nem akarják vissza venni, mert hogy ő látja rajta, hogy kopott, még belül is (szőrmés a belseje). De mi nem látjuk rajta, hogy kopott, mivel tudjuk, hogy mennyit volt használva. Mit lehet ez esetben tenni, semmit? -
RAiN91
őstag
válasz Lackooo84 #22378 üzenetére
Azt hittem, van erre jogszabály, webshopon 14 nap, személyesen pedig kevesebb.
meg próbáljuk esetleg, hogy érték csökkentetten vissza veszik-e. Bár szerintem simán kiraknák a polcra az újakhoz, mivel semmi nyoma.
Akkor panaszkönyvbe sem érdemes beírni, hogy megnyugodjunk? -
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van egy Philips TV-m, aminek foltok vannak a sarkainál. Egyértelműen látható, de megszoktam már, annyira nem zavaró. 2 év garanciát adott rá eMagnál, ami még januárig él. Két kérdésem lenne.1. Ilyenkor mindenképp az emag-nál kell garanciáztatni (helyi Philips szerviz esetleg?), és elküldik Romániába? (csak mert olvastam pár horror sztorit emag garanciáztatásról)
2. Ha elismerik, hogy rossz, de már nem kapható ez a modell, akkor visszakapom a vételárat? Vagy javítják?
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Proxmox VE
- Politika
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...