- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilhasználat külföldön
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz arcitec #26735 üzenetére
Még jó, hogy csak úgy vittem vissza eddig terméket, hogy azonnal adták vissza a lóvét, fura is lenne, ha nem. Azonnal sztorno számla + lóvé kézbe. Nem is értem miért nem fizetnék vissza azonnal a pénzt, ha ott van a termék, ilyet én még nem is hallottam. Mivel szerződéstől elállok, azt azonnal végre kell hajtani, ergo kiállítani a sztorno számlát, majd visszaadni a pénzt. Online visszaküldéskor oké a 14 nap (és ott sem a termék beérkezésétől ketyeg, hanem onnan hogy a kereskedő tudomást szerez az elállási szándékról), mert bele van kalkulálva a termék esetleges beérkezési ideje + utalás átfutási ideje. Na de személyesen ott van minden helyben mire várjunk ne vicceljünk már...
Gondolom erre a blogra gondolsz... Oké biztos voltak ilyen kirívó esetek, de azért ne ezt gondoljuk normálisnak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
gabor9991
őstag
válasz arcitec #26801 üzenetére
Küldtem vissza nekik egy rendelést, az elállási űrlapra ráírtam az iban számlaszámot ahová szerettem volna ha utalnak, erre kérdés nélkül visszaküldték a pénzt a Google pay-ben regisztrált kártyához kapcsolódó számlára amivel fizettem vásárláskor.
Ennyit az egyeztetésről. -
lordpower
újonc
válasz arcitec #26799 üzenetére
Pedig ha hiszed, ha nem több ismerős is járt így, hogy az eredeti tulajnak utalták a vételárat a garis ügyintézés végén, annak ellenére, hogy megkérdezték az ügyfélszolgálaton (és elvileg rögzítették is) a számlaszámot ahova mehet vissza a pénz. És igen, a új tulajnak a régi tulajjal kellett felvenni a kapcsolatot,h legyen kedves utalja vissza a termék árát...
Ezt az adásvételis dolgot nem értem náluk, én úgy tudom, nem kérhetnek adásvételit, csak ha lopás gyanuja felmerül. -
gabor9991
őstag
válasz arcitec #27057 üzenetére
Visszajár a szállítási költség is.
Decathlonba vittem vissza legutóbb egy kabátot amit online rendeltem de nem lett jó, első körben kiszámolták a vételárat a kasszaból, akkor szóltam hogy jön még ehhez 1800forint szállítási költség is, azt hiszem egy"ja igen" megjegyzést követően azt is hozzátetteSilentfrog:
Az hogy a gumi repedésére hivatkozva nem javítják a töltés hibáját az annyira pofátlan dolog hogy az valami hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz arcitec #27088 üzenetére
És? Legalább letesztelte, tutira jól működik. Még is mi vásott el benne?
Jól működött, kellett neki egy 30 perc takarítás még, mert kicsit sok volt a csipszes ujjlenyomat, de amúgy full jól ment utólag is. Csak nyilván elfelejtette emberünk, hogy ez nem laptop bérlős cég és ez nem így megy
Egyébként is azt már csak is használtként lehet árulni, illetve bontott megjelöléssel.
Igen, ezért is szokott volt az lenni, hogy a kedves ügyfél marhára ismeri a jogait és a 14 napos elállást, akkor be szokott mutatkozni az is, hogy ez mivel jár.
Egyébként 10-ből 8 ügyfél megérti, hogy ha mindenkinek kibontunk egy adott gépből 1-et és aztán nem veszi meg, akkor 1 hét alatt lesz egy raktárnyi bontott meg használt gépünk, és be lehet csukni a boltot, mert egyes vasakon alapból van vagy 5-10k árrés. Pár óra működési idővel ezzel sosem volt, akinek meg full bontatlan kellett, nyilván lett rendelve.Mi itt a gond, no meg ha arról van szó a TV-vel is. Persze mert újként akarnák eladni.
Semmi gond nincs itt, max kicsit a buksiban kéne rendet tenni. Keverjük itt megint a jogom van és az azt csinálok amit csak akarok dolgokat. Nem így megy
Kereskedőnek akkor se higgyen senki, ha ló legel a sírján.
Annak az ügyfélnek se, aki úgy érzi, hogy ha kivesz 2 hét szabit akkor gyorsan kipörgeti az új GTA-t és akkor le van tudva a dolog, mert a végén visszaadja a gépet és majd akkor le van tudva a dolog.
Alig várom, hogy betérj egy szalonba átvenni az új autódat, gondolom azzal sem gond, ha elugrunk a haverokkal kicsit egy EU túrára, 7-8 ezer km meg pár sült kolompár a kárpitba masszírozva nem nagy valami, legalább megvan a bejáratás.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz arcitec #27092 üzenetére
Nagy általánosítva írtam én is, hogy nagy általánosítva mindenki azt hiszi, hogy a 14 napos elállás alatt csőgázon és azt csinál amit akar. Sajnos vagy nem sajnos nem.
A fentit írtad nem én és ügye mit akartok ti újként eladni nekem?
Én semmit, pont az ügyfelek miatt már vagy 5 éve nem vagyok aktív a szakmában. A mondás pedig részemről is áll. A térképről lemennél ha megtudnád milyen szintig képesek a kedves vásárlók lemenni.A kirívó esetben biztosan igazam van, jogilag pedig úgy van, hogy erre vannak a kedves jogfinek, akik ezt ilyenkor szépen 25 ezer karakterben megírják és megkapja az ügyfél. Első körben van egy ÁSZF amit elfogadsz. Utána jön ez, amit nagyon-nagyon-nagyon magát tudatosnak gondoló ember már nem olvas el a 14 napos elállás második bekezdésében:
Azonban a fogyasztó számára csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat biztosítja a jogszabály, az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, tehát a vállalkozás nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten vagy hiányosan szolgáltatja vissza.
Pont ez van rá.
Szerintem ha tudod, hogy mire használta a 14 napban, ha nem, a kereskedő kockázata
a 14 nap. Ez van. Jobb helyeken max a visszatérő ez irányú csalókat szűrik.A kockázata, hogy nem veszi át és, hogy visszaküldi és harcolni is kell vele, igen. A vevőé pedig, hogy ha agyatlan, akkor bizony bukós lesz a sztori.
Jobb helyek is igencsak szépet buknak ezzel, mutatom akkor a következő szintet is.
Ismétlem, ez nem szeretetszolgálatA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
asdf_
veterán
válasz arcitec #27092 üzenetére
"Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót."
Jogszabályban:
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól25. § A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.
(11. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon tájékoztatni a fogyasztót
i) a 20. § szerinti jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről (különösen a 22. §-ban foglaltakról), valamint a 2. melléklet szerinti nyilatkozat-mintáról)
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz arcitec #27117 üzenetére
A probléma az, hogy az elállásnak formai követelménye, hogy az elálló 14 napon belül nyilatkozzon arról, hogy eláll a szerződéstől.
Ráadásul a kérdező azt a szállítási költséget is hiányolja, amit ő fizetett ki azért, hogy visszaküldje a terméket. Az pedig elállás esetén pont nem jár, hibás teljesítéskor viszont igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Óra topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- alza vélemények - tapasztalatok
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest