- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Koszonjuk Emese!
Amikor Massa nekiment Bourdaisnak, meg volt hatra neki egy kiallas, Bourdaisnak meg mar nem.
Classic:
"Tudtam. Ha eddig bármikor behívtak a felügyelők, akármilyen ügyben, minden esetben megbüntettek valamiért. Nem tudom miért, nem tudom mit követtem el. Nem hiszem, hogy bármit is rosszul csináltam volna ma vagy a hétvégén bármikor. Három pontja úszott el a csapatnak azért, hogy Massa kaphasson még eggyet - gondolhatják, hogy nagyon boldog vagyok, hogy szerzett még egy pontot!""Fogalmam sincs mit kellett volna tennem. Talán ha vörös szőnyeget terítettem volna elé és úgy adok neki szabad utat. Azt hiszem ez lett volna az egyetlen jó döntés..."
Pfuuj Massa! Pfuuj FIA! Kez a kezben piszkos munkaval szereztetek 2 pontot. Bravo!
-
#70869248
törölt tag
Ezt nem értem...egy futamot néztünk?! Jó reggelt
Massa még kijött a pit-be utána...Bourdais pedig már nem (mivel onnan jött ha ez még megvan)...Massa 3 körrel később jött ki, és a 9. helyre állt vissza..onnan ostromolta meg Webber-t.
Bourdais-vel teljesen feleslegesen ütközött, és sansza nem volt megelőzni a végeredményt tekintve...így viszont kapott egy pontot. -
Peat;)
veterán
Én egyelőre semmi konkrétumot nem tudok arról, hogy mit értenek a kiegyenlítés alatt. Majd kiderül. Nekem csak az nem tetszik ahogy a FIA motorbefagyasztósdi hülyeségét hirtelen rákenik a Reanult-ra. Nyilvánvaló hogy ha nem is másodperces de körönként 1-2 tizedes különbséget ki tudtak alakítani az ügyeskedő csapatok. Ami egy 50 körös verseny alatt már nem is oly kevés. De szerintem már a Renault is belenyúlt a motorjába, őket sem kell félteni, csak ez meg pl a Toyotával szemben etikátlan. De lehet ez olyan mint Mo-n az egyéni vállalkozóknak az útnyilvántartás. Aki nem csal az tiszta kép, hogy egy idióta.
-
hunnylander
őstag
Azt csakis az egysegesitesre ertettem. Nincs motorfejlesztesi verseny, akarcsak az A1GP-ben vagy a GP2-ben.
Nezegettem az uj A1GP autokat, csinosak, foleg az F2004-hez kepest uj motorboritassal. De az F1-et a fejlesztesi versenyert is szeretjuk, szerettuk, amibol egyre kevesebbet hagynak meg. Hogy lehet ilyen pofatlanul elbanni a technikai sportok kiralyaval?
-
hunnylander
őstag
Attol fugg, hogy azt mire ertetted. Iden meg nem estek vissza evkozben, a Meki jott fel evkozben.
mikor "világosodtál" meg?
Amiota olvastam, hogy sehogyse allnak a KERS-szel. Egyelore iden technikailag ok a legjobbak. De jovore osszedolhet a kartyavar. Mechanikai tapadasban gyenge a kiindulasi alapjuk, marpedig jovore az mar nagyon sokat fog nyomni a latba.
De ez az egesz csak egy feltetelezes volt, vagyis akarmelyik nagycsapat mellenyulhat es a kozepmezonyben kezdheti a jovo evet. Igaz lehet ez meg akar a Mekire is. Vagy egyszeruen valaki eltrafal egy nyero koncepciot es mar elcsapat is lesz, letaszitva onnan a jelenlegi nagyokat.
-
prmcsk
addikt
A cikk kapcsán...
Megértem kimit, hogy vb.-ként nem igazán tetszik neki a vízhordó szerepkör, de ugyanezért alfonz mit kapott itt tavaly, hambival szemben ?
Kiminek egy dolga van a hátralévő versenyeken. Pillekönnyű autóval, pole 1, vagy pole 2. Ha pole 1, maszatot elenged és "gusztusos" feltartás esetleg egy "szalonképes" kicsúszás hamival együtt.
Elég, ha első kiállásig teszi, mert maszat addigra senkitől sem zavartatva, az élen autózva elég előnnyel várhatja a folytatást. A 2. helyre meg vagy kimi jön be,vagy más csak ne hami... -
#70869248
törölt tag
Valencia sokaknak nem tetszett...kicsit sivár volt. A híd miatt különleges volt....de ezzel a pályával összehasonlítva alulmarad.
Itt is volt híd, de volt jó vonalvezetés, körbe emeletes házak, kihívást jelentő vonalvezetés..volt egyedisége a pályának.
A problémákat pedig meg kell oldani...pit bejárata-kijárata, autók kiemelése...stb.
EGy valamin nehéz lesz segíteni, és az a viszonylag keskeny aszfalt...de ha azt itt legalább volt előzési pont. Pl. ahogy Alonso előzőtt az nagyon szép volt.
Szal nálam nagyon befér ez a pálya, de el tudom fogadni ha másnak nem,...csak most az ahelyzet hogy itt a nagy többségnek, az F1-hez közel állók nagy többségének tetszett a verseny, kivéve... -
#70869248
törölt tag
sok duma....mostanában elég gyakran szól...és sztem ez nem túl frankó.
Egyébként elhiszem hogy neki nem tetszett...kinek tetszik kinek nem, ezt a Kimi-s témát meg nem igazán vágom le....gondolom ezt szűk körben megbeszélik, letisztázzák csapatmegbeszélésem, nem tudom mit kell ezzel így és ennyit foglalkozni a media előtt.
100%-s Kimi-re van szükségünk meg ilyenek..
Ezt a VB-t Massa-nak is meg kellene tudnia nyerni Kimi nélkül is, Hamilton is egyedül van...Kovalainen sehol.
Eddig Massa-nál inkább a csapat és az autó volt az ami hátráltatta, mondhatja hogy 100%-s Kimi, de nem ezen vana hangsúly.
A pálya meg jó volt, kihívást jelentő, szép meg különleges meg ilyenek... Magas labda és többen is leütötték, de ziher, ha a Ferka behúzza az esetleges kettős győzelmet, akkor más a nyilatkozat tartalma. -
proof88
addikt
Hát ez elég csúnyán hangzik...
Mit találtam (elnézést, ha már volt, én csak most láttam először).
-
laci666
senior tag
Nagyon tanulságos, jó volt olvasni
A bogarat a fülembe ültette az,hogy mi van akkor ha a kis Pique kiesése tervezet volt,persze csak színfalak mögött.
A 15 vagy 16, helyről indulva Alonsonak miért tankoltak olyan keveset,ha tudták hogy előzni alig lehet a pályán?
Meg ha számolnak a sc-ra akkor éppen megtankolják az autót.
Szerintem az volt hogy láttak Alonso nem boldogul ezért a kis Pique-t beáldozták.Hol máshol ez pont megfelelő hely új pálya,rázós aszfalt újonc Pique,senki se fog gyanakodni.
Na meg az hogy ha Alonso marad akkor Pique is maradhat jövőre, kell ennél több motiváció a kis Pique-nek? Nem hinném
Briatore-ról eltudom képzelni ezt a kis simlisséget van olyan vén ravasz róka,hogy be meri vállalni. -
Motion_Blur
félisten
"elvesztettük a megszokott viszonyítási pontot, és egyelőre nem kaptunk helyette másikat. Mert akár tetszett, akár nem, akár mutatták a képernyőn, akár nem, ha Michael Schumacher a pályán volt, egyszerűen nem lehetett nem tudomást venni róla. Ő volt az etalon, akihez a versenyzők, még ha a többségük ezt soha nem is vallaná be, akaratlanul mérték magukat"
-
Peat;)
veterán
Kiminek nem jön be az idei autó, elég nehezen tudja beállítani magára.
Meglepő hogy a Renault végsebességre van belőve mégis a pályán marad az autó, motortól eltekintve elég komolyat fejlődtek, Alonso sakkozhat hogy most maradjon vagy menjen BMW-hez.
Trulli és Kimi nyilatkozata nem egészen fedi egymástúgy néz ki a finn genetika azért jól jön sötétebb helyeken.
[link]
[link] -
#70869248
törölt tag
Általában el szoktam olvasni, a legutóbbit is elolvastam. Dávid Sándor-ral is úgy vagyok, mint mondjuk Böröczky-vel a MotoGp-ben...nagyon nem szeretem, de odafigyelek azért.
Egyszerűen azért mert régóta benne van,...mivel döntően nem befolyásol valakinek a véleménye, ezért nem vagyok rest meghallgatni/elolvasni olyasvalakiét, aki jóval régebb óta figyel az F1-re. -
#70869248
törölt tag
Mivel nem töltöttem el időt Vettel-l, vagy akár Hamilton-nal. ..ezért kevéssé érdekel egy róluk szóló, egyéniségüket elemezgető cikk olyasvalakitől aki szintén nem ismeri őket.Számomra sokkal kerekebb a történet, ha a pályán lezajlott versennyel foglalkozik, és arról ad olyan plussz infókat ami nem volt látható....és tegye ezt más nézőpontból.
-
PazsitZ
addikt
Sokan azt hiszik, hogy egyesek a bőrszíne miatt találják ellenszenvesnek Lewis-t, vagy azért, mert túl hirtelen lett túl sikeres, holott nem így van: akikkel erről beszélgetek, szinte egytől egyig azt hozzák fel ellene, hogy túl művinek, vagy - csúnya szóval - túl "megcsináltnak" tűnik számukra. Éppen az a természetesség hiányzik belőle, ami Vettelt annyira elbűvölővé teszi. Hiába, soha nem használ, ha valakit túlságosan zárt közegben tartanak, és foggal-körömmel óvják a külső hatásoktól. Ha bebeszélik neki, hogy mindig igaza van (márpedig olyan ember nincs), akkor ezt előbb-utóbb ő maga is elhiszi, ami a fejlődés egyetlen valódi záloga, az önkritika rovására megy. Félő, hogy a McLaren segít burkot építeni Lewis köré, s ennek később éppen ő fogja a leginkább meginni a levét. Nem biztató jel, ha valaki fitymálóan kezd nyilatkozni az ellenfeleiről, ahogy Lewis tette Spa után Kimivel. Ez persze nem a mi problémánk, hanem az övék, de nem szabad megfeledkezni róla, hogy a versenyzők, amikor bekerülnek at F-1-be, még szinte gyerekek, s mivel eleve nagyon zárt és sajátos közegben szocializálódtak, nem feltétlenül van kiforrott személyiségük.
Bocs a hosszu idezetert, de szerintem teljesen jogos és igaz. -
#70869248
törölt tag
Erről a futamról sokkal jobb cikket is lehetett volna írni szvsz, mivel engem kevéssé érdekel a versenyzők háttere, így többet olvastam volna a magáról a futamról. Az jó hogy a Honda szóba került, a száraz gumi tényleg kicsit korai volt. De se Alonso és a Renault, se a Bmw..stb.
Nagyon rokonszenves Vettel közvetlensége, és első futamgyőztesként járt is neki, csak akkor lett volna kicsit hosszabb, több részlettel, a futammal foglalkozó rész. -
hunnylander
őstag
Engem mar az erdekelne, hogy a nagyok mit hoznak ki a 2009-es szabalyokbol. Valahogy ok mindig tobbet adnak az esztetikumra is.
-
PazsitZ
addikt
Na igen, valahol megertem a dolgot es persze, aki jobban fejeleszt az lesz a jobb, ez tiszta sor és rendjen is van.
Csak mivel elvileg befagyasztas van, igy valahol egyenlotlenné valik a dolog. Bar azt sem akarom elhinni, hogy a renault tényleg hozza sem nyul a motorhoz, max nem megy nekik a teljesitmeny novelese.
Szval érdekes dolog ez. Engem pedig zavar, mivel Webber renault-val megy.
-
Nowhereman
őstag
És ha valaki tudja mit méricskéltek a Fianál simán reszelgetheti a többi részt, mondván, hogy ez ugyanez a motor. Más, hogy ezek a ménesgyarapodások némi leegyszerűsítéssel csak az ott nyüzsgő vegyészek számlájára is írhatók. A Ferrarinál és a BMW-nél a petorlkémikus ugye megszokott látvány, míg Briósnál valahogy csak a cicababák legyeskednek...
-
#70869248
törölt tag
Az ugye gondolom fel sem tünt, hogy Coulthard-tól meg még többet kapott...sőt DC bezony verte Kimi-t is.
Szóval akkor ha csak gumiban gondolkodunk..mert látom csak az megy, akkor DC bizony Hamilton-nál sokkal, és Kimi-nél is meglehetősen jobb esőmenő.Annyira akartok valamit mondani, hogy a saját tisztánlátásotokat zavarjátok össze szvsz.
-
hunnylander
őstag
...es meg nem szokott ossze Kimivel, aki egy amitadnakaztvezetem pilota, es messze nincs olyan setup-erzeke, mint MS-nek.
KR: "Tudjuk, hogy mi az oka annak, hogy Felipe jobban boldogul az időmérőn, és miért tud többet kihozni az autóból. Nem tudom eltalálni azokat a beállításokat, amelyekkel a gép tökéletesen üzemel."
Ismertem Dyert, csak amikor a hszt irtam nem jutott eszembe a neve. A Kimi-Dyer paros nagyon el van maradva a Massa-Smedley parostol hatekonysagban szvsz.
-
hunnylander
őstag
Akkor volt ott, amikor ugy ment az idomerokon es a futamokon, mint a mergezett eger.
Akkor ritkan lattam idomero repulokort elhibazni tole, es versenyeken is tulteljesitett a McLarennel, kisajtolt belole mindent amit tud.
Szerintem a mostani Ferraribol meg Massa sem hozza ki a maximumot. Kivancsi lennek, MS mit alakitana vele. Koszonjuk meg neki, hogy visszavonult igy legalabb Lewis hamarabb lehet vilagbajnok. A Ferrarinak van a legerosebb motorja es meg mindig a Ferrari rendelkezik a leghatekonyabb aeroval. [link]
07 Hungaroring, az neked eleg belviszaly volt? Ha az nincs, nem buntetik Alonsot es elorebb rajtol, igy meg Hamilton evvegi betlijei melett is Alonso a vilagbajnok. Kinaban ugyszinten azert kockaztattak sokat Lewis-szal, mert Alonsohoz merten akartak sok pontot szerezni. Vagy Braziliaban mit csinalt a ket McLaren az elso kanyarokban, vagy Spaban? Ha egyikojuk segitokeszebb lett volna a masikhoz, mclarenes lesz a vilagbajnok.
De, ha ez nem esik le, iden figyeljed a Ferrari hazatajat. Egyelore szepen koppintjak a tavalyi McLaren pilotak mintajat, meg ha csendesebben is zajlik a rivalizalas. Pl. Kimi nagyon nyerni akar Spaban. Lewis neveben ezt mar elore is koszonom szepen. Az neki a legjobb, ha a ket ferraris maganak kaparja a gesztenyet es oda-vissza veri egymast, Lewisnak eleg egy-ket sovany masodik hely plusz 3-5. helyeken celbaerni es zsebben a bajnoki cim.
-
hunnylander
őstag
Szamomra meg egyertelmuen rosszabb pilota lett (mentsegere legyen mondva, hogy a Ferrari nem oversteery, ez lehet az egyik technikai problemaja), sot a batyam szerint is, aki amiota Kimi az F1-ben van, csakis neki szurkol. Tul van a zeniten, ilyen egyszeru. O nem Schumacher.
A kivetel erositi a szabalyt (2007). Azert a tavalyi Ferrari jobb es megbizhatobb volt mint a kimis McLarenek. Es tovabba ott volt neki a McLaren belviszaly, a team order meg egy zsak mak. Ennyi minden nem jon ossze minden evben.
-
hunnylander
őstag
Az meg egy korabbi interjubol valo kivonat (amit Motion linkelt bescannelt valtozatban). Valencia (Hungaroring) elotti publikalas.
Legutobb azt olvastam, hogy Kimi komolyan edz otthon (Svajcban) a Spara valo felkeszuleskent.
Ez a dolog tul van misztifikalva; a Ferrari sem enged meg Kiminek mindent, es a McLarennel sem vettek a fejet. Az meg teljesen normalis, hogy nem neztek jo szemmel az esetleges zulleset, es probaltak hatni ra, ebben a Ferrari sem lehet elnezobb.
Nezzuk meg Kimi mennyire harapott, mint versenyzo a McLarennel. Ez igy szokott lenni, persze hogy rugkapalnak ellene, de megis hozza a jo teljesitmenyt a kemenyebb gyeplo. Szerintem di Montezemolotol ezt meg is kapja. Emlekezzunk csak a tavaly monacoi pletykara, miszerint Kimit majdnem kirugtak, mert annyira a pohar fenekere nezett a verseny hetvegejen. Szerintem a valenciai teljesitmenyeert nem kapott dicseretet senkitol, es azt is kizarom, hogy ne kapott volna szigoru kritikakat erte.
-
hunnylander
őstag
Minden ember magabol indul ki.
Miert nem Bahrein vagy Kanada utan jott Lewis az influenza dumaval?
A 8 pont full egeszsegesen is jo teljesitmeny egy nem Mekinek kedvezo idojarasnal. Es, ha olvasnal neha eredeti sajtotajekoztato anyagot tudhatnad, hogy Lewis nem utalt arrra, hogy problemai miatt lassabb lett volna, nem nyafogott, az ujsagirok firtattak csak a dolgot. Kova megint megkapta a majd egymasodperceit.
-
hunnylander
őstag
Kimit szemelyesen ismeri es kedveli, Massat meg se nem ismeri, se nem kedveli. Azt azert tudd, hogy Whitmarsh nem nehany eve van am a McLarennel, hanem 1989-tol. Vagyis Kimi egesz mclarenes karrierjet vegigdolgozta vele, eppezert nagyon jol ismeri is a kepessegeit es a szemelyiseget. A ket Ferrari pilota kozul Kimi inkabb a Spa-specialista.
Egyre megmosolyogtatobb megnyilvanulasaid vannak (szandekos Montreal, lazmeres es nyakvizsgalat fotorol, Kimi-szimpatia leszanalmasozasa). Utobbi idoben nagyon visszaestel.
-
hunnylander
őstag
Te a linkelt kep alapjan el tudod donteni, hogy kinek milye mennyire faj?
Es egy Kiminyakszakertohoz van szerencsem. Akkor a Lewisnyakhoz nem is biztos, hogy ertesz. Mondd mar meg nekem, hogy a foto pillanataban hany fokos volt Lewis laza. Es meg pl. Massa vernyomasat is, az neked gyerekjatek, ha a ruha takarta nyak fajdalmahoz ennyire ertesz.
-
hunnylander
őstag
Bridgestone sees McLaren, Ferrari traits
Amit vitatni probalnal (sikertelenul) azt maga a Bridgestone hangsulyozta ki nehany hete. Az eltero gumikezelesnek es az aktualis idojarasnak MARGINALIS impaktja van egy futam vegso kimenetelere es igy ezaltal a VB vegeredmenyere.
-
wildrain
addikt
hami szándékosan ment Kimibe... amit ráadásul a videok is megerősitenek
A szándékosságot videók sose fogják megerősíteni, arra legfeljebb valamilyen hitelesített gondolatdetektor lenne képes, de arra még várni kell.Persze a véleményed lehet az, ami, de a videók alapján a történtekbe ugyanúgy bele lehet magyarázni azt, hogy kikerülni akarta Kimiéket, mint azt, hogy belemenni akart.
-
hunnylander
őstag
maradjon el a futam
Ugyanmar, egy kis 'flexeles' oszt' jo'van.
Szerintem ez amugy se tervezoi hiba, inkabb kivitelezesi.
Tegnap Charlie Whitingek mentek is megtekinteni a palyat, es a hidat is, de a flexet nem latom naluk.
Nem akartak osszepiszkolni a vacsa-vacsa kezecskeiket.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
A csapatok 80-90%-anak nem volt jo, ha lennel szives visszaolvasni az akkori hireket (mindenki jol tudja, hogy tavaly ott miert lagyitott a B, nade csak egyszer volt Budan kutyavasar). Na nehogy mar a tobbseg alakalmazkodjon a Ferrarihoz. A Bridgestonenak mar nem a Ferrarinak kellene nyalnia, hanem az F1 atlag kivanalmainak kell megfelelnie.
Ha Alonsonak jo lett volna tavaly a szuperlagy, most o lenne a cimvedo.
A LENYEG: A Bridgestone-nal vitatkozzal, ok nalam is okosabbak es kompetensebbek a bekemenyitesben, naluk reklamaljal, nem en valasztottam ki a keverekeket.
A Bridgestone lepese egyebkent engem igazolt.
mivel városban rendezik ezeket, semmi más nem játszik szerepet abban, hogy a szuperlágy/lágyat viszik
Pedig az aszfalt jellege es a varhato homerseklet donti el a dolgot, nem az, hogy 'varos vagy videk'.
-
proof88
addikt
Miért nem csináltok új setupot?
Egyébként tök durva, velem már volt olyan, hogy ahogy állítgattam a paramétereket és javultak a köridők, azt hittem, hogy jó munkát végzek, aztán poénból megnéztem, hogy milyen is volt az alap setuppal futni és jobb időt értem el, úgyhogy utólag rájöttem, hogy szépen elmentem a rossz irányba ... -
hunnylander
őstag
En ezt csakis erre az esetre ertettem, mivel minosegellenorzesi hibarol van szo.
A Schumi era ota pedig jelentosen csokkent az angolok es egyeb idegen nemzetek kepviseloinek szama a vezetesben es a mernoki iranyitasban is, aminek kezd beerni a hatasa. Bocsi, de az olasz autogyartas hiresen es tradicionalisan rossz minosegellenorzessel es gyartasminoseggel rendelkezik. Persze, a Ferrari szeretne kibujni ebbol a skatulyabol, de az iden ez nem nagyon sikerul nekik.
A tobbieknek: latom ugyeltek a topik szinvonalara.
-
hunnylander
őstag
"Remekül kapta el a rajtot, és már az első kanyarban az élre ugrott, azonban változtattunk stratégiánkon, hogy egy hosszabb második etappal lehetőségünk legyen arra, hogy az utolsó kiállás alkalmával megelőzzük, és elhappoljuk előle a győzelmet."
"Végül egy elfékezett gumi, és egy defekt keresztülhúzta számításainkat, de szerintem Lewis-nak mindene megvolt ahhoz, hogy megnyerje a futamot."
Szerintem is.
Lewis csak az 50. kor tajan jott volna ki a boxba, es a Hungaroringen a megtankolt es a konnyu auto kozott van kb. 1,5 mp, es Lewis nem az a ficko aki nem tud odatenni 5 kort a konnyu autoval 99%-os hataron autozassal, amig Massa megtankoltan vanszorog. Nem veletlenul spurizott Massa Lewis defektjeig, mert ha hiszed, ha nem, de akkor meg kozel sem volt meg a szukseges elony es Lewis komoly fenyegetes volt szamukra. Nem veletlenul vagtak be Massa versenymernoket es a Ferrari strategajat (Luca B...) a kozvetites azon szakaszaban.
A defektig nyitott volt a kuzdelem. Nem mondom, hogy Massanak nem sikerulhetett volna megorizni a poziciojat, de te se tagadd le, hogy Lewisnak is megvoltak az eselyei.
-
#70869248
törölt tag
csak gondold végig...Massa előz mint gép a rajtnál...ezzel holdig rugva a McLaren-s taktikát úgy csapatban mint versenyzői fejben.
-gondolkozás.
Massa kellően gyors, Hungaroring nem az a pálya ahol lehet előzni,..semmi értelme erőltetni (én nem értek egyet, de a csapat másként gondolkozik), első kiállás 1 kör különbséggel.
-gondolkozás
A gondolkozás tárgya mindig az hogy hogyan előzzenek a box-ban..tankoljanak rövidet? Rizikós mert a Ferka előrébb van a Pit-ben..pozícióban vannak.
Többet kell tankolni-nem leszakadni, és többet kint lenni mint Massa a könnyű autóval, míg Massa a nehéz autóval megy és eközben összerakni az időt ami ahoz kell, hogy Massa elé jöjjön vissza a pályára.Minden logikus volt szvsz,...és mivel 5 mp nem a világ (nem tudni mennyivel volt több kör Hamilton autójában) Kimi-nek Alonso-val szemben elég volt 1 kör is.
Aztán defekt-aztán motorhiba és Kovalainen nyer
-
#70869248
törölt tag
?
Miért lényeg hogy folyamatosan távolodik ezt nem értem...az a lényeg hogy mennyi a különbség.
Egyáltalán nem elvetélt ötlet abban gondolkozni, hogy nem volt lefutott a vége, amikor Hamilton-nak az első kiálásán több körre tankoltak, és nem engedte a különbséget 5 másodperc fölé a defektjéig. Nem tudom mennyi +kör volt Hamilton autójában Massa-hoz képest, de volt...és innen már igen is kétirányú a dolog.Hamilton-Kimi utolsó etap abszolut igaz...Kimi körrekordokat futott szal benne van,..mint ahogy a dologhoz hozzá kell tenni azt is, hogy Hamilton-nak 29 kört kellett kibírnia a szuperlágyon, amit a defekt miatt kényszerből tettek fel hamarabb.
-
wildrain
addikt
Na igen, ezt írtam, hogy a cikkírónak nem sok fogalma van a fizikáról, mert ugye az 1,6 MJ körönkénti energia az valószínűleg nem egyszerre felszabadítható, így a 200kW teljesítmény valószínűleg nem igaz, hanem felosztandó. Meg a V8-ak se maradnak szerintem, mert kisebb fogyasztású motort tervez az FIA 2013-tól.
-
wildrain
addikt
Itt írnak róla, de ez nem az, amire én emlékeztem, mert valahol egy cikkben olvastam, hogy a köv. években ez az energiamennyiség növekedni fog, és kb. három év múlva lesz kihívás, addig nem, mert olyan alacsony az érték.
Egyébként ez a cikk 500kJ-t ír, de mostanában 400-ról olvastam. -
hunnylander
őstag
Ami elott ugye volt is revizio. Nehogy mar te sertodj be a Ferrari mernokok helyett is. Velemenyemet fenntartom, a Ferrari megbizhatosaga joval gyengebb a Mercedesenel.
De en annak orulni fogok, ha a Ferrari tervezomernokei legyinteni fognaka a dologra, mint te, hogy nincs ezzel semmi baj, ne valtoztassunk rajta semmit, ezt a hibat biztos csak a kis koboldok okoztak, semmi technikai oka nem volt.
-
wildrain
addikt
-
hunnylander
őstag
A Meki tradicionalisan hosszu masodik etapot fog csinalni, a szuperlagyhoz mar tetemes elonye lesz Lewisnak, szvsz. Amely gumi gyakorlatilag senkinek sem lesz jo, de a Meki pilotak sem panaszkodtak ra, hogy extremen szemcsesedne, vagyis nem lesz vele tul nagy gond azon a rovid zaro etapon, amikor mar kelloen felgumizott lesz a palya es a homerseklet is kezd esni.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest