Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- iPhone topik
- Akciófigyelő: Csak a frissítés a kérdés a Banggood jó áron kínált táblagépénél
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Nem fogy rosszul az iPhone 16e
- Bemutatta a Pixel 9a-t a Google, ennyibe kerül itthon
- Megtörte a csendet a Samsung One UI 7 ügyben
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams #36574 üzenetére
gondolom motorcraft gyertya került bele
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #36571 üzenetére
Rángatás az gyújtás téma.
Gyújtógyertya, gyújtókábel, rosszabb esetben gyújtótrafó.
Komolyan kell venni sajna ezt mert ilyenkor nem ég el minden üzemanyag az égéstérben, hanem kijut a motorból a katalizátorba, ami nem szereti a benyát. -
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36568 üzenetére
Meglepődtem, mert egészen korrekt a válasz. Bár attól még én megnézném...
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36564 üzenetére
És a forgalmazó megnézte alvázszám alapján ford szervizadatbázisban?
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36560 üzenetére
Ezt írtam én is nagyjából, de mint minden információ, ez is fenntartásokkal kezelendő, csak a microcat információ valós. Szívesen.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36557 üzenetére
Annál elvileg Mercon V az előírás, szóval valószínűleg jó az olajod. De az a tuti, ami az autóhoz tartozó manualban van és/vagy alvázszám alapján MicroCAT-ben megnézve.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36554 üzenetére
Évjárattól függően Mercon V vagy LV való a 4f27e-be. Szóval vagy jó, vagy nem :)
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #36554 üzenetére
Rákeresve említet olajra, s gyártó specjében ez van:
Ford MERCON, MERCON V, MERCON SP, # XT-2-QDX, # XT-5-QM, # XT-6-QSP, # XT-8-QAW, # XT-9-QMM5, M2C 138-CJ, WSA-M2C-195-A, WSS-M2C-924-A -
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #36526 üzenetére
nezd meg hogy megfelele az olaj a gyari specifikacioknak, ha igen es nem tapasztalsz problemat igy akkor maradhat
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #36524 üzenetére
legbiztosabb, ha a gyari olaj kerul bele
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #36501 üzenetére
Ezért is jobb a kézi váltó, mint az automata.
Van elektronikusan vezérelt normál váltó, de az nem a Ford-nál. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #36499 üzenetére
Igen.
Mert automata váltó akkor üzemel jó, mikor az olaja üzemmeleg.
Addig csak a váltó kuplungjait gyötröd. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #36356 üzenetére
Kuplung, hosszbordás befolyásolja?
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #36356 üzenetére
Valami nyöszög, ez jó.
Pont ma ment mellettem egy fekete SMax, ami olyan hangot adott ki, mintha elektromos autó lenne, miközben TDCI-s volt.
Sűvítet a turbó.
Mondeo zizeg, amiatt k… digi klíma érzékelő miatt.
Vagy kormányszeró kezdi megadni magát, mert hallható csapágy hang jön elő alacsony fordulatszámnál hidegindítás után.
Légtömeg érzékelőt takarítani kellene, mert utolsó szerviz után a pár cső nem visszarakása miatt jól bekoszolódott. -
DeFranco
nagyúr
válasz
milkabrams #36371 üzenetére
lehet szíj, valami görgő, rosszabb esetben vízpumpa, de lehet csak szélzaj, engem az őrületbe kergetett.
ha hiba akkor erősödni fog, ha nem hiba ne foglalkozz vele. használt autó olyan mint a 40 éves férfi, még fickós de valami kehe azért mindig előjön.
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #36356 üzenetére
Hát ennyi infóból szerintem senki nem fogja megmondani
-
Balcsix
senior tag
válasz
milkabrams #36074 üzenetére
Az a probléma hogy ennyiből nem lehet megmondani így hallás alapján hogy mi a baja és mennyibe fog kerülni. Ha meg már elvitted a szerelőhöz ott minden bizonnyal kiderül hogy mi a helyzet.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36080 üzenetére
Egy cipőben járunk, én speciel fogimplantátumot halasztottam el most...
De hogy 30 vagy 150 azt senki nem fogja tudni megmondani neked előre.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36076 üzenetére
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #36074 üzenetére
P0324 kopogásérzékelő hiba, simán lehet kopogásos égésed, ez esetben nagyon nem kellene az autót használni.
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #35900 üzenetére
Egy bontott klimakompresszor is lutri, mi a baja a tiednek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #35781 üzenetére
Magadnak szerelve drága, csináltatva meg nem akarod tudni
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #35781 üzenetére
Műszerfal ki-be a terelőlapok átszerelése motorosra automata klímához jár a műszerfal tetején napfény érzékelő ilyet a manuális klímás műszerfal tetején nem láttam még, akkor szerintem a fűtésbox is más így hirtelen ennyi jutott eszembe.
Én azt gondolom egy nem kis munka, ha van aki elvállalná elmenne vele 2-3 napja, mai óradíjakkal számolva nem kevés plusz az alkatrészeket is meg kellene szerezni. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #35781 üzenetére
Mi bajod a digitálissal, elsősorban?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #35581 üzenetére
Lökhárító szerintem bőven menthető, ajtó és géptető lehet olcsóbb cserélve (utóbbinál a zsanérokat is meg kéne nézni, nehogy azok is hajlottak legyenek)
Gyakorlatilag tartom a véleményem, bontott színhelyes cuccal járnál valószínű legjobban, szerintem mai árak mellett egyiknek sem éri meg nekiállni, és akkor a fényezés árát nem is néztük
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #35557 üzenetére
Lökhárító is javítható, műanyaghegesztő megoldja valószínűleg - megmutatni mindenképp érdemes, az utángyártottak rosszul szoktak illeszkedni, próbálnám menteni a gyárit. Ajtó és géptető képeket én is megnézném először, de jellemzően a sérülés jellege és a bontott alkatrész ára határoz
Nézz körül, hátha van színhelyes karosszériaelem baráti árban (és akkor a régit még mindig él tudod passzolni, ha valakit nem zavar). Amúgy ha nincs él/domborítás sérülve, és a horpadás is tompa, nem hegyes tárgy által okozott, akkor esetleg horpadás javító lehet ki tudja húzni fényezés nélkül. Ha jelentősebb sérülés, akkor a fényezés árából sokszor kapsz bontottan azonos elemet, amit nyilván hegeszteni sem kell, csak átszerelni mindent
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #35557 üzenetére
jah hat ezt igy latni kell, johet kep holnap.
kcsa
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #35555 üzenetére
milyen merteku horpadasrol van szo? foto van?
olyan helyre vinnem eloszor ahol horpadas javitasra vannak specializalodva, eleg jol megcsinalnak mar komolyabb horpadasokat is. -
válasz
milkabrams #35406 üzenetére
Ezt szerintem kérdezd meg egy autóhifis műhelyben,bár látatlanban felmérés nélkül egy nagyon hozzávetőleges tól-ig számot mondanak,ha mondanak,de várhatóan nem lesz kicsi az a szám.
Saccolni nem nagyon lehet,de sokszázezres költség.
A rendes zaj- és hővédelem anyagára sem olcsó,sok kell belőle ,rengeteg munkával és bontással jár.
És akkor a tükör/kéderek/ajtóillesztések szélzaja továbbra is megmarad autópálya tempónál,a futómű és motorzajon fog csak csillapítani a szigetelés. -
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35389 üzenetére
Már a műszerfal lebontását sem kívánod szerintem, hát még az anyagok árát
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #35389 üzenetére
Mázli.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35238 üzenetére
Mert ott van terhelés, ugyanígy S-ben is remegnie kell. Lehet wandler, de egy remekbeszabott fékszalag hiba is. Végtelen a hibalehetőségek száma, a rákölthető összeg pedig szintén végtelen sajnos.
szerk.: persze egy sima motor/váltótartó bak hiba is lehet, az pedig a fentiekhez képest zsebpénz kategória. Vigasztaljon hogy én is ezzel kezdtem, és azóta nem rázza ki a tömést a fogamból
Jótanács: ha bármelyik cserés (pl. olajos látható ha tönkremegy, mert kifolyik az olaj), akkor mindhármat egyben cseréltesd gyárira, vagy legalább valami nagy márka termékére.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35233 üzenetére
Simán hihető, ezért írtam amit...
De a 4F27E már teljesen elektronikusan vezérelt váltó, tehát ECU adatai alapján dolgozik, ezért IS kell rendesen gépre kötve vizsgálni.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35216 üzenetére
Legalja OBD olvasóval nem tudsz minden kódot kiolvasni, kell a Ford-specifikus, kapcsolós, és legalább Forscannel kísérletezni. De én keresnék egy normális szerelőt, aki nem ájul be egy hibakódtól....
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35214 üzenetére
Először én kiolvasnám a hibakódokat, hogy váltóval kapcsolatos hibára panaszkodik-e. Én meglehetősen sokat szenvedtem az enyémmel mire elfogadhatóan jó lett, nekem máshogy remegett...
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #35172 üzenetére
Bak is lehet már megereszkedve, de hibakódot biztosan nem okozna. Ez ránézős sajna - meglehetősen sok szenzor paraméterét nézi a váltó, szóval bármi és akármi is lehet :)
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #35174 üzenetére
Hát sok minden.
Pl: utolsó pillanatban cserélt olaj kinyírta a automata súrlódó tárcsákat, stb.
De pontosat max. szerelő fogja megmondani, mikor feltárta pontosan a hibát. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #35172 üzenetére
Automata váltónál az olajszintre és minőségére oda kell figyelni.
Valószínűséggel váltó olajjal lesz a gond. -
#27070592
törölt tag
válasz
milkabrams #31666 üzenetére
Azért ne azzal a szöveggel menj szervízbe, hogy motorgenerált kérsz 300-600k között, mert akkor mosolyogva meg is fogják neked csinálni.
Kedvenc vezérléscserés videom, amiben a mámi lépésről lépésre felvázolja mit miért csinál és mit hogy nem célszerű elbaltázni.
Ha jól tudom, a tiéd is DOHC Zetec blokk, vannak párhuzamok. Például elég precízen kell a szíjfeszítés mértékét beállítani, de annak is előfeltétele hogy mindhárom tengely pozícióban legyen amikor a szíj felkerül. Plusz nem árt ha a vezérműtengelyekre a két fogaskerék amin a szíj fut az az előírt nyomatékkal, pontos pozícióba van visszarakva (amit a szimering csere okán szedtek le róla, mert az sem árt ilyenkor). Mint ahogy főtengelyszimeringet és szelepfedél-tömítést is le szokás cserélni, (ha már ott dolgozik az ember), ezek nem tudom megtörténtek-e nálad, nem óriási összegek, de mégiscsak egy belsőégésű motorról van szó, aminek megvan a karbantartásigénye.
Különben nem vagyok szerelő, csak egy lelkes amatőr, de párszor már megnéztem a linkelt video-t, épp ilyen Zetec blokkom van, és nem bíznám a vezérléscserét csak Fordokon rendszeresen dolgozó szervízre. Ha valaki azt mondaná hogy azért csattog a vezérlésem mert fáradtak a hidrotőkék, azt a szerelőt gyorsan törölném a telefonomból. -
sparta2
tag
válasz
milkabrams #31666 üzenetére
Nekem egyszer egy OFF autóm vezérléscsere alkalmával, olyan szinten húztak rá a feszítőre, hogy mikor a motor elérte az üzemi hőfokot, a szíjfeszítő csapágya fütyülni kezdett szinte. Jó régen volt és szerelő csinálta. Fogalmam sincs nálad előfordulhat-e ilyen, de egy ellenőrzést megér.
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31666 üzenetére
Kenés elégtelenség nem jelenti azt, hogy nem működik.
Gyorsabban kopok, fémes hangot ad ki.
Passz, nem vagyok médium, hogy távgyógyítással megmondjam pontosan mi a baj.
Ha az lennék, már rég emeltdíjas számon érhetnének el. -
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #31663 üzenetére
Olajszintet ellenőrizted gondolom motorban/váltóban is már. Ha ezek az alapdolgok megvannak, ezzel már nehéz lesz távgyógyítani, meg kell várnod amíg valaki ránéz, én addig egyébként nem mennék vele.
Milyen automata váltód van? 4F27A? Az olajszint ellenőrzésének technikája megvan?
szerk.: Meg ugye alapvető kérdés: megfelelő folyadékok kerültek bele egyáltalán?
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31661 üzenetére
Írtad, hogy automata váltó olaj cseréd is volt elvileg.
Na, az, hogy nem töltötték fel a váltót rendesen, az csinálhat olyat, 15km után fémes hangot ad ki.
Mivel a kenés nem elégséges s bennelévő fémmű egymásnak dörzsölődik.
Nemrég volt vezérlés szett és automataváltó olajcserém…
Motorból jön, de csak meleg motornál, tehát ha megyek 15km-t semmi fura zaj.
Tehát 15km haladás után jön elő.Meghallani motortérből csak sztetoszkóppal lehet pontosan honnét jön a zaj.
Váltó ott van a motoron.Nézd meg a váltóban nem-e kevés/sok az olaj.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #31661 üzenetére
Mielőtt mindenki véleményét egyesével meghányod-veted, azért több információt adhatnál: A fémes súrlódó hang honnan jön? (felnyitott motorháztetőnél előtte állva honnan hallani?) Fordulatszámra változik? Terhelésre változik? Kormánytekergetésre változik? Elektromos rendszer terhelésére változik?
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31656 üzenetére
Kiinduló hsz-ből csak fémes zaj van, ami csattogától súrlódásig bármi lehet.
Mivel vezérmű csere is volt, így következtettem a rossz felrakára.
De írtam, hogy váltóolaj csere is volt, aminek hibáját kizártad.
Pedig melegedés utáni súrlódási hang váltó gondra utal. -
erdey_a
addikt
válasz
milkabrams #31656 üzenetére
van amikor megéri a márkaszerviz...
én ford szervizbe vinném el, mondják meg, hogy mi van, mit látnak.
fizetsz a diagnózisért igaz, de aztán azzal csináltatod meg, akivel akarod. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31652 üzenetére
Mint írtam, hogy ha dugattyú belevert szelepekbe, akkor az motor generált jelent.
Röviden új motort kell építeni.
300-600eFt.
Még, ha olcsó(relatív lutri) bontott motorra cseréled, akkor papírozás, stb. ugyanúgy elviszi pénzt. -
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #31645 üzenetére
Elkoszolódott persze
Nincsen benne hidrotőke majd írd már meg hogy erre mit válaszolt a "szerelő" -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31649 üzenetére
Garanciát érvényesíteném, hogy javítsák ki.
Viszont, ha egyre hangosabb és az autó ereje is csökkent, akkor már bele vert a dugattyú szelepekbe, és ez motor generált jelent. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31647 üzenetére
Olaj 1 perc alatt üzem melegre melegszik, ami kering hidrótőkéknél is.
Vezérmű szíj viszont tud nyúlni, mivel részben mesterséges gumi, kevlár, stb erősítéssel.
Ez lassan melegszik fel.
Vagy tré a szíj, és jobban megnyúlik, vagy 1 foggal arrébb lett felrakva. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #31645 üzenetére
Hang forrás kiderítése lenne fontos.
Ha motor, akkor rosszul rakták fel új vezérlést.
Ha váltó, akkor az új olajjal előjött kopott automata váltó hiba.Kopott hidrótőkének mindegy milyen olaj van, az már kopogni fog.
-
diablo1984
veterán
válasz
milkabrams #31181 üzenetére
Nálam most az 1,4 benzin mk2, 5 kombi fóka 368km rövid távos használattal(január) visszatankolás után csúcs 10,2re jött ki a fogyasztás, eddig 9 körül kijött, de januárban hidegebb volt. Nyáron hétakárhányból elvan. Nullázd az átlag fogyasztást, kezd ott.
Lehet csak visszapörgették az óráját és a fedélzeti nem tudja hová tenni magát(gonosz off). -
troll81
addikt
válasz
milkabrams #31190 üzenetére
Nem ehet 20 litert
saccra nekem a focus 14 15 litert ír ha el van rúgva neki.de városban is simán betolja szerintem.
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #31190 üzenetére
Nem kell aggódni ha megnézték és jó volt akkor nincsen baja.
Ha 20 litert fogyasztana százon annak lennie kellene valami jelnének hogy valami nincs rendben. -
troll81
addikt
válasz
milkabrams #31188 üzenetére
Tankold csurig. Menj 100 km vagy ahogy össze jön tankod ugyan ott ugyan úgy tele és kiszamolod a valós fogyaztast én is úgy szoktam.
-
milkabrams
őstag
válasz
milkabrams #31186 üzenetére
"az első kilométer benzinigénye 100 kilométerre felszorozva elérheti a 20-30 litert" [Vezess] cikkben olvastam.
-
erdey_a
addikt
válasz
milkabrams #31183 üzenetére
tankold tele egy kattanásig, írd fel a km állást, aztán később, amikor már porzik a tank, tankolj megint egy kattanásig, megint írd fel a kilométert. a többi matek. az eredmény a valós fogyasztás
-
gergobaby
aktív tag
válasz
milkabrams #31183 üzenetére
Biztos hogy liter/100km értéket mutat, és nem miles/gallon? Ott lennének értelmezhetőek ezek az értékek.
-
troll81
addikt
válasz
milkabrams #31183 üzenetére
Nekem is 10.3 mutat az S max
majd megy lejjebb.de diagnosztika rá és atnezed nézeted olyan szerelővel aki nem pék cukrász vagy hideg burkoló.
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #31181 üzenetére
Igen, az indexkar végén a gombot hosszan nyomod így lenulláz, de így újra 99literről kezd el csökkenni az érték, ha jól értem most már lement 20 literre nálad
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #31175 üzenetére
Nullázd le az átlagfogyasztás mérőt akkor holnap reggel már 99liter/100km-t fog mutatni.
Kell neki párszáz km mire a közel valós értékét mutatja.
Ezzel a 20l/100km-rel meg komolyabban nem kell foglalkozni, ha megfigyeled majd, napról napra kevesebbet fog mutatni. -
troll81
addikt
válasz
milkabrams #31175 üzenetére
Lehet persze sok oka... Milyen motor szerepel a hiba alatt?
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #30957 üzenetére
mindenképp, vidd el egy helyi muszereszhez ha magad nem tudod megcsinalni
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #30935 üzenetére
Kézi könyvben ott a kódja.
Ha nincs meg, akkor android app és fejegység szériaszám beadása után megadja a kódját. -
#27070592
törölt tag
válasz
milkabrams #30935 üzenetére
Ha megadod neki a kódot. Valahol biztosan fel van írva, kezelési könyvben/szervízkönyvben. Vagy telefon az előző tulajnak. Vagy passz.
Friss elemzős video kettes Focusról, 300-ért.. -
darvinya
titán
válasz
milkabrams #30920 üzenetére
Gyári Ford fagyálló. [link]
-
erdey_a
addikt
válasz
milkabrams #30920 üzenetére
12+ -os legyen aztán kész. a fagyálló, az fagyálló.
-
gabor9991
őstag
válasz
milkabrams #30891 üzenetére
immobilizer hiba esetén a műszerfalon a piros led (ami leállított motornál csak néha villan fel a km óra és a fordulatszámmérő között van) gyorsan villog, önindító teker minden működik csak nem fog elindulni plusz tárolni fog egy hibakódot erről.
Valószinűleg műszerfal hiba lesz ezért áll olyan sz@arul az üzemanyag szintjezője meg a vízhőfok se lehet 70 fokos ha még dúsít a motor márpedig z emelt fordulatból úgy tűnik még dúsít mert hideg
A hiba előfordulhat attól is hogy az akkumulátoron a saru nincs rendesen meghúzva én ott kezdeném a keresgélést, meg feszültséget mérnék az akkun és a biztosítéktáblán terheletlen állapotban és indításkor is de lehet egy lelazult/elkorrodálódott testkábel is.
125 ezerért a vezérléscsere nem drága ha nem kínai alkatrész kerül bele az olaj és a fékolajcsere 58ezerért viszont nagyon sok. -
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #30908 üzenetére
lehet nem hozza valo a kulcs vagy nincs feltanitva es a kocsi letiltott.
-
patomi
őstag
válasz
milkabrams #30908 üzenetére
Elemcseréhez biztos nincs köze. Max újra kell tanítani. Ha hozzá való a kulcs indulnia kéne vele. Váltó jó? Szépen váltogat? Sok balesetmentest hozzá.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
milkabrams #30905 üzenetére
nézesd meg egy elektromos emberrel de előtte szerintem teszteld ki alaposan hogy mikor milyen körülmények között jön elő a gond, mert ha a szakira bízod, sokára lesz meg a hiba.
sok balesetmentes kilométert.
-
kcsa
veterán
válasz
milkabrams #30905 üzenetére
Vészmadár véletlenül sem akarok lenni, de a fényezett és látható részek ritkán rozsdásak kritikán aluliak
4 sebességes hidraulikus?
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #30894 üzenetére
hanyszor probaltal ra a masik kulccsal korabban?
-
darvinya
titán
válasz
milkabrams #30897 üzenetére
Automata.
Csak úgy beugrok autó villamoságiba, hogy kiderítse miért lett kuka az autó.
Mire rendbe rakod az autót, addigra veszel egy újat.Csak tipp: indítás gátló (immo) így tilt le, mikor lopást észlel.
-
lizakattila
senior tag
válasz
milkabrams #30897 üzenetére
A hópihe 0-4C között narancs, 0 vagy alatta piros lesz -ez nem hiba.
A ledek: a jobb oldali piros valószínüleg a nyitott ajtó miatt világíthat, a baloldali narancs az jelezheti a szélvédő mosó folyadék alacsony szintjét. De ezeken kívül még sok más egyéb is lehet. -
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams #30897 üzenetére
üzemanyagszint jelződ elég érdekes
-
DeFranco
nagyúr
válasz
milkabrams #30897 üzenetére
a korábban említett 750k-s keretből vetted ezt az mk2-es automatát?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30897 üzenetére
Hópihe azt hogy csúszhatnak az utak. A LED-eket passzolom nekem régebbim van.
-
válasz
milkabrams #30891 üzenetére
Lehet volt olyan rendes és egy zárlatos akkuval adta el neked a kocsit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30891 üzenetére
Akkor főbiztosíték ment ki vagy akku halt meg. Immo nélkül mennie kell a világításnak.
Mivel nem tudod az autó előéletét én szinte biztos az akkura gyanakodnék. Megadta magát az első télen. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30888 üzenetére
Belsőtér világítás van?
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #30888 üzenetére
lehet, a muszeregysegen nem jelenik meg valami?
-
ReFleXx
addikt
válasz
milkabrams #30881 üzenetére
max megprobalhatsz egy akkusaru le egy 10percre majd vissza es utana a biztosan jo kulccsal.
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
milkabrams #30883 üzenetére
Tényleg felejtsd el azt a szervizt. Mi köze ennek a vezérléshez? Motorolaj és fékolaj 58ezer? Vastagon fog az a ceruza... szerk: lehet nem is ehhez kapcsolódóan kérdezted a vezérléscserét? Akkor is sok.
Ha biztosíték gond van, akkor nem biztosíték táblát kell cserélni, hanem a 20Ft-os biztosítékot.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
milkabrams #30881 üzenetére
szerintem az, hogy esetleg rossz az immo chip benne, önmagában nem csinál ilyet.
gondolom előtte a pótkulccsal működött az indítás.
azt a szervizt pedig szerintem aki ezt neked önindító halálra gyurcsokolta azt már töröld is ki a telefonodból, gyújtásod sincs.
szerintem is első körben bizti ellenőrzés aztán akku. általános gyógymód még ilyenkor az akkusaru 10 percre le, majd vissza, az sok bugot resetel.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30878 üzenetére
Akkura is mérj rá. De az elég ritka hogy ennyire kinyiffanjon.
Biztosíték gyanús. -
subaruwrc
félisten
válasz
milkabrams #30875 üzenetére
biztosíték / relé táblában nézz körül szerintem
miután kérdőre vontad az eladót -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30875 üzenetére
Mikor vetted a kocsit? Ha még friss vásárlás akkor az előző tulajt kellene kérdőre vonnod.
Tünetek alapján (nem indul a motor) immobiliser gondja lehet.
Ha gyújtás sincs akkor meg az akku nyekkent meg. -
erdey_a
addikt
válasz
milkabrams #30875 üzenetére
lemerült az akku?
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30787 üzenetére
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30777 üzenetére
Nem tudom pontosan az adataidat, de körülbelülre beírtam, az én régi MK2 Ford Focusommal.
[kép]
57.000 Ft-tól már lehet az Unionnál újat kötni. Ennél akár kedvezőbb is lehet, ha elektronikus ügyintézés vagy mobiltelefonszám megadás is van. Ezt nem tettem meg kalkuláció során. -
válasz
milkabrams #30767 üzenetére
közölte, hogy meg fogja verni a srácot.
Ez durva így leírva is... milyen lehetett hallani.
De legalább megúsztál egy felesleges oda-vissza kört.szerk.: Mostanában annyimindent' olvasni a neten, hogy gyakorlatilag autóvásárlásra, eladásra kell egy külön "eldobható" telefonszám...
-
troll81
addikt
válasz
milkabrams #30773 üzenetére
hogy örülnék én annak az összeg nek.
éves díjban
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30775 üzenetére
De ilyen régebbi, kis köbcentis autóval is ennyit hoz ki?
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30773 üzenetére
Azt sokallom kicsit. Budapesti lakhely?
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30769 üzenetére
Egy vidéki várost nézve lakhelyként, nekem 2015-ben 33600 HUF volt, egy 1999-es Opel Astra G-re, 1.4-es motorral, 90 LE.
Ez volt az első autóm és 23 éves voltam ekkor. -
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
milkabrams #30767 üzenetére
Automata? Azt lehet jobb lenne elfelejteni...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
milkabrams #30767 üzenetére
Szuper
-
oliwire
őstag
válasz
milkabrams #30764 üzenetére
Ott majd próbáld megérdeklődni, hogy az olajfogyasztás milyen.
Úgy olvastam hajlamosabbak a 2.0 benzinesek jobban csipegetni. Ha kibír egy 10K csereperiódusos időt a min-max szint csökkenéssel, az nem zavaró. Ha utána kell töltögetni, az már fusztrálóbb tud lenni. -
szezso15
addikt
válasz
milkabrams #30762 üzenetére
Szia!
Csak hogy mint tulaj leírjam a véleményem. Nekem is első autóm lett egy MK1.5, 1.4-es Focus. Én 90%-ban városban használom, ezért is lett ez a vérszegény verzió választva (na meg az alacsonyabb biztosítás miatt), de én imádom. 5 ajtós hatchback, patentül elférek benne és szerintem tök kényelmes, voltunk már vele Zalakaroson, Balatonon többször, Kaposváron, Mátrában. Autópályán 130-135-öt simán tartja gond nélkül, az előzést meg kell gondolni, de egy 1.6 vagy 1.8-cal szerintem az is bőven jó lenne neked pályára. Én 400-ért vettem egy éve kb., rögtön elvitt 90-et a lakatolás (küszöbök vége haldoklott), ezen kívül csak szimmeringek és tömítések amik megadták magukat (pl. termosztátház vagy szelepfedél-tömítés). Küszöbök végét, első sárvédők alját nézd meg, azok rohadnak, a küszöböt nyilván drágább javítani. Típushiba a beteges alapjárat, ehhez alapjárati motort, gyertyákat, gyertyakábeleket és gyújtótrafót érdemes cserélni, ezeket én vétel után rögtön megtettem.
Mindig indul, mindig megy szó nélkül.
Ja és pályán 130-nál 3750 körül forog, szóval teljesen viselhető a zaj is, pedig az enyémben nincs a motorháztetőn hangszigetelés.
750-ből szerintem a kínálat tetejéről simán tudsz választani, csak nézz meg belőle sokat, mert van bőven eladó.
Ja és a futóműve szerintem nagyon ott van ha karban van tartva, hegyi úton nagyon élvezetes tud lenni egy jó gumival (mondjuk nekem a motor miatt csak lefele
).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- Fujifilm X
- Horgász topik
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- World of Tanks - MMO
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G7 32 QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest