Hirdetés
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Honor Magic5 Lite - fiatalít az új ruhám?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kamera előtt az iPhone 17 széria mintadarabjai
- Egy sajtburi, orrcsepp és egy feltöltős teló lesz házhoz, köszi!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz
patomi #37990 üzenetére
Meg van a probléma, ami kicsit user error is volt.
Még utolsó próbálkozásként kimentem egy egyenes-sík helyre. Olajat üzemmelegre melegítettem, hogy ne hidegen állítsam le a motort, illetve minél hamarabb visszafollyon a teknőbe. Megálltam egy sík-aszfaltos úton, és vártam 10 percet a motor leállítása után (ennyi idő alatt gondolom visszafolyik az olaj a teknőbe). Megnéztem az olajszintet és mind a 2 oldalon úgyanúgy a max jelzésnél volt.
Nem baj, most már legalább tudom, hogy egy hegység van az udvaromon, még ha szemre viszonylag egyenes is.#37991subaruwrc
Ezek szerint nagyon meg volt billenve a kocsi az egyik irányba, mert hiába töröltem szárazra az egész pálcát, az egyik oldalon nagyobb volt a szint, azaz nem állt teljes vízszintben az autó...#37993ReFleXx
Igen, dízel. Ha benzinesben lenne ilyen fekete az olaj, akkor egyértelmű lenne hogy nem lett leengedve az előző adag. Bár egy benzinesben körülbelül 3-4 év után kellene ilyen színűnek lennie. -
-
darvinya
titán
válasz
ReFleXx #37995 üzenetére
Mondeo-ról jut eszembe.
Enyém most kezd kicsit kiakasztani.
Mert 70-90km/h között sebesség tartásnál elkezdett megint remegni.
Gyertya csere irídiumra pipa, új elosztó pipa+kábellel együtt pipa.
EGR szelep hiba nincs, pedig szívócsonk tiszta kokszos.
Viszont a csappantyú vákuum vezérlőt nem teszteltem.
Amit szép lesz kiszedni, mindezt úgy, hogy használnom kellene az autót.
De poén, hogy Escort szívósor tömítést kellene cserélni, mert ereszt.
Hidegen első indításkor benzint enged, s ez nem játék.
Szóval azt nem használhatom.
Hajtépős smile. -
ReFleXx
addikt
válasz
#27070592 #37979 üzenetére
anyam a burzsuj, nekem nincs a tarsashazban
sajna mar a Focus Mk1 is epp elfert a garazskapun, a Mondeoval mar nem is probalkoztam.
Kezzel is raprobalhatok, gondoltam ra, csak ha nem adja magat es ott allok leszedo nelkul olajcserere keszulve akkor szomoru leszek, mert a kozelben nem sok kereskedes van plane nem hetvegen. -
darvinya
titán
válasz
Balcsix #37984 üzenetére
Rossz gondolat, hogy vagy ott töltötte, vagy ott szívta ki a felesleget.
Mindenkinek:
Nekem ez a olajszűrő leszedőm van. [link]
Érdekes, hogy ennél cégnél pont az egyik legdrágább, miközben H autós áruházban a legolcsóbbika.
Annyira nem jó ez a kézi meghúzás, mert kicsi a csavaróka, emiatt kézzel lehetetlen ráhúzni rendesen. -
-
#27070592
törölt tag
válasz
molnarpeter #37980 üzenetére
Beleütni? De akkor hogy teszed vissza? Tudjuk hogy a gyári szűrő a legjobb..
Vagy csiszolóvászonnal is rá lehet markolni, ha csúszna a szűrő. De csak finoman, hogy ne sérüljön a fényezés, mert úgy milyen már.. jóérzésű ember vissza se tenné úgy.. -
Balcsix
senior tag
Tegnap volt olajcserén a Mondeo márkaszervizben és kíváncsiságból megnéztem ma az olajszintet. Na most én vagyok ekkora blfsz vagy tényleg máshogy áll az olaj a nívópálca két oldalán?
[kép] [kép] bocsi a kép minőségért, de sehogy nem tudtam rendes fókuszra bírni a telefont.
Már végigtöröltem az egész nívópálcát, és többször is ellenőriztem a szintet, viszont mindig eltért az összefüggő olajréteg "szintje" a nívó két oldalán.
Illetve jól gondolom, hogy ez erősen túl lett töltve? -
#27070592
törölt tag
válasz
ReFleXx #37977 üzenetére
Saját akna?! Burzsuj!
A Fiestat egyáltalán nem ismerem ebből a szempontból (sem), de mielőtt megveszed a leszedőt, rápróbálhatsz kézzel is. Ha mozdul, akkor fölösleges a külön leszedő.
(én még sosem használtam ilyen cuccot, mindig lejött egy határozott csavarással, pedig az 1.8 Focuson sincs valami ideális helyen) -
ReFleXx
addikt
válasz
radi8tor #37975 üzenetére
Mielobbi jobbulast
Varunk majd fotot a motorterrol, kivancsi vagyok hogy passzol a fekete homlokfallal.
Gondolkozom amugy hogy anyum Fiestajan magam csereljem a motorolajat, az öreg szakik mar kihaltak a városban, aki van meg megbizhatatlan / alkoholista.
Aknank van szerencsére, egy olajszuro leszedot kellene beszerezni az olajcsere pakk melle.
Milyet ajanlanatok , a kocsi amihez kell egy 2004-es 1.3-as Fiesta. -
troll81
addikt
A műtét folyamatban.... 5000 nel tilt 1-1.1bar nyomáson megy jelenleg 320ps 480nm tartunk.map maf szenzor csere kell... Meg se lehetett mérni a leg tömeg miatt rendesen....
Folyamatosan van minden, de nem vagyok túl boldog -
radi8tor
MODERÁTOR
Focus műtét sikerült. Első tapasztalatok jók az új váltóval. De a korábbi is melegben/hőségben mutatott gyengeséget.
Még nem nyitottam fel a motorteret, mert már megint tele a csomagtartó és ott van a csavarhúzó a nyitáshoz.
De megrángattam a lökhárítót és masszívabbnak tűnik a kicserélt homlokfallal.Sajna a hűtőventi nem bekapcsolására még nincs megoldás. Maguk a ventik működnek, csak a motorvezérlő nem kapcsolja őket be túlmelegedés esetén.
Lehet elviszem majd EssMotorohoz ezzel a kocsit - szerencsére ez most ősszel nem égető probléma. -
troll81
addikt
válasz
subaruwrc #37961 üzenetére
Az biztos h hangosabb nekem is a leomlo és a katalizátor miatt. A gáz reakció is teljesen más
Egy jó rendszer szerintem sokat hoz sokat számít.
Mint a turbó kis házban lett nagy lapát belemarva. Maximális kihasztnaltsag.
A torlónyomast mondták, ha magas lesz nem tudja a kipufogó gáz meghajtani a lapátot rendesen. Na ez nekem nincs most.szerintem jól reszelheto az st 170 van sokminden hozzá főleg Angliában.
Amit elcsesztem az az 550 injektorokkal kellett volna kezdeni. De így a 440 maradt.
Meg látjuk hogy lesz kész mi lesz ezzel a programmal.
Gyári labda és gyári injektorokkal tudja elvileg 250ps/440NM amit tudok és csináltak nemrég.
Elvileg abban gyári minden a kipufogó és a cooler is.
A lóerő nem sokde ha betapad jót húz
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
thotzoltan #37967 üzenetére
És mennyibe fájt ez a találkozás?
-
Goose-T
veterán
válasz
thotzoltan #37967 üzenetére
Szuper, örülök, hogy segíthettem!
-
ReFleXx
addikt
-
#27070592
törölt tag
válasz
subaruwrc #37959 üzenetére
Én se értek hozzá csak erről az üvegnyak effektusról hallottam hogy teljesítmény csökkenést okoz.
De a kérdésnek sok változója van. Lehet játszani a befecskendezéssel, a beszívott levegővel, képbe kerül a sportlégszűrő, aztán jön a plusz feltöltő, kompresszor, turbo..
Ezek a blokkok több benzint is el tudnak égetni, csak legyen hozzá elég levegő és jó hűtés. És ne számítson a fogyasztás. -
subaruwrc
félisten
válasz
#27070592 #37958 üzenetére
hát nemtom
szűkebb keresztmetszeten elvileg gyorsabban közlekedik a kipufogógáz tehát akár negatív hatása is lehetne az átmérő növelésnek bár gondolom inkább extrémebb helyzetekben.
pl 1.4-re már lehet overkill lenne mert ott nem termelődik annyi kipufogógáz ami rendesen megtölti a teret
de mindez csak puszta találgatás, matek nincs mögötte
ha ez egyszer elkészül rendesen, nem kizárt hogy elviszem megint méretniakrapovic, hát igen. szerencsére nem gyárt mk1-re semmit, így nem probléma hogy amúgy sem bírnám megfizetni.
-
#27070592
törölt tag
-
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #37954 üzenetére
Hát ez nehéz kérdés, mert kb 3 ezer kilométere volt olaj és összes szűrő cserélve és 3500km e van meg az autó és az olaj szint a maximumon van, tegnap a bosch szervizbe azt mondták és mutatták hogy rendesen olajos a turbó és egy "darálós" hangja is van amikor magasabb fordulatrol esik vissza a motor. Ezt azzal magyarázta hogy a turbó lamellái lapátjai már hozzá érnek a falához.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SECTORnooB #37953 üzenetére
Ebayen lősz egy középrészt aztán jóidő... Viszont olaj bizonyos mértékig normális, mennyi fogy?
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Volna egy 2008-as Cmaxunk, 1.8 dízel KKDA motorkóddal. Turbója már elég olajos így csere vagy felújítás érett. Nézegettem a turbokat az AutoDocon 140-170e környékén (Lucas, Alanco) valami csere alkatrész letét díjas, amit én nem tudok értelmezni. Illetve egy turbo felújítás mennyibe kerülne? Melyiket érdemes választani?
Köszönöm.
-
kcsa
veterán
Szerintem engem ma reggel páran hülyének néztek a héven, mert ez ritkán fordul elő, de hangosan felröhögtem
-
#31600896
törölt tag
Más dolog:
Döcögős úton keményen kattanó, kattogó hangot hallani a csomagtér felől. Durván, olyan mintha törne elfelé valami merev műanyag...
Rájöttem, hogy zárt állapotban nem áll stabilan a csomitartó ajtó. Mozgatni lehet lezárt állapotban is... Gumipofákat megint állítani kell. -
#27070592
törölt tag
válasz
subaruwrc #37937 üzenetére
Az már beszéd. Jogos, ha megkapta a chip finomhangolást, akkor egy frankó kéményt is megérdemel.
Nem kell még temetni ezeket a jó szívóbenzines vasakat. Musk is azt mondta nemrég egy hivatalos Tesl@ összejövetelen hogy a belsőégésű motorral hajtott autóknak még legalább harminc éve van.
-
Joker88
őstag
válasz
darvinya #37932 üzenetére
nah, az ajtókárpitra visszatérve.. Nemtudom mennyire látszik a képen,de ilyen ragasztott távtartók vannak,aminek a végén tüske van és azt kell belenyomni az ajtón lévő megfelelő nyílásba , és az tartja a kárpitot. ( persze könnyen törik/deformálódik az a kis bizbasz..
)
A kép bal oldalán felül és alul például..
és itt van egy régebbi képen az a habszivacs valami..
és ez hiányzik a másik ajtóról -
Joker88
őstag
válasz
darvinya #37919 üzenetére
jah, akkor az az a fekete cucc a másik ajtón..
de akkor ha erre sima fóliát/neylont rakok az megfelelő lehet? vagy esetleg opció2-nek, maradt a tetőfedők részéről ilyen fólia,amit raktak a cserepes lemez alá.. ( és a palatető fölé) ebből a fóliából rohadt sok maradt
-
#27070592
törölt tag
válasz
subaruwrc #37921 üzenetére
Maga a csatlakozó ugyanaz a négypólusú cucc, csak abban tér el a két gyári szonda hogy két kis kilógó pozícionáló pöcök van a csatikon, az elsőn X poziban, a hátsón Y poziban.
A Bosch pedig egyszerűen lehagyta ezeket a pöcköket a csatikról.
Lehet hogy korábban volt ebből kavarás vagy vevői panasz, főleg ha nem nézte a vevő hogy első és hátsó szonda nem azonos, hanem vett két egyforma szondát, jóvanaz alapon.. Persze hogy nem tudta használni csak az egyiket az eltérő csati miatt.
Aztán a Bosch kitalálta hogy jó lesz az egyforma csatival is, majd megnézi a páciens hogy mit vesz és hova teszi.. aki pedig hülye az ne vegyen lambdaszondát hanem bízza szervízre az autóját. -
#27070592
törölt tag
válasz
subaruwrc #37913 üzenetére
Két lambdaszonda. Gondoltam nem hülyeség lecserélni a gyári szondákat is, ha már új katit kapott az autó.
Múltkor írtad hogy nem volt méretpontos a Bosch benzinszűrő. Az is azért lehetett mert a Bosch is egyszerűsíti a termék palettát. Olcsóbb gyártani, majd megoldja a fogyasztó a többit.
Itt is ez a helyzet, a gyári Ford szondákat nem lehet összekeverni mert eltérő a csatlakozó. De a Bosch felhagyott a kétféle csatlakozóval, ugyanazzal gyártják az első és a kati utáni szondát is. A páciens pedig majd megnézi a szériaszámot a szonda oldalán és (ha elég ügyes) akkor nem fogja összekeverni a két eltérő de ugyanolyan csatival szerelt szondát. -
Joker88
őstag
válasz
molnarpeter #37909 üzenetére
-
troll81
addikt
Az enyém is odavan a programozó embernél
mind idióta kb.remelem a hétvégére meg van.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Enyém meg remélem megépül mára. Tegnap délután beszéltem a szerelővel mondta, hogy lassan próbaútra alkalmas lesz. Ma még nem hívott - nem az a kommunikatív fajta.
-
#27070592
törölt tag
Nincs megállás, tovább épül a jenki Focusom
-
Joker88
őstag
Na, beázás projekt is lassan a végéhez közeledik.. ( előzmények : [#37534] ; [#37539] )
A probléma forrása az utólag,saját kezűleg beszerelt hangszóró..
Mivel, az ajtó feletti kis vezető gumit is cseréltem, probléma maradt.. Végső keseredésben minden kárpitot,vackot leszedtünk az ajtóról, oldalról spricceltük a vizet. Ugye nem megy minden víz le a karosszérián kívül, hanem lemegy az oldalüveg mellett . Erre az opcióra találták ki (nekem) 3 kis lyuk az ajtó alján,ahol tud távozni a víz. Ezek állapota jó volt,semmi eltömődés. Ellenben, ahogy fröcsögött a víz,az üvegvezető csatornából,épp ráesett a hangszóró végére/mágnesére,onnan pedig szépen a hangszóró alján és a kárpit közt befolyt..Épp úgy ,hogy a kédergumi már befelé lejtett egy kicsit és bevezette a padlószőnyegre, kábelkötegre ami szépen halad a küszöb mellett.. Hangszóró ki, nem folyik be a víz. Kárpit vissza, hangszóró nélkül, szintén száraz minden. És milliméterekről beszélünk,de épp elég ahhoz hogy a vizet bevezesse. Úgyhogy , A terv: hangszóró és ajtó közé egy nagyobb gumigyűrút teszek hogy minél kijjebb legyen a hangszóró vége (mágnese ) az ajtóból.. B terv: Nincsen hangszóró ( na ez az ami nem járható út)
És ez még gyári1997.11.05 délután majdnem öt óra
-
darvinya
titán
válasz
thotzoltan #37895 üzenetére
Böngészőben PDF készítés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 14" Dell Latitude laptopok: 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Új/5 Ciklus APPLE MACBOOK AIR 15,3"- M3 Chip ,8GB/256GB - MRYM3MG/A- 2,5 év garancia -asztroszürke -
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest