- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #12132 üzenetére
A partíciót.
Én rád szóltam Skypeon, de nem jött válasz, azt hittem már túl vagy rajta.
Manuálisan kell törölnöd a registryből ha máshogy nem megy. Start menü/kereső sor ide írd be, hogy regedit. Feljövő ablakban a számítógép ikont és öt foldert kell látnod. Klikk a számítógépre, majd ctrl+f oda beír, hogy FSX majd keresés, amit feldob (lassú lesz a keresés, mert az összes könyvtárat átnézi) az nagy valószínűség szerint törölhető. Ha kész vagy ugyanezt csináld meg a Catalyst és az AMD szavakkal is. Pepecs és hosszadalmas melóra számíts. A végén újraindítás, majd újra csináld meg ugyanezekre a szavakra a keresést. Ha nem találsz semmit, akkor mehet fel az FSX és a 13.4-es Catalyst.
Törlés előtt inkább háromszor nézd meg, hogy honnan akar törölni, nehogy az legyen a vége, hogy húzhatod újra a WIN7-et is.
Szóval csak saját felelősségre kotorász a registryben! Törléshez pedig ezt ajánlom [link], tud kényszerített és kötegelt törlést is, program csoportonként listáz, lehet visszaállítási pontot létrehozni, stb.
szerk: most látom, hogy használsz ASC-t is, ha megvagy a registry bejegyzések törlésével, akkor újraindítás után futtass egy teljes ellenőrzést az ASC-vel is, de úgy hogy minden ki van pipálva. Ha kész indíts újra, és ezután mehetnek fel a cuccok.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #12134 üzenetére
Én mondjuk mindig Win-el együtt húzom újra az FS-t, de ha ez nem megy, akkor: minden kiegészítőt leszedtél? Tehát előbb a kiegészítőket, majd én indítanám az FS-t (amikor már megint "szűz") és legvégén az FS-t szedném le. Így csináltad?
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #12132 üzenetére
Valami brutál registry cleaner?
hunfatal: Miért is? Csak van benne autogen, fák, egyszerűbb házak...
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #12128 üzenetére
Valaki tudna erre megoldást hogy mit töröljek a gépen hogy fel tudjam rakni az fsx et win újrarakás nélkül?
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #12125 üzenetére
Van már valami n+1. béta driver, az nem tudom, hogy orvosolja-e (más játékoknál sok helyen rengeteget javított).
Ha csak újratelepíteni engedi, illetve már azt se, mert törölted a fájlokat, akkor valahogy a registry-ből kellene kiirtani, meg ahol ezeket tárolja. Esetleg próbáld meg a Vezérlőpult ->Programok eltávolításánál, hátha.
FSX reinstall nálam mindig is egyet jelentett a Win reinstallal (bár inkább fordítva volt az ok-okozat), én ajánlanám ezt a megoldást (vagy akkor már rögtön downgrade-t Win7-re
).
-
válasz
cintula187 #12120 üzenetére
Elméletileg a legújabb driver megoldja a gondot.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #12120 üzenetére
Néhány kiegészítő létrehoz .reg (vagy egyéb hitelesítő) fájlokat, hogy azzal később lehessen újra aktiválni. Ezeket esetleg érdemes lehet lementeni (bár inkább csak akkor érdekes, hogyha az fs külön meghajtón van, és csak a win-t telepíted újra).
Szerintem a full (win+fs) reinstall előkészítése kimerült a Format C:\ műveletből, de fixme.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #12080 üzenetére
Reinstall és downgrade: van az Atinak egy uninstaller progija, amivel totál ki lehet gyilkolni a telepített driver minden elemét és a registry bejegyzéseket. Felraktam neked szerverre, [innen] leszedheted.
Futtasd le, ezután indítsd újra a gépet, majd mehet vissza a 13.4-es driver. Ha ezzel megvagy akkor fsx konfig fájl töröl, csak ezután indítsd el az FSX-et, és hagyd had építse újra a fájlt (ezzel persze minden beállításod elveszik a programban, azokat majd megcsinálod újra). Sok sikert, remélem segít.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #12082 üzenetére
Win downgrade.
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #12080 üzenetére
Ha idéznék egy korábbi üzenetből, ezt idézném: 'inkább ne kísértsd a sorsot vele (13.9)! ...Hátha a következő driver jobb lesz!'
Nekem pont ezt csinálta, ha a logitech profileren vagy más programon keresztül indítottam, önmagában indítva viszont legalább jó volt. A driver eltávolítás megoldotta vagy ha vissza tudod állítani a rendszert korábbi állapotba, talán az is segít.
Mivel a hétvégén (párszor) teljes windows reinstall volt a gépemen, így tudom, hogy ez biztosan megoldja a problémát, sőt azóta meglehetősen elégedett vagyok a géppel, 30 fps alá ritkán megy még erősen felhős időben sem!
Lehet, hogy sok volt már a kiegészítő!Jó telepítést!
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #12037 üzenetére
Nekem az FSX a C:-n van, a REX és a FSGlobal meg a D:-n. Nem a legpraktikusabb, de így tudtam megoldani, lévén ez a kettő kiegészítő igen masszív terjedelemre. Így megy a gépem vagy 2 éve, nem fagyok, nincs gondom semmivel FSX alatt, tehát nem végzetes ez a dolog a jelek szerint.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
cintula187 #12037 üzenetére
Nekem is külön meghajtón van, ahol a többi repüléshez való cucc. Egy 60GB SSD-n a rendszer, egy 120GB SSD-n az FSX, van két 500-as vinyóm, az egyiken a már említett dolgok, a másikon minden egyéb játék, film, zene stb.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
cintula187 #12035 üzenetére
Szerintem igen.
-
wd.taz
aktív tag
válasz
cintula187 #12033 üzenetére
User definition-re (legalsó opció) állítja magát ha a REX-ből indítod az FSX-et. Hagyd úgy.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #12031 üzenetére
Mi az, hogy "REX Essentialsben major thunderstormra állítva az időjárást", hol állítod ezt be?
A kérdés második felére vonatkozóan természetesen nem szabad az FSX-ben is állítani időjárást. Vagy a REX generálja, vagy az FSX, a kettő együtt nem megy. Annyit lehet ugye, hogy a REX-ben installálsz egy textúra packot és akkor (elvileg) az FSX-nek ezt kell használnia.
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11930 üzenetére
Nekem ez megoldotta, esetleg ebből a sun.bmp-t cseréld ki az antalia texture mappában is.
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11930 üzenetére
Nekem elég lenne a TEXTURE mappából egy eredeti sun.bmp fájl, de ha a Antalia LTAI mappában ezt felülírod az eredetivel lehet, hogy az is megoldja.
Akár privátban hadd kérjek egy ilyen eredeti fájlt!
Köszi!
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11930 üzenetére
REX / ActiveSky nem tudja felülírni azt a textúrát?
Lehet úgy lenne a legegyszerűbb javítani. -
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11916 üzenetére
Nálam is ugyanez van, nekem az oka, hogy egy free scenery-ből a sun.(nem emlékszem kiterjesztésre) nevű fájlt rossz helyre tettem és így felülírtam az alapértelmezett nap textúrát.
Nekem ezt az Antalya textúra okozta, lehet, hogy neked egy másik!Szóval egy ilyen fájlra nekem is szükségem lenne, mert persze mentést nem csináltam belőle, igaz nem is az alap fájlt akartam felülírni, csak így sikerült!
-
válasz
cintula187 #11923 üzenetére
Az pozitív, ha a helyén van.
-
ha1265
tag
válasz
cintula187 #11918 üzenetére
Szándékosan nem használsz, vagy nem tudod hogy lehet élsimítást beállítani?
-
válasz
cintula187 #11918 üzenetére
Hogy irattad ki a dolgokat a bal felső sarokba?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #11916 üzenetére
Bugos textúra
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187 #11864 üzenetére
Ha valamit suszterolsz (telepít, szerkeszt stb) ellenőrizd, és vedd le, mert van hogy a Windows vissza rakja.
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187 #11862 üzenetére
Scanery library beállításoknál nézd meg a sorrendet. Ami felül van az előrébb van. Egyes scaneryk érzékenyek a sorrendre. Vedd a lista legelejére, hagyd újra generálni, lépj ki, csak olvasható attribútomot midezek előtt vedd le a teljes FSX mappáról meg arról is ahol az FSX.cfg van tárolva, , FS újraindít, megint nézd meg hogy felül van-e, ha igen akkor nézd meg teszt repüléssel, ha ez nem segít, akkor más a gond.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11860 üzenetére
Ha még megvan a zip (ha nincs, töltsd le újra), nézd emg, hogy milyen fájlok vannak benne, és elvileg elég azokat törölni. Ha valamit felülírt, akkor viszont fel kellene rakni a régit is még egyszer.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11855 üzenetére
Mintha elfordult volna a pálya és a gurulók tengelye 10(?) fokkal.
Nem frissítettél valamit?
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11675 üzenetére
Én kérek elnézést, nem sikerült értelmeznem a képen látottakat.
#11668) uRSul: (erre még nem válaszoltam): Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt).
Mindennapos rutineljárás: [link]
(#11686) Korcsii: Mi van az utolsó képen?
(#11694) cintula187: Őszintén szólva nem tudom, mi a francra várunk, amikor több hónapja lezárult a bétateszt, a legutolsó változat olyan stabil volt, mint egy piramis.
(#11696) cintula187: Pár éve leveleztem egy hasonló figurával, egyik levelében videó is jött...: [link]
Más: olyan helyen voltam, ahová már iszonyú régen szerettem volna eljutni, de nehezebb leszervezni, mint az Angol Királynő látogatását. Komolyan mondom, a Nemzeti Bankba könnyebb bejutni, mint ide. Végül sikerült: [link]
Mondhatom fülvédő nélkül megőrülsz, olyan hangos a hajtómű. A rugózásról az utolsó pár másodperc mindent elmond.Más2: A Wizz szim bemutatóra sajnos nem jutottam el, a meló közbeszólt, de dolgozom az ügyön.
OFF
Végezetül bemutatnám az év barmát: [link]
ON -
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11703 üzenetére
Nekem jelenleg egy 120-as OCZ egyik felén van a Win8, a másikon meg az FSX.
Persze így azért vannak korlátai a confignak, de kb. 20GB szabad hely van mindkét partíción, igaz az FSX-en még elférne 20-30 (vagy 50-100) GB textúra meg miegymás, azokat most nélkülözöm.
Ilyen méretnél azért kell a kompromisszum, viszont a teljesítménnyel elégedett vagyok, oprendszer és FSX szinten is! Ha ez segít!
Az egyéb dolgok meg mehetnek a terás vinyóra! -
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11701 üzenetére
Áhhh soooo, értem... :-/ Hát a Win7 hipp-hopp megeszi a 60 GB helyet, nekem pedig az FSX is van kb. ennyi (vagy nem, most nem emlékszem, de valamivel szinte tele van a 60-as SSD-m
). Azt tudom, hogy annyira nagyon-nagyon-nagy változást nem tapasztaltam hosszú távon SSD-re váltás után, mint megálmodtam
Most birizgálja a fantáziám, hogy I5-re kéne újítani a gépem, de csak az FSX miatt ehhez most nincs kedvemA másik játék, amit PC-n játszom a GTA IV, ahhoz viszont bőven elég a gépem, tehát csak ezért ennél nagyobb update-et nem eszközölnék. Amúgy valaki váltott Q6600-ról nagyobbra FSX miatt? Mit tapasztalt? Most 3 GHz-en fut 8 GB RAM társaságában, szétoptimalizálva és SSD-ről, egész jó
FPS értékeket nem tudok, úgysem mérvadó, ha megközelítéskor és leszálláskor akad szét
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11698 üzenetére
Én csak az FSX-et raktam SSD-re, az oprendszer egy fürge HDD-n van, nekem így jó
Az FSX optimalizálás után gameboosterrel úgyse' nagyon nyúl a hdd-hez.
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11677 üzenetére
Én majdnem minden repülés előtt újrakalibrálom, az a tuti, mert vannak érdekességei ennek a joy-nak!
Nekem még mindig probléma, hogy ablak váltásnál (ha pl. éppen másik ablakban egy chart-ra váltok) visszatérve FSX-be elfelejt működni, ami szerencsés egy leszállásnál vagy taxizásnál!
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11676 üzenetére
Na úgy tünik egy totál újrakalibrációval megjavult
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11675 üzenetére
Az a baj, hogy a kalibrációban is látszik hogy neutralban jobbra "húz" a joy. van valakinek tapasztalata evvel hogy lehet szétszereléssel kijavítani? Mert gyanítom ez hardware joy hiba.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11658 üzenetére
Robot bevolt kapcsolva, vagy ez kézi rep volt?
(#11659) wd.taz: Mivel irányított légtérben repülsz bármit engedélyezhet az ATC, ha azzal a forgalom optimalizálást segíti. Online kis forgalomnál én például simán rákérdezek és ha "no speed restriction" választ kapok, már tolom is neki.
#11666) Jorus: [Minden további nélkül]
(#11668) uRSul: Azért egy repülőgép kifejlesztése nem egy-két év ám és elképesztő mennyiségű pénz, ráadásul a Boeingnak valamit lépnie kellett az Airbus iszonyatos nyomulására. Ez a 747-800 és a Dreamliner volt (illetve a 737-es Sky fejlesztések), ami minden mérnöki kapacitást lefoglalt a cégnél, annál a cégnél ahol jelenleg is mérnökhiány van [link], mert sokan átmennek a jobban fizető katonai részleghez.
A 737 NG még mindig nagyon jól fogy, és mindenféle üzlet első számú szabálya, hogy amíg nagy kereslet van egy adott termékre, addig nem dobunk újat a piacra (ennek némileg ellentmond az Apple meg a Samsung stratégiája
). Egyébként már elkezdték az új generációs 737-esek fejlesztését is: [link] Első szállítások 2017-re várhatóak.
(Ehhez kapcsoldóik, hogy a 787-es eredetileg az A350-XWB-re lett volna válasz, de a típus fejlesztése az A380-as miatt háttérbe került, így az az abszurd helyzet alakult ki, hogy a konkurencia válasza előbb jelent meg, mint az a gép [link] ami kiváltotta a választ. Hogy mennyire hasonlít még ideológiában is a két típus, talán a legjobban az szemlélteti, hogy a Dreamliner "aksis" leállása után, szinte azonnal reagált az Airbus: [link] )
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11658 üzenetére
Rudder trim középen? Esetleg térítssd ki mindkét irányba teljesen, hátha az megoldja. esetleg az autorudder nincs bekapcsolva (FSX reality + AXE MCDU2)? Mondjuk a rudderrel én is szívok, de most már megvárom az 1.10-et az újratelepítéssel.
wd.taz
FL100 alatt elvileg 250 csomó a limit, de:
- engedélyezhet nagyobb sebességet az ATC
- a magasság emelkedésével csal a műszer (250 IAS az valójában valamennyivel több GS)
- olyan 10-20 kts ebből lehet, hogy hátszél292 kts abszolút nem sok, én is szoktam ennyi GS-sel rongyolni, miközben tartom a 250 csomót. Nem szóltak még emiatt online, igaz egyszer beszélgettünk erről az egyik magyar ATC-vel, ő azért megemlítette, hogy oké ez szép és jó, de azért vannak értékek, amit már nehéz erre fogni.
Jorus
Ha máshogy nem, FSUIPC-vel mindenképp megy a 4 hajtómű. -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11628 üzenetére
Azért érdekes érzés lehet egy jobban hullámzó tengeren, ahogy össze-vissza kanyarodsz a géppel is, és akkor találd meg a vízszintet. Azt hiszem tengeribetegeknek nem ajánlott.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11622 üzenetére
Próbáld meg, hogy törlöd az FSX konfig fájlt, hagyd hogy generáljon egy újat.
Persze előtte mentsd el a régi fájlt.
Talán segít. Egyébként passz, egyáltalán nem ismerem ezt a joyt.
(#11614) wd.taz: Igen láttam, például azt, hogy kb 25 százalékkal gyorsabb a procid és nem vészes a lag sem. Fasza vas lett, gratula.
#11623) czakof1946 : valószínűleg rossz az AFCAD fájl. Melyik változatról van szó?
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11619 üzenetére
Szerintem valami háttérben futó process lehet, de ez kb egymillió kombinácót jelenthet a windowsnál.
Nem dobtál fel valamit a gépre a napokban, esetleg valamelyik frissítés?
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #11575 üzenetére
Igen,és végre lesz egy el fogadható (szvsz) sebességű Liszt ferink,én nagyon örülök.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11502 üzenetére
Én inkább a tiszta .cfg-be írom be a szükséges sorokat és számokat. Ezt azóta, hogy egy korábban lementett konfig fájlom miatt állandóan fagyott a program. Pepecs meló, de megér egy órát.
Egyébként mikor húztad utoljára a WIN-t?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #11495 üzenetére
FSX-et nem nagyon tudsz menteni szerintem, a játékot mindenképpen újra kell tenni. C-n a Users mappából ments ki mindent, ami fsxhez kapcsolódik, registryből a HKCU/Software és a HKLM/Software résznél exportáld a cuccokat. FSX mappát átnevezed valamire, winreinstall után újratelepíted a játékot az eredeti helyre, letörlöd és visszanevezed a régit.
Ja meg persze ha a program filesban voltak cuccaid hozzá, akkor azokat jóeséllyel újra kell tenni (active sky, rex pl.).
És egyáltalán nem biztos, hogy ez így működni fog, főleg a legal cuccoknál lehet gond, ami a windows mappába rak key fájlokat (pl. ifly, ennek a telepítőjét újra el kell indítani, hogy csinálja meg). Nagy az esély hogy az egész simet újra kell tenni, de egy próbát megér.
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11494 üzenetére
nemárseholsenki?
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11488 üzenetére
A fény változásra valóban elég érzékeny, ebből a szempontból a ledes előnyösebb, bár azért azt sem egyszerű jól összehozni!
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11474 üzenetére
Na, mi a tapasztalatod facetrack-el?
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #11473 üzenetére
Nem szoltam. kezdem a beállitást. tök jó még zoomolni is lehet
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11469 üzenetére
Nekem nem volt az....
Brutál nehéz belőni azt, hogy előre nézve csak picit forduljon, oldalra pedig ,,gyorsuljon''. Nem volt egyszerű. De a végén megfelelő fényviszonyok (és jó kamera, így jó framerate) mellett teljesen jópofa volt. Picit laggolt, de nem vészes. A sok ledes megoldás biztosan stabilabb amúgy, mivel itt egy arckövetés van, ami egy szoftveres bigyó.
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11380 üzenetére
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11378 üzenetére
Nem. MicroSD kártyán másolgatsz baromi gyorsan... Így van némi lag
Megjöttem messzivilágiából, láttam A380-ast dögivel
Persze egy fotót sem csináltam :-/ Pityókafülke-látogatás is elmaradt, de jó volt újra repülőzni
Vettem egy Emirates 777-300ER 1:200-ast, szépen mutat a nyomtatóm tetején (meg vettem egy 777-200LR-t is, pici Herpa változatban)
Dubaj szép, jó, más világ. Nagyon tiszta, nagyon gyorsan fejlődik, az emberek jópofák, az autók méregdrágák (a Porsche Cayenne és az új Toyota Landcruiser az átlagos tucatautó). Bitang módon építkeznek, a reptér hatalmas és jól szervezett. Metró automata (vezető nélküli), minden klimatizált, a taxik büdösek
A tenger hűvös volt, az Atlantis vízividámpark kellemesen meleg (főleg így, februárban). A bevásárlóközpontokat leszámítva sok minden nincs, de mit is várnánk egy kb. 30 éves ősi várostól
Az odaúton a 777-es jó volt, a visszaúton sokkal jobbVisszafelé egy nagy felbontású képernyőkkel szerelt ICE volt a gépen, irgalmatlan nagy tartalomkínálattal. Az étel a gépen jó volt, az utaskísérőkből mindkét úton savanyút sikerült kifogni
Hirtelen ennyi
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11373 üzenetére
Itt van egy androidra is NGX-hez csak még nem sikerült kipróbálnom.
[FMC] -
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11348 üzenetére
Alap repterem van, még oszlopok se voltak a kifutó alatt, nemhogy fények a hegyoldalban!
Teljes kopárság. -
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11343 üzenetére
Jaja, meg a motorhiba!
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11337 üzenetére
De így is megérte! Az odacsapások ellenére is! (vagy pont azért)
-
válasz
cintula187 #11331 üzenetére
Ha mindenki eljön, akkor 3.572 HUF.
Este gyakorolnom kell, asszem... -
fatal`
titán
válasz
cintula187 #11313 üzenetére
És el is vesztetted a többi sceneryt, ami nem oda települt.
Érdemes kimentegetni a cuccokat az appdataból (meg a programdataból), mindent ami az fs-hez kapcsolódik (maga a játék is tárol 1-2 cuccot itt, de néhány kiegészítő is), registryből, ami bejegyez oda (többnyire addon gépek, pl. PMDG,). Win telepítés után átnevezni a régi fsx mappát, felhányni egy üres FSX-et (hogy ez is bejegyezgesse, ami kell), letörölni, a régi mappát visszanevezni és a többi cuccot a helyére dobálni.
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #11301 üzenetére
A jót könnyű megszokni!
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11293 üzenetére
Én is megyek busozni már írtam, meg kb. mindenki gondolom :-), hisz az első óra csak ott lesz. Felőlem lehet bármi.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11293 üzenetére
Elvileg checklist van - legalábbis a 737-esnél volt...
wolruf: febr. 2 12-15 egy óra A320, egy óra mindkettő (parallel app-ot valaki?
), egy óra 737
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11293 üzenetére
Én benne vagyok, ha megvan és át tudod küldeni, kinyomtatom. Engem is érdekelnek a nulláról indítás és társai, felőlem minden mehet
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11288 üzenetére
Illetve hány órával korábban kell érkezni, hogy helyrerakjuk őket.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #11274 üzenetére
Sony NEX-5
A panoráma funkciója a legjobb amit valaha próbáltam és szürkületben is működik. Leginkább ezt használom meg az éjaszkai kép funkcióját, utóbbinál öt exponálásból csinál egy szinte tökéletes képet: R
Előző szöveg újra, mert párszor melléütöttem:
(#11273) wolruf: Majdnem. Történetesen senki nem tudta, hogy a gép E-kategóriás, és mint ilyen két GPU-t igényel amíg a de-icingot végzik (ugye ezalatt az APU is kikapcs). Ez persze akkor derült ki, amikor megérkezett a két de-icing kocsi. Volt egy pár perces csevely a ground és a cockpit között, majd kb 20-25 perc várakozás amíg "találtak" egy másik GPU-t. Ezután negyedórával indult a jégmentesítés. Persze a srácok ezt a negyven percet végig fent a kosárban töltötték. Hóesés, köd, -6 fok... Jó lehetett szegényeknek. -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11269 üzenetére
Szerintem látszik a videón, hogy steadycam-es.
A legjobb az egészben, hogy láthatatlan, vagy Built-in Cypresss.
Jó lett!
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11200 üzenetére
És a mi LGKR-es borulásunk sem volt piskóta.
, mai napig néha visszanézem, jobb hangulatom lesz tőle.
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11148 üzenetére
Az tökéletes, én ilyeneket szoktam, az LHSM-LHBP nekem már maraton. Mondjuk emlékeim szerint ez egyszer sem jött össze normálisan
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11138 üzenetére
Brutááál!
Más... Megvétel előtt kipróbáltam a QW Ultimate 146 collectiont (jó, kövezzetek meg). Hát, csalódtam. Nem tetszik. FPS-ben még egész jó, jól használható, grafika is jópofa, de vagy én vagyok nagyon béna, vagy a gép irányíthatósága nem ideális, de sokszor pl az autothrottle nem egyenletesen kezeli a 4 hajtóművet (bal külsőtől jobb külsőig szép ívben tolja fel a tolóerőt, ergó bal első már kb. csőgázon megy, amikor a jobb oldali még csak 25%-on, ettől csavarodik a gép), és így sokszor irányíthatatlan. Meg szeretném venni vagy ezt, vagy a Just Flight által készítettet, de egyelőre nem felhőtlen az öröm, lehet, hogy lemondok a 146-ossal repülésről, pedig belebolondultam ebbe a kis dögbe :-/
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11136 üzenetére
Akkor azt ugye jól értem, hogy fejenként 25ezer az ár 3 órára?
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11108 üzenetére
Na az nekem sem sikerült
Viszont ennek megfelelően az egyik route ment szépen, majd egyszer csak ,,visszacsatolt'' egy korábbi pontra
Lett benne egy szép ,,háromszög'', majd szépen lezuhant. Jó volt amúgy
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11108 üzenetére
Ddiscontinuity: Úgy, hogy kitörlöd.
CLR majd katt a sor melletti LSK L gombra.
Másik: olvassatok manualt, az alapján elvileg mennie kéne.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11094 üzenetére
"Állványt hozott valaki?"
Most hozzon valaki, mert most még annyira sem fogok tudni hozni. -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11083 üzenetére
Ja, jut eszembe, a reverser axist meg ha jól emlékszem a közös throttle-ra állítottam, és ha félúton túl van, akkor aktiválja (ergo ha minusz az értéke).
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11079 üzenetére
Mit? Csak hogy okosodjak én is...
Nálam a fő baromság az volt, hogy a 2x Saitek Throttle quadrantom ugye be van okosan állítva, hogy a bal kar az áramlásrontó, aztán sorban a 4 hajtómű gáz, aztán fékszárny... Ez eddig mindig remek volt, meg minden. Node az Extended csak úgy kezeli a gázt, ha a ,,központi'' throttle axisra van rakva, tehát neki derogál a két gázkar a két külön hajtóműre. Nagyon mérges voltam, mindent kipróbáltam már, mert ugye szép és jó kapcsolgatni a földön a gépet, de azért repülni jobb lenne vele. Aztán egy teljesen véletlen sugallat miatt csak rácsaptam az egyik gázkarra az egységes throttle-t, és lám, mozog... Grrr... A végén ezért maradt csak az LHBP-LOWW-ra időm -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11076 üzenetére
Nekem egy február 2 biztos jó, de lehet más is megfelel...
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11076 üzenetére
Én is megyek airbusba is. Az FMC-jére nem áll rá az agyam a 737 után, leginkább nem is tudok vele semmit csinálni. A kijelzője meg olyan kicsi a PMDG után, hogy nem látok rajta semmit a 19"-col-on.
Nekem jó a 19. de végülis bármelyik szombat délelőtt vagy így dél környéke. -
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #11076 üzenetére
Mehetek én is Airbusra, engem mindegyik érdekel
Addig akkor gyakorlok tovább
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11061 üzenetére
Hát még a Wx radar.
Exped sincs, ha jól néztem?
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11056 üzenetére
Nem működik minden gomb. Szó se róla, több, mint elég működik, de a fő szempont itt nem az volt, hogy 99% olyan legyen, mint az igazi, hanem hogy a lényeges dolgok meglegyenek, és minél kevesebb erőforrást egyen. Ja, meg hogy legyen már egy busz, amivel nem szenvedés repülni, van hozzá rendes SID/STAR, etc.
Nem tudom milyen felbontásúak a grafikák, de szerintem rendben vannak. RAAS független, jól működik - mondjuk volt egy CTD pár napja leszállás után, és nem vagyok meggyőződve róla, hogy nem miatta (fordultam vissza a pálya végén, épp szövegelt, hogy on rwy, plusz nézetet váltottam, aztán nyekk).
Esti kép, de szerintem élethű.
Amúgy én szeretem a 737-es szarvat cibálni, de felőlem buszozhatunk is.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11021 üzenetére
Tenerifén épp egy KLM 747-es taxizik mögöttem.
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #11016 üzenetére
Tőlem mehettünk volna most az ünnepek alatt is, bár én nem vagyok olyan profi mint ti. A dunaplazai milyen volt? Azt is ki akarom próbálni.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #11017 üzenetére
Jó kérdés, én is megkaptam már párszor.
Btw, vissza a gyökerekhez: megint WIZZ-es lettem.
Megint nem sokkal az újraindulásuk után, megint alig van még pilóta.
Gyertek! Kedvcsinálóként itt a jelenleg is futó event: Island Hopping (korábban indult, most próbálom utolérni őket)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
cintula187 #11010 üzenetére
Végre valami, ami többet fog nyújtani, mint az Xplane. Persze nem csak adatmennyiségben
.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #10948 üzenetére
vroute-tal az a baj, hogy vannak benne 10 éves útvonalak is, azóta már volt pár AIRAC frissítés...
Egyébként tess, routefinder tervezte:
LOWI SID KPT UL608 KOVAN T894 ODVUX Q760 NOR T857 BIKMU STAR EDDLTúl közel van a két reptér (42 percnek írja ezt az útvonalat), így érdemes alacsonyabb kezdőmagasságot megadni (mondjuk FL330 helyett FL130, abban biztos benne lesz). Így használja a low airway-eket is. Azt mondjuk ellenőrizni kell, hogy meddig emelkedhetünk ezeken a az airways-eken. T894-ról nem sok infót találtam (de jól jönne most egy jeppview
), mindenesetre a kezdőmagasságot FL240-ig emelve ugyan ezt az útvonalat adta, szóval gondolom az a vége. Az meg ilyen rövid útra szerintem elég is.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #10942 üzenetére
Jeppwiev, ott te művelhetsz fa**ságokat.
Viccet félretéve, most mi volt a gond? (jobbat én nem tudok, max vatroute, vroute)
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #10922 üzenetére
Nem.
Sokkal jobb ha FSUIPC-ben állítod be. Keress meg magánban és mondom mit kell csinálni.
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #10906 üzenetére
Jaja, kacérkodom a gondolattal, sajnos az airportálos szervezésről lemaradtam vizsga miatt nem volt jó az időpont, pedig az még megfizethető ár lett volna. Meg nem tudom engednek-e itt is beülni ketten, hogy feleződjön a költség, állítólag igen de az airportálosok valamiért mégis egyesével nyomták végig, úgyhogy nemértem.
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #10903 üzenetére
Viszont a DP-ban minden működik
, egyébként meg megszokható, a grafika pedig sokkal szebb.
-
djfules
tag
válasz
cintula187 #10903 üzenetére
Csupán arra céloztam, hogy ha érdekel KISSEBB összegből némi kreativitással otthon is építhető , mert sok leírás van hozzá a neten. Egyszer én is elkedtem tervezni egyet - csak a cockpit fa anyaga meg lett volna 16K-ból - de helyigényes meg hát én nem szeretek lekorlátozódni egy géptípusra...
Az ötlet és a lehetőség jó csak nem ilyen áron. A highfly ráadásul még drágább...
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #10843 üzenetére
Ezt hol állítod be? Mert óránkénti frissítés szerintem nincs az AS-ben. Az új adatok letöltését és alkalmazását 5-30 perc között lehet bállítani.
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #10802 üzenetére
Erre valaki?
Az a fura, hogy neten (igaz több éves chartok) ott vannak STAR -ok, de a legfrissebb airac szerint sem pmdg FMC sem EFB ben nem ad ki semmilyen approach chartot
-
uRSul
tag
válasz
cintula187 #10790 üzenetére
Oh, lehet, hogy az lesz a bűnös, nem is figyeltem, hogy van mellette még valami! Most teljesen üres, átlátszó ahogy lehajtom.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #10781 üzenetére
Legközelebb nézd meg, hogy milyen állásban van a trim (a visszajelzője jobb oldali csúszkájának alja). Felszálláskor mindig beállítom az FMC-nek megfelelően, általában ez olyan 4,6 (utána nem babrálom, max ha leszállásnál úgy érzem, hogy kell - mondjuk ebből volt már problémám, hogy bár a robot teljesen ki volt lőve, állítás után visszaugrott az általa jónak godoltra).
Vref-fel nekem még nem volt gondom - PREF-en mindent beállítottál rendesen?
ui: 30 helyett 25-ös flaps beállítással szoktam leszállni, BAV-nál ez a szokás, meg talán jobban is kezelhető a gép
-
válasz
cintula187 #10779 üzenetére
Nagyon soknak tűnik az a vref. Főleg, hogy 180 csomó a 30 fokos fékszárnyállás speed limitje. Nekem közel teljes terheléssel (610.000 lbs) szokott 156-160 csomó lenni a landing speed, kisebb terheléssel 145-148 körüli az érték.
-
válasz
cintula187 #10777 üzenetére
N1 hány %-on van ilyenkor? Ha a gázkart lehúzod idle-re, mi történik? Approach-on, ha addig A/P-vel repültél, a gép szépen ki van trimmelve leszállási konfigban, abban nem lehet hiba. Nincs a joy-odon véletlenül fizikai trim? Az bekavarhat esetleg.
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #10772 üzenetére
Én is látatlanban trimre gondolok, nálam ez folyamatos elcseszés tárgya (így, hogy a Saitek panelen ott a trim tekerő, meg főleg
).
-
válasz
cintula187 #10774 üzenetére
Pedig ez valami tolóerő probléma lesz inkább. Ha nem aktív az A/T approach közben app vref közelében, akkor pitch rate emelésre nem húz felfelé, csak simán átesik.
Elevator trim-t keress, ha nincs yoke vagy joy.
-
válasz
cintula187 #10772 üzenetére
A/T nem maradt bent?
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #10769 üzenetére
Ha ez megnyugtat, akkor a 1211-ben is volt.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #10761 üzenetére
Ha berakod panelba, akkor igen. A kérdés inkább az, hogy mi értelme van?
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #10761 üzenetére
Szerintem nem mindnél, csak amihez van társítva. Gondolom a cfg-ben lehet valahol ez is eldugva, hogy van-e vagy nincs. Az f-lite gépekben biztosan van.
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #10759 üzenetére
Köszönöm szépen
Nem, ha jól rémlik, az ott a 757 Freemium
Szeretem a viszonylag egyszerű gépeket
Nekem bejött a justflight egyszerű (F-lite) termékcsaládja.
-
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #10757 üzenetére
Arra, hogy több műszer képét folyamatosan lássam és ne a 2 fő képernyőmet foglaljam le, tökéletes (számomra). Nyilván lehet komoly cuccot építeni otthonra milliókból, de aki csak egy picit komolyabb, könnyebben átlátható, egyszerűbb (blabla) dolgot akar összeállítani, szerintem remek. Ráadásul a gombokkal, tekerőkkel, minden biszbasszal együtt jó szórakozás
Ha megnéz az ember egy Saitek marketing dolgot, akkor látja, hogy általában GA összeállítást legóznak ki
Nem tudom ez megjelenik-e (facebook rulez), de ilyen volt még nemrég (azóta ott a rádió panel is)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nyaralás topik
- Vicces képek
- Xbox Series X|S
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Delta Force (2024)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- lezso6: Nem látszik a kurzor Chrome alatt a beviteli mezőkben?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB SSD fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest