-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
veterán
-
Fuhur
kezdő
Egy kis "tanmese" is tartozik az év végi/év elei repüléshez/repítéshez.
Szóval szoktuk mondani, hogy a repülést előre el kell tervezni és a terv alapján kell végrehajtani. Persze ez már valahol a múlt ködös homályába vesző mondás, de mégis....
A szilveszteri repülés nálam elég adhoc jellegű volt. Előző napokban köd, pára, látótávolság közel nulla. Így aztán nem is nagyon hittem abban, hogy szilveszterre kitisztul az idő. Aztán mégis és "spuri" ki a reptérre. Minden nagyon klappolt. A gépet könnyedén kihoztam a hangárból, átnézésre sem találtam hibát, könnyen be is indult a motor, szóval minden OK. Bepattantunk a szomszédommal a gépbe és már gurultunk is.... Csak épp a füleseket kevertem össze. Még egy régi szerelés során úgy adódott, hogy a másodpilóta jelzésű lett az elsődleges (a pilótáé) és fordítva. De most az utas fülesét vettem fel amiről a rádiózás nem megy. Ezt csak a levegőben, azt is csak a leszállás előtti gyakori rádiózás közben vettem észre, mikor valaki szólt, hogy alig hallani amit mondok. Most már értem, mert a másik füles mikrofonjának a jele "ment ki" ami értelem szerűen gyengén vette az én beszédemet, hiszen nem rajtam volt. Nem történt végül semmi baj, de azért a start előtti rádiópróbát legközelebb komolyabban veszem.
Aztán jött a tűzijáték a Mavic-al. Megint kis kapkodás. Nincs kép a tabon, pedig látszólag minden OK. Kiderül, nincs SD a drónban. Szaladás, keresés, berakás. Kép még most se... Közbe leesik, hogy előtte a Pix4d-t használtam és mivel ott maradt az alkalmazáslistában a videót nem engedte el, ezért a Go4 nem kapott képet. Közbe idő halad, kapkodás, program kilövés, kép még mindig nincs. Minden ki- aztán bekapcsol. Végre van kép! Na gyorsan fel, aztán indulhat a tűzijáték. És már emelkedés közben látom, azaz nem látom a drónt
Egy másik repítés során kikapcsoltam az irányfényeit még régebben. De nappal ez nem is kell. Most viszont sötét éjszaka volt. Gondoltam, nem baj, mert fölfele nincs akadály, gond nem lesz. Nem is volt míg vissza nem kellet jönni. Na az egy élmény úgy visszahozni a kis gépet, hogy csak néha a hátulján villan a zöld fény. Persze villanyvezeték, fák meg kerítés..... És akkor végre tőlem 5 (!!!) méterre halványan kirajzolódik a lebegő Mavic
Végül egyik esetből sem lett semmi baj. Talán a szerencse, talán a rutin vagy épp mindkettő.
-
twine
veterán
Állj állj állj,,, itt valami félreértés van
Én azt gondoltam titokban, a ti szuper gépeitekhez férek hozzá kicsit, hogy megtapasztaljam milyen is egy jól megépített és beállított gép
Nálam "retro" 2s mobula7 meg hasonló "kivénhedt" holmik vannak, nem ilyen ugribugri 1S csúcsmasinák -
twine
veterán
Én most ezt nagyon sajnálom,hogy nem tudok részt venni
Péntek-szombat vidéki meló
Talán legközelebb...
Pedig amiről szó esett, hogy egymás cuccainak megfogdosasa, tapasztalatok cseréje..stb...egy ilyen rendezvény szuper ilyen dolgokra...
Most kimondottan sajnálom a hétvégi melót -
twine
veterán
Egynek jó...de valójában nem erre gondoltam...
csúnya hiba, amit a crash után észre sem vettem
Minden mással foglalkoztam javítás közben...aztán irány a séta be a mező közepére, és ott vettem észre hogyan repülök...Jó messze az autótól, amiben ott lett volna a "megoldás"...
ötlet?
Még valaki?
Aztán elárulom...de tuti kiszúrjatok... -
kriszbon
őstag
Értem, abban az időben biztos hogy nagyon jó lehetett.
Nemrég láttam egy Doku filmet, hogy épp az ilyen gépekkel vannak gondban az olyan helyeken ahova nem szabadna berepülni.
Egyszerűen elindítják és végrehajtja a feladatot, max lelőni tudják.
Be is mutatták hogy a hadseregtől hoztak egy harci járművet számítógép vezérlésű lézerrel felszerelve(nem régi fejlesztés, hanem újszerű csillió dollárokért).
Azzal tudtak csak megpörkölni pár gépet, de ugye reptér környékén nem igazán lehet ilyesmivel lövöldözni, meg jó pár db kellene egy reptérhez, amit azok meg sem tudnának fizetni.
Na meg felderíthetetlen hogy honnan is jött. -
twine
veterán
Azt hiszem inimini félreértés történt...
DJGABI a #71632-es hsz.-ra reagálta azt,amit...A dronjaimhoz pedig nem kell fejlesztés... Tökéletesen képes vagyok önmagamtól is sokszor, egymás után nekirepulni velük bárminek gyakorlás közben... Csak annyit kell "tennem", hogy ne akarjam... És biztos, hogy eltalálom velük, amit nem szeretnék
-
kriszbon
őstag
Ott a pont a képeken, nekem a cikkből az jön át hogy az első képen szereplő drónokról van szó.
Persze itt nálunk minden előfordulhat.
Ronggyá lőnek egy több emeletes tömböt a 80g-os drón miatt, a drón meg szépen elrepül.
De legalább van indok miért a nagy pénzköltés ilyen új fegyverzetek beszerzésére. -
twine
veterán
Nyilvánvalóan semmi köze a kettőnek(hobby quadcopter valamint az említett "légvédelem") egymáshoz, de nagyon jót nevettem magamban...
Elképzeltem a vígjátékot, ahogy a "ligetben" repteti "K. Nagy Alajos" az újonnan érkezett cinewhoop-ját a Goproval a tetején... És mivel kamerás, tehát közellenség, egyszer csak fákat kidöntve megérkezik nagy lánchangal a Lynx gyalogsági harcjármű a tetején a 35mm-es elhárítóval
Lenne pislogás...
És,hogy miért épp cinewhoop jutott eszembe?
Mert most olvastam, illetve láttam...
Ez már megint egy jól sikerült filmecske cinewhoop témakörben... -
twine
veterán
Be... Nagyon szeretem... És egyre jobban...
És pont ezért jó... Mert mobula a zsebbe, fatshark a fejre, taranis a mellre... És mehet a menet...szinte bárhol...
Az 5"-nak kell minimum egy mező egyelőre... Az lenne a jó ha már úgy tolnám a 5"-al is, hogy ugyanitt, legalább ugyanígy csapassam
Nyáron jobban rendbe van szedve ez a partrész, és reggel ezt a részt kezdő sütni a nap... Akkor fogok ide lemenni, mert ebbe a délutáni szurkuletbe a temérdek pici ágat már nem is láttam..
Peaceliker#71268;
GNB 2S 300mAh HV 4.2-re töltve...
CCA. 3-3,5 percet lehet vele repülni -
F.E.K..
senior tag
Igen, ezért is drukkolok hogy sikerüljön felszállni, és egyben landolni is.
A teszteken marsi légkör szimuláció mellett (barokamra) a kisebb gravitációt is próbálták szimulalni, (damillal húzták felfelé a kellő erővel ;))
A vékony légkör erős hátrány, az alacsonyabb gravitáció meg előny. Nem lehetett könnyű így tervezni, valószínűleg ők is tűkön ülnek majd amikor elkezdik a felszállást...
Vandor01: vállald be hogy kiszallási díj ellenében (+ km felár
) kiugrasz a marsra megigazítani az akkut meg a propellereket
-
vandor01
senior tag
bezony bezony....
azt lenne siras rivas hogy csak masfelperces a repido/naponta!
es lehet varni mig a nap feltolti a mobil telefon meretu aksikat!
ez a repcsi szorostul borostul 1,8kg a foldon! de ott? de a legkor is 'vekonyabb'varjuk a hireket felveteleket erdemenyeket.....
felek hogy a repulo cuccot elviszi vmi vihar? vagy felboritja?
csak van rajta turtle mode? -
vandor01
senior tag
kivancsi leszek meddig birja a paros es mikre lesznek kepesek?
mert mi is epitjuk a jobbnal jobb dronokat na most ez majd tok jo lesz huz mint allat kibir minden landolast es lezuhanast.... nem ragja le a prop az antennakat etc etc
azt a vegen vmi tuti befosik!... olyan amire nem is gondoltunk! pedig nekunk a kornyezet "allando" a legkor surusege a gravitacio nincs napokig tarto porvihar nincs extra sugarzas minuszok szazai.... etc etc...
izgibizgi....
tuti sok kis gyerek akar majd repulot helikoptert vagy dront es eljatszani amit a mediaban fog latni!!! es videozni is akarnak majd!!! ....
de ezek kolkok most rabasztak mert 120gramm a max es noku kamcsi....
csak az innovacio jegyeben!
nem kell ezeknek a tudomany az okossag menjenek a NER muvekbe rabszolganak!
-
vandor01
senior tag
valamint en attol felek hogy nem lesz hozza szakkepzett figyelo mikor FPV ben repked a dunek felett! szoval en rakuldenek egy dronfejvadaszt egy 100e ft-os csekkel! "semjen+palkovics" signoval! tanuljak meg mindenhol a vilagegyetemben itt aki tilosban jár, nagyra nyithatja a pénztárcáját es csúnyán megüti a bokáját, aki így reptet drónt
dolgozzanak meg a jutalekert! -
sunone
aktív tag
úgy érzem versenyzés filmezésben kétféle új "szabvány" (?) küszöbén állhatunk,
1. esetben a pálya kiépített telemetriai hálózatát használva, földi vezérléssel, előre definiált pálya nyomvonalon fogják vezetni a kamerás drónt, ahol a legnagyobb kihívás a legmenőbb kameraszög meghatározása lesz. Max 10ms-os késleltetést jósolnék, 30cm-es differenciát okozhat 120-as tempónál, ami 3-4 méteres "követésnél" még beleférhet. Lesz lehetőség előlről is filmezni, mert drónt egy ismert nyomvonalon vezetjük.
2. esetben, offroad, rally (akár terepkerékpáros) közösségeknél az autóra (..) szerelt vezérlő jeladó jelét kell követnie a drónnak, első generációban csak hátulról, max 3-4 métert lemaradva, egy teherautónyi homloksík méretben.
A tereptárgyakat az autó tetején lévő lézeres szenzor élőben le is tudja tapogatni, és megküldeni az utánfutó drónnak:"itt egy belógó ág".
A rövid távolság miatt Wifi6-tal már biztosítható a rövid válaszidő.
Itt a vezérlés kompatibilitás lesz érdekes, hogy megoldják-e az univerzális módot, miszerint a legtöbb "kommersz" típust el tudja-e majd vezetni, vagy kell hozzá gyártani saját spec drónt? Ez egyfajta elektronikus póráz lesz :-)+. Ha belegondolunk, hogy egy 30eFt-os kőbuta (bocs a rajongóktól) Tello drónt már el tud vezetni alakzatfelismerő (!) módban egy nyomkövető mobiltelefonos applikáció, - akkor szerintem néhány éven belül a fenti dolgok is mindennaposak lesznek.
Mármint fejletteb országokban. -
vandor01
senior tag
a vegen meg vmi intergalaktikus bonyodalmat fogsz okozni!
jonnek az UFO-ok meg a gyikfejutestu alienek lathatatlansag alcajaval
aztan lebuktatod oket mert kenmonoxidot figganak es sarint bofognek
persze mindezt nyilvanossagra hozod! beperlik a foldet a szemelyes jogaik miatt!
de ha nem tetszik nem kell idejonni lehet hazamenni
ja nem mert majd sörös gyik bandaja jogi vedelemet ad nekik
alien rights VS human rightsazt a vegen mi csomagolhatunk
-
El Joe
tag
Respect!
Vagy harminc éve repültem, igaz akkor a hangár ajtón kívül mindennel (még ép gépből, ép ésszel ki is ugrottam
szerintem érted mire gondolok).
Igazad van, a repülés az, amikor a segged alatt fütyül a szél. Azon kívül, hogy néha "behiénázom" magam valamelyik barátom első, vagy jobb első ülésébe, én már csak a drónozásban élem ki magam.Amúgy nekem sem volt teljesen igazam, mert a repülés hivatalos nyelve nem az angol, hanem az repülős angol fónia, de valóban nem mindenhol használják (mondjuk jópár baleset is köszönhető ennek).
Jó reptetést/Jó leszállást!
-
El Joe
tag
"Hmmmm..... csakhogy ez nem repülés hanem repítés. Aztán meg a Világnak igen nagy részén mégsem angol az avionika nyelve és nem lábban mérik a magasságot
De mindegy is. Ausztriában készült és német nyelven van."
Az utolsó mondatod igaz, a többi nyomokban valóságot is tartalmaz. De mindegy is nem kötözködésnek szántam.
-
szetcsuszott
aktív tag
Szia!
Nem szorul egyik sem, és nem is kapott akkorát, hogy iylen gondja lehessen, nem vertük oda, épp csak bénáztunk párat. Pontosítom a hibát, azt csinálja, mintha a távirányító jobb karja folyamatosan alapból előre lenne nyomva, és mikor gázta dok elindul már a földön előre, és fejreáll. Ha hátrahúzom a kart, akkor hátra indul már a földön, és hanyatt esik fejre. Ugyanez jobbra és balra. Előre meg persze nem nyomom mert minek, a jobb kar középállásában ugye előre indul, mint írtam... Szóval,olyan mintha a távirányító szaródott volna el, vagy nem tudom. -
ezoltan
tag
Köszi,de nem egy nagy érdem.
Annyira pontosak az elemek hogy tényleg egy majom is összedobja.UHU POR+aktivátor,meg legalább 30-as IQ szükséges mindössze.
BNF verzióban borsos,de amúgy is amit én építek,az tudom hogy (az én szintemen) rendesen meg van építve.
Láthatatlan helyen is úgy futnak a vezetékek,úgy vannak megoldva a csatlakozások stb ahogy nekem jó és így vagyok nyugodt.Nemrég jött a felismerés hogy a folding prop mennyire nem csak a landoláskori sérülékenységet redukálja 0 közelébe.
Valami elképesztő módon javított a siklási tulajdonságokon,pedig merev proppal is ~6 kilométerről visszaúton minimum 4-et csak vitorláztam... -
ezoltan
tag
Pici kiegészítésként:
ma elég hideg volt,gondoltam poénból megnézem,bentről mennyire irányítható a gép.Szal a konklúzió:a meleg nappaliban,fotelben dögölve,gépet kizárva a zimankóba kb nincs képminőség-romlás. 😀
3.5-4 perceket elvoltam vele simán.Nem az ablak előtt,hanem akár jó 50 métereket hátra a telek hátsó része felé,szlalomozva,bujkálva a tereptárgyak között.Aztán szépen letettem a küszöbre,gyors akksicsere és tovább.
Olyan,mintha egy szimulátorral nyomnám csak szebb a grafika.🤣
Beszarás. -
Fuhur
kezdő
És még egy gondolat:
Senkinek legyenek kételyei afelől, hogy ha ezek a kis cuccok alkalmassá fognak válni felderítési, megfigyelési, minőségi légifényképezési, stb feladatokra, ezeket is ne korlátoznák a jövőben.Ehhez egy kis múltidézés:
Megjelentek a világban az első elektromos hajtású repülő modellek. Itthon is próbálkoztunk velük és nagyon reméltük, hogy egy-egy sikerültebb darabbal meghaladhatjuk a 6 perces motoridőt. Nem multival -akkor az még nem is létezett!!!- hanem merevszárnyú repülővel.
Ma a multik is repülnek kamerával meg mindenféle vacakkal 20 perctől akár óra feletti időt.
Szóval nem tenném mellégvágányra a kis racer, whoop stb. kategóriájú gépek fent említett fejlődési irányát. -
vandor01
senior tag
vannak szep mondatok
szoval ha 123 grammos gyoszt regelnek?
kicsit hianyos az infomde aze melbevago:
a) a repülőeszköz fajtáját,
b) a repülőeszköz azonosító jelét,
c) a repülőeszköz gyártmányát, típusát, altípusát, a méretét,
d) a repülőeszköz gyártási számát,
e) a repülőeszköz gyártása évét,
f) a repülőeszköz megfelelőségi tanúsítványa, vagy a korlátozott megfelelőségi tanúsítványa
minősítését, kiadásának dátumát, valamint a megfelelőségi tanúsítvány időbeli hatályának dátumát,
g) a repülőeszköz törzskönyvi számát,
h) természetes személy tulajdonos esetén a tulajdonos természetes személyazonosító adatait,
valamint a lakcímét,
i) jogi személy tulajdonos esetén a jogi személy nevét, adószámát, székhelyét,
j) természetes személy üzembentartó esetén az üzembentartó természetes személyazonosító
adatait, valamint a lakcímét,
k) jogi személy üzembentartó esetén a jogi személy nevét, adószámát, székhelyétA felügyeleti díj éves mértéke az engedélyezett képző szervezet esetén 290 000 forint, bejelentés
alapján tevékenységet végző szervezetek esetén 165 000 forint.”
18. §
(1) Az Lt. 71. § 1. és 2. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A törvény alkalmazásában)
„1. Állami légijármű: a honvédelemért felelős miniszter rendeletében meghatározvonatkozó rendelkezések megsértőivel szemben - a légiközlekedési bírság kivetésének részletes szabályairól és a beszedett bírság összegének felhasználási rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározottak szerint - 100 000 000 Ft-ig terjedő bírság szabható ki
50. pilóta nélküli játék légijármű: a játékok biztonságáról szóló, 2009. június 18-i (EK) 2009/48
európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján játéknak minősülő és 120 g maximális felszálló
tömeget el nem érő, adatrögzítő eszközzel fel nem szerelt pilóta nélküli légijármű, amely a távoli
pilótától 100 méternél nagyobb távolságra eltávolodni nem képes;es ultra durva.... adnak az inovacionak!
nehogy lorincke birtokat vki levideozza!!
Szoval egy HD-es whoopal 100millas buntire lehet szamitani!
azt a 120grammot csak felkene tornazni az EUs iranyelvekre 250gramm!!
de semmi gaz ma ejjel sunyiban a salatak koze bedugba 23.44kor megfogjak szavazni.... fa....t nem is kell szavazni hisz kiveteles jogrend van.... kihirdetik azt csok!
visszamenoleg 1 evra azt a HVG-es ujsagirokat lecsukjak a HVG meg 100 millaba belerokkan hsa csak a soros nem fizet helyettuk -
cd334
tag
Ma sikerült 6 akksit kirepülni a HD-vel. Kipróbáltam, nagyon szép felvételt csinál, tavasszal biztos átköltöztetem az egyik 85mm whoopba a HD részt. Semmi jello nem volt szépen repül.
Sajnos a crash flip mód nem működik a gyári háromágú proppal, meg szerintem a nehéz kamera miatt. Majd ha lesz másik propellerem kipróbálom.A 300mAh GNB-vel 3perc, a 250mAh gyári akssival 2.5 percet repül. 3.1V-ig hagyom lemenni és 4.3V-ralettek töltve. Azért a 3.5.7 BF nél az akksik végén nagyon érződik az erőtlenedés. Lehet felteszek majd egy friss BF-t és bekapcsolom a battery voltage kompenzációt
Illetve gondolkodom, hogy átszerelem Betafpv féle BT2.0 csatira. Kerestem GNB27 csatit is de sehol se találtam.Én is gondolkodok egy simán mobula6-on, lehet most megvárom a 11.11 akciókat hátha lesz ultra olcsón. Csak az a baj a simában még eggyel régebbiek a motorok és nem az EX0802-es van.
Próbálgattam acro-ban is(igazából 5 akksi). A szokásos rate-jeimet lejebb vettem és úgy eléggé kezes lett(több ratet beállítást is próbáltam), bár ezzel még játszani kell hogy jó legyen, de érzem maradni fogok acro-nál így tanulok többet.
-
Fuhur
kezdő
A hiba az én készülékemben van(volt)
Szóval csak nem hagyott nyugodni a 48 kHz kérdése meg a repidő növekedés. Már csak azért sem mert elvileg valóban javulnia kellene a dolognak így újra nekifutottam.A 48 kHz opciónál volt valami piros figyelmeztetés amit figyelmen kívül hagytam. De most újra rányomtam és kiválasztottam a 48 kHz frekvenciát és ettől eltűnt a figyelmeztetés. Rányomtam a "write" gombra is amitől ugyan az az üzenet jött, hogy a setup nem változott de mit lehet tudni.
Kipróbáltam a cuccot és már a repülés elején láttam, hogy az áramfelvétel 5A alatt maradt. Biztos is voltam benne, hogy nőni fog a repidő és tényleg! Ugyanazzal az aksival most 3:00 ami már biztosan nem a lágyabb irányítás.
Azt hiszem a többinél is megcsinálom ezt a módosítást
-
cd334
tag
JazzMevrik féle BLHeli_M configurátor.
JESC féle configurátor.Ha kell segítség írj, mindekttővel csináltam már updatet.
-
cd334
tag
Na sikerült felkonfigurálni és két akksit kirepülni.
A gyári esc firmware-t JazzMaverick 16.9-re cseréltem 48kHz frekivel.
A BF maradt az originál 3.5.7 gyári tune-nal.Így a gyári 250mAh aksikkal 3:00-3:30 körül repültem.
Acroban ebben a lakásban még bénáztam nagyon(játszótérhez szoktam, de majd megtanulom ilyen szűk térben is), de angle módban szépen sikerült körberepülni a lakást. Egyébként szerintem kezes és szépen repül.
Látszik, hogy nehéz a HD miatt, mert a gázállás általában 50% fölött volt.
Majd valamikor kipróbálom sima runcam nano 3-mal HD nélkül. -
ezoltan
tag
Nem semmi,milyen termékeny vagy.
Számomra minimum egy hónap,mire szép megfontoltan,ráérősen összeállítok egy gépet.
Mondjuk általában “túlépítek” mindent,kell a tudat hogy a nem látható helyeken is ÚGY fut a vezeték,meg minden aprólékosan lekezelve,karbon élek akkurátusan lecsiszolva,megfolyatva stb stb. 🤦♂️
Beta fog futni a vezérlőn,az is kezeli a triko-t,vagy még ami anno volt,CF-Triflight? -
-
ezoltan
tag
Ausztriában.
Messze lakott területektől,magasan a hegyekben a launch pont.
Felettünk nincs légifolyosó (bár nem vagyok álszent,ha nem is olyan magasra,de akkor is repülnék).
Itt volt a magassági rekordom is,3400m,nyáron.
Bőven bírta a technika,én voltam puha mert a hőszenzorom -7 -et mutatott már. -
Peaceliker
addikt
Miért nem sima mob6 akkor? Bár ár érték arányban így lehet jobb. Amúgy 27g 65mm re nagyon sok. Nagyon érezni azt is amikor a gépem 6.5g os akku helyett 7.5oset viszi
Nekem custom gép, 22,4g de ezért piszkál is hogy kéne egy 20g is mob6... Vmi zsíros akció ha lesz lehet veszek :-) -
-
F.E.K..
senior tag
-
ezoltan
tag
Én is így gondolom.
Mondjuk én eddig sem szerettem volna és továbbra sem vonz széklábakat kerülgetni,mert kis túlzással 1-2km-en belül már korlátok közt érzem magam odakint-de tényleg😀,de fejleszteni a készséget tökéletesnek érzem.
A három cellával pedig az udvarban sem fog lekonyulni odahaza tavasszal/nyáron és mehet némi freestyle is.Plusz,eddig sem volt számomra akadály ha méteres friss hó esett illetve a mínuszok,rendszeresen járok ki télen is.
Viszont ennek azért megvan a feeling-je,hogy ezt a kis zsebhokit csak beakksizom és odakint hófúvás,én meg acro-zom a melegben.😊Meg kell változtatnom amúgy is az eddigi véleményem ezekről a gyöszökről.Sosem értettem mi ezekben a jó,és bár sosem lesz a fő “profilom” a whoop terelgetés,de a személyes tapasztalatok átírták bennem az “előítéletet”.
Igenis élvezhetőek tudnak ezek lenni. -
twine
veterán
.... Miután a p@r@szt fatshark engedett egy pici Betekintést a "csikszemuveg" világba, elcsábultam,,, illetve hát régi vágyam volt amúgy is, mert mindig tetszett a "nagyokon"...
És hát igen, mostanában durván sok a track17 alkalmazásban a trackingde azt hiszem nagyjából itt a vége egyelőre...
A szemüveghez úgy gondoltam illik rendes vevőt venni... Így beütött a gepszij effektus valóban... Elkapott,bedarált...
De kb idáig...
Mostanra meglett "minden", illetve úton van, ami még nincs, uh. Lett egy (szvsz.) Jó alap...
Lehet gyakorolni...
Legközelebb már csak jövő év elején tervezek vásárlást...
(Armattannal)... Meg ahhoz akksikat...Addig meg szimulátor, illetve mélygarázs
-
twine
veterán
figyelni fogok rá, köszönöm, hogy foglalkoztál vele...
Tőled olvastam itt először az infót, akkor értetlenkedtem is, de azóta megvettem a BASE SD-t, (amiből a p@r@sztfatshark lett), és abban is benne volt a lap, amiben felhívják erre a figyelmet...
Gondolom egyébként a lencsének lehet ehhez köze, ami durván gyűjtheti a nap sugarait, és ezzel a koncentrált sugárzással ezeket a pici lcd és led paneleket gondolom simán ki lehet égetni/nyírni...Vagy valami hasonló...
De mivel régi vágyam valósul meg, és a hobby alapjainak tartom ezeket az eszközöket(transmitter/kontroller, jó aksitöltő, és egy szemüveg) amikkel hosszabb távon tervezek így vigyázni is fogok rá, odafigyelekköszönöm
Rapidfire berendelve ES raktárból....elvileg 3-5munkanapot írnak szállításra...
Kicsit morcos vagyok, mert fekete Lumenier AXII szerettem volna,,de a türelmetlen voltam, és mivel nem volt RHCP raktáron, irtam a supportnak rakják át a rendelést LHCP-re...(mert hogy egyelőre ugy sincs itthon "ellen antenna", tök mindegy mi jön...majd olyat rendelek a whoopokra is...
Meg is történt, átrakták, feladták...
Később láttam ,hogy színnel jelölik az irányt, uh az LHCP az fehérMindegy ez legyen a legnagyobb bajom...as lényeg, hogy végre zaj és szaggatás nélkül tudjam csapatni a mélygarázsban....mertt hogy valszeg, az elkövetkező téli hónapokat szerintem az munkahelyem mélygarázsában töltöm majd
-
cd334
tag
Mert nem BF-ben kell állítani, hanem BLheli konfigurátorban. Ott lehet escenként állítani az alap forgásirányrát. Ugyanígy lehet JESc és Jazz Maverivk féle BLheli esetén is. Elég sokszor csináltam már a whoopjaimon ilyet, mert tartalék motorból olyan jön amilyen és nem szeretek vezetéket cserélgetni. Hidd el lehet, mint bármilyen más esc esetén.
A mobilos SeedyBee appban(BF alternatíva androidon) is lehet ilyet csinálni.
-
Peaceliker
addikt
Micsoda? Már hogy ne tudnád váltani az irányt :-) blheli vel mint bármi máson simán lehet. Na meg újabb bf ben is váltottam már irányt, bár már nem rémlik hogy is kellett, de lehet ott is :-)
bakfly
Elvileg ha nem állítasz semmit a lapon akkor fontos a szín, amúgy meg mindegy, mert módosítható. Van aki nem szeret ilyesmit, van aki bf/blheli be sem nagyon lépett még be sosem, ők kábel sorrendet sem fognak cserélni. Az ő kedvükért van mindkét irányú. Piros mondjuk 1 2 3 fekete meg 1 3 2 sorrend és ennyi a difi ugye
-
twine
veterán
Köszönöm neked is...
A Fatshak (betateszt)digitális rendszerét elvileg ép ezért dicsőitik sokan, mert állítólag ők valahogy másképp oldják meg a digitális kép "szaggatását"...ők valahogy "pixelre" bontják és szétszorják, azaz, ugy kockásodik, mint az analóg jel, és nem megszakad "telibe" a kép...
"konyhanyelven" valami ilyesmi infót véltem felfedezni az első tesztekben, és infó morzsákban... -
vandor01
senior tag
es mi meg csak a szart gurigazzuk meg ugatjuk a holdat jo messzirol a fos kis modernkori kinai muanyag jatekainkkal..... hol lesznek ezek 10-20-30ev mulva???
De milyen az mikor a modellepitesi hobbit olyan orszagban csinaljak ahol hagyomanya van az ipari forradalomnak es minden igazi fembol keszult azt az egesz csalad tolja a hobbit... van a papanak "modelje" aztan anyunak is kisebb hasonlo meg az unokanak is akad egy igazi mini model.... GOZGEP!a renszdamos muszakis
mehetne vele akar a dogozoba is
ne de mikor ezek felsorakoznak a gyorsulasi versenyre! es megindulnak az elso kerekek a levegoben..... duborog a talaj mint foldrengeskor ilyenkor senki nem hallana az 5colllos vonyiitasat..... max a kornyezetvedok avekolalsat.....
-
Fuhur
kezdő
-
twine
veterán
Nekem ez még mindig nagyon furcsa, hogy repül.
És nem csak ,hogy repül, hanem irányítható, és akár stab. módban is marad...
Ahogyan itt észrevettem,a topic lakók szivesen elnevezik a saját gépeiket.. Nekem erről a púpos furcsa masinárol mindig ez a figura jut eszembe;
És egyáltalán nem a hercegre gondolok
Kéretik nem megsértődni... (Viccnek szántam )Még mindig nagy respect, hogy ilyet tudsz, és meg is valósítod
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Eladó 4 db Achilles Winter 101 téli gumi 225/40 R18 92V XL
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ - 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Keresünk dokkolókat
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest