- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arti1
aktív tag
válasz
kriszbon #41566 üzenetére
Én sem vártam meg, hogy keressenek, rögtön küldtem a dolgokat.
Link1
Link2
Szükséges cuccok pdf
Email tárgya legyen a ragszám, nem kell más, kapsz majd két emailt vissza, hogy megkapták az emailt, meg majd mikor elkezdenek foglalkozi vele, hogy elolvasták az emailt (de lehet, hogy ez is automatikus, eddig csak a nagy piros bogaramat fogták meg...)
A vámkezelési kérelmet amennyire tudtam kitöltöttem, azt a részt, ahol a súly meg mindenféle csomagadat van, nem tudtam kitölteni, de nem akadtak fenn rajt szerencsére...
Kinyomtattam paypal-ról a tranzakció adatait majd bescanneltem pdf-be, meg a gearbest-től kapott email-t, amiben visszaigazolták anno a rendelést a valós (!) árral (és nem töltöttem le a 21,56 EUR-os számlát, pedig letölthettem volna, de nem mertem rizikózni...) azt is bescanneltem, meg az OTP direkt tranzakciót is, ahol a paypal levette a webkártyáról a pénzt és ezeket mind becsatoltam a kérelem mellé, nem kérdeztek semmit, jól megvámoltak meg megáfáztak...
Így, hogy a vámos státuszra váltást követően 1 órán belül elküldtem email-ben a cuccokat, laza 1 hónap volt a vámkezelés, az utolsó héten már úgy voltam, hogy hadd fizessek már, hogy jöhessen a bogár... -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #41449 üzenetére
Az elsőre nem tudom a választ, én még ilyet nem tapasztaltam. Ezzel sztem az RC Groups iNAV fórumán kéne kérdezősködnöd. Nekem 6 szatelit a minimum, az első indításnál elmolyol kb. 1-2 percet, a többinél már gyorsan megy, általában kevesebb 10 másodpercnél.
@__Balazs__ - a Taranisokat ennyire mélyen nem ismerem, de a felső tagozatban van pár embernek, ott biztos tudják a választ.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #41447 üzenetére
It van nekem pl. a KGB projectnél - Aux4 - felső állás stable, alsó állás acro + air mode.
@Jackal2 - annyit mondok, hogy iNAV.
A 10CH mod, amit te ismersz az már 2 generációval ezelőtti. Na, a legújabb van tele buggal.
-
varadigabor
senior tag
válasz
kriszbon #40928 üzenetére
Én is rendeltem hozzá pár pót alkatrészt. Pont ez a V-tail műanyag vacak nincs raktáron,remélem lesz...
Vezérlő manualban ír erről hogy ha updateljük akkor el ne felejtsük vissza állítani V-tailre, szóval gondolom csak belehet állítani.
Hát nem tudom milyen lenne ezekkel a karokkal.Azért érdekelt a véleményetek ,de majd ha a kezemben lesz kiderül mi a gyenge pontja. Lehet jobb lenne venni egy másik vázat de az jó nagy meló lenne átépíteni.
-
varadigabor
senior tag
válasz
kriszbon #40925 üzenetére
Ebay se rosszabb szerintem mint más oldal, nézni kell hogy negatív pontozású eladótól ne vegyél. Nekem is refoundoltak már egy egérpad miatt. Kínai logó volt rajta..angol helyett
Eachin V-tail 210-nél mivel törik a hátsó 2 kar. Rendelni meg persze nem lehet most...Megoldható szerintetek hogy hátra felfúrok 2 ilyet? Motorokat meg felfelé fordítom. Carbon lapot lehet otthon fúrni?
-
-
molnigee
aktív tag
válasz
kriszbon #40608 üzenetére
Vastag a közepe? ezt úgy érted milyen magas? mert az 7mm, szélessége pedig 17mm kb.
Súlya 4dbnak 21g, a kingkong 5045 23g.Dalprop 5045C teszt repülés - így megy, a videó elejére raktam hogy lehet gyors kanyart tolni vele, sokkal jobb mint az eddigi propok.
Sajna a hd camom nem tölt, így csak DVR vanGeller, nem az volt a kérdés hogy ez acro e, azt én is látom, hanem hogy Teréz eddig is acroba tolta e.
-
Zoty4
őstag
válasz
kriszbon #40467 üzenetére
Package included:
1 x Eachine V-tail 210 FPV Drone
2 x Emax RS2205 KV2300 brushless motor CW
2 x Emax RS2205 KV2300 brushless motor CCW
4 x Emax lightning 20A ESC
2 x Gemfan 5045BN propeller blue or black CW
2 x Gemfan 5045BN propeller blue or black CCW
2 x Gemfan 5045BN propeller orange CW
2 x Gemfan 5045BN propeller orange CCW
1 x SP Racing F3 flight controller with Micro SD card slot
1 x F3 flight controller dedicated GPS
1 x PDB + OSD + buzzer + BEC + OSD + adjusting-parameter tool
1 x 1080P 60Frames DVR with HD camera
1 x 5.8G 40CH 200mw transmitter
1 x Bluetooth adjusting-parameter module
1 x 4S 14.8V 1500mah 35C XT60 battery
1 x Charsoon DC 4S balance charger
1 x Antenna
1 x Battery strap
1 x USB cable
1 x Wrench
1 x ManualEn nem latok vevot
-
vandor01
senior tag
-
syler123
veterán
válasz
kriszbon #40320 üzenetére
Köszi hogy segíteni próbálsz, lőttem vidit, megy banggoodnak. Nem kínlódok vele, 5V-on is kellene mennie.
Ilyen VTX-em van, van ott mellékelve bekötés, ha jól látom nem különbözik a Foxeer hs 1177 bekötésétől, kábelétől.
-
syler123
veterán
válasz
kriszbon #39817 üzenetére
Persze, ismerem azt a vázat, Martian II. Kövi gépem szerintem arra fog épülni. És nem fele annyiba, hanem nyolcad annyiba kerül, 130 dollárért nekem benne vannak a motorok, flight controller meg a 30A-es ESC-ek. Nem mondom hogy ugyanaz a minőség, de nem is töredékét éri. Na mindegy ár / értékarányról még tuti nem hallott.
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz
kriszbon #39693 üzenetére
Motor felfogatás: amit linkeltél propeller az menetes tengelyű motorra való és úgy szorítja rá a sapka (ha jól látom). A Racer130éban, meg lyukak vannak és csavarok szorítják a motorhoz.
Azt a táblázatot már régebben is néztem és feltűnt rajta, hogy az utolsó előtti oszlopban 1-2s lipo-t irnak...
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz
kriszbon #39688 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy a propeller felfogatás más...
Akkor ha nem jön 'okosabb' ember nálunk, nem marad más, mint a próbálgatás.
Bár az is igaz, hogy 60mm-t írnak a 2435-öshöz. Az neg 2x akkora, mint a 30xx. Szóval lehet csak a számozás más. Viszont az is igaz, hogy 110es gépet említenek... -
Baku
aktív tag
válasz
kriszbon #39448 üzenetére
Nekem van egy gyanúm: A szénszálak szétroncsolásának (szétcincálásának) elkerülése érdekében szerintem a magas fordulat, kis előtolás módszer tűnik járhatónak, tehát a vasfűrészes módszer - tartok tőle - nem igazán ideális. Azt hiszem, ha majd egyszer odajutok, flex-szel próbálkozom majd, 110x1mm- es tárcsával ....
Még az sem elképzelhetetlen, hogy a magas fordulat, és a kis előtolás miatti relatíve hosszabb vágási idő megolvasztja a műgyantát, és a vágási felületet az olvadt műgyanta befedi, igy talán utólag nem kell.kezelni .... (persze ez csak elmélet....) -
vandor01
senior tag
válasz
kriszbon #39229 üzenetére
varhatolag hasonlo adottsagokkal fog birni mint a gyari x251?
eredeti karok, motorok, propellerek, a suly meg kb annyi mint mikor
a gyari 210grammra rapakoltam kamcsit, tartot +kis aksi.....tegnap 11-re lettem kesz vele a hétvégén meghajtom
a labak nekem se tetszenek de elég praktikusnak tunnek
elfér kozé kenyelmessen az aksi és van mire landolni
a szin? valami heli alkatresz? van meg sárga! de fekete az nyema
sulya a 4db 12gramm... és elég sok femcsavart használtam
lehet párat ki lehetne valtani műanyaggal? de 235gramm!
első nekifutásra elég lesz!attol félek, hogy az also karbonlap ami amugy egy felső
csak 2mm-es! talán kevés lesz?HA törik?
akkor egy rendes 4mm-es alsolaprol levagom a labakat!mindezert egy zsir uj szinte 0km-es x251-t bontottam szét
mivel az egyik labtartoja eltört amugy is fel kellett nyitni -
Geller72
veterán
válasz
kriszbon #38971 üzenetére
Akkor zsákutca. A megoldás az lesz, hogy ha megjön a kollégától az XT30 to XT60-as adapter, akkor rá tudom rakni a B6 minire, mert ugye a B6 mini csak balanszer csatin keresztül meg nem foglalkozik vele.
.
Amúgy a gyári töltőn a tüskénként (cellánkénti) fesz 3.63-3.64V. A két cellánál ez ugye összeadódik, azaz 7.26V-nak kellene lennie, eddig tudnia kellene tölteni a töltőnek mindenképpen. Viszont az XT30-as csatin az össz fesz csak 6.98V. A B6 mini akkucsekkje szerint is valid a cellánkénti 3.63V feszkó. Addig ok, hogy a B6 mini csak balansz+XT30 csatin kersztül hajlandó tölteni, no de a gyári töltője csak 2S-es. És nem tölti. A töltő csatiján ott a fesz, pin-enként. A fali feszmérőm mégsem mozdul ki a 0.00W-ról. -
syler123
veterán
válasz
kriszbon #38138 üzenetére
Köszi!
Akkor így marad, sok lehetőség amúgy sincs
Remélem így már kibír pár repülést a VTX, most pl nem is kapható Banggood-on az eredeti, szóval jó lesz ha bírja, mert nincs tartalék. Bár amikor tönkretettem az a rossz akku miatt volt, mert nem akart szállni a gép és mindig a földet súrolta, azóta lekopogom csak felszálláskor és landoláskor érem a földet.
-
syler123
veterán
válasz
kriszbon #38131 üzenetére
Hát a gépen nekem is kb csak egy drót van
Annyi hogy kicsit bogárosítottam a formáját
Lehet még el is vesz a jelerősségből
Ez egy vékony zsugorcső, de szükség volt rá, mert máskülönben bedarálta volna a prop. Nem lett rámelegítve, mert a tövénél kitömtem, így nem hagyom el a csövet és minden maradt eredeti állapotában.
-
Geller72
veterán
válasz
kriszbon #37798 üzenetére
Főleg akkor halál, ha nincs jól belőve.
. De ne szarassuk be, reméljük nem lesz semmi gond. A csipogó nélkül mondjuk nem biztos, hogy elengedném.
. Ha elszáll, az alapján meg tudod keresni, de semmi más támpontod nem lesz, ha tőled több szár méterre zuhan be valahova.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #37666 üzenetére
100 euros tetel felett mar nem szokott akkora difi lenni, minwl nagyobb a dolog, annal kisebb. Meg kell nezni az uzlet ertekeleset es az alapjan rendelni. Putri, megbizhatatlan uzletet messze elkerulni, de errefele is van jo, azt meg kell becsulni.
De volt, hogy kabelt es mas filleres baszt is olcson vettem odahaza. Azert vegyuk mar eszre, h olyan h free shipping nincs, benne van a termek araban. Ha sokat rendelsz, akkor olcsobban jon. Aztan van a banggood-nak viszonteladoi programja is, igy meg olcsobban kapod a cuccokat. Az afaval varazsolasrol meg ugy hallotam, hogy magyarhonban nepszokas, hat igy lehet olcso a kamera. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #37631 üzenetére
Joshua baratunk dicseri a Racerstar Blheli_S ESC-eket. Sima vagy V2? A v2 megy DSHOT600-on is, a sima valamivel lassabb. Ha nem vagy legy sztem eszre sem veszed a kulonbseget.
Csak en vagyok igy, vagy mar a racer gepeknel is kezdunk a Gamer! egerekhez kozeledni? Mindenhol mikroszekundumokat faragnak le. Mondjukra a LED-ek mar megvannak!
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #37596 üzenetére
No, varjal. UART3-at akarod hasznalni, amikor PWM vevot hasznalsz? Ez nem fog menni, mert SP F3-on ugyanazon a kabelon van az UART 3 amelyiken az egyik PWM bemenet, igy logikus, hogy bezavarnak. Vagy at kell tenned a GPS-t UART1 vagy 2-re vagy PPM / serial vevot kell hasznalnod. Habar serial vevonel megint buksz egy serial portot. Ha UART1-re teszed a GPS-t vigyazz, mert le kell majd huznod, ha USB-re csatlakoztatod a gepet.
Ha elfogytak az UART portok, hasznalhatsz meg un. softserial-t GPS-re, de tudd, hogy ez elegge lassu, elegge eszi a procit es ugyanugy nem hasznalhatsz PWM vevot. -
tupacamaru
veterán
válasz
kriszbon #37484 üzenetére
Nekem Naze32 DOF6 rev6 van. Vettem egy GPS rendszert amiben van magnetométer is (HMC5883), és külön vettem egy MS5611-es barométer modult hozzá. Bekötöttem a GPS-t a helyére, valamint a magnetométert és a barométer párhuzamosan a I2C portra. Mind a két eszköznek van SDA, SCL lába. Külömböző eszközök lehetnek egy porton. Akkor lenne baj ha a vezérlőn is lenne magnetométer vagy barométer, mert akkor bezavarnának egymásnak. iNAV meg csak kiválasztottam hogy milyen tipusúak az eszközök és azt állítottam be.
Más: A giroszkópnak es a gyorsulásmérőnek meg kell tudnia tartani a gépet egy helyben?
-
vandor01
senior tag
válasz
kriszbon #37448 üzenetére
senkit nem fog érdekelni kint a határban hogy 250 vagy 300 vagy 500 gramm.... az elején tuti nem a kérdés akkor jön elő ha valami gubancvan?! es szagértő megmondja hogy jatekbol volt vagy meg extran meg is basszhatják a delikvest..... aztan majd lehet késöbb lesz drone kommando es patika merleggel uldozik a határban a kaloz dronosokat!!
-
_X10Dead_
aktív tag
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #37260 üzenetére
Csak dugaszokban kulonboznek. A TN azert jobb, mert klasszikus dupont dugaszokat hasznal, igy egybol fel lehet szurni egy serial-UART atalakitora es allitgatni aztan egybol mehet a Naze32-re vagy vagy az SP F3 UART1 / UART3 tuskeire.
Ha CC3D-re vagy az SP F3 oldalso portjaira akarod feldugni, akkor JST-SH dugaszt kell nezned.
Fejbol most nem tudom a kiosztast, de kapsz hozza papirt, amin rajta van h melyik szin milyen portra csatlakozik. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #36923 üzenetére
Én inkább beírom, hogy "dump", a kimenetet elrakom egy TXT-be, majd "full erase"-el frissítek. Aztán a fontos dolgokat visszarakom a dump-ból, vagy cseszek rá és végigkattintgatom a CF-et. Mikor már 10X csinálod, szinte reflexből megy. De, mivel figyelmetlen vagyok, mindig kimarad valami.
Amúgy a PWM vevőkkel elég mostohán bánnak, én is szívtam vele az X1-nél - amíg nincs az összes AETR csatorna bekötve, nem hajlandó az FCB venni az első négy csatorna jelét. Az AUX-okat meg igen.
Az újabb FCB-ken meg már PWM bemenet sincs. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #36551 üzenetére
Ez tipustol fugg. A sima 6 DOF SP F3 koppintas OSD nelkul, de ublox 7 GPS-el nekem behal az USB 2.0 porton. Pontosabban brown-outol, elindul, de aztan befagy, igy a fogyasztasa biztos nagyobb 500mA-nal. Oscarliang szerint a micro minim OSD barmit zabalhat 100 es 500mA kozt gyartotol fuggoen.
A micro SP F3-am meg ugyanarrol a USB portrol rohogve viszi ugyanazt a GPS-t, pedig 10DOF.
Magyaran ampermero a baratod.
Amugy, ha nem surgos, vennek egy jo 3-4A-os UBEC-et es a problema megoldva. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #36334 üzenetére
Hat valszeg ezert van sikere a KISS cuccainak. Keep It Super Simple.
Nyugi, a az X1 projektemet vagy 3X akartam a kukaba vagni. Es olyan dolgokat tanultam meg, amire az eletben soha nem votlam kivancsi.
Mondom akkor habropcsi. Az nyugis.
Itt meg a kulonbozo muanyag es ragaszto kombokat tanulgatom, meg javitasi technikakat. Ha igy folytatom elmehetek muanyagos maszeknak.
-
fape
senior tag
válasz
kriszbon #35911 üzenetére
inkább így próbáld: Seriously Pro F3 (SP3) Series - Overview and firmware installation vagy a hivatalos doksi 8 oldala.
Lényeg: nem kell boot pin, cserébe kell Manual baud rate 256000. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #35867 üzenetére
Hat az Falconom 180 SP F3-al szerelt. Mazsolazz kedvedre.
-
fape
senior tag
válasz
kriszbon #35867 üzenetére
Max a csomagban nincs leírás, de mivel az Sp Racing F3 a Cleanflight referencia boardja. (mint a nexus az androinak), ezért a net tele van hasznos infókkal róla. Pl: Cleanflight wiki vagy a hivatalos manuál
Nekem is van, meg sok embernek még itt. Szal kérdezz bátran! -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #35849 üzenetére
No, van egy rossz hirem meg egy jo.
Rakerestem, es az OZE32 nem fogadja a PWM vevoket, csak a serial ill. PPM vevoket.
A jo hir az h megoldhato, de vagy veszel egy PWM - > PPM konvertert vagy egy PPM / Serial vevot.
PEM - > PPM konverterekrol itt irtam, serial/PPM vevonek vagy a az iA6B-t vagy az IA6C-t ajanlanam.
Emugy keszuloben van egy osszefoglalo flysky vevokrol. Hmm, lehet inkabb feldobom felkeszen, aztan updatelem folyamatosan. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #35842 üzenetére
A tavon azt kene latni h error 0% es vbat 5V. Az iA6 ezt a ket telemetriaadatot kuldi vissza, ha jol van bindelve. Tehat az esetedben ez ok. Az FS-iA6 PWM vevo, mind a 6 PWM jelvezeteket + tap es fold be kell kotni.
CF-ben ertelem szeruen PWM-et kell kivalasztani.
Varjal, bakker.Ugyanez a gondom volt a JJRC X1 atepitesenel. Mind a 4 fo csatornat be kell kotni (AETR) kulonben cseszik reagalni.
-
virbo
csendes tag
válasz
kriszbon #35250 üzenetére
Adott volt egy auchan-os VR szemüveg, amivel kellőképp kiszórakoztam magam hogy pár hetet álljon a polcon.
Szeremcsémre a telót befogadó mechanikus részt 4 csavar fogta az alaptesthez. Sajnos a gyári pozíciójában nem tudtam ráfókuszálni kellőképpen, szóval kb 9 centit eltoltam a telót. Ehhez vettem megfelelő méretű rézcsövet, amiket méretre vágtam, maj az egyik végüket "betömtem" forrasztóónnal. Ezután vékony fúróval lyukat fúrtam az előzőleg sikba reszelt befenekelt végekbe.
A telót tartó részt így a saját csavarjaival hozzácsavaroztam a négy egyforma hosszú csőhöz (az ónba tekertem a csavarokat).
A másik részben, ahova eredetileg volt csavarozva a cucc, a csavarok helyein egy-egy hengeres felötés volt, a rézcsövek másik végei ezekre csúsztak rá. Miután összeraktam a csövek végeit melegtakonnyal rögzítettem ehhez a műanyag részhez.A simulátoros részt Teréz Atya már kivesézte, llnyeg higy OTG képes legyen a teló.
Anyagköltség: VR szemcsi 2000.- ; cső (2méter
) 1050.-.
-
Vertigo18
addikt
válasz
kriszbon #35254 üzenetére
Ez mindenhol így van, egy hülye miatt több ezer ember szív. Egy hülye megrakja bombával a drónját, aztán berepül majd vele Vatikánba a tömegbe... egy barom, apuci kedvence az új drónjával, amit kezelni sem tud repülget majd Budapest felett, aztán ráesik egy 15 millás Mercire (ne adj isten egy kislányra)... Egy barom zavarja a légiforgalmat a repülőtéren a drónjával.
Ezek mind-mind megtörténtek, vagy hasonlók meg fognak történni, és pár ilyen hülye miatt több ezer, normális, gyakorlott, hobbi szinten drónozó, mezőn-senkit sem zavaró emberke szívja meg.
Arról meg nem is beszélek, hogy a fent említetteket pont nem fogja érdekelni egyetlen szabályozás, a terrorista így is használja majd robbantásra, a hülye gyerek így is lezuhan majd a város felett, a marha meg már csak azért is a légikikötő mellett fog drónozgatni.
És a közvéleményben kialakul egy negatív csengés a drónosokkal szemben pár ilyen miatt.
Ez mindenben így van.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #35111 üzenetére
Az ms5611 baro pontosabb. De meg bmp180/280-al is kevesebbet fog liftezni a gep iNAV alatt mint CF/BF alatt. Persze ez meg nem elso kezbol tudom, csak az iNAV felhasznaloktol olvastam.
Nade pont errol irok most cikket, akkor hnap megprobalom befejezni, mert nincs kedvem mindent 2X leirni.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #35080 üzenetére
Ahogy latom ez egy 6dof SP F3 copy. Szukseged lesz meg egy gps+magnetometer modulra es barometerre. Hazatereshez kell az iNAV, ha idokozben nem portotltak vissza a CF-be a fejleszteseket.
Az iNAV-tol nem kell felni, legnagyobb resze megegyezik a Cleanflight-al, csak az autonom funkciok es a Failsafe masok. Ha nem akarsz uber looptime-ot, akkor boven eleg lesz.BTW jol valasztottal, mert a 10DOF-al csak a baj van. Hogy miert, olvass ra az iNAV wikijen.
-
-
Geller72
veterán
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
kriszbon #34747 üzenetére
A falcon serianak asszem 1,25-os micro JST dugasz van a PDB-n. Ezen adja at az FCB-nek a tapot meg fogadja az ESC-ek vezerlojeleit. A linkelt FCB-nek asszem mas a dugasza. Nekem a 180-as Falconban ez az F3 FCB van.
Amugy a racer FCB-jet is bele lehet rakni a falconba, csak krimpelni kell uj csatlakozot vagy raforrasztani a PDB-re a kabelt. Vagy meg lehet probalni ezzel a kabellel, de gozom sincs h passzolni fog-e. -
oximoron
csendes tag
válasz
kriszbon #34364 üzenetére
Köszönöm a tanácsot.Rövidre zártam, de nem történt semmi, ezért szétszedtem a kamerát.Ott is minden jónak tűnt, nem volt semmi leszakadva.Összerakás után azonban elkezdett rendeltetésszerűen működni minden.Egyébként pontosan olyan a kamera mint a tied, és a színek is megegyeznek a csatlakozón.
Köszi!
üdv
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- Bittorrent topik
- Autós topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Asus ROG Strix G15 G512LW - 15.6" FullHD 240Hz - i7-10750H - 16GB - 512GB SSD - Win11 - RTX 2070 8GB
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- Lenovo X1 Yoga G6 i7-1185G7 32/512GB SSD FHD IPS Touch Win11 (lízingelt)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest