- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- iPhone topik
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
Új hozzászólás Aktív témák
-
wmarci
senior tag
válasz
listván #5799 üzenetére
Hát úgy tudom hogy a dell 1+2 éves garit ad, vagyis csak az az egy év a teljeskörű a többi nem...vagyis ha elromlik fizetni kell (ha itthon veszed) az egy év után a szervízt..egy kérdés Bécs( Ausztria ) direkt Delles ország, mert akkor oda tudnám vinnijavítani ...ja és a nem nagyon hiszem hogy lehet M.o-n venni fullos dell xps m1730-at..ja és mellé egy xps 720-at..ez a baj.. a 720-st nem is leht M.o-n egyáltalán kapni( én így tudom ) . És végül mit jelent az hogy 6 hónapos korától lehet érvényesíteni..< javíts ki ha rosszul tudok vmit>..
-
TayRol
nagyúr
válasz
listván #3964 üzenetére
Én most vettem CHS-től Dell notit, igaz a cégemen keresztül, aki elég nagy fogyasztónak tetkinthető. Akkor készüljek fel a leendő problémák nem igazán korrekt kezelésére?
Az az igazság, hogy a garilevélre 3 év garit írtak, azonnali szervízben való javítást. De remélem nem lesz szükségem rá.
Amol: úgy lehetek LOL, hogy annyira béna voltam tegnap, hogy a hasát fogta volna a nevetéstől, aki látja mit csinálokEgyébként feltettem a bluetooth drivert, s működik. Már csak a 3g modult kell valahogy szóra bírnom, bár arról neten sincs sok infó
[Szerkesztve] -
-
amol
addikt
válasz
listván #3964 üzenetére
Köszönöm, így már tiszta. Mindenképpen olyan viszonteladótól terveztem a vételt, amelyet Ti szolgáltok ki a jó tapasztalatok miatt. Úgy tudom hogy azok már 3 év teljes garanciával kaphatók. Gondolom magánszemély Nálatok nem vásárolhat (alkatrészt sem?).
A Service Tag Transfer térítésköteles?
Attól tartok nemigen lesz Karácsony előtt gépem ha ennyit csúszik, még hivatalosan nem is jelent meg quadroval
Írok privit.
[Szerkesztve] -
amol
addikt
válasz
listván #3952 üzenetére
Lejártam.
Még egy apró kérdés: múltkor beszéltem egyik munkatársaddal (vagy épp Veled), és beszélt valami olyasmiről hogy hazánk nem direkt ország stb. Ezt nem pontosan értem, de igazából arra vagyok kíváncsi, hogy az itthon vásárolt Dellekre él-e a világgarancia ill. a NBD garancia bárhol máshol is? -
maxtreme01
csendes tag
válasz
listván #2635 üzenetére
Üdv Mindenkinek!
Hamár a problémáknál tartunk....
[Blistvántól kérdezem: Dell D800-nál természetes az, hogyha ablakot rakok le a tálcára, vagy nyitok fel, akkor ''zizegés'' hallható, halk ''sivítással''. Tehát amikor nagyobb változások vannak a képernyőn, ami 15,4” 1920*1200 Nvidia Geforce 4200 Go videokártyával. Remélem nem voltam túl primitív, és el tudod képzelni. -
brasil
senior tag
válasz
listván #2277 üzenetére
nem azt mondtam én is h a szervízt kell fizetni az alkatrészt nem??? ha nem akkor sorry de aszittem egyértelmű...mingyá nézem...
azt írtam h a szervízgar is gar..az én olvasatomban ezt azt jelentette h bár a szervízdíjat te fizeted, de alkatrész ingyé van...nem ezt mondod te is?
[Szerkesztve] -
-
_imation_
csendes tag
válasz
listván #1946 üzenetére
alapbol a ''dell embassy trust suit by wave systems'' van telepitve a gepre. annyi kell meg hozza, hogy a biosban a TPM-et aktivalni kell, hogy mukodjon.
nekem ujonnan meg mukodott, aztan egyszer kikapcsoltam, azota pedig sehogy nem birom visszakapcsolni... amugy baromira belassitja a bejelentkezest.
azert sok szerencset hozza -
Hydra SR
addikt
válasz
listván #1631 üzenetére
1.: Senki sem beszélt helyszíni szervizről. Arról beszélt S.Feri, hogy boltban (nekem a boltról nem egy Dell disztribútor jut eszembe hanem mondjuk a PhotoHall vagy a Notebook.hu vagy hasonló) vesz egy notebookot de ott csak 1 év garival adják. Jó eséllyel még az az 1 év is csak telephelyi gari, helyszínit csak a disztribútorok szoktak vállalni. A kérdés az volt, hogy utána él-e még az a plusz 2 év amit a Dell vállal, ha jól értelmeztem. Gondolom a bolt 1 év után már nem szeretné intézni a garanciát, utána már keresd fel magad a disztrit.
2.: nem állítottam semmit, hanem megkérdeztem, mi volt a válasz amit privátban kapott. A kérdés nem is neked szólt, csak azért nem privátban írtam, mert talán mást is érdekel a válasz.
3.: mielőtt reagálsz egy hozzászólásra, olvasd el rendesen az előzményekkel együtt. Ha nem neked szólt, nem is muszáj reagálni.
Szerk:
4.: S.Feri már egy nappal ezelőtt válaszolt is a kérdésemre és megerősítette, hogy jól gondoltam. (#1629)
[Szerkesztve] -
Julian
csendes tag
Sziasztok,
igaz, bocsinem D hanem C610-esem van. Ujonnan vettem 2002-ben. A service tag egyebkent BDQFD0J - de vegul is tudom a tortenetet, mert vegig nalam volt. Az oprendszert az eredeti lemezrol nem tudtam ujratelepiteni, mert nem hagyta magat, valszeg azert, mert 2004-ben egyszer meg garancialisan volt egy winchester csere es szerintem masik windowst tettek ra mint ami nekem eredetileg volt. De most egy baratom megprobal ratenni egy masikat.
Szivesen vennek Toled felaron RAM-ot, de Uj-Zelandon vagyok. Sajnos ezert is nem vagyok ott a diskurzusban real time, 10 ora az idoeltolodas.
Csak attol felek hogy mi van ha a RAM vasarlas sem oldja meg a problemat, azert ahhoz eleg draga hogy utana ki kelljen dobni.
Vagy vesz itt valaki RAM-ot?
Kedves Atlantis, koszi a valaszt, de hidd el, nem volt mindig lassu ez a gep... valami tortent vele nehany honappal ezelott. Gyanitom, hogy amikor elutazas elott telepakoltam az ossze zenemmel, es utazas kozben az osszes fenykepemmel, akkor megtelt a memoriaja, es nem vettem eszre egy darabig. Akkor lassult le. Aztan toroltem, de mar nem javult, csak romlott. Azert huzodik a dolog honapok ota, mert sokat utaztam kozben, meg a munkahelyi gepemen vegul is tudok dolgozni, ugyhogy kicsit docog az egesz. De mostmar a vegere akarok jarni.
Ha meg tudtok valami okosat, tovabbra is varom... Koszi! Judit -
Atlantis
veterán
Már miért ne akarná? Úgy közvetlenül a Dell-hez folyna be a vélhetően több vevő miatti még több pénz. Ha olyan jó lenne nekik ez a disztribútoron keresztüli értékesítés, akkor máshol is azt csinálná. Csak szerintem tojnak a magyar piacra, gondolják, ezeknek jó lesz így is, nem éri meg a költséget. Igazuk van.
-
-
PLacc
senior tag
-
Raymond
titán
''Nem véletlen az sem, hogy pl az Inspiron 2200 és a Latitude 110L között a feliraton kívül semmi különbség nincs!''
Es? Mondtam hogy van kulonbseg valahol? Egyebkent azt tudod hogy az Inspiron 2200 szeria ugyanugy kaphato volt europaban is ha mar minden nap azzal dolgozol?
A tobbire pedig nincs mit irnom, mert a vilagrengeto ''Tegyen boldoggá a tudat...'' es ''Én meg tudom amit tudok...'' erveken kivul nem hoztal fel semmi hasznalhatot.
''...az Inspiron széria elsősorban Amerikába szánt és nem Európába!''
Ezt meg mindig nem tamaszatottad ala semmive a vak hiteden kivul. Remelem az egeszet nem a Mo-i eladasi szamokra alapozod mert akkor az tenyleg szomoru lenne. -
PLacc
senior tag
-
Raymond
titán
''Figyelj ide te nagy szekértő! Mert annak tartod magad, ahogy olvasom a hozzászólásaidat!''
Ahoz amit irtam nem kell szakertelem, nem tudom mirol beszelsz...
''Értsd már meg végre, hogy vannak bizonyos Inspiron gépek, amiket Európában nem supportál a Dell! Akár elfogadod, akár nem, ez tény!''
Es? Problemad van a szovegertessel? Mi koze ennek ahoz hogy en a kovetkezo ket allitast kerdojeleztem meg:
1) ''Az Insprion a nem európába szánt széria,...'' (SzaboZE #881)
2) ''Tény, hogy az Inspiron modellek 80-90%-át a Dell főleg az amerikai piacra tervezte...'' (PLacc #900)
Azok nincsenek tamogatva amiket itt nem forgalmaz. Megkerdojeleztem ezt valahol? Ha szerited igen akkor mutass ra. A 9000-es szeriat peldakent hoztam fel PLacc-nak hogy lassa a #896-ban felhozott hasonlata hibas.
''A Latitude széria a business, és az Inspiron az home/home office!!''
Es? Nem ugyanezt mondtam a #885-ben? Te pedig a #887-ben megkerdojelezed az allitasom, aztan most meg ugyanazt mondod amit en akkor?...
''A nagy különbség a két széria között a minőség!''
Ezt eddig is tudtam, nem ertem hogy jon ide. Soha fel sem hoztam semmi ellenkezot.
Egyebkent Hydra SR mar a legelejen a #888-ban ugyanazt allitja mint en (az en hsz-emre valaszolt SzaboZE helyett ezert elneztem), ugyhogy ha egy cegnek dolgoztok majd megbeszelhetitek kinek van igaza. Igy a #895-ben levo csak neked szol, neki nem. -
Az viszont baromira zavar, hogy ez a gép itthon 4 kiló körül volt, igaz kint 3-ban megállt, és ezért még apró, és bosszantó hibákat kapok, ( kártyaolvasó, Wi-Fi,DVD lejátszó ), és ezért azt kapom hogy egy alacsony minőséget kapok, hát ha személyesen be tudnám itt vinni valahová akkor lenne ordítozás, és pénzvisszatérítés.
+ az zavar, hogyha tudom hogy ilyen gondok vannak vele, akkor az olcsóbbat vettem volna, mert kértem bele 128-as videókarit, nagyobb aksit, 80-as vinyót stb.
Ja az outletes cuccok, nagy része meg a 7 napon belül visszaküldötteké, azaz azokkal a hibákkal amit a Dell nem minősít annak, te meg majd csodálkozol
( spec az SD kártya olvasóm nem megy, erre közölték hogy mmc kártyám van sic, és hagyjam őket ezzel békén ), aztán utánaolvastam és csak az alaplapcsere a megoldás amire várhatok ítéletnapig.
Ezzel nemcsak én vagyok így a support.dell.com-on a fórumon, nagyon sokan panaszkodnak még, ugyanazokra a visszatérő hibákra , amit az angol és az Egyesült Államokbeli szervízhálózat röhögve leráz, és mivel ez nem úgy van mint otthon hogy bebattyogsz és rájukborítod az aztalt, szóval én Inspiront biztosan nem fogok többet venni, és a Dell is nagyon lejáratta magát számomra. -
Szia!
Ahogy látom egy kicsit félreértettek, én az ANGOL ügyfélszolgról beszélek/beszéltem, semmiképpen nem a magyarról beszéltem, így ne háborodj fel kérlek , és a kiegészítő bizti !!!!
A Humansoft-val felvettem a kapcsolatot , ahonnan gyors és korrekt választ kaptam, a gépem ( Inspiron 6000 ) Magyarországon nem támogatott típus, így munkadíjat fizetek, az alkatrész ingyenes, igaz megrendelése 1-2 hétig tarthat, a kiegészítő biztosítást itt nem tudom érvényesíteni.
Nos akkor visszakérdezek, te esetleg tudod valahogy honosítani majd ezt a gépet, ha hazaköltözöm, és a kiegészítő biztivel is tudnék esetleg valamit kezdeni?
[Szerkesztve] -
Hydra SR
addikt
Szerintem davenport nem disztribútor ügyfélszolgálattal beszélt, hanem a hazai Dell ''képviselettel'', ami áll egy kutyából és egy emberből. A kutya dolga, hogy ne engedje az embert a gombokhoz nyúlni, az ember dolga meg a kutya etetése
Esetleg rászólhat a kutyusra, ha le akarja pisilni a Dell zászlót.
Komolyra fordítva: a Dellnek nincs rendes képviselete hazánkban, érdemesebb a hivatalos disztribútorokhoz fordulni.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! HP Victus 16-D0655NG notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- Azta! Dell Latitude 7440 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" i7-1370P 16/512 FHD+ IRIS Xe
- Lenovo Thinkpad X280, 12,5" FHD IPS Touch , I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11 ( olvasd végig )
- Lenovo Thinkpad T480, 14" FHD , I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest