- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Üdv Dellesek!
Ha minden jól megy, jövő héten már én is az Inspiron 6000 tulajok táborát gyarapítom, ma rendeltem meg a gépet.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Atlantis #263 üzenetére
Elég hosszú vívódás után döntöttem a Dell-nél, mivel egy ideig az ASUS illetve az IBM is játékos volt, ami aztán IBM-re és Dell-re szűkült, kb. 3 hétig tipródtam, nézegettem notebookokat, mind Angliában ( ahol élek és dolgozom még kb. 1 évig ), mind Magyarországon ahol viszont nem találtam amit kerestem, és mivel nem igazán értettem/értek hozzá bújtam at internetes fórumokat, főleg a tieteket, ami rettentően nagy segítség volt . Igazából kezdetben max. 200 000 Ft-ig akartam elmenni, aztán láttam hogyha minőséget szeretnék, illetve ami még fontos hosszabb időre szóló nemzetközi jótállást, akkor azért némiképpen többet kell kiadnom, valamint szinte mindenki a Dellt ajánlotta, csak itt Magyarországon alig van pár darab, rengeteg csak 1 évvel van, illetve a centrionosok már egy vagyonba kerülnek ( legalábbis nekem ).
Tegnap végre rászántam magam, és a Dell.co.uk honlapon egy laza 7 órás tipródás után összehoztam ( volt valami extra 5 százaléknyi akciójuk + a jótállás tekintetében is adtak kedvezményt), és hosszasan bögésztem az outletben egy akciós 9300-as után de az már nem fért bele a keretbe, és ahhoz nem lehet az erősebb aksit rendelni
A készülék paraméterei ( laikusként írom ) :
Intel Pentium M 750 1.86
Xp Media Center ( angol )
512 Mb 533 DDR 2 ram ( két 256-os kártya )
angol billentyűzet
128 DDR ATI Radeon x300
80 giga winchester ( 5400
dvd író
wlan kártya b/g
3 years at home service with accidental damage covers
80 Whr aksi
15.4 WXGA lcd
A lényege az volt hogy több értelme volt megvennem a 1.70 proci és a 64 videokártya helyett az erősebbet, mert alig került többe az 5 százalék kedvezmény miatt, ezek mellett azért döntöttem mert 2-3 évre veszem a gépet.
Amit változtattam még az az erősebb aksi, illetve a 3 év jótállás amibe van spill,drops és surge protection ( gondolom beázás. leejtés, illetve áramingadozás esetén bekövetkezett károsodás miatt ), és arra is volt valami akció.
Az egészért, tokkal-vonóval fizettem 828 angol fontot kb. 300 000 Ft-ot, nem tudom ez jó vagy nem jó ár, a hazai árakat böngészve új gép esetén szerintem ezért a konfigért kb. 400 000 körül fizettem volna, igaz majd valamikor egy magyar billenyűzetet veszek majd rá, bár ahogy olvastam ez kb. 10 000 Ft körüli összeg.
Részemről holnap indulok vissza Angliába, a gépet valamikorra csütörtök körül szállítják le, már alig várom
Kérdésem az már rögtön is lenne pár darab,
-Ahogy olvastam a jótállásom nemzetközi, mi erről a magyarországi tapasztalat ( mert vannak cégek ahol a nemzetközi szó kb. Rábafüzesig érvényes ), illetve vajon itt elfogadják-e a damage cover alapján támasztott kárigényemet?
-Ha magyar ékezeteket szeretnék használni, kompletten magyar Xp-t kell felraknom vagy tudok fontkészletet telepíteni, és ha igen akkor honnan?
-Pixelhiba tekintetében mennyi a tűréshatár ?
KöszönömNo money, no honey.
-
aktív tag
Köszönöm a segítséget, azt már jó tudni a magyarországi szervíz korrekt ( többek között a szervíz volt az oka hogy digifényképezőből nem Canon-t vettem ), most egy évig úgysem nyaggatom őket, odakint biztosan korrektek lesznek, ha ne adj isten bármi történik
IBM ügyben annyira mélyen nem néztem körül, de az valszeg egy kicsit drágább lett volna, ha lett volna még egy kis pénzem akkor egy 9300 lett volna a kijelző miatt.No money, no honey.
-
aktív tag
Szoval, megjott az Inspiron 6000-em tegnap postan. , nagyon-nagyon szep, es tetszik.
MIvel ez eletem 4. szamitogepe ( a commodore 20-ast es 64-est is beleszamolva), nemileg tudatlan vagyok ).
Nem bantani akarom a Dellt, de a csomagolastechnikajuk, illetve az irott segitseg nem nyugozott le, kaptam egy gepet abrazolo papirlapot, meg kb. 3 internetszolgaltato reklamjat, ok a gepen van hasznalati utmutato de megis.....
A masik dolog ami furcsa, Windows Media Center van ratelepitve, de nincsen Recovery CD, azt irja hogy ha gaz van akkor van egy Dells Restore funkcio a gepen, remelem nem kell hasznalnom.
Amit vartam volna az egy A4-es lap amin nagy betukkel rajta lenne hogyan kell bannom az aksival elso alkalommal. Csurig feltoltve kaptam, 10 szazalekig meritettem le aztan most 16 orat csucsul, kerdeznem is rogton, mivel Li-Ion ugye nem szabad teljesen lemeriteni, vagy megis lehet ?????, miert nem lehet ezt egy papirlapra ragepelni, ez nem egy 300 forintos akkumlator, hanem egy szamomra igen draga tartozek.
Nemi urom az oromben, a beepitett SD olvaso, ami nem akar mukodni. Szoval az okos hardvervarazslo tanacsara ujratelepitettem, es a gep szerint remekul mukodik, ha azonban beledugom az SD kartyamat akkor pittyegni pittyen egyet, csak eppen nem jeleniti meg kulon meghajtonak, illetve nem talalom meg sehol. A kartyat mar leformaztam, es kulso USB-s kartyaolvasoval, illetve az MP3 lejatszomba rakva es ugy USB-n a gepre kotve hibatlanul megjeleniti, mig a gepbe helyezett olvasoba nem, a kartya egy Kingston 512. A hardver varazslo szerint a hibajalenseg Code 10 es doesen't start. Ha valakinek lenne ezzel kapcsolatban valami otlete, ne fogja vissza magat, elore is koszonom, hetfon tudom legkozelebb elolvasni.
Remelem ez csak egy apro bosszusag es nem kell az egynapos gepemet rogton szervizeltetnem, talan jovo heten talan lesz internetem is, es akkor vegre az ekezetes karakterek is megjelennekNo money, no honey.
-
aktív tag
Halihó!
Még mindig szenvedek az SD olvasóval de már legalább ékezettel gépelek, ezek az angolok teljesen elmebetegek, a kisvárosban ahol élek minden wirelessen megy, és alig titkosítják, szóval amíg nincsen net a addig kijövök a parkba egy kicsit netezni , itt azért nincsen akkora tél, egyébként az online húdegyors szervíz 3 napja nem képes egy válaszemailt megfogalmazni arról mi baja is lehet az SD kártyaolvasómnak azt hiszem holnap csúnyán fogok velük viselkedni, mert a honlapon dícshimnuszt zengedeznek hogy milyen király a support, ahová két napja próbálom beregisztrálni magam csak éppen nem lehet.
Olvastam hogy kínálgatnak papír nélküli gépeket eladásra, ha beleszólhatnék még akkor is gyanakodjatok ha papírral adják, amikor a gépet vettem még úgy kb. 40000 forintért vehettem volna lopás elleni biztosítást is, szóval tényleg a kisördög beszél belőlem de mi van akkor ha a koma eladja neked a papiros, csodaszép gépet, te szépen hazaviszed Ő pedig másnap bejelenti lopottnak, ( persze lehet hogy csak a kisördög beszélt belőlem ), szóval azért egy adásvételit írjatok mindeképpen.No money, no honey.
-
aktív tag
Szoval nemi tapasztalat a Dell szervizekrol itten Angliaban es a hires-nevezetes supportrol.
Feljutottam a Dell felhasznaloi forumra, hat vagyunk parszazan a vilagban szetszorva akiknek nem olvas SD kartyat gepe. Ahogy olvastam a Dell sz.... az egeszre, kiadtak egy kozlemenyt hogy az teljesen normalis dolog es csak a kartya tehet rola.
Az olvaso egy Ricoh egyebkent, es szerencsere ugy tunik van hozza egy driver, amit a forumosok kukaztak ossze, az Aus honlapjarol, van akinek mukodik, van akinek nem.
Akinek nem mukodik az nagy nehezen alaplapot tudott csereltetni, azota jo az olvaso, ugyhogy most egy kicsit ideges vagyok, pontosan ezert vettem a Dellt, merthogy van support + minoseg, szoval furcsallom az egeszet, foleg mert meg mindig nem valaszoltak az emilekre.No money, no honey.
-
aktív tag
Szoval!
Panrapi varakozas utan felhivtam az ugyfelszolgalatot, ami milyen erdekes ki van telepitve Indiaba, ami azert jo mert altalaban a nevemnel el szoktak akadni, felvazoltam nekik a helyzetet, es elmagyaraztak hogy a kartyam a hibas ( meg gondolom aze 10-20 szerencsetlene meg akiknek ugyanez a baja ). Kaptam drivert az sem hasznalt, ezek utan irtam az Ugyfelszolgalatnak egy igen csunya emailt, erre mondtak hogy vagy visszakapom a pnezem vagy kuldenek egy ingyen nyomtatot.
Es akkor elgondolkodtam, ha az agyonsztarolt Dell ugyfelszolgata ennyire csapnivalo, ha a support kimerul abban hogy vitatkozom veluk egy kb. 1000 forintos olvason, akkor milyen lehet a tobbi gep tamogatasa???
Ugyhogy ugy dontottem megtartom, mert tetszeni teszik, bar a szam ize egy kisse keseru, de mivel a jotallasom beazas, leejtesre is ervenyes ha osszegyujtottem az eromet az ugyfelszolgalattal valo hadakozasra akkkor majd valamikor kint hagyom a zuhogo esoben, vagy veletlenul leejtem.
Maga a gep egyebkent jopofa, es tetszik, de Dellt tobbet biztosan nem fogok venni es senkinek nem is fogom oket ajanlaniNo money, no honey.
-
aktív tag
válasz Monorail #344 üzenetére
Szóval kártyaolvasó ügyben nem is lett volna baj, ha amikor megrendelem a gépet, mondjuk lett volna egy lábjegyzet, hogy nem minden kártyával kompatibilis.
Az indiai ügyfélszolgálattal meg papiron nem is kellett volna hadakoznom, legalábbis szóban nem, mert a jótállásom a szerződés értelmében online internetes segítséget is magában foglal, ami gyorsan ki is derült hogy mennyit ér. Az ajándék printerüket elküldték és most azzal csesztetnek hogy töltsek ki egy kérdőívet a munkájuk értékéről, hát nem rakják ki az ablakba amit megkapnak, az megint más dolog, hogy nem rajtuk kéne leverni a port, de itt Angliában az összes ügyfélszolg Indiába van telepítve, állítólag ha igazi angol ügyfélszolgos beszél veled akkor már bajban vagy
MIndegy a gép marad még egy darabig aztán talán mint írtam még akár egy sajnálatos baleset is érheti ebben a nedves,dohos angliai időben ( természetesen a jótállás feltételeinek alapos áttanulmányozása után ), ami mind az aksira, mind az alaplapra illetve a kijelzőre ki fog majd hatni, de ez még a jövő zenéjeNo money, no honey.
-
aktív tag
válasz borsjani #392 üzenetére
Szia!
Nekem a 1.86-os van, a 80-as vinyóval, X 300 viedókártyával és az alap monitorral, nem lenne rossz gép, bár nekem a memókártyaolvasó nem olvassa a memókártyát , és a wi-fi ledje állandóan kikapcsol, de feladtam a hadakozást az ügyfélszolgálattal, ami olyan mintha Magyarországon lennék, mert vagy megmagyarázzák hogy az nem is hiba, vagy nem is méltatnak válaszra, ami azért több mint furcsa, mert magával a géppel nem nagyon lenne más gond, igaz gyárilag nem kaptam recovery CD-t amit 3 hete küldenek postán, nem baj legalább úgy érzem magam mintha otthon lennék
A 3 év jótállásomat viszont meg tudtam fejelni egy komplett védelemmel ( kivéve lopás és tűzkár ), ami legközelebb Ausztriában vagy Csehországban érvényesíthető, ha tudod próbálj ilyet venni, mert szerintem megéri.
Ha teheted akkor válaszd a nagyobb aksit, ez most így 2 hónap után 3.5-4 óra videózást, vagy 4.5 óra wi-fi netet jelent, hálózat nélkül, és a gépecske nagyon csendes, a venti csak néha kapcsol be.
Hogy mi mennyire stabil rajta arról nem igazán tudok nyilatkozni, mert egy vírus kicsit meggyepálta windowsomat, és a merevlemezen található system recovery-t is, ezért várom a cd-ket, de 4 futó mozilla honlap + mp3 lejátszóra zene másolás és közben egy filmnézés, már érezhetően lassítja az 512-es memóriát, vagy ha dvd-t írok akkor alig tudok netezni közben, bár ez lehet hogy az én hibám.
A support.dell.com-on van forum, érdemes oda is elnézned, illetve vannak refurbished gépek a dell.co.uk honlapon, igaz ezek egy év jótállással futnak csak, de akár egy 17 collosat is kifoghatsz a 6000 árában., ami jóval alacsonyabb mint Magyarországon, igaz nem tudom mennyi a szállítás.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Atlantis #395 üzenetére
Szerencsére pixelhiba nincsen,
Olvasgattam külföldi noteszgépes oldalakat, és mások sem értik ezt, főleg azért mert Pavan nevű kedves barátom az indiai ügyfélszolgálatnál kezdetben is a rejtett partíció mellett kardoskodott, de aztán elmagyaráztam neki, hogy az egész úgy ahogy van halott ( pl, a gyári Mcafee vírusírtót nem tudom letelepíteni, illetve -mert ehhez adtak a - a recovery CD-t feltelepíteni mert e gép nem engedi, illetve a MCafee ún. privacy service nem indítható, és a Windows meg fagyogat, szóval amikor ezeket a hibákat vázoltam neki akkor felajánlotta az ingyenes CD-ket, és a Dell honlap szerint azokat már ki is küldték nekem, csak éppen még nem kaptam meg, és kaptam egy szép köremailt hogy a CD-ket a tudatos környezetvédelem jegyében nem küldik és ezzel mennyi pénzt megspórolnak ( imádom ezeket a marketingdumákat ).
Azt persze mondanom sem kell hogy külön még telefonon is felhívtak hogy a CD-ket nem postai úton küldik tehát legyek otthon 9-5 között, mert csak aláírásra megy a dolog( és mivel szabadnapom volt itt is csücsültem ), csak éppen senki sem hozott semmit. Amikor írtam nekik hogy semmi sem jött akkor visszaírtak hogy a nyílvántartás szerint ezt ők leszállították, erre írtam hogy akkor legyen szíves scannelje már be az átvételi elismervényt, hogy mégis, merre meddig, akkor jött az email, hogy ja bocsi mégis normál postai úton jön, és várjak türelemmel.
Szóval itt sincsen kolbászból a kerítés, bár lekopogom, mivel van egy kis ebay-függőség ( és normális Paypal lehetőség ) eddig minden más megjött a postai úton.
Igazából megint ugyanaz bosszant mint a kártyaolvasóval, hogy ez egy apró kicsi hiba a komplett géphez viszonyítva de mégis furcsa, hogy ennyire linkek legyenek, és talán az egész nem zavarna ha hetente nem dolgoznék 55-75 órát és lenne időm vacakolni vele, de pontosan ezért vettem ezt a drágább gépet hogy ne kelljen.
Aztán ha végre hazajutok és elromlik a gép akkor irány Bécs ( még jó hogy a Balatonról nem olyan vészes ) , de ez még majdnem egy év.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz borsjani #398 üzenetére
Igen állítólag vannak akiknek hoszú küzdelem után sikerült az alaplapcsere, én is bepróbálkoztam vele, egyelőre reménytelenül, de végülis van még 2 év 10 hónapom rá, az igazi gond az hogy tudomásom szerint az üzleti vonalon ugyanazt az emberkét kapod a vonal másik végén,természetesen lehet hogy minőségileg egy alapanyagokból álló gépet kapsz, de a szervíz ugyanaz lesz, és ez egy félmisis gépnél már elég égés. Merthogy nekem is úgy működik a dolog hogy a szakember kijön és megbütyköli, persze csak ennek is át kell futnia az Ügyfélszolgálaton.
Részemről majd novemberben vagy decemberben egy backup után megnézem hogy boszorkány-e azaz úszik-e a vizen itt lakom az Avon folyó mellett( gyenge Gyalog Galopp másolás ), vagy egy kamion elé dobom,( természetesen a szándékosság kizárása nélkül ) és megnézem hogy milyen új gépet raknak össze nekem, mert a szerződésem szerint csere, vagy upgrade lehetséges addigra felszedek némi megfelelő angol akcentust, nyugalmat és lelkierőt.
Itt az összes újság nyomja a Dellt, rengeteg van belőlük, a könyvtárakban és munkahelyeken szinte mindenki ezt használja, és mindenki dícsérte, én pedig vagy 1-másfél hónapig keresgéltem notebookot a kezdeti 150 000 FT-os ajánlatról jutottam el 300 000-ig, amennyibe végülis fájt a dolog, és ha körülnézel minden gépnek van kehéje, az egyikben a dvd író használhatatlan, a másiknak az aksija gyenge, vagy egy vagyon a szervíz.
Az első héten majdnem visszavitettem velük a gépet ( gondolom ezért a sok outletes cucc ), aztán végiggondoltam hogy 3 kilóért kapok-e ilyen tudású gépet, de végülis mit vegyek mást,
és most kissé offtpic leszek:
Asus- vacak a dvd író
Ibm - jó csak egy vagyon a garanciabővítés és kevesebb a cuccos benne
Sony - egy vagyon és ahogy olvasom nehéz magyarítani
Sokat gondolkodom rajta hogy hogy megérte-e megvenni, mert azért 300 000 Ft az 300 000 Ft, és nem vasvillával lapátolom a 20 fontosokat. Kb. fél éve el sem tudtam volna képzelni hogy ennyi pénzt kiadjak valamiért, amit igazából videózásra, netre használok csak meg beírni mp3-ra a cd gyűjteményemet, főleg hogy van Magyarországon otthoni gépem is, de ha nagyon kiszeretek belőle, mindent kicseréltetek benne ( aksi, monitor,alaplap, vinyó ), és nagyjából az árában ki tudok szállni belőle + a jótállás átiratható.
Egyébként néztem otthon használt Delleket a gond az hogy szinte mindenki csak a jótállás lejárta után adja el, de ha ki tudsz fogni egy párhónaposat, 3 év jótállásal azon elgondolkodnék a helyedben.
Nade elég is ennyi szómenésbőlNo money, no honey.
-
aktív tag
Hali a wi-fi ügyben szerintem nézzél fel a support.dell.com-ra és ott is a fórunokban keress rá a wi-fi hibára, mert elvileg van újabb vezérlőprogi az intel belső wi-fi kártyához ( merthogy amivel a kedves Dell szállítja az 2002-es ), részemről az intel honlapján bukkantam rá letöltöttem és azóta jobb egy kicsit ( wifi ügyben azért annyit, hogy a lakótársnak egy az Acer notebookja nagy semmit jelez amíg én vígan netezek, )
Részemrő eddig csak egy CD-t rontottam, és kb. 15-öt írtam, azzal nincsen gond, gyorsan lekopogomNo money, no honey.
-
aktív tag
A filmek nekem is néha dadognak ( igaz az eredeti gyáriak csak akkor ha közben még netezek és mp3 másolok a lejátszómra ), míg egy-két nem igazán eredeti darab , eléggé szaggatottan megy, vinyóról nem néztem még filmet.
Már korábban is leírtam a kártyaolvasó probléma sem érdekelt volna ha korrekten állnak hozzá, mert alig használok SD kártyát, vagy mondjuk csak esztétikailag zavar az hogy nem ég a Wi-Fi fénye, inkább az a furcsa hogy amikor felhívtam őket és elküldtem a p......... hogy nem méltatnak emailben válaszra sem akkor napokig hívogattak, hogy mit is küldjenek ajándékba, laptoptáskát vagy nyomtatót, és amikor elküldték akkor még háromszor felhívtak hogy mikor fog érkezni ( és meg is érkezett ), és baromi impozánsan a honlapon nyomon tudod kísérni a rendeléseidet csak éppen a lánc végén gubbaszt 15 alulfizetett maláj vagy indiai emberke akikbe belevertek némi angolt, merthogy az mennyivel olcsóbb, csak éppen ezzel az egész kommunikáció értelmét a zéróra redukálja. Ugyanannyiba került volna a jó billengyűzetet küldeni neked ( főleg mert a gép service tag-ja alapján mindent meg tudnak mondani a gépről ), csak éppen valaki rosszul kattintott az egérrel. Ha jól tudom az IBM helpdeskje Budapesten van ( bár ez lehet hogy csak pletyka azért elbeszélgetnék egy ott dolgozóval, náluk hogy megy a kommunikáció ).
Mivel itt rengeteg cég kitelepült ( bankok, internetszolgáltatók ), van aki úgy reklámozza magát hogy angol ügyintézői vannak, és biztos vagyok benne hogy van aki ezért választja őket, de biztos vagyok benne hogy a globalizáció további magyarországi térnyerésével, nálunk is lesz cég aki betanít pár napi két marék rízsért dolgozó emberkét egy távoli országban az alapfokú magyar nyelvre aztán majd csodálkozunk.No money, no honey.
-
aktív tag
Azt hiszem az én szorzóm 0.0001 már, mivel az ügyfélszolgálat 4 hete nem volt képes postázni a recovery CD-ket. és még nekik áll feljebb ha reklamálok, bízom benne hogy végre robban egy kis atom Pakisztán/India környékén és akkor esetleg angolul beszélő ügyfélszolgálatossal
is meg tudnám vitatni a gondjaimat.
Igazából azt sem tudom hogy a worldwide garim Magyarországon érvényes-e egyáltalán ( a kibővített leejtés stb elleni az biztos hogy nem mert a szerződés nem jelöli meg Magyarországot), bár mint írtam a Csehországot már igen.
És egyáltalán hogy is van ez Dell-éknél? Nyugat-Európa hiperszuper internetes rendelés meg úgy rakom össze gépemet mint a LEGO-t, nálunk meg van egy kongtingens amire a magyar forgalmazó biztosítja a jótállást? Ez a jótállás nemzetközi? Ezek a maradék gépek, vagy Dellék eleve összeraknak mondjuk X darab gépet ezekre a piacokra?
Szóval nem akarom senkinek az üzletét rontatni de aki Angliából rendelne esetleg az számoljon a következő lehetőségekkel:
-Nincs Recovery disc
-ügyfélszolgálat botrányos és mindent ők intéznek el neked ( azaz recovery cd-t, javítást, őket kell hívnod először ) azaz nem tudod megkerülni őket, ja és itt a szervízbe sem tudsz besétálni, velem közölték ha rossz a gép majd jön a szaki reggel 9-5 között üljek otthon és várjak persze nem jött ).
-úgy tűnik az Inspironnak azért vannak szériahibái ( kártyaolvasó, Wi-Fi lámpa ezekkel együtt kell élned), mert kijavítani nem fogják, igaz kis hibák de bosszantóak, és az ügyfélszolgálat hozzáállása az hogy te vagy a hülye
.
Részemről már ábrándulok ki Dellből, és ha bármelyik multi még egyszer a remek ügyfélszolgálatával próbál nekem valamit eladni ők jutnak majd az eszembe.
Komolyan gondolkozom hogy eladom a gépet június körül, amikor hazaugrom Magyarországra lesz még rajta 2.5 év jótállás, azt hiszem előtte még megúsztatom itt a folyóban, majd ledobom a harmadikról ( sajnos felgyújtani nem lehet mert a cseregarancia arra nem érvényes )hogy mindent kicseréljenek rajta, szóval ha valaki akkortájt venne egy ilyesmi gépet akkor majd keressen meg
Egy kicsit azért vagyok kiakadva mert az ár amit fizettem nekem igen húzós volt, és nagyon zavar hogy nem azt kaptam amit fizettem.
ÉS bocs hogy itt eresztettem ki a fáradt gőzt, és remélem nem voltam nagyon offNo money, no honey.
-
aktív tag
válasz Atlantis #505 üzenetére
Egyébként Isten ments hogy azt a látszatot keltsem hogy most akkor a Dell egy halálvacak valami, és mindenki óvakodjon tőle, valszeg nekem nincsen vele szerencsém .
Az ügyfélszolgálat azonban más tészta azt hiszem most előfordulhat az a ritka eset hogy a magyar szervíz korrektebb és normálisabb mint a Nyugat-Európai tesója :No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Atlantis #511 üzenetére
Olyan jó tudni hogy otthon minden a régi és változatlan , bár ha hazajutok nem hiszem hogy sokáig fogom élvezni, mert kezdem megszokni hogy itt minden zebrán udvariasan lefékez és átenged az autós, amire otthon valljuk be kicsi az esély , csak nehogy elfelejtsem.
Nekem az ügyfélszolgos mindig azzal kezdni a mondandóját : Mr. ........................ én tökéletesen megértem a problémáját, mire én azt válaszolom akkor oldja meg, erre néma zavart csend a vonal végén, majd a felettes kapcsolása, aki szintén megérti, és sz...... bele komolyan ennél néha már a kiabálás is jobb.No money, no honey.
-
aktív tag
A szerződés nem említi meg Magyarországot a CompleteCare-ben, illetve csak felsorolja azokat az országokat ahol ez érvényes, hát akkor max. lesz egy Ausztria belőle, bár nem hiszem hogy addig megmarad a gép.
Gyanús volt nekem is hogy a Magyarországon vásároltra a szervízt a magyar forgalmazó biztosítja, mert amikor otthon néztem a Delleket, nem tudták egyértekműen megmondani hogy a 3 éve nemzetközi-e és ezt ők is kiemelték hogy ez nem a Dellé, ezért is nem vettem meg Magyarországon a gépet. Szóval ha neadjisten beesek majd a géppel a magyar szervízbe, akkor viszek némi kp-t is, de mint írtam nem hiszem hogy addig megmarad, nézek valami más típust, legfőképpen azért mert nem gondoltam volna hogy maga a Dell ennyire retardáltnak néz, és még mindig nem küldték a recovery lemezeket.
Azt meg még viccesebnek találom hogy 300 000 Ft még nem elég egy normális notebookra de ez már az én magánsiralmam.No money, no honey.
-
aktív tag
Vettem egy ilyet az ebayen :
[link]
A fene egye meg kezdem megszeretni a gépet ha már ilyen tartozékokat is kap, lassan már azt is elkezdem sajnálni hogy nem választottam valami más előlapszínt.
Kérem a kedves topictársakat hogy ujjukat keresztbetéve szorítsanak hogy épségben ideérjen pakk , igaz el fog tartani egy kis ideigNo money, no honey.
-
aktív tag
Elvileg az Inspiron 6000-hez is ezt ajánlották Dell-ék, csak ott 170 dollár lett volna vagy 85 angol font.
Az is igaz hogy erre még rájött 35 dolcsi postaköltség ( és ha nem Angliába hanem Magyarországra küldetem akkor csak 25 ), és rimánkodnom kellett egy kicsit az eladónak hogy nem zavar ha 6 hét múlva jön meg, de szerintem még így is megérte, aztán ha majd megjött kiderült hogy öröm vagy kukinbökés lesz.
Még nézek egy vezeték nélküli egeret és billentyűzetet és máris elmondhatom hogy desktop helyett van egy dokkos, egeres, billenyűzetes notim, , szóval szépen visszajutottam ahonnan indultam.No money, no honey.
-
aktív tag
Vagy fogom és eladom TayRol-nak a 3 hónapos gépet , a Recovery Discek talán megjönnek, én meg májusban hazamegyek egy hétre, szóval a gépen van még 31 hónap jótállás, komplett Care Assistance,meg bővített aksi, meg angol Windows Media Center ( lehet hogy addigra még szerzek hozzá egy távot is ), igen ám csak akkor mi a csudát veszek helyette
No money, no honey.
-
aktív tag
+ mi van akkor ha a kedves eladó az eladás után jelenti be hogy a gépe lopott, vagy mondjuk az akitől az eladó vette. ( ezt nem elriasztásképpen mondom, de főleg ha még lopás ellen is biztosítva van a gép, és az adatlekérdezés ennyire lassú akkor ez is benne lehet a pakliban ).
Nézd meg azt is mennyire együttműködő az eladó, és a szervíztag alapján itt be tudod azonosítani a gépet,[link], igaz gondolom ezzel nem mondok újat, igaz ez nem írja ki hogy lopott lenne-e.No money, no honey.
-
aktív tag
Ja még annyi, május 9-én hazamegyek Magyarországra, egy hétre, ha addig megjönnek a Recovery CD-k akkor valszeg meg fogom hírdetni a gépet eladásra.
No money, no honey.
-
aktív tag
Szia!
Elvileg amikor rendelted a gépet akkor valami 7 euro körül ( öt font ), hozzá tudtad adni a Recovery Discet, ha nem tetted akkor anélkül fogod kapni, és a Recovery a gyári állapototdat fogja visszaállítani a gyárilag feltelepített programokkal.
Nekem kb. 3 hónapos a gépme és eddig kb. 9-szer kellett használnom, mert nem megy a kártyaolvasóm ,meg egy vírus megfertőzte, kértem Recovery Discet, mert meg szeretném tartani a Media Centeres XP-t, 5 hete küldi az ügyfélszolgálat, egyébént ha ne adj Isten valami gondod lesz a géppel, igyál meg egy felest mielőtt velük kellene levelezned/tárgyalnod, mert nem igazán állnak a helyzet magaslatán.
Kicsit off leszek, nekem a debitkari 5 nap alatt megjött, igaz ez Anglia, ( bár a creditre 3 hónapot kellett várnom ).No money, no honey.
-
aktív tag
A 6000-ről való vélemények vannak, ha egy kicsit visszaolvasol, akár itt, akár a milyen notit vegyek fórumban, de javaslom ezt az oldalt, [link] és annak is a community forumát, mert ott írják le a hibákat, valamint ott érdemes megvenni ahol 3 év jótállás jár hozzá.
Az ár az tényleg jó, főleg mert a 6000-ek nagyjából ugyanezzel a paraméterekkel ,350-380 körül vannak, pedig már kifutott típusok, igaz 3 évvel, és XP-vel.
[Szerkesztve]No money, no honey.
-
aktív tag
Szia!
Volt erről már korábban pár hozzászólás, Svájc direkt ország, Magyarország nem direkt, azaz ott összerakod a gépedet, itthon pedig azt csócsálod meg amit eléd raknak,az ottani jótállások itt úgy érvényesek, hogy ki kell fizetned a magyar szervíz munkadíját, nemzetközi jótállást Inspironra Magyarországon nem kapsz.
Részemről egy 6000-vel szenvedek amit Angliában vettem, itt az ügyfélszolg. nem ér egy kalap sz-t sem a gép maga okés lenne.
Az enyémben Sony 8X-os van, elvileg double layeres, azt még nem írtam, de + és - lemezt is gond nélkül írt ( verbatim-ot és philips-et, arra nincsen panaszom ).
[Szerkesztve]No money, no honey.
-
aktív tag
Inspiron 6000-en elkezdett ugrálni a dvd film lejátszás közben.
Írott v. eredeti teljesen mindegy az utolsó félóra felé már teljesen nézhetetlen.
A DVD Sony, a DELL-ről szoftverfrissítés nem érhető el hozzá, máshonnan pedig nem merek frimware-t letölteni mert nem akarom elbukni a jótállást.
A Dell fórumban írták hogy az Ide csatornákkal kellene játszani, de megnéztem és az én gépemen az is rendben van.
Ötlet esetleg, melőtt hívom kedvenc indiai ügyfélszolgálatom?No money, no honey.
-
aktív tag
válasz Hydra SR #772 üzenetére
Ez remekül hangzik, mert a Dell biztosításom beázásra érvényes, míg tűzesetre nem, szóval ha folyadék kerül bele akkor van esélyem hogy még a biztosítást is bukom,
ja egy ötlet kellene, márha van, szóval már túlvagyok az ugráló DVD lejátszón, a nem működő SD kártyaolvasón, és az állandóan kikapcsolódó WiFI lámpán, most sikerült szó szerint bug-ot kapnom, merthogy valahogy bekerült egy kicsi bogárka a TFT mögé, és elmondhatom hogy mozgó pixelhibám van, igaz ma még nem jött elő, ha szerencsém van akkor kinyúlt szegényke, de mégis, milyen összeszerelés ez?????
Arról nem is beszélve hogy a kijelzőm bal alsó sarkán az illesztésnél kilóg egy kis darab papír.
Holnap telefon kedvenc indiai ügyfélszolgálatomnak, küldjék a szerelőt mert ez most már nem vicces.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz robert_nr1 #776 üzenetére
Szia!
Szerintem a telepítő CD-n rajta kell lennie, azaz valamelyiken, mert nekem is adtak vagy 6 darabot.No money, no honey.
-
aktív tag
Hello!
Meddig leszel Angliában, mert ha hazaviszed a gépet akkor otthon munkadíjat kell rá fizetned, és az itt vásárolt kiegészítő ( leejtés stb. elleni biztosítás is csak Ausztiában lesz legközelebb érvényes ), ez nem a magyarok hibája, hanem a Dell sz.... üzletpolitikája,
ha valami elmegy, keszülj fel arra hogy az itteni ügyfélszolgálat botrányosan szar, én itt vettem és már nagyon bánom, nem hajlandóak az emailekre válaszolni, és a hibás kártyaolvasót nem cserélik ki, szervíz nincsen, ahová küldheted, hanem egy angolul alig beszélő indiai mókuska fogja neked elintézni a dolgot a vonal másik felén, itt rengeteg Dell gépet adnak el de akinek gondja van vele, az nagyon panaszkodik az ügyfélszolgra, erre készülj fel.No money, no honey.
-
aktív tag
Szia!
Ahogy látom egy kicsit félreértettek, én az ANGOL ügyfélszolgról beszélek/beszéltem, semmiképpen nem a magyarról beszéltem, így ne háborodj fel kérlek , és a kiegészítő bizti !!!!
A Humansoft-val felvettem a kapcsolatot , ahonnan gyors és korrekt választ kaptam, a gépem ( Inspiron 6000 ) Magyarországon nem támogatott típus, így munkadíjat fizetek, az alkatrész ingyenes, igaz megrendelése 1-2 hétig tarthat, a kiegészítő biztosítást itt nem tudom érvényesíteni.
Nos akkor visszakérdezek, te esetleg tudod valahogy honosítani majd ezt a gépet, ha hazaköltözöm, és a kiegészítő biztivel is tudnék esetleg valamit kezdeni?
[Szerkesztve]No money, no honey.
-
aktív tag
Az viszont baromira zavar, hogy ez a gép itthon 4 kiló körül volt, igaz kint 3-ban megállt, és ezért még apró, és bosszantó hibákat kapok, ( kártyaolvasó, Wi-Fi,DVD lejátszó ), és ezért azt kapom hogy egy alacsony minőséget kapok, hát ha személyesen be tudnám itt vinni valahová akkor lenne ordítozás, és pénzvisszatérítés.
+ az zavar, hogyha tudom hogy ilyen gondok vannak vele, akkor az olcsóbbat vettem volna, mert kértem bele 128-as videókarit, nagyobb aksit, 80-as vinyót stb.
Ja az outletes cuccok, nagy része meg a 7 napon belül visszaküldötteké, azaz azokkal a hibákkal amit a Dell nem minősít annak, te meg majd csodálkozol
( spec az SD kártya olvasóm nem megy, erre közölték hogy mmc kártyám van sic, és hagyjam őket ezzel békén ), aztán utánaolvastam és csak az alaplapcsere a megoldás amire várhatok ítéletnapig.
Ezzel nemcsak én vagyok így a support.dell.com-on a fórumon, nagyon sokan panaszkodnak még, ugyanazokra a visszatérő hibákra , amit az angol és az Egyesült Államokbeli szervízhálózat röhögve leráz, és mivel ez nem úgy van mint otthon hogy bebattyogsz és rájukborítod az aztalt, szóval én Inspiront biztosan nem fogok többet venni, és a Dell is nagyon lejáratta magát számomra.No money, no honey.
-
aktív tag
válasz davenport #892 üzenetére
Erre esetleg egy ötlet, mielőtt kékre festem a laptopomat ?
Ahogy látom egy kicsit félreértettek, én az ANGOL ügyfélszolgról beszélek/beszéltem, semmiképpen nem a magyarról beszéltem, így ne háborodj fel kérlek , és a kiegészítő bizti !!!!
A Humansoft-val felvettem a kapcsolatot , ahonnan gyors és korrekt választ kaptam, a gépem ( Inspiron 6000 ) Magyarországon nem támogatott típus, így munkadíjat fizetek, az alkatrész ingyenes, igaz megrendelése 1-2 hétig tarthat, a kiegészítő biztosítást itt nem tudom érvényesíteni.
Nos akkor visszakérdezek, te esetleg tudod valahogy honosítani majd ezt a gépet, ha hazaköltözöm, és a kiegészítő biztivel is tudnék esetleg valamit kezdeni?
[Szerkesztve]No money, no honey.
-
aktív tag
Egyetlen egy kérdés még, mivel ahogy olvasom tűzközelben vagy, és mint írtad a cseheknél van direkt Dell, sőt a biztositási szerződésem is feltünteti őket, van bármi esély erre itthon az elkövetkező pár évben, vagy inkább kettőt és könnyebbet kérdezzek?
No money, no honey.
-
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki hogy billentyűzet csere, illetve memóriabővítés nem márkaszervizes általi elvégzése automatikusan jótállásvesztéssel jár?
Valamint, külföldön (Egyesült Királyságban) vásárolt Dell Inspiron 6000 esetén van-e lehetőség
magyarországi ingyenes garanciális javításra (munkadíj megfizetés nélkül), vagy a gép magyarországi regisztrációjára, mely esetében az itthon vásárolt gépekkel azonos elbírálás alá esne.Köszönöm
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
aktív tag
Részemről kérdeztem valamit, normális emberi hangon, bármilyen furcsa azért, mert nem tudom a választ, és nem szeretnék belepiszkálni/piszkáltatni a válaszok nélkül.
Nem terjesztek semmi mást, maximum némi náthát télvíz idején, és ha úgy érzed, hogy a többi kérdésemre is tudnál válaszolni azt is megköszönném, már ha a nagyfokú könyörgésed mellett akad némi időd rá.[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- World of Tanks - MMO
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Windows 11
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar