- Mobil flották
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz davenport #262 üzenetére
Milyen konfiggal, mennyiért és hol veszed, ha nem vagyok indiszkrét?
Amúgy üdv a klubban, nekem is 6000-sem van, ha valami kérdésed lesz...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
PLacc
senior tag
válasz davenport #264 üzenetére
Graaat, asszem nagyon jól jártál. itt egy ilyen gép inkább 450-500k bruttó.
A nemzetközi gariintézéssel biztos nem lesz gond, a Humansoft nagyon korrekt, viszont a ''baleset biztosítás'' itthon lehet, hogy nem érvényes... Érdemes őket felhívni ez ügyben. Legrosszabb esetben visszaviszed a géped, lehet, hogy jobban megéri, mint itthon 150k-t leszurkolni egy LCD kijelzőért...
Egyébként a nemzetközi gar, itt (is) csak alkatrészárra vonatkozik, a munkadíjat ki kell fizetned. Ebben jobb mondjuk az IBM... -
Atlantis
veterán
válasz davenport #294 üzenetére
Nekem a csomagolással nem volt gondom, pont megfelelő méretű kartondoboz, amibe nem 10x fér el a gép, hanem pontosan kényelmesen belefér. Apróság, de szeretem, ha figyelnek az ilyenekre. A géphez 2 könyv volt(az egyik angol, a másik többnyelvű, köztük magyar is) és az általad is említett színes lap, amin a gép van bemutatva. Ezen kívül természetesen egy Dell driver CD és habár nekem mezei XP-t adtak hozzá, ahhoz egy külön csomagolt recovery CD és valami Microsoft-os anyag. Ezt még ki sem bontottam, a felinstallált telepítő bőven jó.
Az SD-ben nem tudok segíteni, én még sose próbáltam az enyémet.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz davenport #394 üzenetére
Az egyedileg konfigurált gépekhez, sőt szerintem alapból egyik Dell noteszhez sem járnak alapból a Recovery CD-k, csak a rejtett partíció van, mint az IBM-nél. Az, hogy Magyarországon így forgalmazzák, az a disztribútornak, vagy fogalmam sincs kinek egy józan döntése alapján van így. Kint asszem 5€ felára van.
Ezt csak azért írom, hogy nem is biztos, hogy jogosan reklamálsz a CD-kért és ha elküldik neked postán, azt nem is biztos, hogy megérdemled. (bár azt hittem, a külföldi posta gyorsabb, mint a magyar )
Az utsó bekezdéshez meg: szép volna, csak hazánk még a Dell szerint sem Európa része és kétlem, hogy ide is szállítanak, vagy ha igen, akkor horror áron.
Amúgy sajnálom, hogy gondod van a géppel, az első nekem is full pixelhibás volt, de kicserélték és ezzel azóta nincs semmi gond(remélem, nem is lesz).>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
borsjani
csendes tag
válasz davenport #394 üzenetére
Szia!
Köszi az infókat. Minnél több fórumot olvasok, egyre elszomorítóbb szervíztapasztalatról számolnak be a fórumtársak. A böki az, hogy egy Inspiron 6000 - úgy gondolom nem a konzumer gépek alja - hazai áron Br 380 E-ért - ha jól emlékezem alaplaphibára vezették vissza a memóriakártya problémát-ilyen hibákkal jön le a gyártósorról. És a szervíz ilyen lazán kezeli ezt.
Ha megemelném a lécet és Latitude-re szavaznék ugyanez a szervíz áll a háta mögött.Kérdés persze, hogy a DELL üzleti vonala mennyivel több? Az ára jóval.
Lehet, hogy vigyázó szememet nem a DELL -re vetem.
Off
A HP-vel kapcsolatban is hasonló ''jókat'' olvastam.
Még nem adom fel, hátha valamelyik márka jobban istápolja a kínai gyártókat. -
tpoor
csendes tag
válasz davenport #400 üzenetére
Hi! Ugy latom elegge egy cipöben jarunk. Csak en germaniaban vettem ugyanezt a gepet (Inspiron 6000) 9 honapja. Miutan a kezdeti euforia elmult, feltünt egy-ket dolog: hangos az optikai meghajtoja, neha nem akar DVD (-) - t irni, gyakran leugrik a Wi-Fi a netröl es neha extrem lassu (de ez lehet, hogy a T-Online hibaja), filmnezeskor gyakran dadog a videokartya. A Kundenservice-t meg nem teszteltem, de kivancsi vagyok, hogy azok is olyan ''kedvesek-e'' mint az itteni emberek... Ja, es kicsit nehez. Igaz, az utobbi idöben többet cipelem, mint terveztem. Most hirtelen csak ennyi. Lehet, hogy megis inkabb egy Latitude-t kellett volna bevallalnom?
Az igazság tűzerő kérdése.
-
tpoor
csendes tag
válasz davenport #501 üzenetére
Csatlakozom az elöttem szolohoz. Ugye, en is egy Inspiront gyepalok, de egyre több a visszaterö gondom vele. Nekem melegszik, de ez legyen a legkisebb. Ha felemelem egy kezzel, ami mar mutatvany, mert 3.4 kilo a picur, recseg-ropog. Igaz, nem hajlik, de hülye erzes. Mielött meg valaki lecseszne, ha ket kezzel emelem, akkor is csinalja. Tovabbra sem mindig akar DVD-t irni. A multkor nem erzekelte, hogy benne van a lemez, de aikor elinditottam, megirta. Utana meg total le is fagyott. A touchpadja meg egyre jobban idegesit az erzeketlensegevel. Emellett vmi van a videokarival, mert egy Word dok.-ot nem tud rangatas nelkül legörditeni. (mar, ha az a vga hibaja...) En egy ev garival vettem, ami majusba jar le, es elkepzelhetö, hogy a szüleim megkapjak, en meg nezek egy masikat. Nem valoszinü, hogy Dell-t...
Apropo, a HP nc6230-rol ill. a Lenovo z60t-röl van valakinek tapasztalata vagy velemenye?
Köszke!
[Szerkesztve]Az igazság tűzerő kérdése.
-
Atlantis
veterán
válasz davenport #501 üzenetére
Nekem semmi bajom a gépemmel, nálam tuti első helyen marad a Dell, hacsak közben valami súlyos hiba ki nem derül. Tökéletes a billentyűzet és a portok elrendezése, nem úgy, mint az IBM- HP vonalon. Nekem van Recovery Disc, de sosem kellett, mert müxik rendesen a rejtett partíció.
Wi-fi lámpának mi a szériahibája?
Én továbbra is ajánlom mindenkinek a Dell-t.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz davenport #509 üzenetére
Hát, azért a magyar szervíz...tegnap felhívtam őket, hogy megkérdezzem, a házi memóriabővítéssel elveszti-e a gép a garanciáját. Hát majd elküldtek a halál fa..ára, hogy mit zavarom én őket?
Egyébként azt mondta a ''kedves'' szervízes, hogy nem veszti el, csak a belerakott memóra nem fog vonatkozni a garijuk. Azért majd jövő héten is újra megkérdem, hátha más embert fogok ki, kíváncsi vagyok az ő véleményére is.
Szóval az ilyesmiről nem a Dell tehet, bár megválogathatnák a munkatársaikat.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
d900t
senior tag
válasz davenport #501 üzenetére
Annyi bizonyos, hogy ComplateCare itthon nincs, így gyanítom, hogy a kint vásárolt sem érvényes, persze csodák vannak....
A gival kapcsolatos hozzáállás ismét a Dell hibája. Ugyanis mig a direkt országokban a Getronics a szerviz és punktum, addig az indirektnél a disztributornak kell gondoskodnia a szervizről, ráadásul erre a Dell egy kanyi vasat sem ad, hanem az árrésből kell kigazdálkodni. Na most képzeld el, amikor egy indirekt országban becsámpázol egy másik országban vásárolt meghibásodott notesszel. Ekkor nincs a szervizanyagnak és a munkának a fedezete a Dell részéről biztosítva és a fedezetét az árrés sem biztosítja, lévén nem itt adták el, ergo nem volt rajta haszon.
[Szerkesztve] -
Atlantis
veterán
válasz davenport #589 üzenetére
Ha itthon lehetett volna hasonló Dell-t venni, mint ez, akkor nem megyek másik márkához. Pl.: ha M-es szériát lehetne venni nálunk. A váltás ellenére kiváló márkának tartom a Dell-t.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
tpoor
csendes tag
válasz davenport #780 üzenetére
Nyugi, nálam sem jobb a helyzet. Az akksi ugy lötyög benne, mint egy zongorabillentyű, pedig meg probálom minél kevesebbet hurcolászni. Habár, testedzésnek nem rossz... Mindemellett ugy recseg, ropog, mint egy igazi kínai piacos kazettásmagnó. Még akkor is, ha két kézzel emeled fel. Igaz, az egykezeshez igen csak össze kell szedni magad. Sajna, a feleségemnek tetszik, igy egyelőre marad.
Az igazság tűzerő kérdése.
-
Hydra SR
addikt
válasz davenport #826 üzenetére
Látod ezt nem tudom Szerintem hivatalosan igen, de azért kell egy kis rosszindulat is a szervizestől, hogy ennek érvényt is szerezzen, hacsak nem gyanakszik egyértelműen arra, hogy az akksi miatt ment tönkre valami más is a gépben. De a legegyszerűbb megoldás: amikor szervizbe viszed, az eredeti akksiját tedd bele, vagy mondd, hogy ''jaj otthon felejtettem'', és menjen töltőről, vagy tegyen bele a szervizes addig egy másikat, amíg szereli. Mellesleg sosem láttam még utángyártott akksit, mivel én Dell szervizben dolgozom, és így véleményt sem tudok róla mondani. Annyit tudok, hogy a gyári akksik szinte kivétel nélkül Japánban készülnek, így azok elég jók. Bár maga a Dell is csak fél év garit vállal az akksikra asszem. Amit nem tudok pontosan, hogy ez akkor is érvényes-e, ha konfigban veszed, vagy csak akkor, ha külön. Mi cserélni szoktuk, amíg a gép garanciális, tehát gondolom az utóbbi. Persze a disztribútor lehet engedékenyebb a Dellnél a saját kontójára, csak szigorúbb nem. De ha akksi kell olcsóbban a boltinál, szerintem tudok neked segíteni
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.
-
listván
tag
válasz davenport #880 üzenetére
Egy kicsit módosítanom kell a hozzászólásodat!
A kint vásárolt kiegészítő, ahogy te hívtad, itthon is érvényes ugyanis ha veszel egy Dell gépet, akkor annak a Service Tag-je a leglényegesebb eleme. Az alapján pontosan tudják, hogy milyen a gyári konfig, és milyen garral vetted a gépet! Viszont ha (mint a monstani esetben is) külföldön veszed a gépet, akkor honosítani kell a Service Tag-et, amit csak disztribútor tud! (Mint pl én )
Ami pedig a véleményedet illeti az ügyfélszolgálatról:
Felháborítónak tartom, mivel tudom jól, hogy nálunk mindent megtesznek a kollégák az ügyfelekért!!!
Kihez vitted te a géped, és milyen géped van???
El kell még mondjam, hogy az esetek 90%-ában a bejelentéstől számított 24 órán belül meg tudjuk javítani a hibás gépeket! Alkatrész van hozzá szinte mindig azonnal, de ha nincs, akkor megrendelem, és max 4 nap alatt itt van!
Próbáld ki ugyanezt a HP-nál! Nem beszélve arról, hogy se alkatrészük, se semmijük nincs!HP Notebook, PC, Nyomtató szerviz. Garanciális és garancián túli javítások korrekt árak, rövid határidő. Tel: +36209996899
-
aktív tag
válasz davenport #892 üzenetére
Erre esetleg egy ötlet, mielőtt kékre festem a laptopomat ?
Ahogy látom egy kicsit félreértettek, én az ANGOL ügyfélszolgról beszélek/beszéltem, semmiképpen nem a magyarról beszéltem, így ne háborodj fel kérlek , és a kiegészítő bizti !!!!
A Humansoft-val felvettem a kapcsolatot , ahonnan gyors és korrekt választ kaptam, a gépem ( Inspiron 6000 ) Magyarországon nem támogatott típus, így munkadíjat fizetek, az alkatrész ingyenes, igaz megrendelése 1-2 hétig tarthat, a kiegészítő biztosítást itt nem tudom érvényesíteni.
Nos akkor visszakérdezek, te esetleg tudod valahogy honosítani majd ezt a gépet, ha hazaköltözöm, és a kiegészítő biztivel is tudnék esetleg valamit kezdeni?
[Szerkesztve]No money, no honey.
-
listván
tag
válasz davenport #910 üzenetére
Lehet honosítani a gépet, és én meg is tudom csinálni!
Ha aktuális lesz a dolog, keress meg, mert kell hozzá a gép is!
És a kiegészítővel is tudunk mit kezdeni!HP Notebook, PC, Nyomtató szerviz. Garanciális és garancián túli javítások korrekt árak, rövid határidő. Tel: +36209996899
-
listván
tag
válasz davenport #920 üzenetére
Nem valószínű, hogy a Dell idejön direktben a közeljövőben! Már csak azért sem, mert van 4 nagy disztribútor (Humansoft, HRP Hungary, Duna Elektronika, Getronics) akik lefedik a magyar piacot. És a Dell-nek ez kényelmesebb. Nem is beszélve arról, hogy ha idejönne direktbe, akkor rontaná a mostani disztrik piaci helyzetét. És ezt nem akarja!
HP Notebook, PC, Nyomtató szerviz. Garanciális és garancián túli javítások korrekt árak, rövid határidő. Tel: +36209996899
-
sulu1701
aktív tag
válasz davenport #6681 üzenetére
Hello
Én is későn gondolkodtam amikor vettem a gépemet a Ram terén ezért kérdeztem a boltot ahol vettem és a válasz az volt amire gondoltam:
- nem DELL által szolgáltatott vagy jóváhagyott alkatrészek, kiegészítők, kellékek, adathordozók vagy szoftver használata
- ha a készüléket a DELL által felhatalmazott szervízpartnerek szakemberein kívül már más javította.
Ezek a garancia elvesztésével járnak. Csak tőlök vásárolhatok és csak ők szerelhetik be az uj dolgokat persze jóval drágábban mint máshol vennédRemélem tudtam segíteni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz davenport #74709 üzenetére
Az ilyen hiba vagy az említett darabok cseréjére javul meg, vagy nem Bocsánat!
Okozhatja esetleg burkolat általi zárlat is (emelve feszül az alsóburkolat vagy a palmrest és nekiér az alaplapnak), vagy pedig az alaplap hibás, és az emeléskor, ahogy feszül a keret/burkolat vele "hajlik" a lap és lekapcsol.
Sajnos elsőre azt mondanám alaplapi hiba, ha már az SSD és memó tesztelve volt...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
movax
őstag
válasz davenport #74709 üzenetére
Ez a "mozgatás után néha kifagy" kellemetlenül ismerős nekem is. Két és fél éves Vostro 3510-esem van, és nem tudom, milyen szer hatása alatt tervezték és választották ki az anyagait, de ha nem végeztem volna el a Dell-mérnökök helyett a munkát epoxival (zsanérok) és powertape-pel (belső csatlakozók és ház), akkor már rég atomjaira hullott volna az egész. Most egyben van, de csak az említett beavatkozásoknak köszönhetően. A házat is powertape-pel tartom egyben, mert a csavarok többsége kiszakadt a helyéről, szintén "mozgatás" hatására. Ezek mellett a billentyűzet és a tapipad csatlakozója is ultragyalázatos minőségű, éppen a mozgatás hatására nem szokott működni a két eszköz, mert a vékony műanyagból gyártott és rettentő kényes foglalatokban elmozdulnak a csatlakozók. Jelenleg az van, hogy powertape-pel erősítettem meg a csatlakozókat is, különben nem tudnám használni a gépet. A "mozgatás" nem azt jelenti, hogy a nemzetközi űrállomásról Mach3-mal belevágom a Mariana-árokba, hanem hogy beleteszem egy neoprén tokba és ezzel együtt egy jól kipárnázott laptophátizsákba, ezzel a vállamon pedig heti háromszor elmegyek az irodába, majd onnan haza.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 8GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win10 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar