- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
Új hozzászólás Aktív témák
-
r0by
addikt
válasz
SzaboZE #32653 üzenetére
Elvileg nem..
Mert ha pihen egy picit a gép, akkor elidul rendben.Viszont a színtesztezés közben rádugtam hdmi-re és van kép
Meglepődtem.
Most akkó mi lehet?Szerk:
És egyébként ha beragadna a D, akkor nem ragadna le a tesztnél? Háttérben hallatszik, hogy indul a windows. -
Mr. Teddy
őstag
válasz
SzaboZE #32625 üzenetére
Igen, ez a gyári töltője. Akkor keresgélek használt ilyen tápot. Köszönöm a választ. Csak furcsa, hogy most itt win telepítés végén egyszer csak feldobja a pacskert. De lehet akkor már korábban elromlott, ha a gép azt írta ki, hogy nem ismeri fel.
Valakinek eladó PA-12-es töltője?
-
mcll
senior tag
válasz
SzaboZE #32579 üzenetére
Köszi. Furcsállottam is hogy az akksi miért nyírná ki az alaplapot. Főleg ha az megy több mint egy órát is.
A hűtésnél nem tudom mi lehet a gond, tiszták az elvezetők, venti működik, hővezetőpaszta rendben van. Bár az igaz hogy elég meleg szokott lenni a gép (de nem vészesen), pedig nincs hajtva. Csak ez már a harmadik alaplap amiben a GPU elszáll...
-
-
mghltm
addikt
-
Chaser
legenda
válasz
SzaboZE #32175 üzenetére
Én is így vagyok vele, mivel TP-nél van egy kis légrés akku és gép közt nincs is baj, meg ott a töltésszabályzás. Delleknél van legalább mostani Latitude, Precision vonalon hasonló? Ezt nem néztem mostanában.
TP-nél van olyan, hogy akku nélkül nem engedi az órajelet maxra, hanem beszabályozza, régieknél legalábbis volt, ezért se veszem ki az akkut, meg jó szünetmentesnek is. De egy kályha gépben nem tartanám benne feltétlen. -
-
pckownz
őstag
válasz
SzaboZE #32068 üzenetére
Igen, szervízbe fogom vinni, nem akarok vele szöszölni annyit, meg pasztám sincs kéznél. Kérek majd céges gépet addig.
Bp-en hova tudok vele becsattogni?szerk:
A pch diode -dal kapcsolatban tudsz nyilatkozni?
Kerestem a chipset hivatalos manuáljában, de nem találtam semmi értelmezhetőt. -
premete
veterán
válasz
SzaboZE #32068 üzenetére
A lényeg az hogy látott-e már ilyent, vagy tudja-e értelmezni a service manualt.
Ne tudd meg, tegnap erre járt 2 köcsög kiscsávó (vagy 1, két nicken), akik annyira sötétek voltak, nemcsak a számítástechnikához, de az alsótagozatos nyelvtan is magas volt nekik, mint lapostetűnek a kosárpalánk, előadták, hogy minden Dell hűtése rossz, és a 6 éves FuSi (nem üzleti darab) az tuti jó a mai üzleti környezetben.
Szóval, sajnos vannak ilyen agyatlan barmok is, akiknek nem ajánlott még az akku cseréje sem, mert azt is elba***ák.
Csak azokat a jóérzésű, információszerzés miatt a topikot olvasókat sajnálom (ők a nagyobb rész, kvázi a jéghegy víz alatti része), akiket ez a pár idióta félrevezet. -
kk831228
addikt
válasz
SzaboZE #32004 üzenetére
Én kb 4 szer szedtem szét winchester cseréig.
Mondjuk szerintem az ember nem sűrűn cserélgeti a winchi-t... Az biztos hogy az kicsit bonyolultabb. Gondolom nem fogja minden nap cserélgetni az ember, ugye ehhez ki kellett szedni a bill-t is, semmivel nem lett rosszabb...
úgy mondjátok mint ha a latikkal soha nem lenne semmi...
Amúgy meg miből élnétek ha mindenki szét tudná szedni ami (10 perc kb)??
Meg soha nem lenne semmi bajuk??
-
Krystal_s
addikt
válasz
SzaboZE #31966 üzenetére
Kicsit azon akadtam ki, amikor azt írtad ,hogy
"Az inspiron azért zúg, mert - igen - az i7 melegszik és ez egy alsó kategóriás gép egy alsó kategóriás hűtővel. Ha csendes gépet szeretnél, akkor mélyebben a pénztárcába kell nyúlni és latitude-öt, precision-t kell nézni"
Elhiszem, hogy más anyag és minőség, de többen is linkeltek képet és jól látni, hogy másoknál normálisan működik a hűtés és nem lehet ráfogni arra, hogy mivel egy csak Inspiron ezért hát mit is várhat az ember. Én is tapasztaltam a jelenséget, amit Bios frissítés megoldott.
Az említett gép is 200-tól kezdődik, amitől szerintem elvárnák az emberek, hogy ne alsó kategóriás szinten működjön.
Értelemszerűen amikor a "képzést" írtam, azt nem új hibákra értettem, hanem amik már régebb óta jelen vannak pl az Intel Centrino Wifi 1éves dolog már, nagyon sok típusba tették bele és ugyanazok a tünetek. Az 5521,75xx féle Inspironok is már fél éve kint vannak és azóta jelen van a ventilátor nem megfelelő szabályozása Bios miatt. Úgy gondolom, hogy pár hónap alatt elég sok ilyen gép fordul meg a szervizekben ezekkel a tünetekkel és nehéz elhinni, hogy amikor bevittem a gépem, akkor úgy néztek, mintha még soha senkinek nem lett volna ilyen gondja. Pár ugyanolyan tünet után a szervizesnek emlékezni kéne, hogy jéé ilyen volt a múlt heti géppel is, na akkor itt nem egyedi hiba van.Chaser: hát igen ez érződik is, és persze nem az szív, akinek dolgoznak ezek az emberek, hanem akiknek javítgatják a gépét, mintha ők tehetnének róla....
-
Aske
aktív tag
válasz
SzaboZE #31967 üzenetére
A09-es legfrissebb bios volt rajta. Próbaképp frissítettem de semmi nem változott. Az aida amúgy 2012-esnek làtja a biost, dell ugye 2013 februárt ír.
A biosos diagnosztika rendben lefut. Biosban is fullon teker a hűtő nem lassul.
Csökkentett módban ugyanez.
Mikor megvettem nem volt ilyen rossz a helyzet. De akkor is jelen volt a probléma.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
SzaboZE #31900 üzenetére
N7110: (régi, jó akksival)
- 2630M i7
- 8GB RAM
- Nvidia 525GT 2GBN7720 (újabb, kb 4 hónapos gép)
- 3210M i5
- Nvidia 650M 2GB
- 8GB RAMMindkettőben HDD van, SSD-t nem láttak még.
Elvileg ha a VGA nem megy, akkor kevesebbet is kellene az újnak fogyasztania.
Futtattam egyébként egy tesztet az akksiról és kiderült hogy a 48Wh helyett csak 38-39-et tud már most, 4 hónap után. Ez laza 20%-os teljesítménycsökkenés, szóval azt hiszem ebből szervíz lesz.
(Én használtan vettem a gépet, szóval nem tudom hogy ez a használat során romlott-e el ennyire, vagy már alapból hibás volt)
-
Chaser
legenda
válasz
SzaboZE #31866 üzenetére
Ismerős bolt volt, heti többször mennek szervizbe is. De ha még 1 hetet is állt volna, akkor is több 10 munkanapnál. Na mind1, dellből NBD, vagy ha szerviz akkor meg nagyon nem mindegy kihez kerül a gép. Az egy dolog, hogy a hibát hagyták ahogy van, de még hangszóró is kikötve, mindezt bő 1 hónap alatt
-
M3xx
tag
válasz
SzaboZE #31860 üzenetére
Jelenleg Garanciális a javítás típusa, remélem nem csak az alkatrész lesz díjmentes. De nem mindegy, hogy a jövőben hogyan kezelik, ránéztem a Dell oldalán és tényleg Parts Only garancia van rá, a Garancialevélen 3 év Szervizgarancia. A 3-4 munkanapos átfutási időt a szervizgaranciára, 12 munkanapost parts only-ra mondták, mégpedig a szervizben, hogy hol van ez leírva, nem tudom... Viszont szinte "megkönyörültek" rajtam, gondolom a parts only-nál csak az alkatrész van garanciába, a szervizelés díját téríteni kellene.
Én a Laptopszalon Debrecen felhívásával kezdtem az egészet, ők elküldtek, hogy rendezzem magamnak a szervizt. Kiderítettem, hogy a C szervizt kell keresnem, felhívtam őket (Pest), akik megadtak két céget Debrecenben, hogy őket keressem... Megkerestem az egyiket és oda vittem.. Tehát ő a partnerük...
-
gordonfreemN
addikt
válasz
SzaboZE #31767 üzenetére
Somasz: Igen, gombelem nincs, legalábbis az általam ismert formákba öntött verziókat kerestem, akksit mint olyat nem találtam bene külön az alaplapra építve.
...
A gép boot-ol, indul rendesen, induláskor kér egy jelszót, ezt tudjuk.
Csak a biosban végzendő egyéb módosításokkor kér egy security jelszót, amit nem tudunk, így a módosítás sem megy semmivel kapcsolatban a bios-ban. -
attiati
veterán
válasz
SzaboZE #31688 üzenetére
köszi
És mi a különbség a Next business day és a NBD ProSupport között?Illetve a dell honlap miért figyelmeztet, hogy:
"Notice about your Warranty:
Warranty contracts for your Latitude E4300 have expired or will expire within 90 days."Elég a service tag a garancia érvényesítéséhez, vagy kell valami más papír is?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
SzaboZE #31665 üzenetére
Passz, nem tudom mi volt a neve.
Egyébként én is szakmabeli vagyok és én is úgy tartom korrektnek, hogyha lekerül a CPU hűtő a CPU-ról akkor azért illik újrapasztázni, még ha nem is kötelező, mert ki tudja, hogy levételkor hogy milyen mértékben jött le jól a paszta a hűtőről, hátha levételkor kicsit elmozdult a helyéről, ami talán szemmel annyira nem is látható az a pár mm-es vastagságkülönbség. Amúgy is, fél percig se tart a művelet, ártani meg nem árthat vele az ember, egyébként is ajánlott néha újrakenni, még a jó minőségű pasztákkal kent procikat is. A másik ok amiért nem ellenkeztem az újrakenés miatt, hogy eléggé rászáradt kinézete volt a pasztának, ami nem volt túl bizalomgerjesztő. -
Vasinger!
nagyúr
válasz
SzaboZE #31663 üzenetére
Csak tudom a saját notim típusát
E6430 természetesen.
A pasztát azért szedte le, mert a hűtőt is kiszedte a helyéről, onnantól meg ugye ugrik már az ideális kenés. Igazából azért volt ennyi idő, mert nehezen akartak kipattanni a helyükről az alkatrészek. Pl. a kijelző körüli keret is eléggé rá volt operálódva a fedélre, meg gondolom nem akart semmit se eltörni azzal, hogy kapkod.
-
szaszapi
őstag
válasz
SzaboZE #31642 üzenetére
Külön a win7 driverek alatt a chipset kategórián belül van az usb 3.0 drivere.Win8as drivereknél viszont nincs,de a win7-sel nem megy meg se nyikkan.Külföldi fórumokon is jelen van a hiba,egyáltalán win8-al hajtja valaki a lapfost és működik az usb 3.0-ás foglalata valakinek?
-
szepsuti
aktív tag
-
Krystal_s
addikt
válasz
SzaboZE #31517 üzenetére
Igazad volt !!
Képzeld nem hagyott nyugodni, hogy régi bios volt feltéve és gondoltam mit veszítek feltettem az 5521 új biosát, ami nekem korábban fent volt A06 és simán felment. Utána megint kijött a warning... felirat, hogy nem egyezik a modell név. Id szerint 3521 volt és a security részen, ahol már be volt írva, hogy 5521 újra kiválasztottam, elmentettem és azóta mindenhol 5521-et ír ki típusnak. o.O végre
El sem hiszem, lehet megszánt egy angyal. Na de ezt miért nem mondta a kedves szerelő, hogy hééé tuti nem másik fajta lap, csak nem jól írta be? Utána nézett a rendszerükben is és annyit mondott megkérdezi miért küldtek másikat... hát ez kész, képes lett volna másik lapot rendelni...de most örülök ennyi szar után végre egy kis jó is. Durva, hogy nő létemre nekem kell ilyeneket megcsinálni.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
SzaboZE #31546 üzenetére
Mikor csütörtökön felkeltem az első dolgom az volt, hogy felhívjam őket, tehát bőven 2 óra előtt hívtam, én sem várom el, hogy du. 4-kor hívom őket és másnap reggelre már legyen ott a szerelő.
A hiba injektálva volt, nem volt kérdéses, hogy mit kéne cserélni, így a szerelő fölöslegesen jött volna ki alkatrész nélkül, ez így van.
Igazából félig magamra vagyok mérges, hogy azt hittem, hogy pénteken megoldódik a dolog és kockáztattam azt, hogy jövőhétre átcsúszik majd a dolog, hát most ez lett belőle. Az természetesen nem a DELL hibája, hogy nekem a jövőhét nem lesz jó, hanem az enyém, de az már valamennyire az övéké, hogy addigra áthúzódott.
Természetesen, csak én voltam túl naiv, hogy azt hittem, hogy megint másnapra kész lesz minden pik-pak, mint múltkor.
-
Krystal_s
addikt
válasz
SzaboZE #31533 üzenetére
"Tudom ez téged nem vigasztal, de hidd el az ügyfeleim 95%-a másnapra kész géppel rendelkezik."
Igen elhiszem, főleg aki hozzád visziLátszik, hogy téged valóban érdekelnek ezek a dolgok és lelkiismeretes munkát végzel. Folyamatosan elérhető vagy, akár itt a fórumon is, vagy telefonon. Sajnos egyre kevesebb az ilyen lelkiismeretes szakember. A másik a "vidék", ahol már nem mennek, olyan rugalmasan a dolgok, ezt meg is értem, de attól még jobban odafigyelhetnének milyen munkát végeznek...
Ez mitől lehet megint? Sajnos tegnap óta sokszor ilyen értéket ír ki a win. Restart után egyszer jó, máskor megint nem. 2 hete kezdte, azóta cserélték a rendszert is.
-
Krystal_s
addikt
válasz
SzaboZE #31517 üzenetére
Szia, modell típusnak az 5521-et választották ki, amilyen az enyém, de a BIOS az a 3521 alaplapé, ezért mikor beakarnék lépni kiírja, hogy nem egyezik....
A proci sem az, ami nekem volt alapból 3217U volt, most a csere után 3227U lett, ami elvileg 100Mhz-el jobb is lenne, de a lapra azt írják sok helyen, hogy csak max 6GB memóriát támogat az 5521 lapja pedig 8-at. Most beszéltem velük mi legyen, még visszahívnak, mert a srác, aki csinálta most nem "tudja" mi történt...
Ezért kérdeztem, hogy ez hivatalosan mehet, vagy később lehet ebből gond, ha nem egyezik a lap típusa? -
ro_bert17
őstag
válasz
SzaboZE #31377 üzenetére
Épp hogy 192. ... kapott, de nem azt kellett volna, mert ap-nak dugtam fel az eszközt a céges hálóra. De ma délelőtt, az eddig jól működő másik notebooknak is kezdett behalni a wifizése.
Így most átállítottam routernek a routert, és eddig (kopp-kopp) úgy tűnik, hogy nincs gond.
Tehát remélhetőleg a dell inspironnal még sincs ilyen jellegű probléma!
Köszönet az uraknak! -
.:ZS:.
senior tag
válasz
SzaboZE #31318 üzenetére
persze, visszaraktam, tudom hogy nem ez a megoldás, de azért gyanús hogy a driverrel van a probléma. Driver Sweeperrel lepucoltam, megint visszaraktam (ezt javasolta a Dell supportosa a fórumukon) ugyanez a helyzet állt elő, ahogy megnyitnám a vezérlő szoftvert kék halál. Az összes szoftver eredeti a gépen, minden auto updaten, semmi mókolt dolog. Én is csak tényleg azt nem értem miért csak nekem van ilyen gondom
-
-
hito
nagyúr
válasz
SzaboZE #31262 üzenetére
Így már mintha lenne valami. Mondjuk 64bitre is, csak eddig service tag volt bejelölve, nem pedig a product szerinti, így egy csomó dolog nem jelent meg.
MÁS: szerintetek E4200 billentyűzetén ki lehet cserélni fizikaillag a karaktereket? Csak mert most rendelnék hozzá világítós billentyűzetet és a legolcsóbb UK kb. 10-11eFt lenne, míg van fenn egy francia kiosztású (AZERTY) ami postával együtt 6eFt lenne.
Illetve ezt az akksit vajon érdemes megrendelni? Ez a legolcsóbb eredeti gyári 6 cellás akkumulátor hozzá.
-
Kari1
aktív tag
válasz
SzaboZE #31212 üzenetére
Központi szervizzel beszéltem (06-80-016-157) de pont most hívott vissza az ügyintéző hogy cserélni fogják az alkatrészeket. CHS-t mondta hogy tőlük fog vki kijönni ill ők fognak majd keresni időpont egyeztetés céljából ha meglesznek az alkatrészek.
(Remélem nem lesz probléma mivel ahogy néztem fórumon elég rossz róluk a vélemény) -
hito
nagyúr
válasz
SzaboZE #31202 üzenetére
UK-t már találtam, pöcökegereset nem. Az E4300-nak meg dupla egérgombos a billentyűzete, nem lenne túl szép szétbarmolva. Úgyhogy marad egy világítós UK billentyűzet
Egyébként olyan szinten jó a touchpadje, hogy nem is hiányzik a pöcökegér ha nincs nálam BT-os egér. Ritka érzékeny és pontos.
-
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #31087 üzenetére
A Dell maga sem tudja, hogy egy "Dell" service taggel árult, NBD-s gépben mi számít gyárinak (mi származik hivatalos kereskedőtől, mit raktak be márkaszervízben, stb)? Nincs semmi nyomonkövethetőség?
Ha a Dell sem tudja, akkor nem sokáig fog nálunk így működni az NBD...
Ha viszont a Dell ellenőrizni tudja, mi eredeti illetve garancia szempontjából mi problémamentes a gépeiben - akkor egy használt gép vásárlásakor a vevő honnan tudhatja meg ugyanezt? Nincs erre valami biztos és elérhető fórum? A Service Tag alapján csak az látható, hogy változott-e a gyárihoz képest a gép - de nekem is volt már olyan teljesen új gépem is, amit a márkakereskedésben és márkaszervízben "turbóztattam" fel. Sőt, olyan is, amit eleve így felbővítve vettem meg...
-
-
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #31054 üzenetére
Sanos én tényleg teljesen laikus vagyok. A magam józan paraszti eszével én is két dologra tudok már csak gondolni:
1. a RAM-okban nem lehet valami olyan pici hiba, ami a 8 gb-on belül csak ritkán jelenik meg? Mondjuk amikor éppen oda írja a gép a drivernek valami alkalmazását, elemét? (bocsánat, ha teljesen hülye a kérdés - az én szakterületeimen mindenki más szokott hülyeségeket kérdezni...) Magukat a RAM-okat persze tesztelte a szerviz is, meg az Fn+Bekapcsolás gombnál futtatható öntesztben a RAM-ra vonatkozó tesztet én is vagy 8-10-szer lefuttattam, de mégiscsak majdnem az egyetlen dolog, ami még nem volt cserélve, az a RAM...
Mondjuk az ellene szól a RAM-hibának, hogy a 2. alaplapcsere óta jelentpsen kevesebbszer jelenik meg a hiba. Vagy ennek azonos RAM esetén is lehet magyarázata?2. én is valami szoftver-összeférhetetlenségre gyanakodtam még. Hogy mondjuk valamelyik driver ütközik valamelyik programommal. De a gépen szinte semmi nincs: a gyári Win7 Prof 64 bit mellett Explorer (korábban azt hiszem, a 9-es volt, de az első alaplapcsere és a driverfrissítés után már a 10-es van fenn), 2010 PROF. plusz 64 bit-es Office, Adobe Reader, meg a legalapvetőbb, netezéshez szükséges szoftverek (Flash player, stb). Meg a Java, mert van egy PLC-nk, aminek a távmenedzseléséhez az is kell. Ja, és a Norton 360 - most éppen 30 napos próbaverzióban, mert az eredeti licenszemet nem tudtam (mondjuk, amíg nem tudom, hogy mi lesz ezzel a géppel, addig most nem is akarom) visszaszerezni.
"Próbáltad egy live oprendszerrel használni?"
Ezt ajánlottad a múltkor, de én magam nem csináltam még ilyet, és nem is biztos, hogy tudnék. Időm mindenesetre nem volt rá. A szerviznek mondtam, hogy ezt vetettétek fel - majd megkérdezem, hogy ők próbálták-e. Ha ők sem próbálták, a szoftveres kollégámat majd megkérem, hogy próbálja meg. -
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #31043 üzenetére
A kamera megoldódott - mondjuk az érdekelt a legkevésbé. Nemigen használom, legfeljebb nyáron, szervizkiszálláskor lehet rá szükségem, ha valami hibát a terepről meg akarok mutatni a kollégáimnak.
A touchpad a gond: teljesen hektikusan működik, semmi rendszert nem látunk benne se én, se a szervíz, hogy mitől fagy le időnként. A második alaplapcsere óta annyival jobb lett, hogy sokkal ritkábban csinálja - bár ez bizonyos szempontból most rosszabb, mert a szervizben nem is jött egyből elő, nekem is csak 6-8 óra munka után jelentkezett először, de akkor mindjárt fél órán belül 2-3-szor is.
És persze kétszer is a legrosszabbkor, egy-egy szakmai prezentáció közben csinálta, pedig ilyenkor tele aksi, no táp, és nincs túlmelegedve - alig hogy bekapcsoltam és elkezdtem az előadást, a teljes LEGO-s vezérkar előtt... Elég gáz volt, keresgélni az egeret...
Általában először a koppintásokat nem veszi, vagy csak nehezebben, erősebb, 2-3. koppintásra reagál, és aztán a kurzor mozgatása is akadozni kezd vagy megszűnik. De van, hogy egyszerre szűnik meg a koppintással együtt a mozgatás is. Ha húzni próbálom a kurzort, akkor egy-egy pillanatra felvillan valami görgetéshez hasonló jel (talán körben jobbra-balra nyíl?).
Egyetlen alkalom volt, amikor a tápkábel ki-bedugásával kapcsolatban jelentkezett: ha kihúztam, helyreállt, ha bedugtam, elment, és ezt 3-4-szer megismételve konzekvensen csinálta.
Mondjuk azt ezután vettük észre, hogy nem a hozzá gyárilag való tápot adta hozzá az eladó, hanem sokkal nagyobbat, valamivel nagyobb feszültségűt is. De a szervíz szerint nem valószínű, hogy ez okozná, nem túl nagy a feszültségkülönbség - bár biztos ami biztos, adtak helyette egy hozzá való tápot. Azzal is csinálja. (Meg anélkül is, aksiról működve.)
De az összes többi alkalommal semmi összefüggést nem láttunk, se én, se a szerviz, hogy valami kábel vagy táp, vagy tele akkunál, vagy majdnem lemerülve, vagy rögtön indulás után, vagy ha meg van hajtva és kicsit melegebb - bármilyen szituban a legváratlanabb pillanatban egyszercsak lefagy a touchpad.
Az első alaplapnál volt, hogy ilyenkor a külső egérrel sem lehetett feléleszteni.
A második és a mostani alaplapnál ez már nincs: a külső egér mindig működik, és ha rádugom, úgy 50 %-ban egy-két perc után levehetem, mert újra működik a touchpad.Mondjuk én még LAN kábellel nem is próbáltam - mindig WiFi-ről netezek. De ezek szerint azt is meg kéne próbálni, hogy úgy nem rosszabb-e?
A palmrest, aztán a két alaplap csere után annyi az össz változás, hogy most pl. 2 teljes napig nem csinálta, pedig sokat dolgoztam rajta. Aztán tegnap este kezdte megint. Akkor pl. biztos nem volt benne se tápkábel, se LAN, se semmi más.
-
panpeter92
tag
-
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #30999 üzenetére
"Első körben tisztázni kell, hogy egyáltalán magyarországi-e akkor a gép... "
Shipping Date 2/28/2012
Country Europe, Middle East, & Africa
...
44 FREIGHT - (HUNGARY) LATITUDE NB PER UNIT__________
De ez mennyiben számít?
Az ügyfélszolgálatos hölgy még mindig azt mondja, hogy legnagyobb valószínűséggel készpénz-visszafizetést adnak, de még néhány dolgot a szervizfolyamatban ki akarnak szűrni a touchpad hibájának okairól. -
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #30969 üzenetére
Volt már gépcseréje itt valakinek a Dell ügyfélszolgálattól? Meddig tart, hogy zajlik, milyen konfigurációt cserélnek? Átrakják bele a most benne lévő extrákat (pl.: RAM, DELL WIRELESS 5550 HSPA kártya, stb), vagy azokat is cserélik? (Legalább akkor, ha azokat a gyári konfigba valamelyik Dell kereskedőnél rakták bele?)
Vagy a készpénz-visszafizetés mit jelent? Mennyi idő alatt dől el, és mennyit fizetnek? Illetve a döntéstől mennyi idő, mire megjön a pénz?
(Ma ezt a két lehetőséget - a cserét vagy a készpénz-visszafizetést - tartotta legvalószínűbbnek az ügyfélszolgálatos hölgy, de a pontos tartalmát és az elbírálási/átfutási idejét egyiknek sem fejtette ki...)
-
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #30944 üzenetére
"Arra még nehezebb válaszolni, hogy de melyik szoftver, hiszen a gépet sem látom
Egy live oprendszert nálad is meg lehetne próbálni."
Az ügyfélszolgálat kérésére lefuttattam újra a gép öntesztjét ("all tests passed"), és most (szintén a Dell ügyfélszolgálatának kérésére) próbálom csökkentett módban, hogy úgy is lefagyogat-e a touchpad. Illetve "Csökkentett mód hálózattal" módban próbálgatom, hiszen netböngészés nélkül nehéz állandóan húzogatni a touchpad-et...Mi az a "live oprendszer"? Gondolom, a szerviz már csak kipróbálta azt is, a 1,5 hónap alatt, amit náluk töltött a gép... Pl. a teljes újratelepítés előtt vagy után ez logikus lett volna, nem?
-
gazpityu
csendes tag
válasz
SzaboZE #30883 üzenetére
Azért nem hiszem, hogy ezeknek az apró csatlakozóknak, laposkábeleknek, stb, a sokszori szétszedés meg összerakás növeli a megbízhatóságát... Egyszerűen nem erre vannak tervezve. 1-2 szétszedés, OK. De 8-10...
Gyakorlatilag 1,5 hónapja nincs gépem...Mit tudtok javasolni? Mit kéne csinálnom? Kiverni a balhét, hogy most már cseréljék az egész gépet? (Szerintem az NBD-hez képest elég türelmes voltam a másfél hónapommal...)
De ha cserélnek, akkor milyen konfigurációban cserélnek? Mi van a RAM-okkal (3 helyett van a 8 Gb), stb?
Vagy valamiket ebből a gépből raknak át az újba? (OK, az SSD-t nyilván. De a RAM-ot, procit, stb?)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Precision 5520, 15,6" 4K/UHD Touch, I7-7820HQ CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, M1200 4GB VGA, WIN 11,
- Dell Precision 3561, 15,6" FHD, I7-11850H CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, T600 4GB VGA, WIN 11, ( olvasd
- Dell Latitude 5520, 15,6" FHD Érintőkijelző, I5-1135G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd v
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest