Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gazpityu

    csendes tag

    válasz Chaser #31093 üzenetére

    Az eladó ezek után első körben felajánlott egy cseregépet, ami "ÚJ"-ként szerepel a honlapján, és kb. éppen az ÁFA-val drágábban van most nála (ennek a megfizetését vállaltam volna).

    Ez egész korrekt hozzáállásnak tűnt, majdnem meg is nyugodtam...

    Megkérdeztem, hogy milyen gyári tartozékok vannak a géphez (lévén, hogy "ÚJ"), és hogy ez az "új" gép még a gyári konfigurációjában van-e. A tartozékok kérdésére nem is válaszolt, a garancia kapcsán meg az össz válasza annyi volt, hogy átküldte a Service Tag-et, hogy nézzem meg magam.

    Hát a Service Tag-ből csak az derült ki nekem, hogy az "új"-ként (nem "teljesen újszerű" vagy "karcmentes újszerű", stb - hanem "ÚJ") reklámozott gépben legalább a RAM és a HDD már szintén nem a gyári, tehát ha gariznom kell esetleg, akkor ugyanúgy lebeg a fejem felett a garanciavesztés esélye, mint most. (Bár becsületükre legyen mondva, a Dell eddig egyáltalán nem kötözködött az átépítettség miatt - de messze nem is vagyok még a végén...).

    Amikor ezt szóvá tettem az eladónak, illetve kérdeztem, hogy van-e valami nyoma annak, hogy az új alkatrészek a garanciát nem érintő módon kerültek a gépbe, és újra kérdeztem, hogy mi jár a géphez (különösen azután, hogy a mostani gépemhez nem a hozzá való tápot adta pl...), sőt, azt is fel mertem vetni, hogy esetleg az elbukott Nortonom árának kompenzálásáról tudnánk-e egyeztetni, akkor átment támadóba. Idézem:

    "alku tárgyát semmi nem képezi, az eladott laptopot olyan áron nem
    tudom vissza vásárolni mint vette, mert egyrészt eltelt több mint két
    hónap, másrészt az üzletpolitikánk sem
    engedi, harmadrészt a jóindulatomnak is van határa, komplett hülyének
    nem szeretem ha néznek!
    Emlékeztetném, hogy vett egy laptopot, amire gyári garancia van, ezzel
    együtt vásárolta, nekem ezzel foglalkoznom sem kellene és más se tenné!
    Elnézést, de mostantól kezdve átadom az ügyet a kollégámnak,én ezzel
    tovább nem kívánok foglalkozni, ha vele meg tud majd egyezni, ám legyen!"

    Ezek után mit lehet az eladó felé lépni?

    Mondjuk a NAV-os sógoromat elgondolkodtatta a dolog, hogy többszáz gép egyetlen eladón keresztül, ki tudja, honnan származó alkatrészekből... Lehet, hogy én vagyok a láma, de nekem ez eszembe sem jutott, hogy esetleg teljesen darabokból, ellenőrizhetetlen forrásokból szerzett alkatrészekből összerakott vagy javított (ráadásul esetemben rosszul javított) gépeket árul a kolléga, NBD garanciával? Vagy esetleg az egész Hardverapró erről szól?

    Nekem leginkább az eladó hirtelen agresszivitásba váltása utal arra, hogy valami kényes pontjába tapintottam - hiszen egyébként semmi okot nem adtam a támadásra. "Az kiabál, akinek a háza ég..."

Új hozzászólás Aktív témák