- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToMmY_hun
senior tag
Sziasztok!
Több kérdésem is lenne Dell tìpusú laptopot használókhoz.
1. Járt már úgy valaki az Inspiron sorozat bármely tagjával, hogy tönkrement a laptopban a hangszóró? Haveromnak egy n5010esben nekem pedig egy n7110ben ment tönkre, pedig mindketten vigyáztunk rá.
A másik kérdésem az lenne, hogy milyenek a tapasztalatok a garanciális szervizzel? Nem jogtiszta Windows van a gèpemen, ebbe esetleg beleköthetnek?
Köszönöm elöre is a válaszokat.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #25508 üzenetére
Valaki esetleg tudja a választ a kérdéseimre? Ne haragudjatok , de most nagyon nagy szükségem van a laptopra és ez a hibája hátráltat. Köszi elöre is.
Egyébként irták itt, hogy nyugodtan szerelhetö a laptop mert nincsen rajta matrica és egyéb dolog ami a megbontást jelezné. Ennek tudatâban érdemes Leanne megnéznem itthon, vagy nem valószínû a kontakthiba?
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Dell XPS #25519 üzenetére
Köszi a választ! Igazából én seem magára a hangszóróra gondolok, meg azok nem úgy szoktak tönkremenni hogy egyik napról a másikra. Szerintem inkább valami mas elektronikai alkatrész meant tönkre elötte. Az a furcsa, hogy a driver telepítése után adta meg magát végleg, elötte meg a mélysugárzó rendetlenkedett. :/
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Dell XPS #25521 üzenetére
Igen. Töltöttem a dell.com-ról service tag alapján. Így kettőt talált, mindkettőt kipróbáltam. Utána letöltöttem a realtek oldaláról a legfrissebbet, de az sem működik megfelelően. A jobb oldala szól teljesen jól, viszont amikor a bal oldalának kellene szólni akkor csak a mélyszóró működik, a hangszóró egyátalán nem. Nem is sistereg és azt a tipikus áramlökés által létrehozott hangot se lehet hallani amit minden hangszórónál lehet a bekapcsolásukkor.
De tényleg nagyon furcsa a dolog, én arra is gondoltam hogy az is lehet a probléma, hogy sima sztereóként ismeri fel a rendszert és az egyik oldali hangszórónak a mélynyomót használja egyedül, bár ez lehet hogy hülyeség.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ktommy91 #25533 üzenetére
"[692] days remaining on your Next Business Day Support warranty. See the Warranty Tab for details "
Ezt írja, viszont a garanciajegyen ez van: 1 év általános (jogszabály szerint) + 2 év (gyártó által biztosított helyszíni garancia)
Akkor most melyiknek higgyek?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25541 üzenetére
Mi a baj vele?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Egy kérdésem lenne még, ha már így pörög ez a topic. Néha újraindításkor megjelenik egy Service Test menü, ami szinte minden hardverelemet letesztel a memóriától kezdve a VGA memórián át a képernyőig. Az érdekelne, hogy minek a függvénye az, hogy ez a menü megjelenik? Semmilyen gyorsgombbal nem tudtam még előidézni, normális leállítás után is meg szokott néha jelenni és teljesen változó időközönként.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Nem tudom miért szidjátok az Inspiron szériát. Nekem is az van, egy N7110-es típus. Nincs semmi különösebb problémám vele, nem melegszik túlságosan, halk és elég erős is. (8GB RAM, 4 magos 2GHz-es i7 és egy Nvidia GT525M 2GB van benne)
Az akksija is jól bírja, energiatakarékos módban közepes fényerőn ki tudok belőle hozni 3 órát. Az összeszerelés minőségével sincs gond, bár egy fém burkolatos apple géptől azért messze van. Most jelentkezett az első probléma a laptoppal kapcsolatban, mégpedig az hogy az egyik hangszóró elcsendesedett és nem hajlandó szólni többé - garanciás gép esetén ez se túl nagy probléma.
Ha mindenáron valami negatívumot kellene írni a gépről, akkor egyedül a billentyűzet kifényesedését tudnám felhozni, de szerintem ez azért vállalható.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25568 üzenetére
Akkor még ez sem nevezhető hibának. Ez esetben komolyan kérdem hogy mi a probléma az Inspiron gépekkel?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25570 üzenetére
A pasztázás az összes laptopnál problémás, de 500 forint egy tubus és még ha tönkre is menne tőle valami, akkor is bőven benne vagy a 3 év garanciában. A ház pedig biztos törékeny, haverom 5110-esén el is repedt már, bár az a laptop jópárszor leesett a válláról egy merevítés nélküli táskában a betonra. Én vigyázok rá, nem ejtettem még le soha és nem is ütöttem neki semminek, így nincs is gond a házzal. Magától nem fog elrepedni és elgyengülni Persze jobb lenne egy masszív fém vagy keményebb műanyag ház, de amennyibe ez a laptop került, még örülök hogy egyátalán ilyen minőségű cuccot kaptam a pénzemért.
Mondjuk azt hozzátenném, hogy én a 7110-es típusról beszélek, a 15.6 inches verziók tényleg eléggé melegednek.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Ennyire nagy lenne a különbség a 15 és a 17-esek közt? Én a július elejei nagy forróságban is játszottam vele - persze megfelelő alátámasztással hogy kapjon levegőt - de akkor sem ment 68 fok fölé a hőmérséklete. Nekem még soha nem kapcsolt ki túlmelegedés miatt és szerencsére más miatt sem.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Hát igen, azért itt látszik a minőségbeli különbség (és az árban is). Az én 17-esem a feljebb említett paraméterekkel került 220k forintba, ebből meg a 13-as is drágább, ami valószínűleg a felhasznált anyagok és hardverelemek minőségében mutatkozik meg. Nekem jobban is tetszik kinézetre a tiéd, bár ez szubjektív.
kiskaktusz: Annyira az i7 se fűt ám. Most, hogy zenét hallgatok és netezek (fórum facebook és youtube) így áll 45 fokon, pedig a szobában is 28 fok van.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz asdapro #25580 üzenetére
Honnan töltötted le a drivert? Első körben próbáld meg a dell.com-ról service tag alapján. Mielőtt felraknád szedd le az előzőt és természetesen indítsd újra a gépet.
Előfordulhat hogy így sem lesz jó, akkor érdemes lenne az intel oldalán is megnézi a drivereket (általában a specifikus hardver gyártójának oldalán frissebb illesztőprogramot lehet találni).
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz K Norbi #25595 üzenetére
Eddig sem jogtiszta volt fent és mégis ment, ráadásul linux alatt is ezt csinálja. Ha csinál a haverod egy live cd-s linuxot mondjuk a LiLi USB Creator nevű programmal, akkor meg tudja mutatni nekik, hogy más operációs rendszer alatt sem működik a hangszóró. Gondolom kicsit erőszakoskodni kell velük, de meg fogják csinálni.
Egyébként meg határozottság! Én felhívtam az ügyfélszolgálatot és határozottan mondtam, hogy nekem háznál történő javításra van szükségem, elmondtam hogy több operációs rendszeren is próbáltam, különböző verziójú driverekkel is, de egyikkel sem működött. A diszpécser következő kérdése a címem volt.[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz tomee007007 #25605 üzenetére
Haverom N5110-e i3-as procival is túl szokott melegedni, sajna ez jellemző.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25668 üzenetére
Láttam, de felhívtam a dell supportját és ott automatikusan hozzájuk irányítottak. Attól még hogy a garipapíron az ő nevük van hívhatnám a Humansoft-ot is?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Rendben, köszi az infót srácok! Remélem az sem lesz gond hogy esetlegesen a CHS-nél már megrendelték ehhez a laptophoz az alkatrészt de közben megrendeltetem máshol is.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Nos, telefonáltam a Humansoft-nak, holnap jönnek is javítani. Azt hiszem valahogy így kellene működnie a dolognak. A CHS-nek még egy rossz pont, tényleg válasszátok a Humansoft-ot!
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #25679 üzenetére
Basszus!
Közben ideért a CHS-es kolléga. A laptopot összekarcolta, a billentyűzettakaró nem áll meg a helyén ráadásul a hangszórót is fordítva kötötte be, de azt átkötöttem. Szerintetek mi a fenét csináljak? Mondtam neki hogy ez így nem oké, azt javasolta hogy jelentsem hibásnak a bilentyűzetet és a touchpadet, aztán akkor kicseréli őket (ezeket sikerült összekarcolnia)
Szerintetek mit csináljak? Azt amit javasolt, vagy irány a CHS és követelőzzek? Amúgy készítettem hangfelvételt arról, amikor a kamu hibabejelentést javasolta.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz vilmaboy #25697 üzenetére
Beszéltem a CHS egyik akalmazttjával, azt javasolta hogy írjak nekik egy emailt a problémámmal kapcsolatban. Amennyiben holnapig nem érkezik válasz, úgy a dell-t fogom értesíteni.
Tanulság: Mindenki nagy ívben kerülje el a CHS céget, szánalmas és hozzánemértő embereket alkalmaznak.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25700 üzenetére
De legmerészebb álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen szörnyű munkát végeznek. Beszéltem egy dell supportossal, intézkednek és forszírozni fogják az alkatrészek cseréjét. Remélem össze is fog nekik jönni. Beszámolok minden fontosabb lépésről, hogy legyen nektek is tapasztalatotok a dell ilyen irányú hozzáállásáról.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz negyedes #25704 üzenetére
Természetesen visszamondtam. Bánom, hogy nem őket választottam elsőként.
Valóban nagyon szimpatikus a Dell hozzáállása garanciális tekintetben. Remélem ki tudják csikarni a CHS-ből az összekarcolt dolgaimnak a cseréjét.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz negyedes #25707 üzenetére
Nos, úgy tűnik próbálnak a helyzethez mérten korrekten reagálni a CHS-nél is. Hétfőn vagy kedden küldenek egy másik kollegát, aki kicseréli az összekarcolt részeket - remélhetőleg. Addig amíg nem történik meg a csere, nem leszek jó véleménnyel a cégről.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kiskaktusz #25711 üzenetére
Kértek képet a problémáról, gondoltam akkor már nektek is megmutatom.
Jó, mi?
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz vilmaboy #25713 üzenetére
Azt megmondom! Haverom N5110-esét szedtem már szét, de úgy hogy az volt az első szétszedett laptopom életemben és egy darab karcot sem hagytam rajta. Ehhez képest a CHS-es kolléga ebből él és ilyen minőségű munkát végez. Szomorú a helyzet!
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz K Norbi #25716 üzenetére
Köszi az együttérzést! Tényleg úgy van ahogy mondod. Gyűjtögettem rá, nagy nehezen kiválaszottam ezt a modellt, aztán javításnál meg szétbarmolják, mert nem figyelnek rá kellőképpen. Állítólag mérnök volt a csávó... én dolgoztam már mérnökökkel és annak is tanulok, de egyik sem volt ilyen felelőtlen és ügyetlen. Már azt is furcsálltam hogy ESD védelem nélkül áll neki szerelni, de amikor nem tudta szétpattintani mert fogalma sem volt róla hogy hogyan kellene szétjönnie, akkor már kezdtem is aggódni.
Részvétem az MSI laptopoddal kapcsolatban, remélem több hasonló sztoriban nem lesz részed se neked, se másnak.
Szerk: Nem is kérték egyiket sem, leült a csávó és nekiállt egyből. Meg se kellett mutatnom a hibajelenséget, csak nekiállt szétkapni. A végén ugye összerakta, kipróbáltam és mondtam, hogy a hangszórót rosszul kötötte be, mert fel volt cserélve a jobb és a bal oldal. Erre azt mondta, hogy nem akarja még egyszer szétszedni.
Szerencséjük hogy korrigálják a hibát, mert különben mennék a megfelelő hatóságokhoz és hivatalokhoz reklamálni.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Dell XPS #25720 üzenetére
Köszi az együttérzést. Igen, szerencsére csak azzal volt gond és miután megfordítottam a csatlakozót a polaritása is jó lett.
Néha a subwoofer is kihagyott, azt nem is hoztak egyátalán. Nem is baj, ha majd teljesen tönkemegy, akkor megcsináltatom a Humansoft-tal.[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Dell XPS #25722 üzenetére
Írtam nekik egy kissé fenyegető hangnemű emailt, amiben közöltem hogy birtokomban van egy hangfelvétel arról, ahogy a kollégájuk ecseteli hogyan lehet kijátszani a Dell garanciális szolgáltatását. Azt mondta a szervízes, hogy a karc miatt mondjam azt, hogy hibás a billentyűzet és a touchpad és majd ő elintézi, hogy tényleg az is legyen. Ezt megírtam nekik, majd telefonáltam a Dell-nek a problémával kapcsolatban és egyből fenékbe is lettek rúgva. Fél órával később csörgött is a telefon, hogy elnézést kérnek és hétfőn vagy kedden - az alkatrész megérkezésétől függően - jön egy másik kollega és kicseréli a megkarcolt elemeket. Remélem így is lesz.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz danika301 #25739 üzenetére
Rosszat sajnos mindenből ki lehet fogni, nyelvtan tanárból is. Ebből még ne következtess arra, hogy az összes Dell laptop rossz, de az tény hogy neked sikerült kifogni egy igen rossz példányt. Nagyon helyes hogy szeretnéd cseréltetni az egészet és remélem, hogy a következő gépeddel már nem lesznek problémák.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
-
ToMmY_hun
senior tag
Én frissítettem már BIOS-t többször is, és csak újraindítás után kezdi el felülírni a régit. Ezt csak leírtam, hátha segít a probléma megoldásában.
Dell XPS: Pontosan úgy működik, ahogy írod. Egy .exe fájlt elindítasz, másolgat egy kicsit és újraindul a gép. Ekkor a boot előtt frissíti a BIOS-t (sok csipogás és nálam erős tenyérizzadás közepette) majd ha végzett, simán elindul a gép és kész is.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz FehérHolló #25859 üzenetére
oké, csak reménykedtem hogy így is megoldható.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HP Probook 450 G5 - 8th Gen i5/8GB/128GB