- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oracle
senior tag
válasz SocketA #26311 üzenetére
Az hogy 200e km-nél tönkremennek ezek az alkatrészek nem feltétlen igaz, haver 390e-nél jár és most cserélte le a gyári! ékszíjtárcsát. Porlasztók, kettőstömegű szintén gyári és teljesen rendben vannak. Kartergázszűrőt is gyári volt benne, azt is azért cserélte mert szóltam hogy a turbónak lehet nem ártana, de annak sincs baja szintén gyári csak elővigyázatosság.
Én 260-nál járok gyári turbó, porlasztók és kettőstömegűvel. azzal egyetértek hogy nem olcsó alkatrészek ezek, de annyira nem is drága, nyilván nem márkaszervizben kell megvenni