- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Ahogy látom, másnál is előjött ez a *102# probléma. Van köze az új ÁSZF-hez? Nekem eddig rendben volt, és pár napja egyáltalán nem működik. 3 blue-s telefon is van a családban, és hirtelen mindenkinél elromlott ez a funkció
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire érezhetem biztonságban a számom, ha maradok a Blue Mobilnál? Legrosszabb esetben megszűnhet, vagy inkább sanszos, hogy átpakolnak a Telekomhoz?
A családban 3 szám is Blue-s, elméletileg az adategyeztetések sikeresek voltak (online), azóta nem jött SMS, hogy egyeztessünk. De ahogy itt olvasom a kálváriáitokat... Nem túl biztató! -
RoSSo3
senior tag
-
RoSSo3
senior tag
válasz 4Grider #7655 üzenetére
Nem is lenne gond a letiltós net. Jelenleg van a Blue-s 3x100 megás, sosem fogyasztom le. Csak minimális böngészésre használom (pl. buszmenetrend, ha épp a városban vagyok, emailek ellenőrzése és esetleg messenger). Szerintem erre havi 100 mega is bőven megfelelő lenne.
Nézegetem a flottásokat is, de ott csak úgy lenne olcsóbb - EQ pl. - ha nem marad az enyém a hívószám. Azt meg egy 15+ éves számnál nem biztos, hogy rizikóznám
-
RoSSo3
senior tag
Ma voltunk vásárolni Lidl-ben, szerettük volna feltölteni a mobilegyenlegünket. Nem lehetett, azt mondták, hogy valamilyen új rendszert vezettek be, és emiatt csak egyes Lidl áruházakban lehet. Megint egy szög a koporsóba, vagy csak szeretünk összeesküvés-elméleteket gyártani?
-
RoSSo3
senior tag
válasz prozodus #7668 üzenetére
A Telekomnál tudtommal 25Ft a percdíj. És nem tudom, járnak-e ingyen percek minden feltöltés után? Drágább csomagra miért váltanék? Akkor már voda 19Ft-al.
Mi eddig mindig Lidlben töltöttünk fel. Negatív meglepetésként ért a feltöltés hiánya. Lehet Neked nem, de nekünk visszalépés. De nem akarom én támadni a Blue Mobilt, mindhárman náluk vagyunk a családban. De olvasom a híreket a megszűnés lehetőségéről, és a feltöltés lehetőségének korlátozása is ide vág. Ennyi.
-
RoSSo3
senior tag
válasz Gézengúz #7713 üzenetére
Szerintem kérdezz rá az ügyfélszolgálaton (nekem a múltkor pár órán belül válaszoltak az emailben feltett kérdésemre), hogy hol található még SIM. Győrben nem láttam 2 Lidl üzletben sem (bár kifejezetten nem kerestem, nem kérdeztem rá a pénztárnál, lehet "dugiba" lett volna még belőle.)
-
RoSSo3
senior tag
Heló!
Ma voltunk a Vodafone-ban, szeretnénk elhordozni az egyik Blue Mobilos számot. (Adategyeztetés már régen megtörtént, sikeresen.) Meg is indította a Voda a folyamatot - és most nem rég kaptuk az email üzenetet, hogy a szolgáltató visszautasította (Blue), mert nem egyeznek a lakcím adatok.
Megpróbáltam online belépni (nekem a "Technikai hiba" csak Chrome alatt jött be), de hiba sikerült belépni, mert semmilyen adat nem látható online. Se név, se email cím, se születési adatok, se lakcím. Délután már
írtam nekik egy emailt, hogy ellenőrizzék le az adatokat a számhordozás miatt - remélem, hétfőn tudunk intézkedni, mert újra el kell indítani a hordozási folyamatot.Jártatok már így? Nem igazán értem, mi alapján sikeres az adategyeztetés, ha a rendszer nem tárol semmilyen adatot? Már legalább 3 éve a Blue-nál a szám, tehát még csak nem is új ügyfelek vagyunk.
-
RoSSo3
senior tag
Az emailt, amit tegnap írtak azt tartalmazta, hogy a lakcím nem azonosítható be. Ma felhívtam ugye a Blue-t, és kiderült, hogy a lakcím nem stimmelt. 3 éve költöztünk, már a legközelebbi adategyeztetés alkalmával az új lett megadva, el is fogadták, azaz sikeres volt az egyeztetés. Ezt idén áprilisban is eljátszottuk, az új lakcímmel. De most mégis a régi volt a Blue adatbázisában - ezért nem igazán értem, hogy is zajlik ez az adategyeztetés - lehet, hogy akkor egy központi (országos) rendszerből ellenőrzik ilyenkor az adatokat, nem feltétlen a Blue adatbázisával vetik össze.
Sosem hallottam erről az 5e Ft-ról! Köszi az infót!
Ilyen esetekben is lehet igényelni? Vagy ez gyakorlatilag az én kötelességem lett volna, hogy jelentsem be a változást a Blue-hoz? -
RoSSo3
senior tag
1) 2,5 éve vagyunk hivatalosan bejelentkezve (lakcímkártya, minden)
2) éves adategyeztetés 2 éve gond nélkül lezajlott az új lakcímet megadva
3) online ügyfélszolgálatra hiába lépek be, semmi adat nincs fent, nem adható hozzá, nem módosíthatóKérdem, akkor ezek után nekem honnan kellett volna arra gondolnom, hogy még a 3 évvel ezelőtti lakcímünk van a rendszerben? Minek az adategyeztetés, ha a saját adatbázisukban nem frissülnek az adatok - a bediktált adatok sikeres kormányzati egyezeztetése után?
-
RoSSo3
senior tag
válasz Greybeard #7756 üzenetére
Nálam folyamatban van az egyeztetés számhordozás miatt. Jelezték, hogy nem stimmel a lakcím. Szombaton telefonáltam, készségesen segítettek: mondták, 3 nap és kapom az SMS-t, hogy sikerült. Azóta eltelt a 3 nap, semmi nem jött. Hívtam őket tegnap - mondják, hogy folyamatban van, de még nincs kész... Azt javasolja, várjak még. Én így állok jelenleg.
-
RoSSo3
senior tag
Köszönet az információkért, sikerrel jártam!
"Tájékoztatjuk, hogy kötbérigény bejelentése a ********** kapcsolási számra a 2018.06.15-én indított sikertelen elhordozását illetően jogosnak találtuk.
Kérjük, hogy a kötbérösszeg visszautalásához legyen kedves elküldeni részünkre bankszámlaszámát."
És érdekes módon ma már meg is jött az üzenet, hogy sikerült az adategyeztetés...
Szóval hálás köszönetem, hogy megosztottad ezt az információt, lehetőséget!
-
RoSSo3
senior tag
Én épp ma voltam a Vodában BM -> Voda számhordozás miatt. Kaptam egy ideiglenes SIM-et, aztán várom a fejleményeket. Eddig minden ok, és a múlt héten BM -> Vodás flotta is sikerült.
Fura, hogy pont a Telekom ne tudná hamar lerendezni, hiszen elvileg sajátja a BM is, akár mennyire is külön kezelik. -
RoSSo3
senior tag
válasz prozodus #7777 üzenetére
Igaz, nekem is kellett 500 Ft-ot fizetni az új SIM-ért.
De még így is megéri, mert nem használom el soha a legkisebb net csomagot, és így felesleges havi 400 Ft-ot kiadni rá. De azért jó, ha van net, így helyette dualban Domino maratont veszek majd, 1 GB szerintem egész évre elegendő.Viszont az tény, hogy akinek a net fontos, annak jó a BM a lassítás miatt. Meg jó dolog az ajándék perc is minden feltöltés után. Mi szerettük, csak mivel vodás flotta-tag lett a családban, aki ingyen hívhat vodás számokat. És akkor már miért ne?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...