- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nubia Red Magic 10S Pro - újratöltve
Hirdetés
-
Mobilarena
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aikido
csendes tag
válasz
marcus1 #50941 üzenetére
Köszi a választ! a kártya jó tuti.Hogyan kell kikapcsolni az ipg.Ha benne van a másik kátya nem karavnak be egymásnak?Simán betetted a másik kártyát és ment?Nem kell kikapcsolni az ipg mert nekem fel van telepitve,hogyan mondom meg neki melyiket használja.Csak kezdő vagyok létszi egyszerüen írd le nekem,hogy fel is fogjam.
-
M3lakH
tag
válasz
marcus1 #50841 üzenetére
Lehet amatőr tanács, de nem lehet hogy inkább az alaplappal lesz valami tré?
Vagy ami még lehet, nekem egy régi 7800GT-nél volt olyan, hogyha nem kapta meg rendesen a plusz tápot, akkor nem ment 30 fps fölé egy counter strike 1.5 sem,viszont ha megkapta a tápot, egyből hozta az elvárt 100 fps-t. Ezen felbuzdulva, lehet ki kéne próbálni a problémás gépet a te tápoddal, videokártyáddal, memóriáddal.
-
fbeni91
tag
válasz
marcus1 #50833 üzenetére
Hogy hogy 70 fok?? nekem alapjáraton 30 fokos a 120W procim. full terhelésen csak 53fok. még ilyen melegben is.
aki nem hiszi mennyi a max a procijának az nézzen utánna cpuworld-ön!!! ennyi. ott a hivatatlos adatok.
de nem okoskodok mert semmi értelme. azért van a forum h segítsünk egymáson.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vírusirtó topic
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?