- Itt vannak az első hivatalos képek a Nubia Z70 Ultráról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Jézuskát is megelőzi a Dimensity 8400
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
japán
csendes tag
Szia yxcv!
Nekem alaplapot cseréltek a K52JE-EX-232D be,állitolag!
Ez volt tavaly májusában! Bár azota sem tökéletes,megmaradtak azok a random fagyások,mikor gépelsz a kurzor elugrik,és nem figyel oda irtó nagy hülyeséget irsz,mivel a mondat közepére beugrik a kurzor! Nagyon gáz,ezért nagyon kell rá figyelni! Akku 1h 20 perc-et bir ki! Valamikor 1.04 0 Boot idö valamikor majd 3 perc mire összedi magát a gépezet! Hivtam az Asust,hogy nem jó a gép/ akku is gyenge,de el is ismerték! Azt mondták alaplap csere! Erre mondtam Én! Hiszen már megjárta a Fix-Direkt,Vésö utcai szervizét,alapcsere végett!!! Azt monták küldjem vissza! No nem értem Én ezt az egész kálváriát! Mit is csináltak akkor a gépemmel,tettem fel a kérdést,de erre nem kaptam választ,csak azt hajtották küldjem vissza! -
lacko22
aktív tag
Dellből az inspiron széria még mindig nem ajánlott sajnos, a Latitudje az elég jó, Lenovót érdemes venni, itt a prohardver fórumon a nagyok azt ajánlják meg sok jót olvasni róluk, Lenovo Y570 nagyon jófajta. Vagy a HP Probook-ok esetleg.
Javaslom a Milyen notebookot vegyek [link] fórumot.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Írj erre a címre:
peter.erdos kukaccc cordongroup pont hu
Nézd, látatlanba senki - egy autószerelő sem fog - pontos hibadiagnózist felállítani neked. Ahhoz szét kell szedni. S, ha már egyszer szétszedték, magukat szívatva nem fogják újra összerakni, elküldeni neked, majd az alkatrész megérkezéskor még 2x eljátszani ugyanezt.
japán
Így igaz, normális esetben tényleg max 10 nap alatt orvosolják a problémát. A fentebbi hsz.-aim arra vonatkoztak, h mi van, ha "nincs az alkatrész raktáron.."
lacko22
Úgy ám.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lacko22
aktív tag
Igen, a Dvd-író az a slimtype amit rak az asus az olcsó gépeibe nem túl jó általában ha használják hamar behal. Le kell cserélned a gépet egy Dell Latitude re ha ilyen garanciát akarsz amiről beszélsz, házhoz jönnek előtted csinálják a gépet ha baja van. Asus az egy hulladék garanciálisan ilyen témában. Ha jó szervízháttér kell és melóra használod a géped akkor a dell-t kell választani.
-
runner 125
nagyúr
..és szerinted ránézésre megmondják, h mit kell cserélni/mi a probléma?!
Noh, meg egy laphibás gépnél nem teljesen mindegy, h otthon vagy a szervizben nem tudod bekapcsolni?!Ez így biztosan nem megy. Garanciális probléma esetén bekerül a szervizbe, majd szétszedik, s a probléma meghatározás után javítják - feltéve, ha van raktáron alkatrész. Ha, nincs, na az a szopás, mert így akár több hónapra és benyelhetik a géped.
De írja Cirma Kft.-nek egy e-mail-t a várható javítás idejéről ( feltéve, ha tudod mit kell cserélni, de továbbra is azt mondom, h látatlanban nem fognak berendelni neked alkatrészt.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az ő esete sajnos nem az első. Múltkor olvastam egy blogbejegyzést, miszerint a garanciális Asus notebook alkatrészhiány miatt, a szervizben várakozik szintúgy 2 hónapja, de az írás napján sem történt még semmi.
Notebook-os topikban nem csak a szar K széria, de az egyre pocsékabb szervizháttér miatt sem szoktuk javasolni az Asus-t.
(Hozzáteszem ennek ellenére nálunk van egy 1215N-es eeepc, ..csak maradjon hibátlan és ne kerüljön szervizbe. )"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
enix23
csendes tag
Szerintem normális. Nálam is hasonlóak az értékek. (Everest riport)
Hőmérsékletek:
CPU 50 °C (122 °F)
1. CPU / 1. mag 46 °C (115 °F)
1. CPU / 2. mag 52 °C (126 °F)
PCH 59 °C (138 °F)
GMCH 41 °C (106 °F)
GPU dióda 52 °C (126 °F)
Seagate ST9500325AS 36 °C (97 °F)Bár most kapcsoltam be. De ha elindítok egy játékot, esetleg virtuális oprendszert akkor már nagyjából olyanok az értékek, mint nálad.
-
spanyoll
addikt
Időben max 1-1.5 hét. NE futárral vitessétek be, hanem személyesen a szervízbe, majd miután bevittétek azonnal írjatok mailt az Asusnak az elégedetlenségetekről és kérjétek a szervízidő végig-nem-várását.
Így meglesz max 1.5 hét alatt@Mr.Skynet: Igazad van, ezért is hagytam fel én is a szériahibásság igazolásával. Valószínűleg amikor kidobták ezt a szériát, befutott a gyártósorra x darab hibás alaplap a rendesek mellé, egyik szállítmánnyal szutykot kaptak, majd azokat kaptuk meg mi itt akik írunk. Elég valószínű, hogy a gyár(ak) nem egy szállítmányban kapták meg az összes lapot, így természetesen több a jó mint a szar. Ezért sem vonhatja vissza az Asus és nem is fogja ezt a szériát, mert több a jó mint a rossz, a jókat meg minek hívnák vissza?
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
legenda
az asus is rendelkezik saját - igyenes - futáros szolgáltatással, ami háztól házig szállít, tehát nem kell neked hurcolásznod a notit! neten kitöltöd a szervizes megrendelőt, egyúttal megrendeled a futárt is, felveszik veled a kapcsolatot, hogy mikor mehetnek a notiért, és vissza is szállítják a neked megfelelő időpontban, ha kész a javítás...stb!
itt is linkelve már párszor a megrendelős/szervizes oldal, de a noti leírásában is megtalálod, illetve az asus honlapján is![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
a notikra gyártói garancia/jótállás van, saját vagy szerződött gyártói szervizzel, tehát nem az üzlet/kereskedő szervizeli, ahol vetted, hanem - bár ők is kötelesek intézni a garit/jótállást, ha náluk adod le, vagy oda küldöd vissza - onnan is a gyártói szervizbe kerül beküldésre, ami általában csak meghosszabbítja az ügyintézés intervallumát! abban sem az üzlet/kereskedő dönt, hogy mikor történik javítás, levásárlás, vagy a vételár levásárlása, hanem a gyártói illetékes szint!
ja, a pontosság kedvéért; vannak kivételek a fentiek alól, például a webshop jellegű vásárlás esetén a 8 (munka)napon belüli elállás, vagy az üzletes vásárlásnál a 3 munka(napon) belül hibával visszavitel![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
az illesztők letöltése nem nagy művészet, nem sokat kell vadászgatni, ha tudod, hogy mit hol keress; link
tűzfal nem fog(hat)ja meg esetlegesen a felcsatlakozási kísérleteket?ficzerep; melyik vga az elsődleges? nincs véletlenül takarékos módban a rendszer energiasémája?
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Itt vannak az első hivatalos képek a Nubia Z70 Ultráról
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DJI topic
- Linux kezdőknek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest