Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fpeter84

    senior tag

    válasz szabieable #4868 üzenetére

    Az ebay tele van arduinohoz kész kijelzőkkel, ha pár kulcsszóval nekiindulsz meglátod mi a kínálat méretben és felbontásban. Viszont minél nagyobb a felbontás, annál nagyobb probléma lesz megfelelő framerate-et tartani az animációdban - részben ezért jutott eszembe a raspberry és klónjai mint alternatíva. Szóval kb mekkora méretben képzeled el a kütyüt? Ha hozzáveszed a tapasztalataidat telefonokkal/tabletekkel, akkor azt is meg tudod saccolni, hogy mekkora felbontásban szeretnéd mindezt látni, hogy ne legyen nagyon pixeles...

    A pixelesség ellen persze lehet küzdeni valamiféle anti-aliasing algoritmussal, de akkor ahhoz kellően túlméretes erőforrás is kell, mert akkor már nem úszod meg a helyi framebuffer memóriát... 320x240 16 bites színmélységgel már 150KB, 480x240@16b az 225KB, 640x480@16b módhoz már 600KB memória kellene csak a képnek, ami uC világban már elég combos eszközt jelent...

Új hozzászólás Aktív témák