Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Undoroid

    őstag

    válasz Wolfram #23091 üzenetére

    Szia!

    Úgy tűnik, hogy az a remek motor még lendületből (belül) megtesz valamennyi fordulatot, ami a nagyobb fordulatszámnál arányosan több lesz! Ugyanis ezek a motorok több közlőkeréken keresztül adják ki magukból a fordulatot és a nyomatékot. Ha csak egyszerűen elveszed a motorvezérlést, akkor az valamennyire biztosan túlpörög!

    Nem tudom, hogy a driver mennyire szeretné elviselni, ha a 180fok megtétele után adnál egy rövid 'fékutasítást', amivel azonnal leállna a motor belső forgórésze! Vigyázz vele, mert ilyenkor hirtelen, nagy áramfelvételt fog a motor produkálni! Nehogy tönkremenjen az ULN2003-as IC-d! Esetleg összedobhatnál egy izmosabb IC-helyettesítést, nagyobb határértékekkel rendelkező Tranzisztorokból és diódákból!

    Fékezéssel sem tudsz majd hajszálpontos pozíciót kiszámolni, mert nem egész számú a közlőkerekek osztása: itt láthatod a magyarázatát...de legalább minden fordulatnál ~ugyanannyi lesz a kúszás! Úgy emlékszem, hogy volt már erről szó! Talán a keresővel megtalálod!

Új hozzászólás Aktív témák