Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Teasüti #10955 üzenetére

    Okés, megértettem, csak gondoltam megosztom a gondolataimat, azaz ha
    már mindent IS figyelsz a motoron, fontos(abb) paramétereket is nézhetnél,
    mint mondjuk a kuplung figyelése. Nem is értem, hogy az mire jó, de sebaj.

    Én is raktam be csipogót indexre, meg korrekt visszajelzést a műszerfalba,
    így nem felejtem kint. Ehhez kondi kellett és relé. Mikrokontroller pont nem.

    Szerk: ne csak offoljak... Az alábbi ábrán nem tetszik a fordulatszámjel: jól
    láthatóan lépcsős (hiszen másodpercenként összegzi csak), és késik is a
    valósághoz képest (ami valóságot pl. jól modellezi az olajnyomásmérő jele).

    Továbbá 2000 rpm alatt nullát mér (ez a jelátalakító hibája, ami 5V alatt nem
    triggerel). Na most. A terv az, hogy LM2917-tel analóg feszültségjelet állítok
    elő, azt bevezetem (egy szabad ADC-n) a logba, és voilá!. Kérdés, sikerül-e.
    És ha igen, akkor miért nem. Elég gyors lesz-e, pontos lesz-e, meg ilyenek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák