Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dot

    őstag

    válasz Dot #50545 üzenetére

    Hát, ez érdekes. Például az elején azt írja nem az eszközre ment illetve ez is:
    Idővonal megtekintése asztali számítógépen

    Látogasson el ide: https://www.google.com/maps/timeline


    Teljes levél:

    Köszönjük, hogy a Google ügyfélszolgálatához fordult. Rachel vagyok, az Ön Google-szakértője.
    Azért írunk Önnek, mert aggályai vannak a Google Térkép idővonalának részleges visszaállításával kapcsolatban, miután végrehajtotta a gyári beállítások visszaállítását 2025. május 7-én. Tudjuk, hogy mennyire fontosak az idővonalak előzményei – különösen akkor, ha 10 évnél régebbi helyadatokat tartalmaz. Dolgozzunk együtt ezen.
    Az egyértelműség kedvéért, hogy az idővonal adatai közvetlenül a Google-fiókhoz kapcsolódnak, és a telefon nem tárolja őket helyileg. Ez a következőket jelenti:
    Az idővonal előzményeit a rendszer a felhőben tárolja, ha Google-fiókjában be van kapcsolva a Helyelőzmények funkció.

    A gyári beállítások visszaállítása nem törli az idővonal adatait, amennyiben:

    Ugyanabba a Google-fiókba jelentkezett be

    A Helyelőzmények aktív volt

    Nem történt manuális törlés Google-fiókjában, illetve az Idővonalon


    Mivel a telefon visszaállítását követően csak részleges adatokat lát, a következő lépéseket javasoljuk:
    📌 Próbálkozz a következőkkel:
    A használt fiók ellenőrzése

    Győződjön meg arról, hogy ugyanabba a Google-fiókba jelentkezett be, mint amelyet több mint tíz év adatai tároltak. Néha alternatív vagy másodlagos fiókok is megjelenhetnek véletlenül.

    Idővonal megtekintése asztali számítógépen

    Látogasson el ide: https://www.google.com/maps/timeline

    A bal felső sarokban lévő naptárral görgetheti a korábbi éveket, és ellenőrizheti, hogy megjelennek-e az adatok közvetlenül az interneten keresztül.

    Ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva a Helyelőzmények funkció

    Ugrás ide: https://myaccount.google.com/activitycontrols/location

    Ellenőrizze, hogy a Helyelőzmények be vannak-e kapcsolva, és ellenőrizze, hogy mely eszközök voltak társítva a fiókhoz.

    A „Tevékenységvezérlők” ellenőrzése törlésre

    Keresse fel a Google Tevékenység oldalát: https://myactivity.google.com

    Kattintson a Helyelőzmények lehetőségre, és győződjön meg arról, hogy véletlenül nem lettek törölt adatok.Ha engedélyezte a titkosított biztonsági másolatokat, lehet, hogy vissza tudja állítani az elveszett adatokat. Az importálás a következőképpen végezhető el:Mobileszközön győződjön meg arról, hogy a Google Térkép legújabb verzióját használja.

    Nyissa meg a Google Térképet, és koppintson a jobb felső sarokban a profilképre vagy a monogramra.

    A menüben válassza az Idővonal lehetőséget.

    A képernyő jobb felső sarkában koppintson a felhőikonra.

    Az Ön biztonsági másolatai szakaszban válassza ki az eszköz importálását.

    Koppintson a More, majd az Import elemre.

    Az „Idővonal importálása a biztonsági másolatból” szakaszban koppintson az Importálás elemre az adatok visszaállításához.


    Ha az adatvesztést megelőzően nem engedélyezted a biztonsági mentést, akkor sajnos nem lehet visszaállítani a hiányzó adatokat. Tudjuk, hogy ez rendkívül bosszantó lehet, különösen akkor, ha az Idővonal segítségével jegyzi meg a meglátogatott helyeket. Tudatában vagyunk annak, hogy folyamatosan fejlesztjük rendszereinket, hogy a jövőben elkerüljük az ilyen problémákat.
    További információ : https://support.google.com/maps/answer/14169818
    Ha a fenti lépések végrehajtása után is csak részleges adatokat lát (pl.csak 2025. február végétől), kérjük, tudassa velünk:
    Ha külső eszközöket használt az idővonal biztonsági mentésére vagy visszaállítására

    Ha az importálás során figyelmeztetést vagy figyelmeztetést kapott

    Ha a közelmúltban módosított egy eszközt vagy fiókot

    Ez az információ segít a probléma további kivizsgálásában, és annak eldöntésében, hogy van-e még olyan adat, amely továbbra is elérhető.
    Köszönjük türelmedet és megértésedet. Ha bármilyen kérdése vagy aggálya merülne fel, bátran forduljon hozzánk, vagy keresse fel ügyfélszolgálati oldalunkat a https://support.google.commegfelelő időpontban.
    A Google gondoskodik arról, hogy minden megadott információ pontos és helyes legyen, ezért az a célunk, hogy ügyfél-elégedettségünk a legfontosabb számunkra.

    További szép napot!
    Üdvözlettel:
    Rachel
    The Google Support Team

Új hozzászólás Aktív témák