- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14220 üzenetére
A konzolnál a teljesítmény nem elsődleges tényező. Van a piacon rengeteg konzol. Ránézel a listára és látod, hogy: Microsoft Xbox One, Sony PlayStation 4, NVIDIA Shield, Google Nexus Player, Amazon Fire TV, Tencent miniStation, Razer Forge TV, ésatöbbi. Napestig sorolhatnánk. Ezek egy nagy piacot fednek le, mert baromira nagy az igény az otthoni nappaliban a multimédiás mindenesekre. A Nintendo ide pályázik, és olyan géppel állnak majd elő, amellyel ezt a kategóriát a legjobban le lehet fedni. Mindenki ilyen gépet csinál ... persze aztán vagy bejön, vagy nem.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
imi123 #14215 üzenetére
Kozelebb all a hasonlat, hogy azert kritizaljak mert nem teljesit ugy mint egy 2.5-3X olyan draga masik auto (PC)
Nekem nincs konzolom nem is erdekel, de a vele kapcsolatos sirasnak kb nulla az ertelme. Amig millioszamra viszik, addig semmi nem fog valtozni, akinek nem tetszik az meg nem vesz. Ennyi.
(#14216) schawo
Latod, megsem lazadsz sok hozzaszolason keresztul valamelyik forumon, hogy szar a Gangnam style, vagy a Clio es irgumburgum....ellenben a konzollal ezt sokan megteszik. Ertelme nulla. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
imi123 #14199 üzenetére
Szerintem a konzol tulajok legalabb 95%-a (inkabb 99%) megvette a gepet es elvezi, es kicsiny az a reteg aki a forumokon elegedetlenkedik vele. Persze lehet olvasni elegedetlen tulajokat (folag akiknek van mellette PC is), de mennyit, 5000-10000-100000 tulajt akar? Legyen egymillio.
PS4 eladas 36.000.000, XBOX ONE eladas 18.000.000...meg ha harommillioan lazadnanak a forumokon (ami azert mar nagyon latvanyos lenne, gyakorlatilag betenne a kaput a konzoloknak az lenne csak kb 5.5%...de nincs ilyen merteku elegedetlenkedes.Persze ez mindenkinel egyeni megiteles kerdese. Unokaocsemnek is van PS4...jatszik rajta es elvezi, azt sem tudja mi az az FPS meg felbontas. Beteszi a jatekot es elvan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14205 üzenetére
Mivel a multiplatform eleve kizárja, hogy a célplatformok közül bármelyiknek kihasználja az erejét, ugyanis a több konfiguráció miatt lehetetlen célirányosan optimalizálni. Ez régen is így volt, és a jövőben is így lesz. Minden nem skálázható tényezőt a leggyengébb láncszemre tervezik a stúdiók. Ez sajnos kompromisszumokkal jár.
A platformok előnyeit csak platform exkluzív programokkal lehet kimutatni, mert ekkor egy másik platform limitációit nem kell figyelembe venni a tervezésnél. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14199 üzenetére
Sajnos az Xbox 360 sosem jutott el harmadik fázisba, vagyis sosem érkezte rá olyan játékok, amelyek normálisan kihasználták a konzolt. Ez szimplán azzal volt magyarázható, hogy a Microsoft a fejlesztőeszközökbe egy idő után nem ölt annyi pénzt. Ezért hagyta le a generáció végére a PS3 az Xbox 360-at. Amúgy tudta volna a lépést tartani, de a libGCM túl nagy dobás volt a Sony-tól, amire az MS-nek sosem volt válasza. Ez látható a The Last of Us-on. Az volt a PS3 csúcsa. Még volt benne tartalék, de az már aránytalanul nagy költség lett volna. Van az a pont, amikor kedvezőbb a generációváltás a fejlesztőknek is. Az összehasonlítást úgy érdemes felfogni, hogy az Uncharted 4-gyel ott fog tartani a PS4 technológiailag, ahol az első Uncharteddel tartott a PS3.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14197 üzenetére
Áh még eléggé az elején járunk. Nagyjából ilyen sebességgel használták ki az előző generációt is, sőt lassabban. A PS4-et csupán a rendkívül magas eladásuk miatt simán megéri még 6-7 évig a piacon tartani, addig rengeteg szoftvert lehet hozzá hozni.
A piacok problémája sosem a hardver, hanem a termék eladhatósága. Azért megy sok kiadó a mobilra vagy konzolra, mert ott adható el a játék normális haszonnal. Ez mindig egy befektetési kérdés. A helyzet az, hogy a PC-re vonatkozó befektetés rendelkezik a legnagyobb kockázatokkal, míg a mobil a legkisebbel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #14073 üzenetére
A Nixxes esetében ez teljesen érthető. Nekik a 2016-ra az új Hitman és az új Deus Ex a fő projekt. Ezek DX12-vel jönnek. Viszont hirtelen felvenni egy harmadik projektet nem túl könnyű, főleg ha nincs elég embered rá. Korábban is írtam, hogy mindenkinek van egy minimális alvásigénye, és akkor sem tudnak többet dolgozni, ha a kiadó nagyon erőlteti. Ennek az áldozata lett a Rise of the Tomb Raider. Nyilván nem a Nixxes felejtett el portolni, egyszerűen csak a körülmények nem voltak megfelelők egy minőségi PC-s portra. A Nixxes a PC-s RotTR portot nem is jegyzi a projektjei között.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #13071 üzenetére
Ugyanabban a gépben az i7 mellett igen, simábban fut a 970-nel 1080p-n mint a Furyval. Az 5600k-val meg az nV driver se tud csodát tenni, 4.5 Ghz-n is akkora CPU limit van, hogy 40 FPS-es dropok vannak Walker Assaultban a végén a havas pályán amikor mindenki lövi a walkert meg tartósan annyi (mindeközben a 970 GPU használat kb. 50-60%-on). Bele se merek gondolni mi lenne egy AMD kártyával
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #13010 üzenetére
A Mantle esetében azért jó 3000 sort kellett beírni. Plusz nem kevés shadert átírni. Illetve, ha a motorok nem voltak felkészítve strukturálisan erre, akkor azokat is át kellett írni. Utóbbi volt igazán időigényes. A jó hír igazából, hogy rengeteg stúdió írt Mantle leképezőt, csak azért, hogy a motorokat felkészítsék a DX12-re is. A Mantle ugyanis ugyanazokat az igényeket támassza egy motor felé, mint a DX12 és a Vulkan. Ha ezt megcsinálták, akkor másik back-endet lehet írni két hét alatt is. Szerencsére mindhárom PC-s low-level API annyira hasonló (kvázi ugyanaz az AMD-s forrás az alap), hogy nem szükséges választani közöttük. Elég könnyen megoldható mindhárom támogatása nagyrészt közös kódból. A legtöbb multiplatform fejlesztés erre megy rá.
A Microsoft ennél annyival ment tovább, hogy az Xbox One-ra szállítják ugyanazt az OS-t és ugyanazt az API-t, amit PC-re. Persze szállítanak egy még alacsonyabb szintű mono elérést, de ez most mindegy. Tehát ha a DX12-es elérést használja egy program Xbox One-on, akkor úgy is meg lehet oldani a portot, hogy az erőforrás-kreáláshoz szükséges ellenőrzéseket beírják az elejére és kész. Vagy, ha nagyon előre gondolkodtak, akkor ez már az Xbox One kódban is benne van. Ilyenkor tényleg copy-paste az egész.
Egyébként apró műhelytitok, hogy a Sony ugyanezt fogja csinálni a Vulkan API-val. Azt is támogatni fogják a libGNM és a libGNMX mellett. A Nintendo meg eleve a Vulkan API-t használja az NX-hez. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #13007 üzenetére
Pedig ez az alapvető cél a Microsoft nézőpontjából. Ha megvan az Xbox One kód DX12-re, akkor az elejére kell írni pár sort és mehet PC-re. Persze nem biztos, hogy ez minden esetben jó ötlet, de garantáltan futni fog a program. Ahhoz, hogy ezt nyomatékosítsák demonstrálni kell pár programmal. A Fable Legends, az új Tomb Raider és a Gears of War felújítás lett kiválasztva első körben. A Fable Legends pre-alpha alapján ebből nem lesz gond. Persze ez azért nagyrészt annak is köszönhető, hogy a Microsoftnál értenek is hozzá, így eleve jó minőségű a kód. Az inkább kérdés, hogy más képes-e ilyen jó minőségű multiplatform kódot csinálni. Az Unreal Engine 4 D3D12 experimental build alapján az Epic nem volt képes erre és ez már aggodalomra ad okot.
(#13008) gbors: A drivernek csak az overdrive moduljában volt a hiba, amit eleve nem kell engedélyezni a működéshez, vagy ha engedélyezed, akkor el kell fogadni, hogy innentől minden a te felelősséged. A driver hibátlanul üzemelt, ha a tuningmodul nem volt aktív! Az overdrive modult elrontották ez tény, de ezt csak azokat érintette akik tuningolnak. Tehát rendeltetésszerű környezetben a meghajtó működött. Arra is mérget vehet bárki, hogy a tuningot a jövőben sem fogja senki ellenőrizni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #13005 üzenetére
Tekintve, hogy az Xbox One-on nem létezik DX11-es API, csak DX12-es, így ha tényleg copy-paste lesz, akkor DX12 kell majd hozzá. A DX11-hez írni kell egy másik leképezőt, amire nem biztos, hogy erőforrást pazarol a Microsoft. Ezt szerintem nem véletlenül csinálja a Microsoft. Szimplán demonstrálni akarják a DX12 előnyét, hogy az Xbox One kód pillanatok alatt átültethető PC-re. Az új TR lesz a kísérleti nyúl.
-
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #12713 üzenetére
Mi köze van ahhoz, hogy scifi vagy fantasy ha azt nézzük melyiknek van szebb/reálisabb grafikája? Mert a Battlefront ehhez minden eddiginél közelebb van, a Witcher meg jó pár dologban elbukik, már a Dragon Age: Inquistion is szebb volt 6 hónappal előtte... A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni.
De akárhogy is nézzük a W3 kb. GTA V esethez hasonló, pár fény effekt nagyon szépen megvan csinálva, ami szép hatást kelt, de a többi... -
guftabi96
addikt
válasz
imi123 #12702 üzenetére
a Witcher 3 grafikájának az összhatása valóban nagyon szép. Amikor elkezdett lemenni a nap, és egy tó közelében voltam, akkor én is csak álltam, és néztem, hogy aztak*rva
De, ha elkezded vizsgálni, és nem az összképet nézni..
Ettől függetlenül én is baromi szép játéknak tartom.Gertrius Jééééézus ereje, ez így néz ki kimaxolva?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #12700 üzenetére
Nekem mindegy, hogy mi számít nektek. Alapvetően már a futottak még kategória is szép. De az kétségtelen, hogy a Star Wars Battlefront, a Ryse vagy az Order 1886 grafikájával nem vetekszik semmi. Azt nem mondom, hogy ezek legyenek a normák, mert a legtöbb fejlesztőnek nincs arra pénze, hogy ilyen minőségű leképezőket fejlesszen. Ettől vannak a futottak még kategóriában.
Az említett három játék az előnyeit nem a rajzolásokkal szerezi, hanem a PBR megvalósításával. Ebben sokkal jobbak mindennél. Az Order még olyan gondokat is kezel, mint a specular aliassing, ami már régóta bassza a csőröm, és folyamatosan mondogatom az AMD/Intel/NV-nek, hogy kezdjenek már vele valamit. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #12475 üzenetére
Ez nem vicc egyébként. Ha a PC-s port minőségi, akkor az AMD sokat fizet. Ott van most a Star Wars Battlefront. Az több millió dolláros üzlet. Persze annak nem csak a kulcsok a részei, hanem az exkluzív reklám.
Sajnos az is előfordulhat, de az is fejlesztői hanyagság kategóriába sorolható. Méghozzá abba, hogy áthozták a DX12-es Xbox One kódot PC-re mindenféle reális optimalizálás nélkül. Ez egyértelműen legalább annyira rossz, mint ha middleware-eket használnának, mert egy Xbox One-hoz tervezett memória menedzsment, csak a GCN2-n fog jól működni. Abból még a GCN1 és a GCN3 is hátrányt szenved. Azt meg kell érteniük a fejlesztőknek, hogy a DX12-ben nincs kernel driver, ami helyettük optimalizálja a memória és az erőforrás menedzsmentet. Itt le kell ülni, és a motorba le kell kódolni egy általánosan jól működő modellt.
-
-
Yllgrim
őstag
válasz
imi123 #12159 üzenetére
Nagyon helyes ha beelozi a mainstream jatekfejlesztesben, elobbi egy M$ altal tolt API, amit a minel szelesebb tamogatasra fejlesztenek, utobbi meg rendelkezik a DX12 minden eszkozevel + a specialis fentartott effektekkel (Vulkan beleertve) ergo M$ szepen huzza az AMD szekeret
Vulkan eleg eros tamogatast kap mar most az NVidiatol, barmily meglepo, nekik jo ha nem csak a W10 (XO) alatt mennek a jatekaik hanem szelesebb reteget elerhetnek, ok izombol fejlesztenek Vulkan ala amit tartalmaz a Mantle + specialis effektek.
Akarhogy nezem ez AMD szamara win-win helyzet minden platformon
Minel inkabb tollja ez a ket ceg a fejleszteseit AMD-nek annyival kevesebbet kell erre koltenie, az architekturaja mar regen kesz volt, most fokuszalhatnak mas dolgokra.
Kicsi a reszesedese, nincs eleg penz a fejlesztesre? Nem jo hir, de a dVGA uzletag elvileg mar a sajat nyereseges negyedeveibol gazdalkodik, mert nekik meg igy is nyereseges a reszleguk, nem kell fejlesztesi penzeket ollni a ket API-ba, architektura, HBM-interposer mar kesz, az egeszet at kell pakolni 14-16nm-re, javitani az energiahatekonysagon es a szoftveres reszleguk ha a Radeon Software jol sikerul nezhet uj kihivasok utan mert azzal sem kell sokat kinlodni...
Nem olyan rossz az AMD VGA uzletaga igy ebben a megkozelitesben, aki meg akar, most is kap remek termekeket toluk.
Ugyanezt mar nehezebb elmondani a konkurensekrol, ok majd penzzel meg ipari kemkedessel probalnak meg felzarkozni, meglatjuk jovore hogy sikerul.
DX12-Vulkan jatekok meg mit zavarnak, ha ilyen remek programokat kapunk technikailag mint Fallout 4, Batman, Call of Duty, AC... Eladasi rekordokat dontogetnek, mert az a "csodalatos" PC kozonseg igy is megveszi
Nem baj ha szar, de jok a reklamok meg GW van benne, zsiiir...
-
válasz
imi123 #12159 üzenetére
Látom optimista vagy.
Mantle-t kb. már semmi nem használja, esetleg speciális esetekben fog elő kerülni.
DX12 játék még 1 sincs, majd jövőre már beindulnak... Vulkan meg még egy fekete folt egyenlőre..Mantle-nak sosem fogjuk már megtudni, hogy mi volt az igazi célja, hogy "taroljon", vagy csak az álló vizet akarták felkavarni, de a célját elérte (lett dx12, vulkan)
Mindezek mellett butaság azt hinni, hogy bármi is változni fog, mindkét gyártónak az az érdeke, hogy vigyék a cuccaikat, és profitáljanak, API-tól, dx-től függetlenülUgyanígy itt fogjuk savazni egymást 2 év múlva is, mint most...
-
válasz
imi123 #12157 üzenetére
Szerintem meg annyira nem várták. Meg kell tanulni használni, programozni vele, vége a szép és kényelmes világnak, hogy "minden milyen sz@rt dobunk össze, konzolra úgyis megveszik, a pc-sek meg majd vesznek erősebb kártyát,cpu-t minden félévben"
Ha annyira várták volna, már ontanák magukból a dx12 játék trailer-eket sorozatban.
-
Yllgrim
őstag
válasz
imi123 #12020 üzenetére
Csak neked elarulom csendben, az a Palit 980Ti-m sokaig fajni fog, mert zsenialis kartya volt. Szoftveresen is oke volt, amit viszont a ceg kepvisel az ellenkezik mindennel ami szamomra egy picit is fontos. Ha valtoztatnak ezeken akkor ujra 50-50% esellyel indulnak nalam.
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #11926 üzenetére
Egy i3 15/22%-ot ver medium beállítások mellett egy FX-re DX12 alatt
A Fury X-szel 35%-ot. CPU limites a játék AMD-vel meg továbbra is még jobban ?
Vagy ennyit ér az a 8 "mag" még DX12 alatt is ?
Érdekes, hogy az i3 az i7-től "alig" van lemaradva pedig feleannyi magja van alacsonyabb órajelen.
-
válasz
imi123 #11928 üzenetére
Mondtam, a forradalom elmarad(t)..
Egyébként sem értem ezt a nagy DX11 vs. 12 csatát, kb. még egy játék sem jött ki rendesen dx12-re, mire meg belejönnek a játék fejlesztők az új api-k "nagy lehetőségeibe", addigra kb. mindkét cégnek meglesznek az arra alkalmas kártyái.
Én pl. elégedett amd vga tulaj vagyok( igaz nv-vel sincs semmi bajom, volt olyan is több is), de azért látom, hogy az amd kicsit ilyen Münchausen bárós, hogy mindig nagyot mond, aztán csodálkozik, hogy egyre kevésbé hisznek neki.
-
válasz
imi123 #11926 üzenetére
A 380 még lassult is DX12 alatt..
GCN kártya létére.. Mondjuk ott a 2 giga vram is közre játszhatott.
A forradalom érdeklődés hiányában elmaradt
, látszik, hogy a radeonok szépen utolérik az nvidiákat (~ 1-2 fps difivel), de nv támogatott játékokban mi lesz a helyzet DX12 alatt?
-
válasz
imi123 #11705 üzenetére
Az Anno 2070 is nagyon szerette a Maxwellt, úgyhogy az eredmények csak részben meglepőek, ráadásul a GeF kártyák többsége gyári OC-s.
Gondolom, Radeon oldalon is elkelne egy kis extra driveres támogatás, akkor nem lenne ilyen szakadék.(#11707) Gertrius: jah, köcsög Blue Byte, már a 2012-ben megjelent motorban is a Maxwellre gyúrtak
-
nonsen5e
veterán
válasz
imi123 #11684 üzenetére
Miért érezze rosszul magát? Örüljön neki, hogy szebben és jobban fut neki minden, mint bárki másnak. Viszont ne tegyen úgy, mintha az lenne a "belépő" kategória ahhoz, hogy valaki tudjon játszani (meg a fejlesztők se), és ha szakmai topikba ír, akkor ne úgy álljon hozzá az optimalizálatlan trágya játékokhoz, hogy semmi probléma velük, mert neki a milliós gépén megy.
Különben eljutunk konzumer szinten is az Ubisoft effektusig "akinek nem megy jól a játék, az csak elmegy a boltba és vesz egy új kártyát fél millióért".
Bárki bármit mond, régebben nem ez volt a norma, hogy minden random "AAA" játék össze-vissza szarja magát, ha nem 2 milliós vasat dobnak alá. Ha meg ez történt pár évente 1-1 kirívó esetben, az olyan grafikát is nyújtott, hogy a gépigény volt.
-
nonsen5e
veterán
válasz
imi123 #11676 üzenetére
Az a probléma, hogy általában akinek csúcs kártyája van, az úgy tekint az egészre, hogy vagy mindenkinek olyan kártyája van, s nem ismer mást, vagy akinek nincs olyan kártyája az ne is játsszon. Az meg csak tetőzi az egészet, hogy már a játékfejlesztők is így gondolkodnak, hogy akinek nincs i7-e gtx 99990-e meg 64gb ramja annak még minimumon is szaggasson.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #11657 üzenetére
De ez egy OEM-et nem érdekli. Nekik vannak preferenciáik, és onnan rendelnek, ahol ezeket kiszolgálják. Tetszik vagy sem ez pont annyira egyéni választás egy nagy cégnél, mint egy átlagos felhasználónál. Azzal a különbséggel persze, hogy az OEM megrendelés az komoly mennyiség. És ha megnézed, akkor a teljes piac mindegyik igényt kiszolgálja. Neked is lehet egyedi hűtős 390-ed, és az OEM-eknek is lehet blower hűtős.
(#11659) Szaby59: Referencia 390/390X nem is létezik. Az AMD nem csinált, tehát olyan sincs, hogy hivatalos referencia-órajel. Nem hivatalosan van egy minimális órajel, amit az AMD elvár, és ezekre állítottuk vissza a termékeken az órajelet, amikor mi teszteltük ezeket a kártyákat. Referencia hiányában ennél jobb megoldás nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #11653 üzenetére
Nem rosszak. Azt teljesítik, amire tervezték őket. Kitolják a forró levegőt a házon kívülre. Attól, hogy nektek ez nem igény még az OEM-eknek lehet az. Ha nem lenne igény, akkor az XFX nem foglalkoznak ezzel a kéréssel. Nekik is egyszerűbb lenne a saját egyedi 390-jüket gyártani és eladni, de akkora tétel forog kockán, hogy az OEM-eknek is van beleszólásuk abba, hogy mit vesznek. Biztosan nem tetszik az XFX-nek, hogy két sorozatot kell ugyanabból a termékből fenntartani, de hát ha elviszik, akkor megcsinálják.
-
Laja333
őstag
válasz
imi123 #11510 üzenetére
Miért, most is egy Geforce-ról írok... igaz csak egy 950m
.
(#11508) daveoff
Gameworks már előre feltételez egy elrontott játékot, és itt mindegy milyen kártya van a gépedben. Nem szeretnék ilyet pénzzel támogatni. Ettől még lehet majd jó, de azt akkor inkább kivárom, minthogy látatlanban kifizessem érte előre az 50 ajrót (vagy mennyi).Egyébként az előző Fallout is PhysX-elt, szóval várható volt a NV cooperation.
-
deadwing
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #11167 üzenetére
Én nem utálom az NV-t. Rengeteg relikviám van személyesen tőlük (egyedi NVIDIA pendrive-ok, pólók, gravírozott egyedi késkészlet), amelyekkel elismerték már a munkámat. Kifejezetten kedvelem a hardvereiket, például a Fermi nagyon tetszett, ahogy a Tegra is nagyszerű. Viszont nem értek egyet azzal, hogy a felhasználóik számára jó dolog az, ha a gépigényt mesterségesen manipulálják. Ez egy rossz döntésük, amivel kárt okoznak a PC-nek.
-
daveoff
veterán
válasz
imi123 #11113 üzenetére
Az első játék, ahol a Fury-k meglódulnak FHD-ban, látszik hogy itt már jobban elhúznak a 390X-től, azt hozzák, amit kell. Ha majd kap a játék DX12, vagy Mantle patchet, na arra leszek igazán kíváncsi. Mindenesetre ez jó előjel az AMD-nek, persze az EA partner, de akkor is.
-
-
-
-
Yllgrim
őstag
válasz
imi123 #10807 üzenetére
1080p es 4K-ban is ugyanott vannak FX es Ti, gondolom ahogy egyre toob DX12 feature lesz majd beepitve hasznalva ugy nyilhat ki majd az ollo, de az majd akkor kiderul. Jo latni hogy ha a driver kikerul a kepbol akkor a jelenlegi allapotaban is mar lehet latni hogy annyira sok butasagot nem beszeltek itt a low lvl API-val kapcsolatban paran, csak le lettek hurrogva
Varjuk szepen a tobbieket is minel tobb DX12 feature-val.
-
#45185024
törölt tag
válasz
imi123 #10656 üzenetére
AMD CPU részlegén dolgozott sztárgázsival, most akkor miért is csodálkozunk ?
Melyik sztár CPU-t is hozta létre?
Az evolúció első törvénye hogy az életképtelen dolgok elhalnak.
Lisa Sue -nak is nagyobb az év végi jutalma mint az intel vezérigazgatójának, miért is?
Ja hogy a bőséges nyereségből értem -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #10558 üzenetére
Az az AMD-nek sem jó, hogy a konzolokra fejlesztenek. Most az egy rövid ideig, de később ez limitáló lesz nekik is, ahogy mindenki másnak. A GCN3 már okosabb annál, amit a konzolok kaptak, és akkor jön még GCN4 és GCN5.
A TrueAudiót a konzolon sem használják még, de egyre többen fogják, és onnan a kód átmenthető. De a PC-n a TrueAudio egy fontos VR komponens. Nélküle nem lehet kis teljesítményigény mellett térhangzást kínálni a VR-hez. Ez az egyik dolog, amit vizsgál például a Realtek is az ALC5677-es DSP-vel. Ez ugyan harmadannyira olyan erős, mint a TrueAudio, de a VR miatt érdemes rárakni bizonyos alaplapokra (VR-re tervezettekre), mert szükség lesz rá, és még portolhatók lesznek a konzolos hangrendszerek hozzá. -
Televan74
nagyúr
válasz
imi123 #10558 üzenetére
A fejlesztők az új API -kal most már tojni fognak hogy kinek mi a jó.Kiadják a PC portot,aztán vagy jó a kártyád hozzá,vagy nem.
Az Oxide Games: Ashes of the Singularity nem igazán mérföldkő ebben a dologban,mert azt PC -re fejlesztik. Meg kell felelni az NVidia -s felhasználóknak is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LEGO klub
- Steam Deck
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Autószerelők, autószerelés
- Apple asztali gépek
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! ASRock Z390 i7 8700K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB Zalman i3 Edge Seasonic 650W
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest