Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #13007 üzenetére

    Pedig ez az alapvető cél a Microsoft nézőpontjából. Ha megvan az Xbox One kód DX12-re, akkor az elejére kell írni pár sort és mehet PC-re. Persze nem biztos, hogy ez minden esetben jó ötlet, de garantáltan futni fog a program. Ahhoz, hogy ezt nyomatékosítsák demonstrálni kell pár programmal. A Fable Legends, az új Tomb Raider és a Gears of War felújítás lett kiválasztva első körben. A Fable Legends pre-alpha alapján ebből nem lesz gond. Persze ez azért nagyrészt annak is köszönhető, hogy a Microsoftnál értenek is hozzá, így eleve jó minőségű a kód. Az inkább kérdés, hogy más képes-e ilyen jó minőségű multiplatform kódot csinálni. Az Unreal Engine 4 D3D12 experimental build alapján az Epic nem volt képes erre és ez már aggodalomra ad okot.

    (#13008) gbors: A drivernek csak az overdrive moduljában volt a hiba, amit eleve nem kell engedélyezni a működéshez, vagy ha engedélyezed, akkor el kell fogadni, hogy innentől minden a te felelősséged. A driver hibátlanul üzemelt, ha a tuningmodul nem volt aktív! Az overdrive modult elrontották ez tény, de ezt csak azokat érintette akik tuningolnak. Tehát rendeltetésszerű környezetben a meghajtó működött. Arra is mérget vehet bárki, hogy a tuningot a jövőben sem fogja senki ellenőrizni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák