- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laja333
őstag
válasz
daveoff #13857 üzenetére
Miért, milyen a dx12-es AMD-s teljesítmény? Csak mert most a dx11 v dx12-ről volt szó. Egyelőre annyit mondtak, hogy nem sikerült jobb teljesítményt kicsikarni a dx12-ből. Nem tudjuk, hogy semmilyen kártyával nem sikerült, vagy csak az egyik gyártóéval. És ne mondd, hogy kizárnád azt, hogy ha NV kártyán nem hoz javulást, de AMD-n igen, akkor belerakták volna.
-
guftabi96
addikt
válasz
daveoff #13840 üzenetére
A szerintem után lemaradt az is
(#13838) cain69
Általánosságban írtam, hogy miért kell(ene) a 0day driver, nem feltétlen az új Tomb Raiderhez. (Amit nem is igazán követtem, mert annyira nem érdekel (mondjuk a többi játék sem igazán), szóval nem tudom, hogy mik kerültek bele, mik kerültek ki stb. ) -
guftabi96
addikt
válasz
daveoff #13834 üzenetére
A Furyktól eltekintve minden kártya ott van, ahol lennie kéne.
A 0 day driver szerintem fontos lépés marketing szempontból.
Rengeteg oldal már a megjelenés napján, vagy már előtte teszteli a játékot.
Mi fog most is megmaradni az emberekben? "A Furyk le vannak maradva". Lehet, hogy jön 2-3 nap múlva egy driver, ami rendet rak, de az emberekben nem az fog megmaradni. -
-
-
válasz
daveoff #13688 üzenetére
AA-t amugyis ki szoktam lőni kapásból mostanában mert többet ront mint használ... úgy meg azért csak meglesz a 60+... több meg nekem nem kell.
Mondjuk most nem tudom mennyi időm lesz játszani így nem vettem még meg a játékot.
Amugy előző Tomb Raider sem fut sokkal jobban... szóval nem csodálom hogy döcögös.
-
válasz
daveoff #13692 üzenetére
nem tudom, mi a resolution scale, illetve hogy mit értesz alatta. az ssaa azt csinálja, hogy a jelenetet a képernyőre ráerőltetett felbontás valamilyen egész számú többszörösével rendereli, majd a képernyőre ráerőltetett felbontásra interpollálja, dsr és vsr-rel analóg módon.
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #13645 üzenetére
Én is hasonlóra emlékszem azért is néztem meg ezzel...
De a Battlefrontban is annyira nem számított, hogy csak pár óra játék után tűnt fel (akkor is az OSD-ből), hogy elfelejtettem visszaállítani a memóriát egy hasonló teszt után és végig 250 MHz-en azaz fele sávszéllel ment -
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
daveoff #13429 üzenetére
És az a durva, hogy 170k egy Fury Nano, meg is venném, mert miért ne, aztán megnézem a friss driver-es mérést és alig-alig jobb a 980-nál, sőt van, ahol 970-nél van, hát basszus, hogy lehet egy, azért nem rossz kártyát, így ellehetetleníteni... és ehhez semmilyen marketinget nem is társítok, hogy mennyiért adták kezdő áron stb.
970 meg a "botrány" előtt és utána is ugyan úgy megy, kérdés a driver-es kivéreztetés, mint a780-nél, mert azt valljuk be, hogy a 290X egy jó vásár volt, sok évre anno. Ezt megcsinálhatták volna a Fury-kkal is.
-
válasz
daveoff #13424 üzenetére
Óriási tanulság a GM204 mindenkinek, aki a tech iparban el akar adni valamit.
- Van egy GPU-d, aminek a szintjét korábban a 200-250 USD-s ársávban árultad
- Jobban ráéreztél, hogy mire lesz szükség a következő 2 évben, mint a vetélytársad, így a GPU fél kategóriával jobbra sikerül - ezért felemeled egy kategóriával feljebb, ahol 500-550 USD (full) és 400 USD (harvest) az árszint
- A fullos GPU-t adod 550-ért
- A harvesteltet hihetetlen nagyvonalúsággal leengeded 329-re. Ennek érdekében egy kicsit csalsz a specekkel, de ügyesen elbagatellizálod, így vihar lesz a biliben, és az eladásaidat egyetlen hónap erejéig veti vissza.
- A harvestelt GPU-ra épült kártya 16 hónap múlva a legnépszerűbb VGA lesz egy nem mindentudó, de azért elég reprezentatív felmérésben
- Mivel az árát nem kellett csökkentened, a kártyák példányonként 130 USD extra profitot termelnek 16 hónapja. A fullos GPU pedig 300 és 220 között, meglehetősen lankásan csökkenve.
- Rohadt sok pénzt kerestél, miközben a vásárlók nagy része szeret, és jó eséllyel a következő generációban is tőled vásárolA tanulságokat mindenki vonja le maga - szándékosan nem minősítettem egyik mozzanatot sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #13416 üzenetére
Nem nehezebb vagy költségesebb, csak ha nem jó a motor struktúrája, akkor úgy járnak, mint a Unity vagy az Unreal Engine 4. Mindkét motornak van DX12 módja és megfelezi a sebességet.
A legfőbb gond az, hogy kvázi hasonló időben elérhető volt két explicit API. Most ne számítsuk a nagyon korai elérést. Az AMD Mantle a tömegek számára nagyjából 2014 februárjától, míg az Apple Metal márciustól vált elérhetővé. Majdnem azonos időben, az az egy hónap nem számít. Számos cég a Mantle-t igényelte, míg a másik tömeg az Metált. Ekkor már mindenki tudta, hogy lesz DX12, tehát akartak valami tapasztalatot róla.
A Frostbite Team, a Rebellion, a Firaxis, az Oxide, a Nixxes, az EIDOS Montreal, a CIG, az Arkane Studios, a Capcom, a Crytek, a Crystal Dynamics, a Codemasters, a Bohemia Interactive, stb a Mantle-t kezdték tesztelni és erre írták át a motorokat. Nekik a DX12 (és a Vulkan is persze - csak az akkor még nem létezett) implementálása egyszerű volt, mert tulajdonképpen a Mantle a két új PC-s API apja, tehát hasonlók az igények. Emiatt tudott az Oxide előállni egy DX12-es tesztprogrammal viszonylag hamar, és ezek közül a cégek közül más sem panaszkodott gondra. Ezzel szemben voltak akik az Apple Metalt implementálták elsődlegesen, ami persze ment. Ilyen cég az Epic, a Unity, pár Zenimax és WB stúdió, és akik ezeket a motorokat használják erősen panaszkodnak, mert amíg a Metal nem igényel új motorstruktúrát, addig a DX12 igen. Tehát az az elmélet, hogy először tesztelem a Mantle vagy a Metal API-t és aztán majd onnan megyek szabványra csak a Mantle-lel működik. Nem azért mert a Metal rossz, hanem azért, mert túl sok az eltérés a DX12-höz képest. A Unity motorprogramozója ennek teljes előadásokat szentelt az előző évben, hogy portolta a motort Metalra, aktiválta és alázott a teljesítmény, aztán innen portolta DX12-re és még a DX11-hez képest felére esett a tempó. Nem helyrehozhatatlan csak az elmélet nem találkozott a gyakorlattal. Tipikusan egyébként azoknál a cégeknél van a baj, ahol a motor nagyon öreg, így a konzolokon sem használják az alacsonyabb szintű elérést, tehát rá sem voltak kényszerítve arra, hogy modern struktúrát tervezzenek.
Aztán még ott vannak a gyártói profilozó és debug eszközök, amelyek nagyon bugosak a DX12-re vonatkozóan. Ezek javítása nem kevés időt vesz igénybe, tehát a kódok ellenőrzése igen lassan halad. Jellemzően azok a cégek állnak jól, akik írtak maguknak DX12 profilozót, mint az Oxide, mert még az MS cuccával sem lehet igazán haladni. Valószínűleg sokat segít, hogy az AMD a saját fejlesztőcsomagjának a forráskódják nyilvánosságra hozza, hogy lehessen javítani a bugokat a fejlesztőcsomag biztosítója nélkül is. -
Malibutomi
nagyúr
-
mcwolf79
veterán
válasz
daveoff #13152 üzenetére
Nem tudom mi bajod van a Dirt Rally grafikájával. Szerintem is teljesen rendben van, nem tudom hogy milyennek kellene szerinted lennie.
Nem PCars, hogy még a rozsdás vaslemez is csillog-villog-ragyog. Olyan amilyennek egy rally játéknak lennie kell 2015-ben (szerintem). -
SpongyaBob
veterán
válasz
daveoff #13152 üzenetére
Ilyet se hallottam még, hogy okádék a Dirt rally. Egyedül a rajtot indító karakter gagyi, de a többivel nem tudom mi a gond
Ha lehet választani akkor ilyen legyen a grafika és mindkét gyártó kártyája a megfelelő fps számokat hozza a kategóriájában és ne az legyen hogy az egyikből csúcs kell a másikból jó a közép is. (Pl. PCars esete)
-
guftabi96
addikt
válasz
daveoff #13152 üzenetére
De legalább jól fut.
Illetve szerintem egy ilyen játéknál, ami nem totál arcade, nem a grafika a legmeghatározóbb.
Bár én grafika szempontból abszolút igénytelen vagyok..
Eleinte egyébként nagyon tetszett a Dirt Rally, viszont most meg azt veszem észre, hogy többször kergetem meg a jó öreg 2101-est Ring Belsőn az ezeréves Rfactorban, mint ahányszor elindítom a Dirt Rally-t.
Számomra még mindig az Assetto Corsa az egyetlen igazán jó autós játék, az utóbbi pár évben.
Project Cars az nekem valamiért nem jött be, valahogy nem adott olyan érzést, mint az AC. (a hangok, és a grafika viszont szerintem nagyon rendben van)
A Raceroom tetszett, de szerintem eszméletlen hülye rendszerre épül (szó szerint mindenért fizetni kell).
iRacing meg előfizetős, azt meghagyom a profi szimeseknek -
Kolbi_30
őstag
válasz
daveoff #13116 üzenetére
Nekem a lenti konfiggal, azon a mapon amit irsz(mantle) minimum fpsem 70 max pedig 90-95 ,64 fővel a mapon minden ultrán FHD felbontáson. 280x alap orajellel kicsit jobb volt ugy 10 fpsel. a mostani 380 is alapon megy. Proci 4520 Mhz vga 100%on porog a proci 60-70% közt
-
válasz
daveoff #13069 üzenetére
ez a 22es csapdája. mert onnan tudod meg, hogy normális, hogy átment a teszten. ugyanis a szoftverünk nem képes többre, mint amit tesztekkel bizonyított. ezért írom mindig úgy a release notest, hogy xyz hibajavítás sikeresen tesztelve, ezen kívül az abc regressziós tesztprogram lefutott, eredménye m sikeres, n sikertelen, o egyéb. innentől fogva a changeboard dolga döntést hozni, kimegy-e a cucc élesbe, vagy nem, pont annyit tudnak az aktuális releaseről, mint én.
-
válasz
daveoff #13057 üzenetére
Hogyne tesztelték volna, csak valószínűleg az utolsó fullos tesztkör után még belenyúltak valamibe, ami igényelt volna egy újabb teljes tesztet, amit idő és / vagy erőforrás hiányában nem csináltak meg, inkább optimisták voltak.
Ennyi ez a sztori, mindkét cég csinált már hülyeségeket, ennek is véget kellett volna érnie azzal, hogy megjelent a javítás.
-
nonsen5e
veterán
válasz
daveoff #12942 üzenetére
A cikkből és ebből a kezdeményezésből, hogy jött le az, hogy azt azt sugallják, hogy "vegyé konzolt!"?
Ez egy jó dolog lehetne, ha nem ütközne bele majd úgyis az Nvidia által állított falba.
Miért is rossz kezdeményezés az effekteket nyílt forráskódúvá tenni, hogy mindenki szabadon igazíthassa a saját játékához?
A mellé kapott zsák pénzen kívül miért jobb egy fejlesztőnek zárt, gyenge minőségű és szarul futó effekteket alkalmazni gyorsabb, szebb és nyílt effektek helyett? Nagyjából semmiért.Ha bárki felhasználhatja a github-ra feltett effekteket, az nekünk usereknek miért rossz?
A napokban sem arról beszéltem, hogy a GE játékok hibátlanul és jobban futnak AMD-n (szar a driver support ez tény), de ha a GE játékok gépigénye azonos (vagy szebb) látványvilág mellett jóval alacsonyabb mint a GW játékoknak, akkor az sokat elmond a témáról.
-
Laja333
őstag
válasz
daveoff #12625 üzenetére
Elfogadom amit írsz, tényleg vannak olyan játékok, ahol "meg sem érzed" a GW-t. Pl. a W3 is szépre és jóra sikeredett. Valamint a Fallout4-nél sem az okoz galibát. De van előzménye, ami miatt ilyen a vélemény GW-ről. És nem csak Abu mondja ezt, hanem külföldi fórumok/kommentek is.
(#12627) cain69
Ez a filozófiai döntés sok %-ot vett el tőlük csak idén... De ha látják, hogy ez már nem fenntartható NV-vel szemben, akkor miért erőltetik? -
guftabi96
addikt
válasz
daveoff #12600 üzenetére
Ezért mondom, hogy nyilván nem csak ez a gond.
Csak sokszor még ez is a sz@rnak egy pofon.És igen, az optimalizálás idén pár játékban vicc kategória.
Ilyenkor örülök, hogy már csak adott játékokkal játszok, ezek meg szerencsére jól futnak.
A többi meg szimplán nem érdekel. -
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12508 üzenetére
Én most az égbolt egy új "implementációját" fedeztem fel
-
-
Ghoula
senior tag
válasz
daveoff #12400 üzenetére
Az miért az új driver hibája, hogy a valószínűleg defektes kártyáját nem javította meg?
Nem benchmarkoltam ki, de amilyen programokat éppen használok, nem vettem észre változást, megy, mint eddig minden driver,anomália nélkül.
(Ellenben a laptopon bekapcsoltam, hogy a firefox használja az nv gpu-t. Random összecsuklik ,fekete ablak,stb, visszatéve intelre semmi baja.... De persze nv-ről jót vagy semmit. Lehet fel kéne tennem a Crimsont rá, hátha "javíccsa"... -
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12310 üzenetére
Redditen már az egyik "okostól" megy a magyarázkodás, hogy mitől lenne ez AMD-s játék mikor az AMD semmivel sem járult hozzá a fejlesztéshez
Úgy látszik az exkluzív Never settle promóció már nem ér semmit sem
Mondjuk én sem tudom mivel kéne hozzájárulniuk () az igaz, hogy a TressFX-en kívül más nincs nekik és még azt is sikerült kihagyni amit alapból tud az engine (Mantle)... Pedig a Dragon Age benchmark ugyanígy akad meg DX11 alatt és cseszi el a min. FPS-t, de Mantle alatt meg simán végigment még ha avg. 7-10%-al lassabb is volt...
-
Televan74
nagyúr
válasz
daveoff #12243 üzenetére
Én már megbékéltem a helyzettel. Ha jók lesznek az AMD termékek,akkor visszatérek.Ha nem akkor marad a 4790k(még úgy is bőven garis), és akkor csak Pascal -ra költök és egy új monitorra.
(#12252) Milka 78 Én is vettem volna,csak idén nem fér bele a keretbe, jövőre meg itt lesznek a újak.
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12233 üzenetére
630€ szóval olyan 190-195k HUF, iponban akkor 210 körül volt az "oc" verzió.
2 év gari mondjuk engem nem zavart, kb pont addig tervezem meghagyni.
Játékokban tudtam, hogy lesz néhány "nehézség" azt még el is fogadom, de az a random csíkozós bug már nagyon nem okéÉs ha így marad megy is szépen vissza...
1080p-n szerintem egy 980 OC gyorsabb, de később úgyis váltok 1440p-re (majd ha lesz valami normális Fsynces monitor...) ott meg már nem biztos, hogy jobb lenne
+ 970 után úgy voltam vele legyen most AMD, 980 Ti-t már nem akartam, de lehet az lesz belőle...
Amúgy nem rossz kártya lenne, játék alatt még Vsync nélkül sem ment 70°C fölé 40%-os venti mellett, csak hát na, AMD... -
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12216 üzenetére
DA:I - MSAA OFF, többi max (ultra preset nem rak mindent arra úgyhogy manuálisan kell).
AK: [link]Amúgy itt nem elsősorban a DX12-ről volt szó, az várható volt... Hanem a Mantle-ről, gyakorlatilag az egyetlen nagy AMD-s cím (Hardline-on kívül) és kimarad belőle ? Nem egyszer utaltak rá, hogy az összes FB játék támogatja majd...
Bár lehet nem tudták W10 alatt javítani a Vsyncet hát inkább kikapcsolták -
#85552128
törölt tag
válasz
daveoff #12203 üzenetére
Pont tegnap csináltam párat
Proci 4.5 GHz / GPU: 1090 MHz
Extreme Preset, de MSAA/TemporalAA OFF(bench előtt meg kell nézni, hogy tényleg kikapcsolja e a TAA-t...)link - más beállítást is letudok mérni csak figyelni kell, hogy a végén a bal oldali rész megegyező legyen mert van, hogy a menüben azt mutatja off, a végén meg látszik, hogy be volt kapcsolva (pl. TAA-val jártam így).
DX11:
all batches: 47
normal: 68
medium: 51
Heavy: 34DX12:
all batches: 55
normal: 66
med: 50
Heavy: 51
CPU score: 1214 GHz-en és 4.5 GHz/HT-OFF, de még 4.8-on is kb. ugyanennyit kapok (<2 FPS a különbség) DX11/12 alatt is, a CPU score ami 109-re csökken.
Más játékok:
Arkham Knight_4.0 GHz: min: 79 avg: 119
Arkham Knight_4.5 GHz: min: 86 avg: 127Dragon Age: Inquisition_4.0 GHz: avg: 64
Dragon Age: Inquisition_4.5 GHz: avg: 71 -
MiklosSaS
nagyúr
-
Yllgrim
őstag
válasz
daveoff #12109 üzenetére
Nem ra szavaznek, egyszeru az oka, semmi technologiai ujjitas nincs benne, egyszeruen csak kihoztak egy jol teljesito kartyat. Fury-kra szavaznek, de nem azert mert az van, hanem mert ott annyi technologiai ujjitast mertek bevallalni ilyen gazdasagi/piaci hatterrel hogy le a kalappal.
Jo a 980Ti, de az FX is zsir vas, egy meg nem ertett zseni.
Ettol meg szerettem a nyers erejet a Ti-nek es jo kartyanak tartom tovabbra is, itt van egyetertes
Ha veletlen elterjedt lesz hogy mindket kartyat lehet egyszerre utilizalni (bocs, nem talaltam szep/helyes megfelelot
) akkor lehet tolem Greenland / Pascal duo majd a gepemben
-
Laja333
őstag
válasz
daveoff #11953 üzenetére
Na ez érdekes. Esetleg tudsz nézni pár extra adatot? Eddig sehol sem mérték pl. a fogyasztást, hőmérsékletet dx11 vs dx12 esetén. Ezeket meg tudnád mérni?
edit:
Egyébként az látszik, hogy a CPU teljesítményed magasabb. Low-lvl api-nak pont ez lenne a lényege, nem? Több cpu erőforrás felszabadítása, hogy abból AI vagy fiziksz legyen számítható.edit2:
Még egyszer megnézve, jelentősen magasabb a cpu score. dx11-ben kisebb a skála is, és a ~62 fps-t éri el maxban. Dx12 esetén pedig majdhogynem átlag a 100 fps, és eléri a ~240-et. -
-
nonsen5e
veterán
válasz
daveoff #11874 üzenetére
Az esetek 90%-ában nem mindenkit érintő problémákról van szó.
Nem hiszem, hogy kedvtelésből sírnak az emberek.
Lehet, hogy 980ti, 16gb ram és 4770k mellett tökéletesen fut a játék, de akinek meg csak 970 van 12gb ram mellett viszont 5960x procival annak össze-vissza szarja magát a játék, viszont a harmadik embernek aki i3 + 6gb ram és HD7850 kombóval játsszik meg vígan megy.Ezzel a játékkal kimondottan nincs tapasztalatom, de nem egyszer volt, hogy haverokkal játszottam GTA V-t vagy Dying Lightot, és a gyengébb konfiggal ilyen meg olyan (nem-teljesitmenybeli) problemak voltak amik az erősebbel nem, vagy éppen Fordítva.
-
válasz
daveoff #11850 üzenetére
"On a computer that played the beta fine, but the release product is unplayable. Don't think you're in the clear just because your computer ran the beta." pfff...
Don't be fooled by all the positive reviews. This game has serious performance issues and is unoptimized. I suggest that if you want to buy this game, just wait. If you already bought it and are having issues with the game, look into the discussions to see if others are having the same problems, and don't play over two hours because a refund will then be unavailable (save your playtime for if there are optimization updates so you can test the waters). If there aren't any updates within the next two weeks regarding optimization or stability improvements, I will get a refund.
Jók az értékelések...
Game not Ready... just the driver.
-
válasz
daveoff #11846 üzenetére
Nahát pont a Béta miatt meglepő hogy ilyeneket írnak... mert az mindenkinél jól ment állítólag.
Én nem tudom, mert már akkor is 16GB ramom volt, szóval passz hogy azért e, de nálam is kíválóan futott.Aztán lehet hogy valami last minute GW effek bekerült a játékba most... mer ugye azért szokott ez lenni mostanában.
Te képes voltál megvenni a BO3-at? Én az AW után tavalyról azt montam hogy áh... meh... majd féláron.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff #11809 üzenetére
Azt nem értem, hogy ha konzolon megoldották, hogy legyen god rays és volumetrikus köd az FC4-ben egyszerre, akkor PC-n miért nem. A HRAA-t még megértem, hogy miért nincs PC-n. A legtöbb hardverben nincs SAD4, vagy manuális interpoláció. Na de a másik tisztán egy kompatibilitási probléma. Csak ki kellett volna cserélni az egyik effektet, hogy mehessenek együtt.
(#11817) huskydog17: Semmi extra nem lesz a haj. Rajzolnak egyet és kész. Szimulációnak nyoma sem lesz.
(#11821) Szaby59: Valójában a god rays az gameworks effekt, bár lehet, hogy még egy nagyon régi verzió, és ezért nincs DRM mögé rejtve. Nem vállalták be, hogy moddolhatatlan legyen a játék PC-n. Viszont így az effekt forráskódját láthatta a Bethesda, szóval kivételesen láthatunk majd egy optimalizált implementációt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EAFC 25
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 Hellhound Eladó!
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest