- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
-
Mobilarena
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
E1even
senior tag
válasz
SzlobiG #25106 üzenetére
A Matrix-nál is jól kivan ám találva.
A honlapján található GPU Tweak-kel pl. nem lehetett azon sem állítani a feszt.
Le kellett tölteni az Asus honlapjáról a legújabb GPU Tweak-et és azzal egészen 1.4V-ig mehet a menet.Szerintem a DCII-eseknél (főleg a TOP-nál) is érdemes a legújabb GPU Tweak-kel próbálkozni, hátha...
-
HSM
félisten
válasz
SzlobiG #24758 üzenetére
Nem akarok nagyon OFF-olni, de nekem ez a linkelt Titan produkció finoman szólva is elég vérszegénynek tűnik 280k-ért fatal1ty1984 (#24753)-es hozzászólásában linkelt 7970 eredményéhez képest, amennyiben azonosak voltak a beállítások...
(#24755) fatal1ty1984: A játék is ilyen szépen fut, mint a bench? Mert ez igen-igen korrekt ahhoz képest, hogy a simát anno a húzott 5850-emen majdnem maxon jó, ha ~25FPS-el végig tudtam játszani....
Az volt az egyetlen játék 3 év alatt, amíg nálam volt az 5850, amihez húznom kellett, annyira épphogy volt csak meg a 25FPS. -
daneeeeee
aktív tag
válasz
SzlobiG #24728 üzenetére
gyorsult-gyorsult de azért láthatóan nagyon vigyáztak, nehogy a 7970GE megelőzze a GTX680-at.
-
HSM
félisten
válasz
SzlobiG #24724 üzenetére
Nekem is driver-bajnak tűnt, de az NV-hátszél is gyanús volt. Úgy látszik, nem véletlen jött ki hamarabb "review edition", amiben sajnálatosan 30-40%-al lassabbak voltak a radeonok. De a szorgos srácok kemény munkával már a második napon sikeresen javították a jelenséget egy patch-el....
Jó kis story, kicsit se volt szándékos, áhh, dehogy....(#24723) haddent: Nem tetszik a Kepler architektúra, nem méltó utódja a Ferminek.
A Titán fullos csúcskari, jól összerakva, de annyira nem költséghatékony, hogy sose lesz olyan az ára, amiért jó vétel legyen, így nekem itt el is vérzett.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #22304 üzenetére
miközben tölti a pályarészleteket, tapasztaltál valami ideiglenes (kb 2-4sec) belassulást? (ez volt még egy furcsaság a játékkal, valszeg nem a videokártyán múlik, ill nekem HDDn van)
2.4 szerintem eléggé hihető az alapján, amit a saját rendszeremmel tapasztaltam.
szerk: ami miatt úgy gondolom, hogy tényleg magas a memóriaigénye az az, hogy 5760x1080@ultra beállítások mellett azonnal felugrik 4GBre (tehát 2x2gbre) afterburner szerint a memterhelés benchmark alatt.
szerk: tényleg volt patch, úgy néz ki valamennyit javult a helyzet.
-
válasz
SzlobiG #21894 üzenetére
Hát nincs, végre megy valamit tuningban erre bedarálja magát. Az a baj, hogy nehéz úgy reménykednem, hogy már nem egy embernél ragasztottam ventit és egyik sem bírta hosszabb távon. Ez meg hogyan bírná a 2500-s fordulatszámot
Gari meg felejtős, mert ugye ez az "én" hibám..., nem is beszélve az értékcsökkenésről amit most elszenvedett.
-
szasanyi
félisten
válasz
SzlobiG #21618 üzenetére
Nem a BOOST a baklövés, hanem az, hogyan és amilyen feszekkel működik. Persze ehhez kellett volna az, amit senki nem tesz meg: tesztelés! Minek a GPU@1.25V, csak a nagyobb fogyasztás és melegedés miatt? Ráadásul csak olyan BOOST Editiont kártyákat kellett volna kiadnia, ahol a GPU stabil a BOOST órajelen alapfesszen is (megjegyzem ez max. 950Mhz amit szerény becslés szerint is a túlnyomó többség simán teljesít is).
-
CsonkaImo
addikt
-
djg
aktív tag
válasz
SzlobiG #21462 üzenetére
Szia!
Na az mondjuk már elég korrekt, majdnem a linkelt XFX szintje és itt már valszeg nincs érezhető fps különbség.
Igen, persze szerencse kérdése is, de gondolom azé is, hogy a gyártó milyen anyagokat használt fel. Ahogy olvastam a gigát itt dicsérték általában ebből.
És amúgy átlag mennyit emelkedett az fps ezzel a tuninggal?
Feszt is kellett emelned, hogy elérd ezt az értéket?Köszi!
-
ÁdiBá
veterán
válasz
SzlobiG #21424 üzenetére
Én felraktam a két kártyámra a GHZ Edition Bios-t, és szépen írja az MB, illetve a TriXX program hogy a feszültség 1,089V (gyárilag 1,050 nálam)
Egy csepp feszültséget nem tudtam húzni a kártyán nem is tudtam csak 1100/1600 at kiharcolni rajta.
Nem adott neki 1,256V csak 1,090V... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #21415 üzenetére
Nem teljesen. Ezt akkor a felhasználók tudtára kell hozni, hogy csökkentjük a feldolgozás precizitását és ezzel nyerünk sebességet. Nyilván teljesen járható út, ha a hardver túl gyenge a 32 bites feldolgozáshoz, csak így a program által kínált képminőség nem lesz olyan, amilyet a fejlesztő akart. A driverbe egy opció is illene, hogy a júzer ezt az optimalizálást felülbírálhassa, ha minőséget szeretne.
Itt sem a szoftver a gond, hanem a hardver. A Kepler egy masszív visszalépés a compute képességek területén a Fermihez képest.
Ő egészen pontosan azt állítja, hogy az NV arra az algoritmusra építi az új drivereket, amit ő írt egy korábbi KZ driverhez. Ebből indult ki az egész feltételezés, hogy csal-e az NV, vagy nem. Ezt az állítást viszont bizonyítani kellene, mert kijelenteni egy dolog, de súlyos rágalmazás ez. Nyilván knyz képességeit senki sem vonja kétségbe, hiszen még a GeForce FX-ekhez készített olyan driverket, amelyek nem csökkentették a képminőséget a sebesség érdekében.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #21411 üzenetére
Nem biztos. Most van egy általános bizonytalanság, amiről senki sem beszél, de nagy kérdés, hogy igazat mond-e a KZ driver (és GTA4, HL2 és Crysis grafmódok) fejlesztője. Az a hír járja, hogy a 314.21-től kezdve az NVIDIA csökkenti a compute shader programok precizitását, így csak 16 biten számoltatnak a szabványos 32 bit helyett. Ezért gyorsultak állítólag a Tomb Raiderben és a Bioshock Infinite-ben. Egyelőre a bizonyítékokra várunk. Gondolom a németek is halottak erről, így most ők sem tudják eldönteni, hogy mit tegyenek. Remélhetőleg csak félreértésről van szó, és nem jön el egy újabb GeForce FX időszak.
-
HSM
félisten
válasz
SzlobiG #21084 üzenetére
Az viszont a kártyád sara akkor (vagy a BIOS-é rajta), hogy cicereg... Nekem se a Sapphire 7870xt nem cicergett, se a PC7950, pedig mindkettő boost, a sapphire pedig ugyanúgy 1,256v-os volt.... Pláne nem 2D-ben....
Amúgy teljesen jó a hdmi-s megoldásod, kreatív, megbízható és egyszerű is, cserébe még hátránya sincs.
-
HSM
félisten
válasz
SzlobiG #21073 üzenetére
Általában állítgatom, és újabban alapon, alulfeszelve megy, de azért bőven volt még az elmúlt néhány hétben, hogy tuning órajelen ment aludni, mert úgyfelejtettem a profilt, sőt, volt, hogy ezzel reseteltem vissza direkt alapfeszre....
Mondjuk nálam elég magas az alapfesz, 1,188v a gyári BOOST feszem.... -
HSM
félisten
-
válasz
SzlobiG #20973 üzenetére
Kettő drága ( ahhoz mérten amennyit ér nekem ), a másik nem kell, a negyedik pedig úgy néz ki elment
( azért nem nevezem őket a nevükön mert nem kell a fujjolás meg a hülye vagy téma.. )
Bár most szerencsére üzletelek egy nagyon jófej és rugalmas eladóval, DCII Top lesz valószínűleg az első kártyám az újászületett gépemben jövőhéten. -
-
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #20817 üzenetére
A Trixxx meg a többi másik program más Powertunet használ. Mivel nincs kiadva senkinek a specifikáció, így mindenki más profilt készít, mert nem tudják, hogy mi a jó a hardvernek. Egyszerűen csak kísérleteznek. Valamelyik profil jobban működhet, de biztos, hogy a gyári profil a legjobb, mert az AMD ismeri a hardver működését.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #20812 üzenetére
Mert 3D-ban az órajelek megnőnek. A 2D-s profil az nagyon az energiaspórolásra van szabva, és ahhoz nagyon a Catalyst saját PowerTune profilja illik. Amíg nincs kiadva a specifikációja ennek a többi szoftverfejlesztőnek, addig ez ellen úgy lehet védekezni, hogy állandóan 3D órajeleket kérsz.
Tényleg fontos, hogy az AMD-n kívül senki sem ismeri, hogy hogyan működik a PowerTune, bármilyen 3rd party profil csak megközelítőleg tudja a rendszert működtetni, így elfordulhatnak hibák, például ugráló kép. Ezek ellen tehet az AMD, csak nem biztos, hogy akarja követni az after fejlesztését. -
-
pcsabat
őstag
válasz
SzlobiG #20746 üzenetére
Nem, nem élek ilyen szerekkel
. Játékra használom, azok pedig az életben nem fogják ekkora terhelésnek kitenni, hogy ennyire melegedjen.
Viszont a GPU Caps Viewer-nek egy régebbi verziója fenn van, abban van a szőrös fánk. Azt már futtattam 4-5 percig, akkor 80 fok körül beállt. Mondjuk ennél biztosan jobban nyírja a kombustor.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #13350 üzenetére
A GPU kihasználtság az semmit sem tud megmondani, mert az függ a rendszer többi egységének képességétől. Például, ha csökkented a felbontást és a grafikai részletességet, akkor a GPU kihasználtsága csökken, mert egyre több limit keletkezik a GPU előtt a rendszerben. Ettől a GPU még maximálisan dolgozik, csak nem kap elég adatot, hogy a szám szerinti kihasználtság magas legyen.
-
p87
senior tag
válasz
SzlobiG #13302 üzenetére
Bizony jobban!
Én Guru3D-nek azóta nem hiszek, mikor GTX670-es tesztek idején copy/paste-elték a 11.12 driveres AMD-s eredményeket, holott 12.1-12.4 drivert írtak rájuk...
Szerintem most se tesztelték újra a kártyákat...Itt van egy normális teszt a 12.11 beta11 driverről FC3-alatt.
7970 GHz editionnak nagyobb a min. fps-e mint a GTX680-nak az átlagos fps-e...
MSAA nélkül 12%-ot, MSAA-val 24%-ot gyorsult a 7970.
-
-
-
-
válasz
SzlobiG #13214 üzenetére
Hát mit ne mondjak egy ~150. rugós Leg-Leg-Leg csúcsabb ASUS VGA -ra illene válogatni azt a bizonyos GPU -t
Pont ebben rejlene az hogy 1,5.x annyiba kerül mint egy sima 7970 akkor mi értelme egy ilyen csúcs kártyának
Az hogy el tudja mondani az ember hogy egy 150.rugós VGA van a gépembe
Mert ugye aki ilyen VGA -t vesz az nem alapjáraton fogja használni.......
*****************************************************************************************
mimic1979 Miért is lenne szénné égetve? nekem a gyári alapfesze 1,250.v a kártyámnak most meg a 1275.höz kapott kemény 1,287.v ot ezzel aztán biztos szénné van égetveA CPU meg szintén zenész intel szerint 1,4000.v ig még gyári értéken van most meg kapott kemény 1,432.v ot ezzel is biztos szénné van égetve
Mielőtt b@romságokat irkálsz nézzél utána a dolgoknak ha már magadtól nem tudod
A másik ha te alapon használod használjad váljon egészségedre én nem hagyom benne a +60.% tuningot amit bírnak normális kereteken belül, egyébként nem 1275.ön használom játék alatt a VGA -t 1150/1400 -on hajtom azt meg bőven ALULFESZELVE 1,150.v -al tudja
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #12965 üzenetére
Kipróbáltam már. Ha az fps-növelést nem számítjuk, akkor a más különbséget nem fedeztem fel. Ugyanúgy 0 frame számítása tartott 40 ms-nál tovább.
Igen abban. Komolyan nem értem, hogy miért olyan nehéz elfogadni, hogy ha egy hivatalos tesztben nincs kimérve az a jelenség, amiről beszélsz, akkor miért gondolod, hogy nem a szoftverkörnyezeteddel volt a gond. Ez a logikus feltételezés. Persze a biztos ok felismeréséhez meg kellene vizsgálni a rendszert. Lehet, hogy csak egy beállítással van probléma.
(#12964) haddent: Ugyanazt a review kódot tesztelték, amit a PCGH. De már mondta az UBI, hogy lesz day0 patch, ami megváltoztat pár dolgot. Persze nem, hiszem, hogy elrontja a játékot, de a review kód a patch tudatában nem ér semmit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #12960 üzenetére
A 64 fős mappok nem a VGA-kra rónak nagyobb terhelést, hanem a rendszer többi részére. A VGA mindig csak annyit számol, amennyi a virtuális kamerában van. Ez multi alatt sem több, mint single alatt. A rendszer többi része a netkód miatt már jobban le van terhelve, így az valóban többet számolhat a singlenél.
Igazából mindig érdemes átgondolni, hogy ha tesztben nem tudják kimutatni, amit te látsz, akkor lehet, hogy nem a hardverrel van a baj, hanem a szoftverkörnyezettel. Ugyanis olyan nincs, hogy a tesztben jó a hardver, de nálad meg nem. Valahol hiba van. Az ellentétes adatok miatt a legvalószínűbb, hogy a teszt és a saját szoftverkörnyezeted eltérése okozza a gondot.
(#12961) haddent: A DICE elsimerte, hogy HT mellett nem jó a motorjuk. Ennek az volt az oka, hogy Bulldozerre optimalizálták. Azóta persze patchekkel javítgatják. A 2.1-es motor a MOH: W-ben elég jól megy már HT mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
SzlobiG #12958 üzenetére
A Battlefield 3-ban a Hyper-Threading okoz igazoltan mikroakadásokat. [link]
A VGA-k szempontjából a Techreport erre vonatkozó mérése alapján ez a jelenség az erősebb VGA-kon nem áll fent. [link]
Az a baj, hogy a mikrolagot mindenki a VGA-ra mondja rögtön közben ezer és egy dologtól előjöhet még.
Ugyanaz a motor fut single és multi alatt. Ebben nem lehet különbség a VGA oldalán. Csak gondolj bele. Mi az amitől a single és a multi a VGA terhelésénél különbözik. A netkód az egyetlen eltérés. És ez bizonyos, hogy nem a grafikus processzoron fut. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple Mac mini 2024 M4 16GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- ASUS TUF Gaming F16
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest