Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz LuckyL #1762 üzenetére

    Dehogynem, szerintem olyan 120-150 lóerő alatt elég halovány. Valaki szerint még a T4 motorral is, mondjuk ez már erősen igényfüggő hogy kinek mi az erős és a gyenge.

    „Szerintem még ha 95LE maradt az eredetiből, akkor sem vészes.”
    Zsír újonnan sem volt sokkal több. Nagyon ritka eset az amikor annyit tud a motor, mint amennyit a gyártó állít. Olyan 88-94% a jellemző, bár létezik ennél rosszabb is, meg 100% fölötti is (tehát erősebb a motor mint papíron, a kerékagyon mérve).

    „Azt hiszem Mondeoban is van 1.6, 3as BMWben is, Octaviaban meg talán 1.4es is és azokkal is el lehet gurigázni.”
    Egy Wartburggal is lehet (kis tuninggal egész jól is tud menni magához képest), de ha már rászán valaki százezreket, milliókat, akkor szerintem ne kelljen már szenvedni a lehető leggyengébb motor miatt. Volvo S80 1.6D-nél is az a helyzet, hogy egyesben még úgy tűnik hogy milyen jól megindul, de a kettes után már egyértelmű hogy nem passzol a motor az autó tömegéhez.

    „Én arra lennék inkább kiváncsi, hogyan alakul a fogyasztása az S40 2.0-hoz képest.”
    Én úgy mondom hogy az 1,8 literes néhány tized literrel fogyaszt többet az 1,6 literesnél, ellenben jóval nyomatékosabb. A kétliteres az 1,8-ashoz képest fogyasztásban majdnem plusz fél liter, nyomatékban viszont kisebb a különbség mint az 1,6-os és az 1,8-as között.

    Lehet válogatni. ;)

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák