Hirdetés
- IFA 2025: Sokrétű tudást kínál az AGM két friss strapabírója
- Telekom T Phone 3 5G – modern tudakozó
- Valószínűleg a Honor legolcsóbb modellje lesz
- IFA 2025: Lépcsőmászó, víztisztító, szögletes és gombóc alakú robotporszívók
- 3 milliós villanyautó, AI tamagocsi és kamerás napszemüveg - megjött az AstraUX
- Google Pixel topik
- Telekom T Phone 3 5G – modern tudakozó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dreuzor
újonc
Kicsit ciki, de 5 perccel azután, hogy leírtam ide a problémát, meg is oldottam.
Sziasztok!
Szeretnék Unityben egy olyan scriptet írni, aminél ha egy feltétel teljesül, akkor betöltődjön a következő pálya.
Kettő script van, az egyikben van egy nextLevel nevű bool változó, aminek truenak kell lenni a pályaváltáshoz:using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
public class felszed : MonoBehaviour
{
private int count;
public int maxCount = 8;
public Text countText;
public Text winText;
public bool nextLevel;
// Use this for initialization
void Start ()
{
count = 0;
SetCountText ();
winText.text = "";
nextLevel = false;
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if (other.gameObject.CompareTag ("PickUp"))
{
other.gameObject.SetActive (false);
count = count + 1;
SetCountText();
}
}
void SetCountText ()
{
countText.text = "Fogaskerekek: " + count.ToString () + "/" + maxCount.ToString ();
if (count >= maxCount)
{
winText.text = "NYERTÉL!";
nextLevel = true;
}
}
}Ez után rá kell kattintani egy objektumra, amiben a következő script van:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class NextLevel : MonoBehaviour {
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
public void OnMouseDown ()
{
if (felszed.nextLevel == true)
{
Application.LoadLevel ("Level02");
}
}
}A következő hibaüzenetet írta ki a Unity:
Assets/Scripts/NextLevel.cs(20,29): error CS0120: An object reference is required to access non-static member `felszed.nextLevel'
Még nagyon kezdő vagyok a script írásban, remélem minden lényeges információt leírtam ahhoz, hogy egy kicsit is hozzáértőbb ember fél másodperc alatt kiszúrja hol voltam béna
.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3305
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch (minimálisan használt)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest