Hirdetés
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3323
- LG Gram 14 WUXGA IPS i7-1360P 5.0Ghz 12mag 32GB DDR5 1TB SSD Intel Iris XE 10óra Akku Win11 Garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest