Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • helixP

    nagyúr

    Friss élmény egy gariztatás első lépései kapcsán:
    Oktogon Samsung szervíz, 2022 júliusban vásárolt, ajándékként hozzám került telefon, klasszik belső screen repedés miatt vittem(de működőképes maradt).

    - Számlám nem volt, csak jól kitöltött garijegy, de egy pillanatig nem problémáztak rajta
    - A zsanéron apró karcok voltak, úgyhogy számítottam rá, hogy elkezdenek kötekedni. Így is lett :) Megkérdezték, hogy keletkezett a karc (nyilván NEM esés miatt :D ) és jelezte, hogy mivel a belső screen és a zsanér egy elem (?), ezért bevizsgálják majd, hogy van-e köze a külső behatásnak a kijelző repedéséhez. Jeleztem, hogy pontosan tudom, hogy a repedés típushiba ami 1-1,5 év után jön elő, karcoktól függetlenül. Megbeszéltük, hogy sem ők, sem én nem tudjuk bizonyítani a karcok keletkezésének, és a kijelző repedésének időbeliségének sorrendjét. :)

    Szóval bevizsgálják és jeleznek.

    Szívesen veszek Tőletek levelezéseket, amik a végén méltányossági cseréhez vezettek, vagy egyéb "jó gyakorlatot" :)

    Köszi mindenkinek az eddigi segítséget.

Új hozzászólás Aktív témák