- Mobil flották
- Yettel topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
[Re:] Samsung Galaxy S4 Mini - drágám, az S4-ek összementek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zalcsika
csendes tag
válasz
hatragyi #10575 üzenetére
Jéé, most már elismerik hogy szar az alaplap miután heteke n keresztül ment a levelezés és a reklamálás több vásárlótól is.. Nekem is ugyanez volt, csak nem csereutalvány hanem alaplap csere lett. Azóta új telefonom van. Most pl már 4és fél
napja megy és 51%-on áll még.. Ebben van majdnem 3óra telefonálás. Kijelzőidő csak 1óra, de nincs letiltva semmi, nincs csak gsmre állítgatás meg hasonló "butatelefonító" trükközgetés... -
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #10575 üzenetére
Múlt pénteken vitték el, bekértek mindent, tartozékot, még a dobozát is, érdekes mikor a futárt egyeztettük, azt mondták nem valószínű, hogy visszakapom, még nem tudok semmit. Azt mondták, majd hív a samsung és a szervíz is, eddig ez van várok. Mostanában hiába indítottam újra töltés után 7 óra alatt 19 százalékot merült készenlétben, hozzá sem nyúltam. Utolsó szerviz során valamit kalibráltak rajta elmondásuk szerint, de nem hozott javulást, rosszabb lett.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #10294 üzenetére
Ezeket leírtam én is képet nem küldtem, de a 3-dik szerviznél nem töröltem a telefont, mert pont egy merülést szépen mutatott az akku stat, direkt odaírtam nêzzék meg, de szerintem leszarták. Most nyomtam neki egy factori resetet, majd feltöltöttem és leraktam 8 óràra a futár érkezése előtz, merült is 20 százalêkot sim nélkül.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #10283 üzenetére
Ma hivtak, hogy holnap hozzák. Ha most se csináltak vele semmit küldöm újra. Már egyszer a 3_dik szerviznél kértem cserét elutasítottak. Menjek pbt-re ha nem tetszik, mert javitás nekik olcsóbb volt, mint cserélni. De nem javitották mondván hibátlan. Ez már a negyedik szerviz.
-
Rivaul
addikt
válasz
hatragyi #10285 üzenetére
Sztem van egy bizonyos szám amit ha elér az ember akkor gazdaságilag nem kifizetődő tovább szórakozni és inkább így vágják el a dolgot. Valószínű elérted
Képzeld el: futár, szerviz, idő stb... ha a végtelenségig csinálják akkor egy samsung logós bmw ára belemegy a buliba és ugyan ott tartotok, vagyis csak te, mert a samu csak fizet és fizet... Vegyél egy 5minit, mi akku bajnokok vagyunk és annyira nincs probléma hogy ki is halt miatta a topic
-
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #10203 üzenetére
Én most ezt írtam a szerviznek:
Merülés:
Tisztelt szerviz! Eddig három alkalommal volt önöknél a telefonom merülés miatt. Első alkalommal cseréltek usb modult+hangszórót és akkumulátort. A telefon ezt követően ugyan úgy merült, majd még kétszer volt önöknél, a merülés miatt. Mindkét esetben azt nyilatkozták a telefon hibátlan, javítást nem igényel. Nem tudom önök miként tesztelték, a javitási időtartam alatt, de én még mindig azt tapasztalom, hogy a telefon jól van beállítva éjszakára adatforgalom wifi ki van kapcsolva. ennek ellenére készenlétben 8 óra alatt nem használva a telefon 19 százalékot merül, függetlenül attól, hogy van benne simkártya, vagy memória kártya, vagy nincs. Egyetlen esetben tapasztaltam javulást, ha töltés után közvetlenül újraindítom a telefont akkor 8 óra készenlétben éjszaka, mind összesen 2 százalékot merült, de ez sem működik minden esetben. Többnyire a használat során azt tapasztalom, bármit csinálok vele, éjszaka 8 óra alatt 19 százalékos merülés tapasztalható. Én ezt nem tudom, és nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy egy telefon nincs használva és mégis 3 százalékot merül óránként. Ezért kérem vessék alá tartós tesztnek a telefont, tegyenek bele egy sim kártyát töltsék fel és nézzék meg mennyit merül 8 óra készenlétben. Kérdezem én, nem lehet a telefon alaplap hibás, több fórumon is hasonló merülési tapasztalatokról számolnak be, sokan azt mondják egy alaplap csere oldotta meg a merülési gondokat. Eddig minden esetben, ha a futár szállítási időt is bele számolom max. két nap munkaidőben volt önöknél a telefon, ennyi idő alatt nem biztos, hogy produkálja a hibát. Ezért kérem még egyszer hosszabb időn keresztül teszteljék. Mert számomra nem el fogadható ilyen mérvű merülés. Már évek óta használok samsung android készülékeket, de ilyent még nem tapasztaltam. Jó pár ismerősöm használ szintén s4 minit, és ők is merülési gondokról számolnak be. De már láttam olyan telefont is ami nem produkál ilyen szintű merülést, szintén s4 mini, ezért van össze hasonlítási alapom. Kérem most már javítsák meg a telefont, hogy meg felelően tudjam használni. Köszönöm! -
alexman
csendes tag
válasz
hatragyi #10112 üzenetére
Szia!
Korábban már írtam a fórumra. Ugyanezt tapasztalom, mint Te, nem vagy egyedül... Már 1x volt szervízben, nekem akksit cseréltek és újrahúzták az Android-ot (akkor még JB volt), de persze semmit nem ért. Nálam is hasonlóan megmagyarázhatatlanul egyszer megy szépen, aztán meg ugyanígy merül (ahogy a képeden), h semmit nem használom. Acef leírása alapján beállítva, Odinnal lett feltéve a KK és a helyzet változatlan.
Most éppen megint szervízben van (külföldön), a héten kapom vissza. Másodjára már direkt úgy adtam le egy papírt mellékelve (h a szevízesek is megértsék mit akarok), h mident létező dolgot kipróbáltam és csak az állandó újraindítás segít... amit rohadtul nem hiszem, h egy elvileg premium kategóriás telónál normális kellene, h legyen... Külön kértem az alaplap cseréjét. Szóval meglátjuk, mi változik.
-
Eternitys
aktív tag
válasz
hatragyi #10143 üzenetére
Nekem a legújabb nov. 3-as CNK1-es volt rajta. Most is az maradt csak a kernel dàtuma vàltozott jun. 13-ra mivel a leìràsban szereplő CNF7-et raktam fel. Ezért kérdeztem, mert én az utolsó lépést kihagytam egyelőre mivel most is eredetinek, azaz CNK1-esnek ìrja. (Flash utàn Odin is Pass-t ìrt, Rootcheck-er szerint is minden ok.)
-
MR!!
aktív tag
válasz
hatragyi #10118 üzenetére
Játszál egy kis Candy vagy Soda Saga-t és rájössz mi az a merülés
Nekem kb 1,5-2 napig bírja ha normál üzem használom ( telefonálásra, pár fotó, zene kis video) , de sztem 3-4 óra játék és lemerül full...
Jah és közbe jól bemelegszik, ami persze nagyon nem tesz jót a technikának. (CPU, akksi)
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #10122 üzenetére
Nekem most jó így. Majd hétvégén megnézem, hogy töltés után nem indítom újra, akkor mit produkál. Eddig kétszer töltés után újraindítva először 8 és fél óra alatt 2%, majd másodszorra szintén 8 és félóra alatt 6%-ot merült, ez már jó szerintem és nem tiltok semmit, csak samu fiók nincs aktiválva. Ma sokat neteztem 21 óra müködés alatt 28%-ra merült akkor dugtam töltőre, szerintem most jó. Az s2-öm is ennyit szokott bírni nálam.
A kijelző idő 2 óra volt. -
voyager4.4
senior tag
válasz
hatragyi #10103 üzenetére
Ez jogos, nem is figyeltem. Így viszont nem vészes.
Tobiás: "fejemben" Nem vagyok nyelvtannáci, de ez durva volt.
Egyébként szerintem is sokat számít, hogy mi van kiengedve a netre, mi szinkronizál stb... Nálam mobilnet is akkor van bekapcsolva, ha én akarom, időjárás widget akkor frissít amikor kíváncsi vagyok az időjárásra, képek nem mennek google drive-ba mert azért van nagy flash kártyám, hogy elférjen stb. -
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9992 üzenetére
Az első két szerviznél vissza állítottam, ezt mindig recoveryből csinálom. A harmadik szerviznél rajt hagytam mindent csak a google fiókomat és a személyes dolgaimat töröltem. Külön ráírtam a szervizlapra, nézzék meg az akku satisztikát a cella éppen 60%-ék fölött volt. Tartós tesztről meg ne is beszéljünk, amit neked is írtak, mert elég hamar visszaküldték.
Most tiltásokkal, éjszaka 8 óra alatt, 18%-ot merült, ez tiltás nélkül is ennyi volt, ezek szerint ez se oldja meg. Korábban ha nem tiltottam semmit 99%-ék felett volt alvóba, most tiltásokkal 77%-ék, tehát ez sem megoldás számomra.
Én már nem szórakozok sim kártya kivétellel, most még egyszer lesikálom, csak a samu fiókot nem fogom használni, aztán ennyi. De amint lehetőségem lesz rá, meg szabadulok tőle, az valószinü még 22 hónap, mert ugye hűségakciós, meg részletre van. Eddig is töltöttem a régi telefonjaimat is naponta, ennél is ez lesz, rajt hagyom reggelig, akkor ki bírja estig. -
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9963 üzenetére
Én már nem tesztelek, azért vettem "okos" telefont, hogy használjam, ha már mokolni kell annyit is ér. Érdekes a Galaxy s2-öm, és az Ace3-am is tökéletesen müködik, sőt van egy Alcatel Idol 2 mini s, az is tökéletesen müködik, mindegyiket én állítottam be, talán nem vagyok annyira balfasz, mint a samsung meg a telemax gondolja. Kezdő sem vagyok, régóta nyuzok androidot, volt galaxy s-m is, nem keveset romoltam, de most már tele van a hócipőm, amióta meg van az s4 mini csak szopok vele. Gondolom a samu is majd elutasítja a csere igényt, ha megkapja a szerviz véleményét, amit én már megkaptam. Régen volt már hűség akcióban telefonom, most sajnos 2 évig szivni fogok ezzel, de valószinű a következő már nem samsung lesz.
Most letiltottam pár alkalmazást, meg még megnézem mit lehet root nélkül még tiltani.
-
geucsa
tag
válasz
hatragyi #9959 üzenetére
Ahogyan tegnap írtam, nekem is a cella készenlétben volt a legnagyobb fogyasztó.
Tegnap a javaslatod után megnéztem a futó alkalmazásokat és a fölöslegesnek gondoltakat kilőttem.
7 google play szolgáltatás futott, amiből kilövés után 3 rögtön újraindult.
Leállítottam még a Samsung WatchOn-t és a Samsung Linket.
Nem is értem ezek miért indulnak el maguktól?
Mivel most is elindultak, letiltottam őket.
Pl a WatchOn mi a fenének indul el, az csak egy távirányító, nem? Soha ki sem próbáltam.
A Samsung Linket nem is tudom, mire való.
Ezek után 24 óra alatt 23 %-ot merült. Nem tudom, mi volt a ludas, de ezek közül valamelyik.
A 23%-ból 8 volt az éjszakai merülés, tehát durván óránként 1%-ot merül a fenti appok kilövése után.
Előtte óránként 7-8% ment le. -
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9903 üzenetére
Erdekes, most 24 ora alatt merult erre a 18%-ra, es ebben 0 telefonalas es 1-2 perc kijelzo van, a telefonhoz hozza se nyultam, mobilnet es kepernyoforgatas vegig kikapcsolva. A grafikon szinte teljesen egyenes.
Az normalis hogy 20% alatti toltottsegrol 30-40 perc alatt 100%-ra feltoltodik, a fali toltovel? -
ruskop
senior tag
válasz
hatragyi #9903 üzenetére
Nekem ugyanilyen arányban vannak a fogyasztások programonként. Email szinkronizáció, időjárás szinkronizáció, mobilnet napi 10 órában, hívás, sms, 2G-n vagyok. Bluetooth, Gps, képernyő forgatás ki. Így vagyok 1nap 20óra 29 perc után 73%-on. Én általában minden olyat kikapcsolok ami csak fogyaszt de nincs értelme. Elég sok időt meg lehet velük spórolni.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9905 üzenetére
Viszont nekem ez már a harmadik szerviz, és azért először volt alkatrész csere is, nem csak akku, a másodiknál nem csináltak semmit, csak visszaküldték ugyan azzal a jegyzőkönyvel mint neked, de most ott van harmadszor is a telefon a szervizben és közben a samsung vizsgálja a csere igényemet, kiváncsi leszek.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9903 üzenetére
Sajátom még ennyit nem ment el, egyszer sem. Ma vissza jelzett a samsung vizsgálják a csere igényemet, telefon is ott van már a szervizbe, nem volt egyszerű őket összehozni. Ugye samsung kérte gari papir, számla másolatot, mondom nekik a szervizbe van, de hát anélkül nem tudják vizsgálni, mondom nekik, kértem, hogy vegyék fel a kapcsolatot a szervizzel, de hát ez így nem megy szerintük. Közölték én írjak a szerviznek, hogy küldjék át az iratokat. Írtam a szerviznek, na nem sokára jött is a válasz de már a samsungtól, megkezdték az ügyem vizsgálatát, majd írásban értesítenek. Eddig ez van.
-
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9888 üzenetére
No, hát én itt járok, ez akár még jónak is tűnhet, de lentebb látható, hogy semmit nem futtatok, és csak 32 perc kijelző és 45 perc telefonálás van benne. A mobilnet csak hébe-hóba ment. 1-2 alkalommal szinkronizáltam a g-mail leveleket. Ennek fényében pedig szerintem ez nem biztos hogy jó.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9894 üzenetére
Nekem ugyan ezt küldték a második szerviz során a telefonnal együtt, na én kivettem a memo kártyát akkor is ugyan úgy merült. Fölfujtam a pofám felhívtam a samsungot, mondták visszahívnak addig töltsem le a smart tutor nevü programot, azon keresztül rácsatlakoznak a telefonomra. Mondom oké, még aznap este visszahívtak, rácsatlakoztak a telóra, szépen nyomogatta nekem a távolból, rögtön megnyitotta az akku statisztikát, nézelődött, én meg közben néztem a kijelzőt mit csinál. Mondja nekem jól van a telo beállítva, de magasnak látja a cella készenlétben 31 százalék, mondom neki ez magas? 8 óra készenlét után szokott 66 százalék lenni. Akkor még hozzá sem nyúltam. eddig mind a kétszer úgy küldtem be, hogy visszaállítottam gyári állapotba. Most viszont nem töröltem, úgy hagytam ahogy volt 66 százalék cella készenléttel 8 óra alvás után, aztán ráírtam a szervizlapra, nézzék már meg az akku statisztikát, mielőtt bátmit is tesztelnek rajta. Mai nap elvitték, most várok. De gondolkozom közben írok a samunak is, mert a szerviztől mondták, mert mérgemben ráírtam ha nem képesek megcsinálni, küldjenek csere utalványt, hát azt nem lehet csak ha samsungon keresztül kérem. Hát most gondolkodom rajta, ha már ugyis ott van szervizbe, akkor mindjárt szakvéleményt is kapnak, oldják meg. Nagyjából eddig ennyi.
-
Acef
addikt
válasz
hatragyi #9888 üzenetére
hatragyi
Nem biztos, hogy sokat javulna.- a tiéden 4.4 van, erre nem jó az Fmod140818 rom, és a benne lévő kernel.
- sztem ismét küldd szervizbe, mert hamarosan váltok Knoxos telefonra, és akkor csinálok majd olyan Fmod romot, amit Te is feltehetsz. Ezzel talán javulna az akkuidőd.Tehát ismét szerviz. Zaklasd őket
w.miki
este -
Kékes525
félisten
válasz
hatragyi #9594 üzenetére
Próbáld meg visszaküldeni a hiba (ismételt) részletes leírásával. Muszáj hogy kijavítsák. Ha nem tudják akkor cseréljék ki.
Előtte azonban hívd fel telefonon őket és próbáld előadni szóban is!
Innen idézem: Elérhetőség | Samsung HU
"Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől vasárnapig, 8 és 21 óra között az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várjuk hívását.
Általános termékismertetés Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!" -
Kékes525
félisten
válasz
hatragyi #9590 üzenetére
Bocs, most látom, hogy rosszul írtam. Az 1 óra 27 perc akksi idő, az kijelző idő akart lenni. Ahogy írtam annak semmi értelme.
A munkalap a következő fontosabb dolgokat tartalmazza:
Fődarab csere: -
Javítási eredmény: Megjavítva
Elvégzett szolgáltatások:
Szoftver frissítés
Teszt
Alkatrész csereKiadott alkatrészek:
Csavar 10 db
Akku 1db
USB modul + mikrofon 1db -
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9580 üzenetére
Repülő módot javítás óta nem próbáltam de minden kikapcsolva csak gsm megy mert az lukszus hogy ne legyek elérhető 10 óra alatt eddig kétszer néztem 20% merülés van tehát óránként 2%. Javitás előtt 3% volt óránként tehát nem sokat javult. De ha nyüstölöm rendesen mint ma is elég sokat neteztem 21 óra után még 30% volt és azért volt 2 óra 40 perc kijelző idő. Az meg nem olyan rossz. Engem a készenléti merülés zavar na meg az hogy feltöltődik lehuzom a töltőröl és rögtön esik 99%-ra.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9568 üzenetére
Most tartok 21 óra használatnál 35% -0n vagyok 2óra 30 perc kijelző idővel. Nagyobb részt wifin interneteztem elég sokat. Jelenleg éjszaka 10 óra 30 perc alatt minden kikapcsolva csak gsm 21%-ot merült. Ez már elég jó, de még mindig sokallom a 21%-t úgy, hogy hozzá sem nyúlok.
-
ruskop
senior tag
válasz
hatragyi #9565 üzenetére
Az csak annyi, hogy amikor mondjuk elveszed a füledtől a telót hívás után akkor a kijelző nem azonnal kapcsol vissza hanem kb. 2-3 mp. Engem rohadtul idegesített, hogy nem tudtam letenni a telót mert nem kapcsolt be a kijelző. Persze be tudod kapcsolni ,hogy a power gomb legyen a hívás befejező gomb is de az meg akkor működik amikor már bekapcsolt a kijelző. Esélyed nincs azzal letenni a telót mert a túloldal bontja addigra a kapcsolatot. Régebben a Samsungnál is jellemző volt ez a kijelző visszakapcsolás de itt az s4 mini-nél már nem igen. Ezért is kötöttem ki nála.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9531 üzenetére
Csütörtökön beállítottam este töltőre raktam, péntek reggel húztam le a töltöröl. Napközben kevés telefonálás volt és sok internet wifin adatkapcsolaton, estére ez több mint 13 óra használat 1.5 óra kijelző használattal 46%volt. Akkor megint töltés. Most péntek estétől szombat reggelig 10óra 30 perc alatt, minden kikapcsolva csak gsm 21%-ot merült. De hát még nem állt be a rendszer teljesen. Mert ugye kell 4-5 töltési ciklus.
-
bzs73
őstag
válasz
hatragyi #9409 üzenetére
üdv.
2 hónapos lesz nem soká, független. Rom saját van rajta, nk1-es rootolva-kitakarítva, de belakva, csak a gyári samu cuccok többsége törölve, ill pár szerviz progi is. Tehát knox ugrott, de mivel bolti 2 év garis, és knoxot igazából samsung szervizbe veszik komolyan, így nem érdekelt. Azt tudom csak hogy a black edition a legutóbbi kiadás, szervizes ismerősöm mondta hogy lehetőleg azt vegyem, mert azoknál már nem nagyon van alaplap hiba, ami a merülést okozza, de igazából a bőrhatású hátlap miatt amúgy is ezt szerettem volna. Az hogy a tied 1 hónapos, az nem jelent semmit, hisz ott állhatott az raktáron 1-2 évet is, nem tudni. Egyébként nem nagy számban volt hibás széria, de hát ez gondolom nem vigasztal, ha te pont kifogtál egyet. Itt fórumon is olvasni hogy hiába a szoft újrahúzása, és aksi csere, merülés továbbra is fent áll. Írta valaki itt is nem rég, hogy neki is alaplap csere oldotta csak meg a problémát.Mint írtam nekem se szokott sűrűn ilyen 7-8-9 nap készenlét lenni, csak most épp ez a hét ilyen volt, más telót használtam időm többségében, de én a 5órán felüli kijelzőidővel, és átlag 2 nappal elégedett vagyok, ha rendesen használom.
-
minifoximaxi
tag
-
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9342 üzenetére
Nos, most tettem fel tölteni a telefont. Tehát elvileg az új akksival az első töltés után eddig bírta, alább egy screenshot sorozat, szerintem minden rajta van.
A helyzet sokat javult, de hogy ez a többiekhez képest ebben a felhasználásban jó-e azt nem tudom. Az biztos, hogy úgy néz ki egy napot kényelmesen kibír így, sőt ha este elfelejtem töltőre rakni, akkor még a következő délelőttöt is. -
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9326 üzenetére
Egy kis állapotjelentés. Most járok 6 óra üzemidőnél (reggel visszatettem töltőre amíg készülődtem) és 83% akkunál. Eddig korábban éjszaka hozzányúlás nélkül energy save módban nyugalmi állapotban merült ennyit.
Ebben van 20 perc kijelző idő, 40 perc telefonálás, wifi, és az energy save mód ki van kapcsolva.
-
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9301 üzenetére
B*ssz*m*g! Szemesi69 és a többiek lehet van remény?
Örülünk!
Emlékeztek erre a múltkori tesztemre? SIM nélkül, repülőgép módban, minden kikapcsolva, újraindítva 9%-ot merült kicsit több mint 4 óra alatt.
Most ugyanúgy SIM ki, repülőgép módban, újraindítva, 100%-ra töltve (elvileg új az akku) és majdnem dupla annyi idő alatt az alábbit figyeljétek:
Van benne egy kis esés, mikor megnéztem 5 perccel korábban 99% volt, aztán 5 perc után megint 100%. Szerintem megijedtek a szervizben és úgy megcsinálták, hogy mindig visszatölti magát... -
hatragyi
tag
válasz
hatragyi #9277 üzenetére
Most vettem észre, hogy elvileg akkut cseréltek benne. Most néztem a munkalapot:
Elvégzett szolgáltatások
Szoftver frissítés
Teszt
Alkatrész csereKiadott alkatrészek
Alkatrész kód:
Megnevezés:
Db:
6001-002083
Csavar
10
GH43-03935A
Akku
1A készülék a gyári mérések alapján végzett végteszten megfelelt.
-
szemesi69
addikt
válasz
hatragyi #9277 üzenetére
Hát ezek után én nem küldöm. Ezt a reakciót vártam, nem csalódtam. Mondjuk nekem kicsit javult éjszaka 8 óra alatt már csak 18% merülés volt. Mostanában szolid használat mellett elmegy 24 órát, ha nagyon nyüstölöm akkor 12-16 óra de akkor már több mint 3 óra kijelző időm van. Az enyém részletre van vodánál, nem igen tudnám cserélni. Visszatérítés szerintem max akkor lenne ha már végképp nem javítható.
-
Kékes525
félisten
válasz
hatragyi #9274 üzenetére
Köszi a választ, marad a szerviz.
Visszaolvastam, szörnyű. Csak hardverhiba lehet, amit a szerviznek tudnia kell javítani, vagy ha nem, akkor cserélni kell, mert így használhatatlan.
Írd meg, hogy tudtak e javítani rajta. Pár óra alatt már látható, ha lényegesen javítottak...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 13 128GB Karcmentes Független/2027.01.22.Gar./Akku 100%/p4320
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- Honor 400 Lite Fekete + fülhallgató
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24 FE 8/128GB Megkímélt,Kétkártyás,Tartozékaival. 1 év Garanciával!
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest