- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pano
addikt
válasz katokacaj #2096 üzenetére
Ahogy előzőleg írták, a szolgáltatói szerződésben benne is van, hogy bizonyos esetekben nem használható a mobilnet, mint pl torrent, távoli megosztás stb. Ebben az esetben lassítanak, vagy megszüntetik a szolgáltatást.
Mivel főverzió frissíts volt, mindenképp ajánlott egy teljes újratelepítés, hard resetel és a biztonsági másolat visszaállításának mellőzése a kezdeti beállításkor (google és samsung felhő is).
Nekem is produkált frissítés után itt-ott érdekes dolgokat, de hard reset és újra beállítás óta használatot nehezítő, akadályozó problémával nem találkoztam, csak pár kisebb buggal (pl az AOD fura reagálása a fényviszonyokra). Azokat meg úgyis javítják lassacskán.
Ha ezek megvoltak és utána is probléma van, akkor érdemes nekiállni kinyomozni mi lehet a gond.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz katokacaj #3459 üzenetére
Mindenképpen garanciáztasd. Ha Samu szervizbe viszed vissza, ott is illene foglalkozzanak vele attól függetlenül, hogy T-nél vetted, főleg, ha elkezdesz panaszkodni, hogy a T romjára panaszkodnak sokan fórumon, és van valami nem T-s rom, amit úgy olvastad, hogy a Samu is rátesz a szervizben ha jó fej a szervizes srác... szerintem simán feldobják Neked, mivel teljesen hivatalos, hazai romról beszélünk, és ezzel egy centi szabálytalanságot sem követsz el. De ha a T-be viszed vissza, akkor is kutya kötelességük foglalkozni ezzel a hibával, mert ez nem használható így.
-
kelly416
veterán
válasz katokacaj #3837 üzenetére
Szerintem a számlával és a garilevéllel, no meg a készülékkel és tartozékaival fáradj be egy Samsung Experience Service-be, és megtudod az igazságot, de legjobb tudomásom szerint 24 hó gari van a T-ben eladott készülékekre. Vagy legalább hívd fel a Samu központját, kérdezz rá telefonon, ha nincs a közeledben SES, hogy hová kellene bevidd?! Lehet, a Telekomba is viheted.
Az meg, hogy kinek a nevén van, szerintem nettó baromság. Nem egyszer vettem már használt telefont, ami szolgáltatónál garis volt, ugyanúgy legarizták nekem is. Kellett a számla, meg a garipapír. De ezért mondom, kérdezz rá Samsungéknál, és ha van SES a közeledben, azzal jársz a legjobban. Nekem pl. töltő garizásra a SES-ben azt mondták, hiába Telekomnál vettem a telefont, vigyem csak nyugodtan hozzájuk mindenestől és majd rendezik, mert a Telekom is hozzájuk vinné, csak plusz adminisztráció meg plusz idő... -
bwoay
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Háztartási gépek
- EA Sports WRC '23
- Fujifilm X
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...