- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Firmware letöltése
XEH (független) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-19) [Android 11]
TMH (Telekom) - 2022-12-01 (Frissítés: 2022-12-20) [Android 11]
Felhasználók fotói az A70-nel
Galéria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #275 üzenetére
Nekem 53 ezret mondtak a Pécsi hivatalos Samsung szerviz. Ahány szerviz annyi ár? Ráadásul postai úton nem vállalták. Én nem is náluk csináltatom hanem a Kingtel-nél. Küldenek futárt és viszi majd ha kész hozza. 41 ezer mindennel együtt és a kijelzőre garanciát vállalnak. A Samsung gari ugrik de már leszarom. Azt mondták nincs raktáron kijelző de 1 héten belül így is visszakapom készen. Remélem úgy lesz.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz hogabesz #419 üzenetére
Szerintem az a gond hogy a keret hamarabb üti meg a kijelző üveg alati részt mint a kijelző üvegét
Így a külső üveg egybe marad de az alatta lévő cucc megsérül
Leesésnél kell egy jó tok de az se garancia
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #421 üzenetére
Hát igen nagyon érzékeny az biztos! Épphogy elrepedt a kijelző nekem ami alig látszik csak ha erős fény felé fordítom akkor és mégis meghalt az oled panel. Más telefon polókhálósra törik de még működik ez meg fél méteres eséstől telejesen tönkre megy. Én is csalódott vagyok emiatt de amúgy meg tetszik a teló. Ha vissza jön a szervízből nagyon vigyázok rá az biztos.
Amúgy tök jól néz ki az a tok amit linkeltél!
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz hogabesz #421 üzenetére
Az tényleg gáz ha ez se volt elég
Még a végén ilyen flip-es bőr tokba kellene hordani
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #429 üzenetére
Hát mert nem tudja, hogy milyen kis eséstől halt meg a teljes kijelző! Azért ez nem normális. Nem szoktam telefont leejteni bár már megesett párszor és nem volt probléma pedig ennél nagyobb esés volt. Nálam még lehet azzal magyarázni, hogy nem volt rajta tok de nálad volt és neked se esett nagyot. Szerintem tény, hogy érzékenyebb az átlagosnál és nem árt ha ezt tudják mások is. Ez nem sírás csak figyelmeztetés!
Természetesen nagyon elkeserít, hogy nem jó a telóm pedig most vettem de ebbe már beletörődtem és elvileg jövő héten kész lesz (remélem). Addig már csak kibírom.
-
Grawens
senior tag
válasz hogabesz #429 üzenetére
Máig folyamatosan követem a másik topic eseményeit is, így emlékeztem is a hozzászólásodra.
A sérülékenység sajnos egyre jobban fokozódik a kijelző-kávák elvékonyodásával, ezen az sem segít, hogy műanyag a készülékház, nem beszélve arról hogy a kijelző vezérlő pont alul van a kép szerint.
A felháborodás mindenki részéről teljesen jogos, de ugye a kisebb-nagyobb mértékű fizikai behatás nem a rendeltetésszerű használat része. Persze készíthették volna strapabíróbbra is, de a dizájn győzött. -
bul07
nagyúr
válasz hogabesz #465 üzenetére
Jól nézd majd meg hogy az illesztések rendben vannak e
És a kijelző sarkait is nyomkod meg hogy nem e állnak ki(#467) Nordik
Hát ki kell várni, én +10percet halgattam a zenét
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #472 üzenetére
Na akkor végre használhatjuk! Vigyázz rá te is! Hát én nem samsung szervizben csináltattam mert errefelé 53 ezer lett volna és személyesen kellett volna bevinni és elhozni, ami nekem nem megoldható. Messze van csak szervíz. Így a kingtelnél csináltattam és azt kell mondjam szépen megcsinálták és természetesen gyári kijelzőt raktak bele. Így gari ugrott de leszarom. Majd most vigyázok rá rendesen.
Más téma. Ez az [link] üvegfólia viszont elég jó! Képpel ellentétben csak a tetején és az alján van fekete keret az oldalán nincs. Oldalt picit eláll (kb fél mm mindkét oldalán) de még mindig jobb mint ami betakart a képbe. Ha valaki tálal olyat ami nem takar be a képbe és a két oldalán a szélen is tökéletesen tapad akkor linkelje be légyszíves ! Amúgy eddig ez a legjobb de ez sem tökéletes. Nehézjót találni.
(#474) Luissimo ??
[ Szerkesztve ]
-
Imi1981
veterán
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #1463 üzenetére
Én is az Aod notify-t használom és nálam mindig jelez. Igaz én csak úgy állítottam be, hogy ha jön értesítés csak az Aod-ot kapcsolja be és az aod meg mutatja milyen értesítés /értesítések jöttek . A kemera körüli jelzés és edge lighting nem érdekel de próbáltam régebben és az is működött (igaz aod-al együtt ment).
-
fjudors
aktív tag
-
PZoli76
csendes tag
-
ben11
őstag
válasz hogabesz #1581 üzenetére
Ezt én is szívesen használnám, csak az a nagy bánatom, hogy vagy látszanak a nav gombok (így kb felesleges a gesztusvezérlése) vagy elrejted a gombokat, ekkor viszont a gyári gesztusvezérlés is aktív, amit nem lehet kikapcsolni. A kettő együtt már megint sok
@PZoli76
Én a nav gombok közé tettem, így mindig elérhető.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz hogabesz #1709 üzenetére
Bátor vagy GG3 üvegje mellet hogy nem használsz üvegfóliát, vagy sima fóliát
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
noezmegmi
tag
válasz hogabesz #1839 üzenetére
Most beszéltem az ingyenes Samsung vonalon és ott azt mondták a kamera felbontása 32MP és ezen nem lehet állítani. Jobbrol a második ikon a megjelenitést állítod és nem a felbontást! Ezt mondta a ügyfélszolgálat. több videót nézek amin ennek ellent mondanak, de már nem tudom.
Köszönöm!Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 \ Sony Xperia SP C5303 \ Honor 4x
-
-
Imi1981
veterán
válasz hogabesz #1889 üzenetére
Néha használom de nekem is volt olyan, hogy befagyott az élőkép. Amúgy természetesebb színeket használ a gcam és az élesítés se olyan durva mint a gyárinál de mégsem életlen. Éjszakai módja is jobb talán mint a gyarié de az egyik sem jó minőségű. Viszont a gcam-ban nincs széles látószög ami sokszor jól jön és akkor át kell váltani a gyárira.
-
Mr.RiK
csendes tag
válasz hogabesz #2187 üzenetére
Sajnos nem. Hirtelen ugrottam bele a dologba (pedig nem szokásom) így nem néztem előtte utána a telefonnak meg a weboldalnak sem. Viszont úgy tudom, hogy egy hónapon belül még vissza lehet kérni a pénzt, vagy ezt is rosszul tudom?
Mondjuk így eléggé nehéz, hogy semmi magyar telefonszámot vagy elérhetősséget nem látok, csak ügyfélszolgálatnak lehet írni ahol egy robot teszi fel a kérdéseket és arra kell válaszolni, majd utána bírok írni az ügyfélszolgálatnak akik állítólag 2 nap múlva válaszolnak..[ Szerkesztve ]
-
Mr.RiK
csendes tag
válasz hogabesz #2191 üzenetére
Az a baj, hogy én se nagyon ismerem, csak olyat találtam a rendeléseim között, hogy "Ügyfélszolgálat" ott pedig egy robot tett fel kérdéseket, azokra válaszoltam, majd bírtam üzenni az ügyfélszolgálatnak, oda be írtam, hogy "Szeretnem ha a rendelesemet semmisnek tekintenek es a penzemet visszakuldenek" valami ilyesmit, aztán kaptam egy üzenetet szerintem szintén robottól, hogy két nap múlva válaszolnak.
TaRka94: De csak az ügyfélszolgálaton bírom ezt megtenni, nem? Mert megrendeléseim között találtam olyat, hogy ügyfélszolgálat és csak ott bírtam írni, más elérhetősséget nem láttam ami magyar lenne.
bul07: Nem láttam Cancel vagy bármi más törlési opciót a rendelésemnél. Csomagot pedig szerintem még biztos nem küldték el, mert valami olyasmi volt oda írva, hogy Feldolgozási idő November 25-ig.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Házi hangfal építés
- Suzuki topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Formula-1
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Windows 10
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...