- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- VoLTE/VoWiFi
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11314 üzenetére
Na ez érdekes egy hét volt. Tegnap (héftő) este mentem először Spaban a Mekivel, elsőre C közép, kicsi fékkel. De még hiányzott 2 mp a B-hez. Aztán javítottam egy másodpercet, ugyanilyen beállításokkal. Mondom jó ez, nem erőltetem, 50 arany nem ér meg fél óránál többet, annyit mozival is szerzek, ha akarok. Aztán ma este a kislevellel is rápróbáltam, először csak kicsi fékkel ugyanúgy, meg is volt a C közép azonnal, na mondom akkor megnézem fék assist nélkül, mikor láttam, hogy a második szektorban már 1mp előnyöm van, bekapcsoltam újra, mert nem akartam elrontani a végén, aztán így azonnal feljöttem B középig (ugyancsak 1 mp javítással).
Na mondom, ha ez ilyen könnyen megy, akkor megnézem a nagylevelen is ugyanilyen beállításokkal, fék assist off és kb 15 perc múlva ugyancsak B-ben volt ez a profil is, de még 1 mp-et vertem saját magamra. De még mindig 2 mp kellene az A-hoz, tehát úgy döntöttem elég most ennyi, hibrid fékkel szép eredmény ez is...
Ha megnéztem volna Jan videóját és gyakoroltam volna kicsit, lehet, hogy közelebb lennék az A-hoz, de annyi időm most nem volt, hogy órákat nyomjam ezt az egy pályát, pedig tuti ment volna ez jobban is... -
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #11301 üzenetére
Egy ideje megy már fullra tolva a kretén.
Ezután nem lesz olcsó/könnyű játék, mindig az aktuálist tolják ezerrel, ami általában húzós gép. Viszont két eszközön megoldható, hogy ne költs goldot feleslegesen erre.A múlthet TT viszont nem volt a szívem csücske, valszeg béna vagyok, de csak C lett és qrva messze volt a B....
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11258 üzenetére
Na a fullos Ferkával már majdnem megvan a B, kb 1 tized hiányzik még, viszont lehetne 4-5 tizeddel is jobb, mert majdnem végig együtt mentem a szellemmel, csak a végét rontottam el nagyon, bosszantó a hosszú jobbos végén kicsúszni, ha addig már jó volt... Viszont Jan épp most rakta ki a videot a fékpontokról, érdemes lehet ránézni, hogy ő hogyan csinálja...
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11240 üzenetére
Egyetértek veled, ha nem vagy tele golddal és nem cél az összes autó begyűjtése, akkor teljesen felesleges elszórni a nehezen megszerzett aranyat ezekre. Én is 4500-at költöttem a Nascarokra, de volt miből és kipótoltam az update előtt a mulitple wttt reward buggal.
A következő update autói közül talán csak az FXX-K lesz nagyon drága, a többi szerintem relatív kisebb költséggel fog járni, de így is sok idő lesz, hiszen mindet LTS-ben akarják adni.
Amúgy most elég könnyű B-be kerülni wttt-n, a Boxterrel az első javításom a kislevelen 10-15 perc alatt egy relatív jó szellemmel egyből B közép lett kicsi fékkel és még így is hagytam benne, mert elóvatoskodtam a végét. Meglátjuk mire lesz elég ez egy hétig, szerintem sokan fognak még javítani, de akkor én is!
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11237 üzenetére
A szériák a motorsportban megmaradnak és aki az év végéig még megveszi a hiányzó Nascar és Supercar autókat, az dec 31 után még tuningolhatja, de utána már nem lesz lehetősége megvenni ezeket. A karrierből pedig folyamatosan nyomják át ezeket a szériákat a Motorsportba, hogy most éppen mit azt nem tudom, nekem minden 100%-on van, tehát nem izgat...
Lehet, hogy lesz még Nascar és/vagy Supercar a jövőben, de mindig időlimites lesz (év végéig) a beszerzésük.
Öszinté szólva nekem egyik se hiányozna, de ha már egyszer adják, akkor megszerzem, amit lehet... -
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11212 üzenetére
Most ugye viccelsz? Assistokkal max C-be lehet menni Monzán most. Csak a steering van bekapcsolva, az nem lassít, amúgy meg TC off, brake off de így is marha nehéz a második sikán.
Diszke:
Tudom hol kéne fékezni, már Jan videója előtt rájöttem, hogy a híd a jó fékezési pont, az egyedüli gond az a kanyar bejárata előtt időben leszállni a fékről. Itt bukok vagy 2-5 tizedet, a másik pedig az Ascari, ott nem találom a fékpontot, vagy túl korán vagy túl későn nyomom, egyszerűen nem találok semmi támpontot a fékezéshez. Talán azért, mert elvétve jutok el odáig, valahol mindig eldobom korábban. De majd megnézem még párszor Jan videóját, aztán csak szerzek valahol még 1-2 tizedet, annyi pont elég lesz a B-hez. Amúgy meg amennyi időt töltöttem már vele, simán levideóztam volna a jutalmat... -
agyrágóbogár
csendes tag
válasz
cappa72 #11093 üzenetére
Igen, ott tartok, mert a Porschét nem csináltam tovább a második napnál, nem költöttem rá aranyakat. Helyette a Regerát szereztem meg, azt előbb elkezdtem, így szombaton el tudtam kezdeni a mercit. De itt azt hiszem + fejlesztés kell. Eddig mindig sikerült ajánlott PR-ral teljesíteni az LTS-eket, most ez nem megy.
-
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #11085 üzenetére
A 911 8/4 nem lesz egyszerű, párszor rá kellett próbálnom mire összejött hiba nélkül. No off, no skid, no crash és időre.
Ja azt olvastam, hogy free skippet adtak a 6/2-re, gondolom sokan megakadtak ott.
3 kör tuninggal nem volt gond szerintem.Merci AMG
LTS PR78,8 (3 kör)
Széria PR81,6 (full -1 drive, -1 susp)Úgy látszik ezután alap a 3 kör a megszerzéskor, nem sokat variálnak.
És ez se lesz olcsó, 700 gold körül fog kérni a PR81,6... -
szaszyka
senior tag
válasz
cappa72 #11081 üzenetére
Cappa Mester! Nem okoskodásból, de a traction Controlt kapcsold ki nyugodtan! Olyan szinten visszafogja az autókat, hogy az hihetetlen. Én a fakezeimmel is 2-3 nap alatt megszoktam Traction Control nélkül játszani. Csúszkálós autóknál kicsit figyelni kell, egyébként teljesen felesleges funkció!
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11035 üzenetére
FXX-K endurance? Viccelsz? Ott mentem már 1500 km-t is, igaz majd egy napig tartott, de ott szinte végtelent lehet menni, csak ki kell kapcsolni az összes assist-ot és levágni a sikánokat meg a célegyenes előtt egyenesen átmenni és 20 km felett már szép tömött sorokban mennek előtted és ha nem hibázol, akkor sose fogynak el.
Petya25:
A garázs értékre nincs magyarázatom, talán csak annyi, hogy a legtöbb festést és felnit én még azelőtt megvettem, mielőtt ingyenes lett volna a fullos kocsikra. De az utolsó update-tel nekem is csökkent a teljes garázs értéke 1.36M R$-sel. -
l4ci
tag
válasz
cappa72 #11011 üzenetére
Az OMP díjat se lehet felvenni többször, ahogy az új wttt-t se már. Ez van, lassan minden kiskaput bezárnak. Elég uncsi lett ez az upgrade, még mindig van vagy 150 verseny hátra, ugyanazokkal az autókkal kb, mert pakolgatják ide-oda a szériákat (karrierből motorsportba) és még nem volt kedvem végigtolni mindet. Van még rá talán két hetem? Talán belefér, ha sokat utazom, közben lehet tolni a sok unalmas versenyt...
-
Oktaan
csendes tag
válasz
cappa72 #11007 üzenetére
Nekem nem jelent meg a bal sarokban semmi, rögtön jött a felugró ablak, hogy új wttt indul. Gyanítom az a gond, hogy miután megfutottam az időt, csináltam egy visszamentést, hogy ne kelljen szervízelni az autót. A restore után ki is írt valami blablát, de nem olvastam el. Az időm viszont megmaradt, stabilan voltam egész héten a "B"-ben. Lehet menni kellet volna még egy kört a restore után is.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
cappa72 #11001 üzenetére
Akkor legkozelebb csinald ugy, ha nem megy egy palya tobbszori probalkozassal sem, akkor csinalsz egy mentest, radobsz 2-3 fejlesztest, ez kb ugye 2-3 skip, es megnezed, h meg tudod-e csinalni igy. Ha meg, akkor orulsz, ha igy sem megy, akkor visszaallitas es skippelsz. En is igy csinaltam most a 9.2 elott 100 arany volt a skip, 100 egy tuning.
-
Terapeuta
őstag
válasz
cappa72 #10995 üzenetére
Nálam nem a fejlesztésen múlik....
9.2-nél már láttam, hogy baj lesz (pontosabban: olvastam a vikin, hogy a nagymenők is felhúták a hármas sort). Felmaxoltam ahogy a szériára írta Petya (PR 93,8, az a full -1 Susp, -1 T&W)....(végignéztem a hírdetéseket...ahhh)...de alapvetően nem fejődtem annyit (nem mertem rámenteni, lehet azt kellett volna, de 40 aranyam maradt volna, tehát ha valahol beakadtam volna, akkor lett volna sipitozás)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
cappa72 #10957 üzenetére
Ez szerintem egyébként minden meccsre igaz, volt egy nehéz speed record az új paganival (még tanulgatom az összes kikapcsolt assistot
) és ahogy nyomtam sorban a retry-ra kb 0.6 km/h -val csökkent az első helyezet ideje minden alkalommal. Elemination szintén, pár retry után az első kanyarban meg tudtam előzni mindenkit a Honkong pályán, annyira "belassultak".
Szerk. más téma: valami segédanyag/tanács van az assist nélküli vezetéshez vagy csak gyakoroljak?
-
agyrágóbogár
csendes tag
válasz
cappa72 #10949 üzenetére
Az LTS-ákban az a jó, hogy kis ügyeskedéssel (but-ok lassításával) meg lehet csinálni a szériát a megadott PR értékkel, nem kell hozzá többet költeni. Nem a játékos ügyességén, hanem ügyeskedésén múlik a dolog.
Fejezz be néhány futamot endurace-ban / elimination-ban az utolsó helyen és megtapasztalod. -
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #10941 üzenetére
Egyébként nem tom ki figyelte, de a garázs budget csökkent (nekem majd 1 misit), változatlan autó és upgrade szám mellett. De ez csak egy további apróság amellett, hogy megint eldobtak egy rakás már letolt futamot (326), hogy a következő frissítésig futhassunk 453 újat. Mivel késett egy hetet volt időm letolni a maradék 2 szériát így 100%-on voltam. Kicsit kezd már elegem lenni belőle, még jó hogy a free szerviz megmaradt. Meg nem tom ki használta ki, de az endu bug-ot kiszedték (én rá sem próbáltam).
-
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #10931 üzenetére
Tényleg elég szarul néz ki a TT, lett volna inkább napi...
Legalább "csak" 11 új széria van, nem 16 mint a múltkor.
Career
Elite Supercar
Legend Endurance
Legend Pagani
MotorSport
Supercars Exhibition
Supercars 2018
Supercars 2017
Supercars 2016
Endurance 2015
Endurance 1977
Exclusive
Evo2
C11És most is rossz helyen maradtak szériák tök értelmetlenül.
Az meg elég nagy genyóság, hogy benyomták az Excluba a két új mercit, amiket gyakorlatilag nem érte meg fullozni, mert lehetett spórolni, na tessék.... -
jonnyjoker01
veterán
válasz
cappa72 #10927 üzenetére
Számomra a farmolás az, hogyha videókat nézek goldért, R$-ért
Lehet azért vagyok ilyen mert még új vagyok, de egyszer sem gondoltam, hogy unalmas lenne a "farmolás". Rengeteg verseny van, és papíron repetitívnek kéne lennie az egésznek, de valahogy nagyon élvezem minden egyes percét. Most kapcsoltam ki minden assistot és a vezetési élmény az egekbe szökött, szóval nem tudom, hogy meg fogom-e unni valaha, de remélem jó sokáig élvezni fogom a játékot
-
nexus6
aktív tag
válasz
cappa72 #10914 üzenetére
tudom, végül is minden a pénzről szól...
anno egyszer olvastam hogy azért tették bele a nascar (amcsik is nagy arany vásárlók) meg a hongkong pályát (kínaiak, ők is sokat vásárolnak)
egyszer beszéltük itt is, hogy nagyjából 1 hónap alatt minimális játékkal ki meg lehet venni egy húzósabb autót, aztán mehet rá a fejlesztés is apránként. -
rumos14
nagyúr
válasz
cappa72 #10874 üzenetére
csak az segített, hogy a tableten több teljesített verseny legyen mint a telón.
tehát csak úgy enged felülírni egy felhőmentést, ha az időben újabb egyben "nagyobb készültségű" is. nem tudom ez alapján, hogy hogyan lehet teljesen tiszta lappal indulni, fehőmenteni.amúgy határozottan azt veszem észre, hogy mostanában lényegesen több fejlesztés kell ezekhez az eventekhez. régi Le Mans autók, Weissach, Vulcan a Ferrari F1-es autók, a P1 GTR, Asterion, stb. mind meglettek bőven a fele alatti, sok esetben 9 fejlesztéssel. ennyire nem lettem bénább (vagy mégis
)
-
axod
tag
-
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #10851 üzenetére
Az 5. nap nem volt nagy durranás.
Szerintem egész jó gép, ez versenyautó, sokáig terhelhető aztán kitör.gtome: ha sok autód hiányzik és az elején vagy szerintem felejtős
persze amennyiben van kedved meg elkqni szánt időd rá, akkor rajta
általában több órai haszontalan melóval kapsz párszézezer R$-t vagy pár goldot -
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10823 üzenetére
Hát nézd, elsőre fullos profillal mentem neki, ott se volt könnyű a 6/1, kellett vagy 15-20 perc mire ráéreztem a jó féktávra meg jó ívre, ezután a 21 tuningos kislevel már csak kb 1 óra szenvedés volt...
De azt nem hittem volna, hogy a 6/4 se fog menni 21 tuninggal. Szerintem direkt így lövik már be az utolsó 1-2 napot, hogy aki nem full pro, annak többet kelljen rákölteni. Nekem van miből, így nem sajnálom az aranyat, de azért fullozni még nem akartam, annyira nem volt gáz ez a 3 körös Laguna, a 23 bőven elég volt.
A régebbi küldetéseknél nem voltak még ennyire aranyéhesek, de mostanában már nagyon szétszivatnak az utolsó 1-2 napon... -
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10800 üzenetére
Na de könyörgöm, miért? Megint betettek 521 új versenyt, ezt lenyomni megint jópár óra lesz, de én már csak holtidőben fogom nyomni ezeket, utazás közben, vagy meccs-filmnézés közben, mert amúgy dögunalmas ugyanolyan pályákon különböző kocsikkal végigmenni százszor-ezerszer... Persze itt van most a New York utcai pálya, ami megint egy tökjó egéralagút szép szűk sikánokkal tarkítva, nem tudom sírjak-e vagy nevessek...
-
nexus6
aktív tag
válasz
cappa72 #10699 üzenetére
pfúúú ne is mondd, nálam a hang szokott a tabeten eltűnni. mondom legalább a kisfiamat nem zavarom az alvásban, erre egy lemans pályán meg újraindul a tablet. pedig gammára van kihegyezve a gépem.
más: tegnap este sikerült az időhurkos megoldás a napi bónuszra, meg nem mondom hogyan. Nekem sokszor írt ki szerver hibát (error3), és néha a play fiókkal is furcsákat csinál. de most örülök mert valami komolyabb autóra gyűjtök. thx -
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10677 üzenetére
Az alatta lévő 2 bonus széria megmaradt, csak a McLaren Generations-t alakították át, ugye PR változás volt, plusz betoltak még 2 autót, tehát gyakorlatilag nullázták a szériát...
Viszont van vki, akinek nem támogatja az androidja ezt a játékot? Ugyanis a noname kínai telómon eddig mindig sikerült APK-ból frissítenem/telepítenem az új verziókat, de ez a 6.3.0 esetében nem sikerült, hibakód semmi, csak annyi, hogy "Not installed". Mókás, ezért nem akarok telót venni, akkor inkább átrakom egy droid emlátorra és játszom a család többi tagjának iPhone-jain, egy mentés meg lesz nálam is az emulátoron... -
Terapeuta
őstag
válasz
cappa72 #10598 üzenetére
Ha az első kanyar után meg tudod csípni a második helyet és az Eau Rouge-ból már az első nyakán vagy előzési pozícióban, már csak a két kőrt kell összerakni.
DigitXT: a "határidős" eventeken egyszerűen nem szánok elég időt arra, amit írsz. Már arra is volt példa egy korábbi eventen, hogy egyszerűen visszakapcsoltam a fékasszisztot, annyira nem tetszett a kocsi viselkedése (nem bénáztam
). Mást meg márszinte nem is csinálok, a farmolást is meguntam (ez meglátszik a goldjaim számán). WTT-n pedig egyszerűen esélyem sincs
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10598 üzenetére
Spa könnyű volt, bár kocsiban (utasként a hátsó ülésen) nem jött össze tegnap délután, még a fullos verdával sem...
Este viszont kényelmesen az ágyban fekve a szokásos pozícióban, sokat vágva viszont meglett simán a 21 tuningos profilon is. Féktelenül és kormány assist off-al szépen lehet vágni a hátsó egyenes (emelkedő) végén a jobb-bal sikánt és a célegyenes előtti sikánt is telibe lehet vágni fullgázzal. Így laza volt...Nagylevel = fullos profil, "telibehekkelve" arannyal, minden kimaxolva, tuningolva, LVL 534.
Kislevel = nem fullos, csak éppen addig tuningolva az autók, hogy megszerezzem őket, karriert nem tolom már rajta, csak a wttt-t, innen szerzek aranyat, máshonnan már nem kell, akciós autókat és tuningokat megveszem, ami még nincs meg (már csak 10 autó hiányzik, ebből 9 régi Nascar), B]LVL 374.A nagylevel 2 eszközön van rajta (1 db iPhone, 1 db Androidos tablet), a kislevel 4 eszközön van (3 db iPhone, 1 db Androidos telefon).
-
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #10545 üzenetére
Ez minden megnyerehető autónánál így van.
Amit ráköltesz az nem veszik el mégha nem is nyered meg a végén a gépet.
Aztán mikor mégis hozzájutsz az már benne lesz.
Amúgy a flashback egy qrva nagy könnyítés a lemaradt juzereknek.
Annak meg szívás aki megvette kemény goldokért még korábban. -
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10545 üzenetére
Ha ügyes vagy, akkor nem kell fullra fejleszteni, általában jóval kevesebb is elég, csak a végére szoktak berakni néhány szivatós feladatot, amit nehéz kevés tuninggal megcsinálni. Itt választhatsz, hogy tuning, vagy skip, kinek mi éri meg jobban, de mivel a One-nak van Exclusive szériája, célszerű fullra tolni, mert onnan is jön vissza némi arany...
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10537 üzenetére
Hát igen, a ghostot azt sose törlik, akkor se, ha minden idődet törlik TT-ken. Amikor anno töröltek minden időt a falazás megszüntetésekor, akkor is megmaradt minden szellem, volt aki azóta se tudja megdönteni az akkori rekordjait - érthető módon... (Irónikus, hogy a falazás még mindig működik néhány helyen, csak nem úgy, ahogy eddig, frontális ütközésnél már elveszi, de ha csak súrolod a falat és azon fékezel, akkor még nem veszi el...)
Amúgy meg csak gyakorlás kérdése, hogy mennyire vagy ügyes TT-n. Anno nekem se ment jól, aztán amint lett elég aranyam fullozni a kocsikat, kicsit ráfeküdtem, azóta majdnem minden héten megvan a B. A karrierben meg van olyan TT, ahol top50-ben is vagyok, pár óra alatt sikerült. Igaz hogy a kedvenc pályámon az egyik leggyorsabb autóval, de ez most mindegy, mert minden pályát meg lehet tanulni. Csak az a fránya falazás, az még mindig nem megy nekem és sajnos van ahol kell (Hong Kong, Mount Panorama, Hochenheimring National)
Amúgy meg a makik nagyon felhúztak idegileg ezzel a Testarossával, mert a kislevelen hiába csináltam meg 21 tuninggal az 5. napot, a 6. nap már nem ment 23-mal se, mert az MP snap nem az én feladatom így fogtam és fulloztam ezt a fostalicskát is. Na úgy már meglett.
-
l4ci
tag
válasz
cappa72 #10491 üzenetére
Hát engem meg majdnem B középig...
Amikor írtam ide, akkor már csak 161 ezred hiányzott hozzá, aztán estére már simán B elején voltam, tegnap estére pedig már majdnem B közép lett a vége. Most viszont nem lesz könnyű a LeMans GT/GTE, még a fullos Porschéval is hiányzik fél másodperc, ki kell kapcsolnom a low féket és keresni a féktávokat megint... Mindegy, ráérek vasárnapig... -
Petya25
őstag
válasz
cappa72 #10458 üzenetére
A 4 heti TT-s pályán elért kategóriám.
Azt akartam vele érzékeltetni, hogy hiába a jó eredmény, összességében kaikit ér.
Ha beférek B-re, akkor meg tudom majd hogy most mennyien játszanak, eddig 120e felett volt a heti WTTT játékosok száma. Szerintem most sokan -inkább a gyengébbek közül - eltűntek.
Borítja az arányt ha gyakprlatilag csak a jobbak játszanak.
Nehezebb beférni az első pár %-ba. -
Zozzy94
tag
válasz
cappa72 #10318 üzenetére
Nem mindent tudok lefordítani, a leginkább lényeges dolgok mik lesznek? Jól értelmeztem hogy pl. a Nascar kikerül a játékból és nem lesznek aranyakért megvehető kocsik csak pénzért? De a tuningban marad az arany? Karrier résszel mi a helyzet? Valami nagyobb változás várható ott is?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL Universal Dock D6000 dokkolók, RTX Legion Pro laptopok 4 év Lenovo garanciával, licencek
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest