- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Bocsi, de e mellett nem tudok elmenni. Náluk már egyáltalán nem ezen múlik, az Apple pont nem a hirdetésekbe és szponzorációkra pumpálja a pénzt, az ő termékeit elkapkodják, a bolt előtt sátraznak már napokkal ezelőtt, mindenki ezt várja és erről beszél. Ott keynote amit több millióan néznek, eleve egy hatalmas reklám nekik, illetve a jól felépített weboldaluk ami eladja őket.
-
Juhaszatti
addikt
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Biztosan nagy lesz a marketing és a hype, de az Apple pont az a cég akinek a telefonjait már enélkül is ugyanúgy vennék. Elég lenne bejelenteni hogy kijött az új iPhone, különösebb felhajtás nélkül is milliók vennék meg. Eladná a neve, akkor is ha még a specifikációk sem lennének feltünteve, a vásárlók zömét az sem érdekelné.
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #11 üzenetére
Marketing szeletet reggelizel minden nap?
Mert mást kb. sehol nem látni tőled. -
RaveForce
veterán
válasz tomboy0013 #14 üzenetére
Olyan dejavum van.
Mintha ezt a dumat elsutotted volna az S8 sikeret taglalo hirnel is.. 😂„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Engem nem zavar, csak kicsit vicces mindig ezt olvasni
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Ahhoz képest, hogy ezzel foglalkozol elég marhaságot írtál a #11 hsz-edben, én csak erre reagáltam. És igen, én is "szakmabeli" vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
bAtt001
addikt
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
Igaz nem buta hanem fogékony a marketingre inkább. Apple-nek az a nagy előnye, hogy köztudatban az él milyen tökéletes az iPhone, mindenki azt szeretne, státusszimbólum még mindig sok helyen. Imádom amikor még mindig azt mondják az androidra az apple userek, hogy csúnya és használhatatlan amikor ez már régóta nem igaz, csak ugye nehéz elfogadni a meggyőződéssel szembemenő tényeket
-
RaveForce
veterán
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Sztem sehol nem szoltam le. Es addig oke h rengeteget koltenek marketingre, es van összefüggés a ketto kozott. De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog. Ha nem lenne mind az iphone mind a samsung ott a toppon keszulekekben is, es nem elegitenek ki megfeleloen a celcsoportok fogyasztoi igenyeit, akkor marketingelhetnenek orrba szajba, mert talan az elejen meg sikerulne ezzel bepalizni a vasarlokat de masodik korben mar nem... tehat ahhoz kepest hogy allitolag benne voltal, elegge faek-egyszeruseggel latod ezt, vagy csak ugy adod elo h ez jon le..
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
-
szekra
őstag
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
Én konkrétan az Apple-re írtam amit, és úgy értelmeztem te is. Ezek szerint te meg őket nem ismered az látszik. Átmentél a nagy általánosságokba, de akkor ezt meg nem ennél cikknél kell kifejteni.
-
Parallaxis
addikt
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek.
No igen, ez remekül illik pl. a Samsungra, mert ez rájuk igaz, de az Apple-re pont nem (legalábbis 10 mobilhirdetésből 9, amivel összefutok, az Samsung és a maradék 1 sem Apple, hanem valamelyik kínai gyártó).
A szolgáltatóknál, elektronikai áruházakban sincsenek fizetett Apple szószólók, hogy az ő terméküket vegyed meg, ellenben Samsung igen.
[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
válasz tomboy0013 #44 üzenetére
Ezt nem akarom elhinni!
Mármint, most komolyan vett már valaki azért Pepsi-t, mert azt issza a Messi a reklámban? Vagy valaki vette már meg azért a Fifa sorozat valamelyik részét, mert ott villog a fociközvetítések reklámtábláin? Biztos vannak ilyenek, dehogy ez nem a túlnyomó többség, az is biztos. Igazság szerint, én sem értem, miért fecsérelnek pénzt a nagyok reklámokra. A nagyobb cégek már szájhagyomány útján terjednek, ahogy az olyan kisebb cégek is, akik jó terméket adnak, csak kevésbé vannak nyomatva. A reklám inkább a feltörekvő cégeknek szükséges, hogy megmutassa, hogy van ám ilyen is.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #49 üzenetére
Ahogy neked sincs még a mai napig sem, pedig állítólag szakmabeli voltál. Gondolom hatalmas sikereid voltak az 5 év alatt.
Ez sem megbántás volt. -
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #55 üzenetére
Van határ bizony. Épp ezért hagyhatnád már ezt a "mindenki hülye, csak te vagy helikopter" stílust. Az S8 témánál szóról szóra ezeket nyomtad, aztán amikor kifogytál már a marhaságokból, beverted az ovis durcit, és leléptél.
Nem gáz, ha a marketing a dilid, de ez a csőlátás már kezd kicsit komikus lenni. -
nordo
tag
válasz tomboy0013 #58 üzenetére
Tehát szerinted ha nem írhatnák le költségként akkor is ugyanennyit költenének . Te viccelsz.
-
Scholes9
nagyúr
-
<Lacy85>
addikt
válasz tomboy0013 #61 üzenetére
Megkaptad már múltkor is az érveket. Pusztán a marketing miatt nem leszel piacvezető egyetlen területen sem.
Ha csak a marketingen múlna minden, nem fejlesztene senki semmit, mert minek.
Ezek a cégek nem azért vannak ott, ahol, mert vakulásig nyomták a marketinget, hanem azért, mert olyan termékeket raktak le, amivel kiérdemelték.
A hulladékot promózhatnák minden létező csatornán. Egyszer, vagy kétszer bekajálnák az emberek a marketinget. Harmadszorra meg a kutya nem venné meg.
Ha ezeket nem látod, akkor nem, hogy nem tudsz többet, de még annyit sem, mint egy laikus.
Ott a Sony tipikus esete. -
FunPro
senior tag
válasz tomboy0013 #49 üzenetére
Nem sértődök meg ezen, révén tényleg nem vagyok kiképezve üzletszerű marketingből. Számomra az a rész hihetetlen, hogyha a coca nem reklámozna, akkor becsődölne a cég. Azt sem tudom elképzelni, hogyha a coca és a pepsi kiszállna a reklám bizniszből, a queen meg ezerrel nyomatná a reklámjait, akkor hirtelen mindenki queen-t inna.
Ezek már akkora nevek lettek, hogy különösebb marketing nélkül is megállnák a helyüket. Például eddig életem során egy converse reklámot nem láttam, mégis tudok a kult státuszáról. A szájról szájra terjedés megtette a dolgát.
Azt persze nem vitatom, hogy a reklám plusz jövedelemhez juttatja a céget, vagy hogy sok embert tudnak vele manipulálni.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Blackmirror
senior tag
válasz tomboy0013 #21 üzenetére
Pedig mindenhol írhatnád, legalábbis olyan cég termékeinél amik jó marketinggel bírnak.
Amelyek rossz marketinggel bírnak azokról meg nem íródik ilyen cikk szóval nyugodtan másold be minden ilyen cikkhez ugyanezt aztán majd átugorjuk.[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
söncö
tag
válasz tomboy0013 #44 üzenetére
Azért reklámozzák ,hogy ne stagnáljanak és növekedést produkáljanak.
Az tök jó ,hogy megtanították neked ezt a "marketing nagy könyvet" ,de ha a gyakorlatban nem érted akkor mi értelme van.Az meg már tényleg kezd zavaró lenni ,hogy rohadtul nem vág témába ez a blőd szöveg a marketingről. Elméletileg az i8-ról olvasom a cikket és mégis ezt kell olvasnom.
-
30z.Samu
félisten
válasz tomboy0013 #55 üzenetére
"Tudom én, hogy jó ellenkezni a másikkal, de na. Azért van egy határ."
A szerénység mindenek felett.
Sic Parvis Magna
-
7Heads Drago
veterán
válasz tomboy0013 #21 üzenetére
És hol van az a rengeteg reklám? Samsung az rendesen tolja, de én applet nem igen látok. Persze lehet hogy csak Mo.on nem.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Drp81
aktív tag
válasz tomboy0013 #18 üzenetére
Szia, kicsit későn reagálok . Szóval, részben van csak igazad. Igen, fontos a marketing, de attól még, hogy mindenféle puccos meg parasztvakító, hiper-szuper reklámmal reklámoznának valamit, ami mondjuk egy kalap sz..t nem érne, én még nem venném meg azt a terméket, hanem megnézném a specifikációit... Én i6ról váltottam i7plusra, előtte i5-ről i6-ra, előtte meg 3gs-ről i5-re... Szóval nekem mindig volt valami, amiért érdemes volt váltani, 2 évente mindig tudtak újat mutatni, volt újdonság benne. i6plusról nem biztos, hogy váltottam volna i7plusra, i5-ről i5s-re sem stb. Remélem érted, mire gondolok..
Van egy 2012-es MacBook Pro-m és egy iPad Air 1-em is. Még nem éreztem, hogy engem meg tudnának vezetni pl. a retina kijelzővel a MacBook-nál, vagy a touch bar-ral stb. - nincs ok, hogy váltsak újabbra. Az ipad-ről ne is beszéljünk... Tökéletesen teszik a dolgukat.
Nyilván van réteg, akik bedőlnek ezeknek - akikről beszélsz, de ők nem komoly felhasználók... Ezért (is) nehéz a statisztikusoknak, mert két teljesen más user-csoportról van szó..."Vajon Miyazaki platinázta már valamelyik játékát?"