Hirdetés

2018. november 15., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38) Parallaxis válasza tomboy0013 (#27) üzenetére


Parallaxis
(PH! addikt)

A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek.

No igen, ez remekül illik pl. a Samsungra, mert ez rájuk igaz, de az Apple-re pont nem (legalábbis 10 mobilhirdetésből 9, amivel összefutok, az Samsung és a maradék 1 sem Apple, hanem valamelyik kínai gyártó).

A szolgáltatóknál, elektronikai áruházakban sincsenek fizetett Apple szószólók, hogy az ő terméküket vegyed meg, ellenben Samsung igen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.