- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parallaxis
addikt
válasz tomboy0013 #27 üzenetére
A lényeg, hogy minél több impulzust kapjon az ember. Ezért költenek olyan rohadt sokat rá a nagy cégek, hogy mindig menjenek a TV reklámok, mindenhol legyenek hírdetések, plakátok, szponzorációkban is részt vesznek.
No igen, ez remekül illik pl. a Samsungra, mert ez rájuk igaz, de az Apple-re pont nem (legalábbis 10 mobilhirdetésből 9, amivel összefutok, az Samsung és a maradék 1 sem Apple, hanem valamelyik kínai gyártó).
A szolgáltatóknál, elektronikai áruházakban sincsenek fizetett Apple szószólók, hogy az ő terméküket vegyed meg, ellenben Samsung igen.
[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
Az Apple üzletpolitika, tiltások, korlátozások stb... az ami nem fekszik. Had csináljak már azt a termékkel amit én akarok stb...
Akkor miért is veszel Apple helyett Samsungot???
Nem az Apple törli a garanciádat, ha rootolod/jailbreak-eled a készüléket, hanem a Samsung.
Szóval pont, hogy az Apple termékével csinálhatsz szabadon bármit, míg a Samsung azonnal büntet érte. -
Parallaxis
addikt
válasz RaveForce #82 üzenetére
Ezeket a meséket hagyjuk mar. Samsungnal a futaros szerviz par munkanap.
Már amennyiben a 22 nap neked pár munkanap. Rendszeresen vesszük igénybe a Prémium Szerviz szolgáltatást, mert a cégünknél elég sok Samsung mobil van és a pár munkanap még soha nem jött össze (a legrövidebb idő eddig 6 nap volt, a leghosszabb 22).
A masik fele h iphonet kb evekkel ezelott csereltek egybol, ma mar azt is kuldik szervizbe.
Mindig is elküldték a szervizbe bevizsgálásra, de akkor és most is cserekészüléket adnak, nem javítanak (legalábbis, ha hivatalos garanciális ügyintézésről van szó).
-
Parallaxis
addikt
-
Parallaxis
addikt
Ezt most úgy akartad írni, hogy nem csak az Apple törli a garanciát, hanem a Samsung is? Mert ebben a formában helytálló.
Nem, csak és kizárólag a Samsung törli, mert az iPhone esetében ez nem jelent visszafordíthatatlan változást (egy restore törli mindenestől a jailbreaket), míg a Samsung a Knox-al végleg lezárta a rootolási lehetőséget garanciális keretek között.
Mondjuk, aki rootolgatja a telefont, cserélgeti a romokat, annak lesz annyi esze, hogy szerviz előtt mindent visszaállít gyárira. Így tényleg nem jár garanciavesztéssel a dolog.
Samsungnál ez már évek óta nem megoldható.
Például egy onePlus vagy Xiaomi már nagyobb teret ad a szórakozásra
Ja, csak ott más téren kell kompromisszumokat kötnöd.
-
Parallaxis
addikt
a samu rendszermentése meg tökéletes
Messze van az a tökéletestől, meg attól, amit az iOS tud.
Egyszerencsétlen pc re sem lehet rádugni csak úgy hogy egy fotót lements stb...
Ezzel van egy kis gubanc.. Pont az iPhone-t lehet simán rádugni és le tudod róla menteni a képeket minden vacakolás nélkül (igaz mást nem tudsz iTunes nélkül), ellenben a Samsungnak ehhez drivert kell telepítenie.
Az más kérdés, hogy én inkább vállalnék egy iTunes féle szoftvert, ha az normálisan tudna mentést készíteni és szinkronizálni, mert Androidra ez még ennyi idő után sem lett megoldva. -
Parallaxis
addikt
Nekem mindent leszed és vissza tesz minden telefon cserénél felhőből az utolsó ékezetig nem értem ez miért nem jó szerinted? Mit kéne még tennie?
A baj, hogy nem mindent ment és nem mindent állít vissza.
Az alkalmazások beállításait, állapotát nem menti és a rendszerbeállításokat sem tökéletesen (pl. csengőhang hozzárendeléseket sem).
A VR alkalmazásokat egyáltalán nem menti.Szóval a semminél jobb, de nagyon messze van az iOS mentési megoldásától.
-
Parallaxis
addikt
válasz Fitzgerald #138 üzenetére
Simán. A maradék 75% még bőven több mint elegendő ahhoz, hogy lefedje a technikai analfabéták, meg a leszarom emberek halmazát is.
Ettől függetlenül feltehetően milliós-tízmilliós annak a tábornak a száma, akiknek nem okoz problémát az ilyesmi.
Az XDA tagjainak száma 2-3 millió. Ha azt mondom, hogy az összes Androidos felhasználó 1-2%-a használ rootolt készüléket, akkor már nagyon sokat mondtam (valószínűbb, hogy a fél százalékot sem érik el, tekintve, hogy kb. 6 milliárd eladott készülékről beszélünk).
Ha 25% igényelne ilyesmit, az már masszív vásárlóerőt jelentene, amivel mindegyik gyártó komolyan számolna.[ Szerkesztve ]
-
Parallaxis
addikt
válasz Fitzgerald #143 üzenetére
Simán lehet, hogy 10x annyian olvassák az oldalt és alkalmazzák az ott leírtakat, mint amennyi tagjuk van
Matek?
6 milliárd hány százaléka 30-40 millió? -
Parallaxis
addikt
válasz Fitzgerald #146 üzenetére
Remélem nem gondolod komolyan, hogy majd csak az XDA-t olvasó userek fognak rootolni.
Nem, a számukat megszoroztam 20-al, ami elég optimista szám.
Olyat viszont igen, hogy egy 15000 résztvevős felmérés során a résztvevők 63%-a állította, hogy az elsődleges készüléke rootolva van.
Egy ilyen felmérést általában olyan közegben szokták végezni, ahol ez egyszerűen elvégezhető. Pl. egy tech oldal látogatói között. Itt a MA fórumát látogatók között is elég nagy százalékban lenne ilyen user, de a valós felhasználók zöme azt se értené, hogy mi a kérdés