- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Netfone
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomboy0013
veterán
válasz RaveForce #32 üzenetére
"De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog."
Buta dolog lenne, ha nem azt láttuk volna pl az Apple-től, hogy elképesztően durva szériahibákkal kiengedett eszközök után is rekordokat döntöttek a következő szériák. Az antenna gate meg bend gate dolog azért igen csúnya volt, ahogy a Samutól is a Note 7 incidens. Ha nem csupán a marketingen múlna a dolog akkor ezek után csökkenie kellett volna az eladásoknak hisz tulajdonképpen silány minőséget adtak horror áron, de ennek ellenére folyamatosan nőtt, párhuzamosan a marketingre fordított összegekkel amik ismét leírom, hogy nyílvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Felettébb gyanús dolog lehet ez még egy laikusnak is, csak picit jobban bele kell ásnia magát a számokba. Ha a marketing erős és ezt folyamatosan tartja is akkor tulajdonképpen megallíthatatlan egy cég. A probléma egy rossz vezető döntéséből szokott eredni, illetve a sokat akar a szarka nem bírja a farka hozzáállásból. Előbb utóbb mindig jön valaki aki átreformálja a kiadásokat, ezek között marketingre fordított összegeket is, pont abból az okból kifolyólag, mert azt hiszi hogy a szóban forgó márka már eladja önmagát. Ilyenkor szokott erős visszaesés lenni, olykor cég felszámolás is. Ilyenkor általában más is rátesz még pluszba a dologra, de a kiindulópont ugyanaz, a korábbitól kevesebb marketing "budget". Tehát a marketing adja egy jól működő cégnek a lelkét manapság.