- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
roli543
őstag
válasz RaveForce #34 üzenetére
Figyelj, kinek mi. Van akinek az apple egyszerűsége, van akinek az android testreszabhatósága jön be. Ízlés kérdése, ezen kár is vitázni szerintem.
A cikkhez, szerintem nagyon fog fogyni a 8as, csak kérdés... mi lesz a 7s párossal? Azokat kik veszik majd? Maximum aki nem vágyik edge-to-edge kijelzőre. Szerintem a 8as el fogja vinni a 7s széria elől a vásárlókat..
Remélem hogy esetleg új SE modellel is keszül a gyártó majd.Apple iPhone 13 mini + Watch SE 44 mm / iPad 2017 & Airpods Pro
-
tomboy0013
veterán
válasz RaveForce #32 üzenetére
"De pusztan a marketingre kenni eleg buta dolog."
Buta dolog lenne, ha nem azt láttuk volna pl az Apple-től, hogy elképesztően durva szériahibákkal kiengedett eszközök után is rekordokat döntöttek a következő szériák. Az antenna gate meg bend gate dolog azért igen csúnya volt, ahogy a Samutól is a Note 7 incidens. Ha nem csupán a marketingen múlna a dolog akkor ezek után csökkenie kellett volna az eladásoknak hisz tulajdonképpen silány minőséget adtak horror áron, de ennek ellenére folyamatosan nőtt, párhuzamosan a marketingre fordított összegekkel amik ismét leírom, hogy nyílvános adatok, nyugodtan utána tudsz nézni. Felettébb gyanús dolog lehet ez még egy laikusnak is, csak picit jobban bele kell ásnia magát a számokba. Ha a marketing erős és ezt folyamatosan tartja is akkor tulajdonképpen megallíthatatlan egy cég. A probléma egy rossz vezető döntéséből szokott eredni, illetve a sokat akar a szarka nem bírja a farka hozzáállásból. Előbb utóbb mindig jön valaki aki átreformálja a kiadásokat, ezek között marketingre fordított összegeket is, pont abból az okból kifolyólag, mert azt hiszi hogy a szóban forgó márka már eladja önmagát. Ilyenkor szokott erős visszaesés lenni, olykor cég felszámolás is. Ilyenkor általában más is rátesz még pluszba a dologra, de a kiindulópont ugyanaz, a korábbitól kevesebb marketing "budget". Tehát a marketing adja egy jól működő cégnek a lelkét manapság.
-
veterán
válasz RaveForce #82 üzenetére
Dupla ferdítés? Mese?
A Samsung mizéria idén volt. Én sehol nem említettem,hogy nem futár vitte-hozta csak azt nem értem,mi köze ennek ahhoz,hogy szervizben volt...
4 munkanap volt egy szerviz. Miről beszélsz? Ezt 3-szor eljátszottam,mert minden javítás után más baja lett és negyedszerre meg már nem akartam visszaküldeni. És kértem,majd kaptam is csere utalványt.
Az iPhone-nál meg régebben volt ez, 2 éve kb.,de akkor így ment. Most nem tudom hogy megy,de nem is írtam,hogy mostanában volt.Semmi ferdítés nincs a mondandómban. Viszont Te kötekedni azt tudsz. És ne magadból indulj ki,hogy ferdítek,meg mesélek.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
Parallaxis
addikt
válasz RaveForce #82 üzenetére
Ezeket a meséket hagyjuk mar. Samsungnal a futaros szerviz par munkanap.
Már amennyiben a 22 nap neked pár munkanap. Rendszeresen vesszük igénybe a Prémium Szerviz szolgáltatást, mert a cégünknél elég sok Samsung mobil van és a pár munkanap még soha nem jött össze (a legrövidebb idő eddig 6 nap volt, a leghosszabb 22).
A masik fele h iphonet kb evekkel ezelott csereltek egybol, ma mar azt is kuldik szervizbe.
Mindig is elküldték a szervizbe bevizsgálásra, de akkor és most is cserekészüléket adnak, nem javítanak (legalábbis, ha hivatalos garanciális ügyintézésről van szó).
-
veterán