Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    1-2 évig lehet menne a szekér marketing nélkül is, de utána elkezdene meredeken zuhanni az eladás. Hogy ez ne történjen meg így folyamatosan lökik a pénzt bele mert tudják ők is pontosan (meg mindenki más aki behatóbban foglalkozott marketinggel, illetve ennek a pszichológiai részével), hogy ma már nem az számít milyen egy termék hanem az, hogy mennyire tudják hatásosan bejuttatni az emberek tudatalattijába mind a terméket mind a cégnek a nevét és logóját. Az apple termékek dobozaiban lévő ragasztós Apple logo is pontosan az ilyeneket szolgálja. Bármelyik cég elhasal marketing nélkül a mai világban ebben biztosak lehettek, legyen az bármekkora, még az Apple is, de mivel jól megy nekik a szekér ezért tudnak sokat a reklámokra áldozni. Ameddig így folytatják addig gyakorlatilag mindig szárnyalni fognak. Nincs ebben semmi varázslat, tisztűn pszichológia az egész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák