Új hozzászólás Aktív témák

  • h3lios

    addikt

    Sziasztok !
    Visszatértem közétek, megjött a szervizből a telefonom. Aki nem emlékezne porszem van a kijelző alatt, ezért adtam le. Apró szépséghiba, de mégis ott van. A készüléket 22 nap után kaptam vissza javítás nélkül. Maga a telefon az LG központi szervizben volt, tehát végül mégsem Telemaxhoz került, viszont a töketlen faszfejek így is vissza küldték javítás nélkül. Tehát, aki nem Pesti és nem tudja személyesen bemutatni a hibát az véletlenül se adja le, ahol vásárolta, mert nem fogják megjavítani, hacsak nem szarvashibáról van szó.

    Most 10 perc múlva indulok a fogyasztó védelemhez, akikkel már egyeztettem előzetesen, időpontot. Kizárólag új telefont fogadok el, semmi más megoldás nem érdekel.

    Ezt követően egy szaftos kis panaszlevelet dobok az LG közösségi oldalára, hogy a kedves vásárlók is lássák, hogy milyen unfair a gyártó. Addig kedvesek, ameddig egyeztetésről van szó, de a szervizük ugyan olyan szar mint az összes többi. Egyszóval a G2 még mindig jó telefon, de az LG-ben csalódtam. Remélem sikerül kiharcolni az új telefont, mert ha nem kénytelen leszek földhöz b.szni, ugyanis biztosításom az van rá. Ha más nincs majd így kicserélik a kijelzőt.

    Ui.: Lehet, hogy a Samsung szar telefonokat gyárt, de hogy a szervizük milliárdszor jobb és korrektebb az is biztos.... :U

Új hozzászólás Aktív témák