Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz beloadjoker #37021 üzenetére

    Sajnos mióta a HTC ügyfélszolgálatánál is romlott a hozzáállás minősége, leginkább egyes kevésbé motivált ügyintézők okán, azóta velük is nehezebb boldogulni, amin az sem segít, hogy a szerviz hozzáállása a nyár vége óta igen komoly problémákat mutat, ami persze biztos a pénzről és a HTC által támasztott nem éppen kedvező feltételekről szól, de ez az egyszerű tulajdonost, aki megvette valamikor drága pénzért a készülékét, egyáltalán nem kell érdekelje.

    Ha kell, akkor lépj fel határozottabban az ügyfélszolgálattal szemben, hogy intézzék el, mivel a szervizzel te közvetlenül úgysem tudsz megbeszélni sajnos semmit.
    Nem kell annyiban hagyni és végképp nem kell belemenni olyan ígérgetésekbe, hogy majd keresnek vagy írnak neked e-mailt, valamint nem kell elhinni, hogy a szerviz dönt dolgokról, mivel azt csinálják, amit a HTC megszab egy-egy adott készülékkel kapcsolatban, így ha értesítik őket, hogy javítsák vagy cseréljék, akkor azt teszik.
    Ha nem tesznek ők sem semmit és csak az ígérgetés megy, akkor a szervizben sem fognak csodát tenni.

    Sajnos sokan nagyon meglepődnének, ha tudnák, hogy arrafelé mennyire az egyes ügyintézők kedvén, lelki állapotán, betegségén vagy bármi egyében múlik, hogy hajlandók-e végezni megfelelően a dolgukat és foglalkozni szegény szerencsétlen emberrel, esetleg a több napja a monitoron pihenő, színes cetlin hagyott üzenettel foglalkozni, mert az egyik ügyintéző megígérte a telefonálónak, hogy majd szól a másiknak.
    Itt is már többet fordul elő a lerázó mellébeszélés, sőt esetenként a hülyének nézés és a hazugságból hazugságba esés, és továbbra sem a problémás készülék tulajának kell azzal foglalkozni, hogy őket mennyire hajtják vagy milyen egyéb személyes problémáik vannak.

    Az előbbieket tudnám tanácsolni az elmúlt pár hozzászólónak is, valamint ha rögzítették a rendszerben az egészet és intézkednek, akkor kérjétek el az ügy azonosítóját.

Új hozzászólás Aktív témák