- iPhone topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Furcsa névvel dönt rekordokat a Snapdragon 8 Elite Gen 5
- Xiaomi 12T - egytucat
- Elindult a One UI 8 a Galaxy A36-ra és A56-ra
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
beloadjoker #37021 üzenetére
Sajnos mióta a HTC ügyfélszolgálatánál is romlott a hozzáállás minősége, leginkább egyes kevésbé motivált ügyintézők okán, azóta velük is nehezebb boldogulni, amin az sem segít, hogy a szerviz hozzáállása a nyár vége óta igen komoly problémákat mutat, ami persze biztos a pénzről és a HTC által támasztott nem éppen kedvező feltételekről szól, de ez az egyszerű tulajdonost, aki megvette valamikor drága pénzért a készülékét, egyáltalán nem kell érdekelje.
Ha kell, akkor lépj fel határozottabban az ügyfélszolgálattal szemben, hogy intézzék el, mivel a szervizzel te közvetlenül úgysem tudsz megbeszélni sajnos semmit.
Nem kell annyiban hagyni és végképp nem kell belemenni olyan ígérgetésekbe, hogy majd keresnek vagy írnak neked e-mailt, valamint nem kell elhinni, hogy a szerviz dönt dolgokról, mivel azt csinálják, amit a HTC megszab egy-egy adott készülékkel kapcsolatban, így ha értesítik őket, hogy javítsák vagy cseréljék, akkor azt teszik.
Ha nem tesznek ők sem semmit és csak az ígérgetés megy, akkor a szervizben sem fognak csodát tenni.Sajnos sokan nagyon meglepődnének, ha tudnák, hogy arrafelé mennyire az egyes ügyintézők kedvén, lelki állapotán, betegségén vagy bármi egyében múlik, hogy hajlandók-e végezni megfelelően a dolgukat és foglalkozni szegény szerencsétlen emberrel, esetleg a több napja a monitoron pihenő, színes cetlin hagyott üzenettel foglalkozni, mert az egyik ügyintéző megígérte a telefonálónak, hogy majd szól a másiknak.
Itt is már többet fordul elő a lerázó mellébeszélés, sőt esetenként a hülyének nézés és a hazugságból hazugságba esés, és továbbra sem a problémás készülék tulajának kell azzal foglalkozni, hogy őket mennyire hajtják vagy milyen egyéb személyes problémáik vannak.Az előbbieket tudnám tanácsolni az elmúlt pár hozzászólónak is, valamint ha rögzítették a rendszerben az egészet és intézkednek, akkor kérjétek el az ügy azonosítóját.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3265, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Intel Core i5 4440 4mag 4szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest