Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Noukoum #86 üzenetére

    árakat úgy írtam, hogy abba az e2008 vagy akár az eC4 is belefér amik 5 ajtós és kb hasonló méret (eC4 rövidebb 30 cm-rel és a csomagtartó kisebb 40-50 literrel minimális eltérés) ha csak e208-at nézem akkor 10,5m vs 15m ha a támogatott árat idehaza akkor 8 vs 13,5... 1,5x többe kerül a M3...

    Teslad van? :)

  • forumpista

    aktív tag

    válasz Noukoum #82 üzenetére

    "Az Tesla féle rendszerről pedig remélem úgy alkotsz véleményt hogy legalább párszáz km-t megtettél vele autópályán az elmúlt egy évben"

    Kéri ezt számon az az ember akinek saját bevallása szerinte még soha nem volt elektromos autója... Khm... Te mennyit is vezettél Teslát? Beszélgessünk akkor a hitről?

    A valós helyzet az, hogy ma már autópályán szinte bármelyik új autó vezetéssegítő rendszere elvezet, mert semmi más nem kell hozzá mint távolságtartó+sávtartó automatika (meg tempomat de az ezer éves találmány).
    Ha pedig ez nem elég, akkor a Tesla is pont úgy eldobja a kormányt mint az összes többi autó.

    Ezen kívül én megkockáztatom, hogy neked nem hogy elektromos autód nem volt még hanem belsőégésű sem, ugyanis ha lett volna, akkor tudhatnád hogy úgy csinálni mintha vezetnél legalább olyan fárasztó mintha vezetnél.
    Persze lehet úgy is csinálni hogy kényelmesebb legyen, na ilyenkor jönnek a hírek hogy a Tesla beszaladt a kamion alá, miközben a sofőr kényelmesen aludt hátradöntve az ülést, és igaz ugyan hogy a kocsi szólt hogy nem tud vezetni csak hát a sofőr aludt...

  • vicze

    félisten

    válasz Noukoum #82 üzenetére

    "megtettél vele autópályán az elmúlt egy évben."
    Az egyenesen haladás autópályán mi a fenéért mérvadó? Ezt szinte minden modernebb autó tudja. Van ami a sávváltást is.

    FSD lényege az lenne hogy magától megy, mindegy hogy hol. Nem? Lényegtelen, hogy autópálya vagy sem.

  • vicze

    félisten

    válasz Noukoum #77 üzenetére

    Sajnos még minding ott tatuk, hogy az Autopilot azaz vezető segítség (ahogy Rolly írta) és a FSD között.

    "Aztán látjuk hogy számtalan dokumentált eset van csak Teslákról amikben életet mentett"
    Mutatnál olyat ami valósan FSD-t és nem csak vészfékezés, sávtartás, ami igen sok autóban megtalálható? Eleve csak pár ezer FSD beta user van jelenleg.

    Ellenben rengeteg olyan eset is van, ahol már az Autopilot se működött megfelelően, és se vészfékezést (vagy túl későn) vagy kikerülő manővert se csinált.

    Az hogy nekem folyamatosan figyelni kell, hogy a kocsi mit csinál, kb. többszörösen fárasztóbb mintha én vezetnék, drasztikusan több figyelmet igényel és fárasztóbb.

  • Rolly

    veterán

    válasz Noukoum #77 üzenetére

    Azért erősen más az amikor valaki alszik a kocsiban szándékosan mert az FSD vezet minthogy fáradtan autóba ül... mint ahogy az hogy hülye és seg részegen kocsiba ül vagy 4 sör után úgy gondolja majd megoldja hazafelé az Önvezető autóm... más szint kérlek ne mosd össze... Lásd a hátsó ülésen utazó idiótákat akik összetörték a teslat és meghaltak...

    szerintem a nekünk csak figyelni kell a rendszert több energiát igényel mint vezetni, mert jelenleg még nem lehet tudni mikor dobja ki egy féleértelmezett tábla miatt a rendszer az önvezető módot...

    Miközben egy sávtartó, sávelhagyás figyelmeztető, adaptív tempomat már olyan bizonyossággal működik, hogy használható és lehet benne bízni... Sőt ezt az ember gyorsan kitapasztalja és nem fogja kisvárosban és szerpentinen használni ... Pont ez a különbség a Tesla és a többi autógyártó között, hogy az egyik Béta tesztet folytat saját ügyfeleivel (nem a tesztre jelentkezettekre gondolok... hanem a kint lévő mindenki számára elérhető releasekre...) míg a másik cégcsoport csak azt engedi az utakra ami már az általuk leírt feltételek mellett használható...

    Nekem e208-asom van minden szoftveres jóval (navi nélkül)így nekem
    - tökéletesen működik a sávtartó 30 kmóra minimum sebességgel
    - adaptív tempomat 0 km / órától
    - táblafelismerés is megy (előzni tilos, sebesség táblák, stop tábla)

    Ezt vállalja az autó ezt tudja... Persze nincs OTA frissítésem ami szar érzés, de mikor kiadták az autót a rajta található szoftver nem 80%-os volt hanem 95%-os abban amit tud... (és igen kaptunk már frissítést van ami itthon usbről telepíthető és volt már teljes szoftver frissítés is 1 óra alatt szervízben ami szar én sem örültem neki)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés