Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forumpista

    aktív tag

    válasz Rolly #85 üzenetére

    Nincs Teslája, ezt onnan tudom hogy a múltkor kiosztott egy valódi Tesla tulajt is, aki lement és végül lefotózta a garázsban álló Tesláját, meg hogy mennyi a hatótáv a kocsi szerint.
    (vmi hatótávon ment a perpatvar, a Tesla tulaj szerint hidegben X km-ert tud a kocsi, Noukoum pedig közölte hogy annál sokkal többet, majd a Tesla tulaj visszakérdezett hogy volt-e már Teslája, és ekkor mondta, hogy neki még sosem volt elektromos autója, de ez nem lényeges, mert xy egy youtube videóban mást mondott és ő annak hisz nem annak akinek ott áll a garázsban a Tesla és napi szinten használja...)

    Az Audi eTron GT tényleg egy jól eltalált kocsi lett, azt szerintem még a legelvakultabb benzingőz fanatisták is bevállalnák :)
    Én Minis vagyok, így adná magát az elektromos Mini, csak sajnos az a fránya (nyári) 200km hatótáv nekem nagyon kevés, ráadásul kiindulva abból ahogy én vezetem a Minit, meg ahogy az elektromos Mini is megy (próbáltam már jópárszor), gyanítom a 150 sem lenne meg :)

  • forumpista

    aktív tag

    válasz Noukoum #82 üzenetére

    "Az Tesla féle rendszerről pedig remélem úgy alkotsz véleményt hogy legalább párszáz km-t megtettél vele autópályán az elmúlt egy évben"

    Kéri ezt számon az az ember akinek saját bevallása szerinte még soha nem volt elektromos autója... Khm... Te mennyit is vezettél Teslát? Beszélgessünk akkor a hitről?

    A valós helyzet az, hogy ma már autópályán szinte bármelyik új autó vezetéssegítő rendszere elvezet, mert semmi más nem kell hozzá mint távolságtartó+sávtartó automatika (meg tempomat de az ezer éves találmány).
    Ha pedig ez nem elég, akkor a Tesla is pont úgy eldobja a kormányt mint az összes többi autó.

    Ezen kívül én megkockáztatom, hogy neked nem hogy elektromos autód nem volt még hanem belsőégésű sem, ugyanis ha lett volna, akkor tudhatnád hogy úgy csinálni mintha vezetnél legalább olyan fárasztó mintha vezetnél.
    Persze lehet úgy is csinálni hogy kényelmesebb legyen, na ilyenkor jönnek a hírek hogy a Tesla beszaladt a kamion alá, miközben a sofőr kényelmesen aludt hátradöntve az ülést, és igaz ugyan hogy a kocsi szólt hogy nem tud vezetni csak hát a sofőr aludt...

  • forumpista

    aktív tag

    válasz Rolly #74 üzenetére

    "Jelenlegi statisztikák szerint sokkal ritkábban gyullad ki elektromos autó mint belső égésű..."

    A statisztikádat korrigálták azzal a ténnyel, hogy az utakon belső égésű autók átlag életkora valahol 15-20 év között van? Magyarán akár 30 éves autók is mászkálnak az utakon, 30 éves "műszaki állapotban".

    Az elektromos autók átlagéletkora meg úgy 4-5 év, szép is lenne ha a 4-5 éves autók sűrűbben gyulladnának ki mint a 15-20 évesek.

    Jelenleg - az én utolsó információim alapján - úgy áll a helyzet hogy sok helyen fontolgatják hogy az e-autók ki lesznek tiltva a mélygarázsokból, mert az olthatatlan tűz miatt akár az egész épület statikailag gallyra mehet.
    És valójában az a tény, hogy a belsőégésű menet közben gyullad ki míg az e-autó töltés közben, csak ront a helyzeten.
    Mert ahogy írod egy súlyos ütközésnél lehet hogy alapból meghalnak az utasok függetlenül attól hogy kigyulladt-e az autó vagy nem, ellenben ha kigyullad a társasház alatti garázsban töltés közben az autód, az egész társasház leéghet és mindenki aki benne alszik.

    Én szeretem az e-autókat, de azért érdemes tisztában a veszélyekkel és problémákkal, manapság egyre többször szembesülök azzal, hogy egy csomó e-autót kedvelő ember úgy viselkedik mint valami friss szerelmes. Azt hiszi hogy a csaja rózsa illatút sz@rik és csak a többieké büdös...

  • forumpista

    aktív tag

    válasz PuMbA #58 üzenetére

    Én ezt értem, de akkor sem hívhatod emberi mulasztásnak.
    A helyes név a vásárló megtévesztése, az hogy ezért a Tesla miért nem kapott amerikában már óriási büntit fogalmam sincs (ennél kevesebbért is szoktak ilyet osztogatni ott).

    Kiváncsi lennék mi történne, ha egy másik autógyár ráírna a kézifékre hogy gázkar (de fékezne), mi történne, vajon az is átmenne hogy miért nem olvasta el a felhasználó a kézikönyvet mielőtt keresztbe fordult az úton...

  • forumpista

    aktív tag

    válasz PuMbA #56 üzenetére

    Tehát azt állítod hogy amikor az emberek bekapcsolják a "Full Self-Driving" funkciót, akkor valójában az nem egy Full Self-Driving funkció?

    Nem tudom észleled-e, de kezdünk elmenni egy monti pythonos bohózatba...
    Egy szép új világba ahol az étteremben amikor kérsz egy sajtos-gombás pizzát, akkor a pincér majd kihoz egy diós kalácsot és ha kérdőre vonod, akkor mutogat a bejáratnák kifüggesztett kézikönyvre, ahol feketén-fehéren le van írva, mi szerint ebben az étteremben a diós kalácsot sajtos-gombás pizzának hívják, a túros rétest pedig kólának.
    Így aztán amikor te rendeltél egy sajtos-gombás pizzát kólával, akkor valójában egy diós kalácsot rendeltél túros rétessel, tessék elolvasni a kézikönyvet ha már voltál olyan ostoba hogy a sajtos gombás pizzát sajtos gombás pizzának, a kólát meg kólának gondoltad...

  • forumpista

    aktív tag

    válasz PuMbA #27 üzenetére

    Ha ez ok, akkor a Tesla miért nem?

    Mert a béta Tesla sokkal több balesetet okozna mint az ember. Már persze ha nem szűkíted le a vezetési körülményeket a nappali, jó látási viszonyok, jó minőségű aszfalt, jó minőségű felfestések és jól feltérképezett terület együttes kombójára. De a világ nagy része nem ilyen.

    Remélem tisztában vagy vele, hogy csak pár hónapja képes egyáltalán felismerni egy Tesla a közlekedési lámpákat, addig teljesen ignorálta. Ha az előtted lévő megállt (mert piros lett a lámpa), a Tesla is megállt, de ha nem volt előtted senki, úgy ment át a már fél perce full piroson mint a huzat (emberi beavatkozás nélkül). És ha jött oldalról a kamion, akkor így jártál...
    Én nem mondanám, hogy az hogy néha bunkó Sanyi vagy elbambult Jóska átmegy a piroson az egyenértékű azzal hogy 100-ból 100 Tesla átmegy (ment) a piroson, kicsit más lenne a baleseti statisztika...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés