- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
Csak a Tesla hívja FSD-nek, a többi autógyártó nem. Amúgy meg egy marketingfogáson lovagolsz sok társaddal együtt, mindenki (mínusz az agyhalott amcsik) tisztában van vele, hogy nem teljesen önvezető az autó. Hivatalosan level 2 a Tesla, noha többet és jobban tud, mint a (Honda) level 3-nak és (Audi) level 4-nek hívott autók.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
veterán
Jelenleg. Regebben a lo is gyorsabb volt mint az auto. Ha ilyen lett volna a hozzaallas akkor meg mindig a fan ulnenk. Majd fejlesztik es biztonsagosabb lesz.
Szerintem nem kell ehhez nagy esz hogy valaki felfogja de lehet tevedek…Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Noukoum
veterán
Jajj mert az idióta az nem ül be a kocsiba full részegen legyen az önvezető vagy nem mi? Ezt egy értelmes ember sem gondolja komolyan.
Aztán látjuk hogy számtalan dokumentált eset van csak Teslákról amikben életet mentett az fsd mert a sofőr aludt, részeg volt stb. Ilyenkor mi van? Meg olyankor mi van hogy sokkal kevesebb energiába kerül az autóval való haladás csak azért mert nekünk csak figyelni kell a rendszert?
De nem, jövünk ezzel sok baromsággal mert hát szabad nem.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
forumpista
tag
"Jelenlegi statisztikák szerint sokkal ritkábban gyullad ki elektromos autó mint belső égésű..."
A statisztikádat korrigálták azzal a ténnyel, hogy az utakon belső égésű autók átlag életkora valahol 15-20 év között van? Magyarán akár 30 éves autók is mászkálnak az utakon, 30 éves "műszaki állapotban".
Az elektromos autók átlagéletkora meg úgy 4-5 év, szép is lenne ha a 4-5 éves autók sűrűbben gyulladnának ki mint a 15-20 évesek.
Jelenleg - az én utolsó információim alapján - úgy áll a helyzet hogy sok helyen fontolgatják hogy az e-autók ki lesznek tiltva a mélygarázsokból, mert az olthatatlan tűz miatt akár az egész épület statikailag gallyra mehet.
És valójában az a tény, hogy a belsőégésű menet közben gyullad ki míg az e-autó töltés közben, csak ront a helyzeten.
Mert ahogy írod egy súlyos ütközésnél lehet hogy alapból meghalnak az utasok függetlenül attól hogy kigyulladt-e az autó vagy nem, ellenben ha kigyullad a társasház alatti garázsban töltés közben az autód, az egész társasház leéghet és mindenki aki benne alszik.Én szeretem az e-autókat, de azért érdemes tisztában a veszélyekkel és problémákkal, manapság egyre többször szembesülök azzal, hogy egy csomó e-autót kedvelő ember úgy viselkedik mint valami friss szerelmes. Azt hiszi hogy a csaja rózsa illatút sz@rik és csak a többieké büdös...
-
Noukoum
veterán
Tehát akkor tisztázzunk valamit. Az autó vezetőjének minden esetben vezetésre alkalmasnak kell lennie. Legyen az Tesla BMW audi stb. Innentől kezdve aki annyira részeg / álmos hogy nem képes vezetésre az teljesen mértékben szabálytalanul közlekedik. Pont. Nincs olyan hogy azt hitte az hazaviszi. Nincs. Az ember a hibás, nem a rendszer. Az hogy vannak idióták akik szórakoznak és szabálytalanul közlekednek az nem a rendszer hibája.
Erről ennyit, téma lezárva. Az Tesla féle rendszerről pedig remélem úgy alkotsz véleményt hogy legalább párszáz km-t megtettél vele autópályán az elmúlt egy évben. Feltételezem nem. Innentől kezdve arról beszélni hogy szerinted több energiát igényel. Ezzel nem tud mit kezdeni az ember. Nálam a hit mint tény nem nyerő.
A tesla fikázás meg szánalmas, saját magát írja le az ember vele. Nem muszáj szeretni, okkal utálni is lehet. Anélkül maradnak a fenti hozzászólások.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
forumpista
tag
Nincs Teslája, ezt onnan tudom hogy a múltkor kiosztott egy valódi Tesla tulajt is, aki lement és végül lefotózta a garázsban álló Tesláját, meg hogy mennyi a hatótáv a kocsi szerint.
(vmi hatótávon ment a perpatvar, a Tesla tulaj szerint hidegben X km-ert tud a kocsi, Noukoum pedig közölte hogy annál sokkal többet, majd a Tesla tulaj visszakérdezett hogy volt-e már Teslája, és ekkor mondta, hogy neki még sosem volt elektromos autója, de ez nem lényeges, mert xy egy youtube videóban mást mondott és ő annak hisz nem annak akinek ott áll a garázsban a Tesla és napi szinten használja...)Az Audi eTron GT tényleg egy jól eltalált kocsi lett, azt szerintem még a legelvakultabb benzingőz fanatisták is bevállalnák
Én Minis vagyok, így adná magát az elektromos Mini, csak sajnos az a fránya (nyári) 200km hatótáv nekem nagyon kevés, ráadásul kiindulva abból ahogy én vezetem a Minit, meg ahogy az elektromos Mini is megy (próbáltam már jópárszor), gyanítom a 150 sem lenne meg -
csaladban van egy fiatal V90, az mar kb stabilan tud palyazni svedeknel nyaron magaban. ember kell, de pl arra tokeletes, ha le kell ugrani 400kmre es kozben telefonon ugyintezni kell.
korabbi V40 / V70 (2016-) generacioknal egyebkent a savtarto / automata tempomat / tablafelismeres megy, szerpentinen es kisvarosban is. az utkozesfigyelmezteto radar hollandoknal a toltesen vezeto nagyon szuk utakon ahol kb mindenhol is parkol auto tud folyamatosan fraszt kapni, de egyebkent oke. tablaknal ritkan hibazik, mondjuk hofuvasnal es durva esoben a szenzor ki tud kapcsolni, de arra figyelmeztet. bonusz: van elalvasfigyelmeztetes is ami arra is reagal, ha valamin hirtelen felhuzom magam vezetes kozben .
egyebkent ami ki van adva, az tenyleg, jol mukodik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.