Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Noukoum #77 üzenetére

    Azért erősen más az amikor valaki alszik a kocsiban szándékosan mert az FSD vezet minthogy fáradtan autóba ül... mint ahogy az hogy hülye és seg részegen kocsiba ül vagy 4 sör után úgy gondolja majd megoldja hazafelé az Önvezető autóm... más szint kérlek ne mosd össze... Lásd a hátsó ülésen utazó idiótákat akik összetörték a teslat és meghaltak...

    szerintem a nekünk csak figyelni kell a rendszert több energiát igényel mint vezetni, mert jelenleg még nem lehet tudni mikor dobja ki egy féleértelmezett tábla miatt a rendszer az önvezető módot...

    Miközben egy sávtartó, sávelhagyás figyelmeztető, adaptív tempomat már olyan bizonyossággal működik, hogy használható és lehet benne bízni... Sőt ezt az ember gyorsan kitapasztalja és nem fogja kisvárosban és szerpentinen használni ... Pont ez a különbség a Tesla és a többi autógyártó között, hogy az egyik Béta tesztet folytat saját ügyfeleivel (nem a tesztre jelentkezettekre gondolok... hanem a kint lévő mindenki számára elérhető releasekre...) míg a másik cégcsoport csak azt engedi az utakra ami már az általuk leírt feltételek mellett használható...

    Nekem e208-asom van minden szoftveres jóval (navi nélkül)így nekem
    - tökéletesen működik a sávtartó 30 kmóra minimum sebességgel
    - adaptív tempomat 0 km / órától
    - táblafelismerés is megy (előzni tilos, sebesség táblák, stop tábla)

    Ezt vállalja az autó ezt tudja... Persze nincs OTA frissítésem ami szar érzés, de mikor kiadták az autót a rajta található szoftver nem 80%-os volt hanem 95%-os abban amit tud... (és igen kaptunk már frissítést van ami itthon usbről telepíthető és volt már teljes szoftver frissítés is 1 óra alatt szervízben ami szar én sem örültem neki)

Új hozzászólás Aktív témák