- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- iPhone topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kadee
friss újonc
Ha ültél volna valaha rendesen ilyen autóban, akkor nem beszélnél ekkora balgaságokat. Egyrészt a hangerő minden Peugeotban vezérelhető a kormányról vagy hagyományos potméterrel is. Talán pont az érintőképernyőről nem. Másrészt minden újabb Peugeotban van, vagy az érintőképernyő szélén vagy alatta néhány külön funkciógomb, ami direkt a legfontosabb funkciókat teszi ki a képernyőre: klíma, zene, telefon, navi, stb. Tehát nem kell sehol keresgélni, ott a direkt gomb. A másik része, hogy a kormányról a rádió és a telefon legfontosabb funkciói vezérelhetők, így ehhez nem kell a képernyő, ott nyugodtan kint lehet hagyni a klíma kezelőfelületét, ahol a kb. 5x5 cm-es ikonokkal nem egy nagy kihívás a hőmérséklet vagy szellőzés átállítása, akár menet közben sem. Mindez majdnem szemmagasságbam, tehát még le sem kell igazán pillantanu. Ennyit erről, ha kérdésed van inkább szólj vagy nézz meg egy ilyen kocsit élőben.
-
yvsmad
őstag
A Volvo megoldása jó, de pont az ilyen kisautókba nem fogja beletenni egyik gyártó sem. A Mondeo megoldásai megint magasabb kategóriához tartoznak. Akinek az a kategória felel meg, az ne az ilyen kisautókat keresse.
A sok gomb + minimális információtartalmú kis kijelző mellett sokkal többször kellett a menürendszer mélyére ásni, mint nagy érintő kijelzőknél. Pont az a nagy kijelző lényege, hogy sok minden egyszerre elfér rajta és változtathatók a virtuális gombok funkciói, ezzel egyszerre lesz átláthatóbb minden és foglal el kevesebb helyet.
Ha már Ford, akkor megkérdezném, hogy ennek a középkonzolnak a kezelése mennyivel volt egyszerűbb vezetés közben, mint egy érintő képernyőnek?
-
Vesa
veterán
Ezzel egyet tudok érteni. Ugyan mitől kevésbé veszélyes az autó érintőképernyős szarait nyomkodni, mint egy telefonét? Mindkettő pontosan azonos módon vonja el a figyelmet a vezetéstől. Simán betiltanám. Ott van egy csomó jó példa ami kiválóan működik, mint pl. a BMW iDrive. Eleve oda tették a faék egyszerűen használható vezérlőt, ahol egyébként is lóg az ember keze a könyöklő miatt. Sehol nem kell kotorászni, és mivel fizikai egységről van szó, oda sem kell nézni, sőt, a "hülye" németeknek még annyi esze is volt, hogy minden egyes gomb más alakú, tehát könnyen kitapogatható és megjegyezhető, hogy melyik, mire való. Ehhez képest alig használ valaki ilyet, mindenki a baromi veszélyes és autóba egyáltalán nem való érintőképernyőt erőlteti. Tisztelet az igen kevés kivételnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest