- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ezzel egyet tudok érteni. Ugyan mitől kevésbé veszélyes az autó érintőképernyős szarait nyomkodni, mint egy telefonét? Mindkettő pontosan azonos módon vonja el a figyelmet a vezetéstől. Simán betiltanám. Ott van egy csomó jó példa ami kiválóan működik, mint pl. a BMW iDrive. Eleve oda tették a faék egyszerűen használható vezérlőt, ahol egyébként is lóg az ember keze a könyöklő miatt. Sehol nem kell kotorászni, és mivel fizikai egységről van szó, oda sem kell nézni, sőt, a "hülye" németeknek még annyi esze is volt, hogy minden egyes gomb más alakú, tehát könnyen kitapogatható és megjegyezhető, hogy melyik, mire való. Ehhez képest alig használ valaki ilyet, mindenki a baromi veszélyes és autóba egyáltalán nem való érintőképernyőt erőlteti. Tisztelet az igen kevés kivételnek.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Az érintő képernyő semmivel sem rosszabb, mint az azt megelőző 100 gomb"
Dehogynem! A fizikai gombot ki tudod tapogatni anélkül, hogy le kéne vegyed a szemed az útról, egy üveglapon viszont az ég világon semmiféle fizikai visszajelzés nincs arról, hogy jó helyen tapizod-e éppen, tehát mindenképpen nézegetned kell még akkor is, ha csak egy egyszerű funkciót szeretnél ki/bekapcsolni.
Össze sem vethető a kettő... pl. egy hagyományos billentyűzeten úgy is tudsz írni, hogy nem nézel le rá, mert kitapinthatók a gombok, de egy üveglapon ez kevéssé fog menni.Pikkolo^^
Felültek ők is, most egy S-Maxot is hajtok, abban is érintős a rendszer. Annyi, hogy legalább a klímát meghagyták fizikálisan is (bár term. tapizással is elérhető, csak nincs értelme használni)
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Ez akkor igaz, ha fejből tudod, hogy mi hol van."
Persze, hogy akkor igaz, de egy autót általában nem 2 napig használunk, hanem évekig is. Az üveglapot pedig akkor sem tudod kezelni odatekintés nélkül, ha kb. tudod, hogy az üveglapon hol kell kotorászni, mindenképpen oda kell nézni 3 év múlva is, mert nincs kitapintható és betanuható fizikai visszajelzés arról, hol jár a kezed.
Persze létezik a hangvezérlés, csak azt alig használja valaki, ráadásul nehézkes, sokszor csak második, harmadik alkalomra érti mit akarsz mondani, nem a rossz kiejtés miatt, hanem mert háttérzaj van, üvölt a gyerek, dudálnak, akármi. Nem megoldás.Egyébként nem tart sokáig megtanulni. Pár nap alatt megszokható, aki kifejezetten foglalkozik ezzel mert tudatos, annak 1-2 nap alatt rögzül. Az iDrive-on konkrétan 7db gomb van a tekerő mellett, azt egy csökkent képességű is memorizálni tudja pár nap alatt.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
"Szerintem az idealis rendszer reszben tartalmaz gombokat es erintokepernyot. Ilyen az S-Max, Galaxy, ill. a VAG rendszerei."
Hát nem tudom, S-Max is van nekünk, imádom egyébként mert nagyszerű autó, "nagy navis" verzióm van, de az érintőjét utálom. A BMW rendszerét amikor átülök abba, sokkal jobban szeretem kezelni, azzal semmi gondom nincsen, egyszerű mint a faék, nincs érintőzés, az üveglap csak kijelző, nem adatbeviteli eszköz. Sokkal jobban használható.
Bossyy
Az S-max teljesen más belül, mint a C-max! Az enyém pl. így néz ki:
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ok, akkor félreértettelek, mivel a fentebb linkelt C-max is a korábbi generációs belsőt mutatta, ebből gondoltam, hogy arról van szó. Az újabb verziónál valóban nagyon hasonlóak a modellek.
Pikkolo^^
A kocsi 2015-ös, de hogy a navigációs rendszer változott-e a legelső verzió óta, azt nem tudom.A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Filmvilág
- Facebook és Messenger
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Háztartási gépek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...